Mistä lähtisi mahdollisimman kova jysähdys / ääni välikattoon osuessa? Mietin jotain painavaa palloa, jonka voisi tempaista oikein kunnolla kattoon!
Yläkerran vammainen kanta-astuja, kolisija & rymistelijä pitää päivittäin sellaista möykkää että vitutuskäyrä on tapissa!
Sitä saa mitä tilaa, narttu!!!
Miten tehdä mahdollisimman kova ääni välikattoon osuessa?
5
298
Vastaukset
- Anonyymi
En ole keksinyt mikä se on, mutta kuullut kyllä. Vaikea uskoa, että ei olisi lattiat pilalla tuollaisten äänten jälkeen, mitä yläkerrasta välillä kuuluu.
- Anonyymi
Mitä sinä täällä kyselet mitä yläkerran naapurisi tiputtelee lattialle? Käy itse kysymässä häneltä, ei voi olla noin vaikeaa.
- Anonyymi
Kyllä se voi olla. Sanominen voi auttaa hetkeksi mutta sitten se unohtuu ja sama.meno jatkuu. Kattoon pitää tehdä joku moottoroitu vastakoputin.
- Anonyymi
Haluaisin nähdä miten joku painava pallo tempaistaan oikein kunnolla kattoon.
- Anonyymi
Eestiläiset tässä talossa saavat kovia kolahduksia ja pauketta aikaiseksi. Paiskivat ovia ja heittävät tavaroitaan pitkin lattiaan ja repivät huonekaluja pitkin lattiaa. Sivistymättömiä, kun ovat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710262
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486444- 815076
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324670- 403964
- 613344
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253228On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283205Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063