5 Jos varkaat tunkeutuvat taloosi,
jos rosvot tulevat yöllä,
millaista tuhoa he tuovatkaan!
Kuitenkin he varastavat
vain sen verran, minkä kykenevät viemään.
Kun viinitarhan rypäleet korjataan,
sinne jää vielä jälkisato.
6 Mutta sinä, Lieksa, saat nähdä,
kuinka tarkoin sinun maasi tutkitaan,
sinun kätkösi pengotaan!
7 Liittolaiset ajavat sinut rajojen taa, ystävät pettävät sinut, he käyvät sinun kimppuusi. Kaikki läheisesi virittävät ansan eteesi.
AAMEN
Totinen herran sana Lieksalle
194
1349
Vastaukset
Sinä, uskonveljemme, todistat väkevästi!
Lieksasta on nouseva suuri profeetta pelastukseksi tälle maalle ja kansalle! Ehkäpä Herra on sen suuremmoisen osan armossaan sinulle valinnut.
Tällä hetkellä elämme viimeistä vuuosiviikkoa, sillä aivan kohta pian lunastetut ylösnostetaan taivaalliseen riemuun ja ne jotka eivät ole raamatullista sanaa vastaan ottaneet, jäävät tänne suureen vaivanaikaan! Kuten kaikkein luotettavin profeettain sanansaattaja Pelästyssanomat on jo vuosia sitten ennaltatiennyt ja kansalle ilmoittanut, seuraava ylösotto on aivan kohta pian eli 17.6.2024. Edelliset tempaukset tapahtui 13.11.2023 sekä 20.5.2023 kuten jokainen omin silmin on voinut nähdä ja todistetuksi tullut. Aikaa ei ole enää kauan näitten päivien jälkeen, joten te jotka vielä vaellatte suruttomana lavealla tiellä, tehkää parannus synneistänne ettette ikuiseen kadotukseen joutuisi! Kiitos Herralle! Halleluja! Amen. sela- Anonyymi
Mitä ihmettä 🤔
- Anonyymi
Juoksuvaras vie vain sen verran mitä jaksaa kantaa, se on yleensä 2 konttia pirkkaa 🏃♀️
- Anonyymi
Jos varkaat tulee meille, niin saavat hauleja perheelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksuvaras tykkää miesrakkaudesta. Nauttii kun toinen mies nousee selkään käsirautojen kanssa ja kuiskii rakkauden sanoja. "Nyt mennään, minä tiedän valtion yksiön"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei teillä ole mitään varastettava....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei teillä ole mitään varastettava....
Onhan siellä ne haulit, vaikka ei niitä tarvitse varastaa kun luvattu on.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire juoksuvarastamaan pirkkaa 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
KUTU KYTTÄ VORNA KYTTIEN TEX WILLER AMPUU VARMASTI MIHIN AMPUU.
- Anonyymi
Vorna laukeaa herkästi!
- Anonyymi
Oholiba, hänen sisarensa, näki kaiken tämän. Mutta siitä hänen himonsa vain yltyi, ja hän ryvetti itsensä irstailuissa vielä pahemmin kuin hänen sisarensa. 12 Hän himoitsi assyrialaisia, noita käskijöitä ja päälliköitä, noita upeasti pukeutuneita taistelijoita ja sotavaunujen ajajia, kaikkia noita komeita nuorukaisia. 13 Minä näin, miten hänkin ryvetti itsensä -- samaa tietä he kulkivat molemmat. 14 Mutta hän meni haureudessaan vieläkin pitemmälle. Hän näki seinillä miehenkuvia, punavärillä piirrettyjä Kaldean miehiä. 15 Niillä oli vyötäisillään lannevaate ja päässä muhkea päähine, ja niillä oli soturin ylväs näkö. Ne olivat Babylonian poikia, Kaldean maan kasvatteja, 16 ja ensi näkemältä hänen himonsa syttyi. Hän lähetti sananviejiä heidän maahansa Kaldeaan, 17 ja niin babylonialaiset tulivat, tulivat hänen vuoteeseensa ja makasivat hänen kanssaan. He saastuttivat hänet irstaudellaan, ja kun hän ryvettyi heistä, hänen himonsa sammui. 18 Mutta hän oli tuonut haureutensa kaikille julki ja paljastanut kaikille häpynsä, ja niin hän kävi minulle vastenmieliseksi, niin kuin oli käynyt hänen sisarensa. 19 Silti hän jatkoi entistä menoaan. Hän muisteli nuoruutensa päiviä, irstasta elämäänsä Egyptissä, 20 ja hänen mielensä paloi Egyptin himokkaisiin miehiin, joilla oli elin kuin aasilla ja jotka sinkosivat siementään kuin orhi.
21 "Sinä kaihosit syntistä nuoruuttasi, tuota aikaa, jolloin Egyptin miehet hivelivät nännejäsi ja likistelivät nuoria rintojasi. 22 Sen tähden, Oholiba, sanoo Herra Jumala: Minä yllytän rakastajasi sinua vastaan, nuo jotka kävivät sinulle vastenmielisiksi. Joka taholta minä tuon heidät sinun kimppuusi: 23 babylonialaiset ja kaikki kaldealaiset, Pekodin, Soan ja Koan miehet ja heidän kanssaan kaikki assyrialaiset, nuo komeat nuorukaiset, kaikki käskijöitä ja päälliköitä, maineikkaita sankareita ja ylväitä vaunusotureita kaikki. 24 He käyvät kimppuusi pohjoisesta, tuovat jyrisevät vaununsa ja eri kansoista kokoamansa sotajoukon, ja niin olet kohta saarroksissa, joka puolella on kilpeä ja kypärää. Minä annan heille tuomiovallan, ja he tuomitsevat sinut omien lakiensa mukaan. 25 Minä annan sinun tuntea vihani, annan heidän purkaa kaiken raivonsa sinuun. He leikkaavat sinulta nenän ja korvat, ja sotajoukkosi rippeet kaatuvat miekkaan. He vievät pois poikasi ja tyttäresi, ja jäljelle jääneet palavat tulessa. 26 He raastavat vaatteet yltäsi ja repivät korusi pois. 27 Niin minä teen lopun iljettävistä teoistasi, riettaudesta, jota Egyptistä alkaen harjoitit. Enää et niitä kaihoa, enää et kaipaa Egyptiin.
28 "Näin sanoo Herra Jumala: Minä annan sinut niiden käsiin, joita sinä vihaat, niiden, jotka kävivät sinulle vastenmielisiksi. 29 He purkavat sinuun vihansa ja ottavat kaiken mitä olet hankkinut, he jättävät sinut makaamaan alastomana ja paljaana, niin että kaikki näkevät portonhäpysi. Omilla iljettävillä teoillasi ja omalla irstaudellasi 30 sinä olet valmistanut kohtalosi, juoksemalla himoissasi vieraiden perässä ja rypemällä heidän epäjumaliensa edessä. 31 Samaa tietä olet kulkenut kuin sisaresi kulki, ja saman maljan minä annan sinun juodaksesi.- Anonyymi
Vitun höpelö kirjoittaa raamatun tekstiä ja se on turhaa hommaa, kun kaikilla on raamattu kotonaan.
- Anonyymi
Eikä siinä vielä kaikki, sillä näin kirjoitetaan raamatullisin sanoin pulipenkkiläisistä! 😆
Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus?
Kenellä riidat, kenellä valitus?
Kenellä haavat ilman syytä?
Kenellä sameat silmät?
Niillä, jotka viipyvät viinin ääressä,
jotka tulevat mausteviiniä maistelemaan.
Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa,
kuinka se maljassa hohtaa.
Helposti se valahtaa kurkusta alas.
Lopulta se puree kuin käärme
ja vuodattaa myrkkyä kuin kyy.
Silmäsi näkevät outoja,
ja sydämesi puhelee sekavia.
Sinusta tuntuu kuin makaisit keskellä merta,
kuin makaisit maston huipussa.
"Löivät minua, mutta en tuntenut kipua,
pieksivät minua, mutta en tiennyt siitä mitään.
Milloinkahan herään?
Tahdonpa taas hakea tätä samaa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki, sillä näin kirjoitetaan raamatullisin sanoin pulipenkkiläisistä! 😆
Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus?
Kenellä riidat, kenellä valitus?
Kenellä haavat ilman syytä?
Kenellä sameat silmät?
Niillä, jotka viipyvät viinin ääressä,
jotka tulevat mausteviiniä maistelemaan.
Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa,
kuinka se maljassa hohtaa.
Helposti se valahtaa kurkusta alas.
Lopulta se puree kuin käärme
ja vuodattaa myrkkyä kuin kyy.
Silmäsi näkevät outoja,
ja sydämesi puhelee sekavia.
Sinusta tuntuu kuin makaisit keskellä merta,
kuin makaisit maston huipussa.
"Löivät minua, mutta en tuntenut kipua,
pieksivät minua, mutta en tiennyt siitä mitään.
Milloinkahan herään?
Tahdonpa taas hakea tätä samaa."Veli todistaa väkevästi 🖕
- Anonyymi
Toi on juutalaisille siihen aikaan ET PITÄÄ LUKEE KARTASTA MIS ON BABYLON ( EUFRATILLA ARABIASSA) MIS ON ASSYR SYYRIA LIBANON JA MIS ON EGYPTI KARTALLA.
- Anonyymi
Tämä tuntuu ihan uskottavalta:
Helluntaiherätyksen piirissä ainoa ”saarnatuolikelpoinen” näkemys on ollut täysraittius.- Anonyymi
Papitkin kittaavat salassa viinaa ja olutta, samoin muut olevinaan uskovaiset ja panevat toistensa vaimoja ja miehiä.
- Anonyymi
Nää oli juutalaisille sitten aikana ENNEN JEESUSTA SIELLÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää oli juutalaisille sitten aikana ENNEN JEESUSTA SIELLÄ.
Näillä on hukassa niin aika kuin kartat
- Anonyymi
Otetaan kannullinen olutta ja halveksitaan sillä pirua, kuului Lutherin ohje. Hän saattoi myös neuvoa raskasmielisyyden valtaan joutunutta lähtemään kaupungille ja etsiytymään pulipenkille iloisen musiikin, hyvän oluen ja ystävien hilpeään seuraan. Uskonpuhdistaja piti iloisesta yhdessäolosta ja laadukkaista keskusteluista pulipenkillä.
- Anonyymi
PERKELEEN KANSSA ON HYVÄ LIITTOUTUA KOSKAA EI RIITAA HÄN YMMÄRTÄÄ PULIPENKIN LIITTOLAISIA JA HARRAS HYMNI SATAMASTA KUULUU KUN LIEKSAN BAVAROTIT AARIAN HOILAA VIIDEN KUPIN KUMARASSA.
- Anonyymi
20Ja Nooa oli peltomies ja ensimmäinen, joka istutti viinitarhan. 21Mutta kun hän joi viiniä, niin hän juopui ja makasi alasti majassansa. 22Ja Haam, Kanaanin isä, näki isänsä hävyn ja kertoi siitä molemmille veljillensä ulkona. 23Niin Seem ja Jaafet ottivat vaipan ja panivat molemmat sen hartioilleen ja menivät selin sisään ja peittivät isänsä hävyn; ja heidän kasvonsa olivat käännetyt toisaalle, niin etteivät he nähneet isänsä häpyä. 24Kun Nooa heräsi päihtymyksestänsä ja sai tietää, mitä hänen nuorin poikansa oli hänelle tehnyt, 25niin hän sanoi: "Kirottu olkoon Lieksa ja pulit"
- Anonyymi
Vahvaa Raamatun osaamista 😼
- Anonyymi
"Ken juo paljon olutta vaipuu nopeasti uneen. Kun nukkuu, ei ehdi tehdä syntiä. Kun ei tee syntiä, pääsee taivaaseen. Juokaamme siis paljon olutta ja olkaamme työttömiä!”
-M.Luther - Anonyymi
1. Mooseksen kirja 19 luku kertoo kuinka lieksalaiset saivat alkunsa!
30 Ja Loot lähti Sooarista ja asettui vuoristoon molempien tyttäriensä kanssa, sillä hän pelkäsi asua Sooarissa; ja hän asui luolassa, hän ja hänen molemmat tyttärensä. 31 Niin vanhempi sanoi nuoremmalle: "Isämme on vanha, eikä tässä maassa ole ketään miestä, joka voisi tulla luoksemme siten, kuin on kaiken maan tapa. 32 Tule, juottakaamme isällemme viiniä ja maatkaamme hänen kanssaan, saadaksemme isästämme jälkeläisen." 33 Niin he juottivat sinä yönä isällensä viiniä. Ja vanhempi meni ja makasi hänen kanssaan, eikä tämä huomannut, milloin hän tuli hänen viereensä ja milloin hän nousi. 34 Seuraavana päivänä sanoi vanhempi nuoremmalle: "Katso, minä makasin viime yönä isäni kanssa; juottakaamme hänelle tänäkin yönä viiniä, ja mene sinä ja makaa hänen kanssaan, saadaksemme isästämme jälkeläisen". 35 Niin he juottivat sinäkin yönä isällensä viiniä; ja nuorempi meni ja makasi hänen kanssaan, eikä tämä huomannut, milloin hän tuli hänen viereensä ja milloin hän nousi. 36 Ja niin Lootin molemmat tyttäret tulivat isästänsä raskaiksi.- Anonyymi
Vahva, voimakas ja dynaaminen alku lieksalaisilla! 🤹♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva, voimakas ja dynaaminen alku lieksalaisilla! 🤹♂️
Siitä se sitten lähti ja jatkuu sukupolvesta toiseen edelleenkin. Tulos on nähtävillä lieksalaisissa miten sukurutsauksen kautta syntyneet kehittyy ja millaisia ovat!😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se sitten lähti ja jatkuu sukupolvesta toiseen edelleenkin. Tulos on nähtävillä lieksalaisissa miten sukurutsauksen kautta syntyneet kehittyy ja millaisia ovat!😱
Sinäkin olet rutsauksen tulos, kun äitisi ja sen veli panivat keskenään ja sinä synnyit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet rutsauksen tulos, kun äitisi ja sen veli panivat keskenään ja sinä synnyit
Jaa, luulin että serkkulikka.
- Anonyymi
Totinen tai pari maistuisi näin helteellä.
- Anonyymi
Liian korkean hinnan vaatiminen oluesta oli Lutherin mielestä karkea synti. Hän kirjoittaa seuraavasti: ”Minulla on ohraa tai olutta ja haluan myydä sen aivan liian kalliilla. Tämä teko on lihallinen kiusaus. Siihen sinua viettelee lihasi ahneus. Varjelkoon Rakas Herra tältä ahdistukselta”
- Anonyymi
Mitä Jeesus joisi? 🤔
- Anonyymi
Tekis ite viinit vedestä.
- Anonyymi
K-menua varmaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekis ite viinit vedestä.
Näin se käy kun oikein osataan!😆https://i.etsystatic.com/7545759/r/il/f61af4/2512490571/il_794xN.2512490571_458r.jpg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se käy kun oikein osataan!😆https://i.etsystatic.com/7545759/r/il/f61af4/2512490571/il_794xN.2512490571_458r.jpg
Saarnaaja 9:7 ”Juo viinisi hyvillä mielin" 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaaja 9:7 ”Juo viinisi hyvillä mielin" 😁
Nyt tuli kiire juomaan vinkkiä 🏃🚴
- Anonyymi
4 Ei sovi kuningasten, Lemuel,
ei sovi kuningasten viiniä juoda
eikä ruhtinasten kysellä: "Missä väkijuomaa?"
5 Muutoin hän juodessaan unhottaa,
mitä säädetty on,
ja vääntelee kaikkien kurjuuden lasten oikeuden.
6 Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle
ja viiniä murhemielisille.
7 Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä
älköönkä enää vaivaansa muistelko.- Anonyymi
8 Mene psykiatrille.
- Anonyymi
älköönkä enää vaivaansa muistelko.
Ihanaa, olen työtön ja köyhä, nyt sain luvan juoda sekä väkeviä että vinkkua 🤗🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, olen työtön ja köyhä, nyt sain luvan juoda sekä väkeviä että vinkkua 🤗🙂AAMEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, olen työtön ja köyhä, nyt sain luvan juoda sekä väkeviä että vinkkua 🤗🙂8 Mene psykiatrille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 Mene psykiatrille.
Sinä kun sen tiedät, niin onko psykiatrilla hyväkin viinitarjoilu murhemielisille?
- Anonyymi
Ja minä näin, ja katso: myrskytuuli tuli pohjoisesta, suuri pilvi ja leimahteleva tuli, ja pilveä ympäröitsi hohde, ja tulen keskeltä näkyi ikäänkuin hehkuvaa malmia, keskeltä tulta. Ja sen keskeltä näkyivät neljän olennon hahmot. Ja näöltänsä ne olivat tällaiset: Kavot punakat, heillä oli pirccatölkki kädessä, vartalo uhmakaan rasvainen Ja minä näin , he olivat työttömiä.
- Anonyymi
Tulkoon Pirkka, ja Pirkka tuli. Ja Herra näki, että Pirkka oli sangen hyvä 🎅🏾🍺
- Anonyymi
Päivä sana!
8Mutta sinä, ihmislapsi, kuule, mitä minä sinulle sanon. Älä ole uppiniskainen, niinkuin uppiniskainen suku on. Avaa suusi ja syö, mitä minä sinulle annan." 9Niin minä näin, ja katso: käsi ojennettiin minua kohti, ja katso: siinä oli sipuliteemakkaraa ja pirkkaa!- Anonyymi
Vahvaa Raamatuntulkintaa, väkevää sanaa 🙏
- Anonyymi
Miksihän Raamatussa ei ole mainittu Jeesuksen oikeaa ammattia. Sehän oli ensimmäisiä lukkoseppiä, "läpi lukkojenkin herra Jeesus tulla voi"
- Anonyymi
Sen takia kun oli puusepän poika ja teki yhtä kelevotonta jäläkee mitä isäsä.
Jösse "sutta ja sekundaa" eli kaikki oli vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kun oli puusepän poika ja teki yhtä kelevotonta jäläkee mitä isäsä.
Jösse "sutta ja sekundaa" eli kaikki oli vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun.Toinen ovi avautuu, kun toinen sulkeutuu?
- Anonyymi
Tee itsellesi sitä mitä et tee muille
-moolok - Anonyymi
Aarao, Lieksan kuningas —
suuri krokodiili,
joka makaat virtojesi keskellä,
joka sanot: 'Pielinen on minun,
ja minä olen sen itselleni tehnyt'.
4 Minä panen koukut sinun leukoihisi,
tartutan virtojesi kalat sinun suomuihisi
ja nostan sinut ylös virtojesi keskeltä
sekä kaikki virtojesi kalat,
jotka ovat suomuihisi tarttuneet.
5Minä viskaan erämaahan
työttömät ja kaikki virtojesi pulit.
Sinä putoat Mähköön,
ei sinua korjata, ei koota.
Metsän pedoille ja taivaan linnuille
minä annan sinut ruuaksi.- Anonyymi
JÖSSES
- Anonyymi
Krokodiilit 8% pirkka humalassa liha maistuu
- Anonyymi
Ja kaikki Lieksan asukkaat tulevat tietämään,
että minä olen Herra.
Sillä he ovat ruokosauva
Reunatien heimolle:
kun he kädellä tarttuvat sinuun,
niin sinä säryt
ja lävistät heiltä olkapäät kaikki;
ja kun he nojaavat sinuun,
niin sinä Audijuppi murrut
ja jäykistät heiltä lanteet kaikki. - Anonyymi
Väkevää sanomaa!
- Anonyymi
2Kiivas Jumala ja kostaja on Herra.
Herra on kostaja ja vihastuvainen.
Herra kostaa vihollisilleen
ja pitää vihaa vihamiehillensä.
3Herra on pitkämielinen ja suuri voimassansa,
mutta Herra ei jätä rankaisematta Lieksaa.
Hänen tiensä käy tuulispäässä raunatiellä ja myrskyssä,
ja pilvi on hänen jalkojensa Mähkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2Kiivas Jumala ja kostaja on Herra.
Herra on kostaja ja vihastuvainen.
Herra kostaa vihollisilleen
ja pitää vihaa vihamiehillensä.
3Herra on pitkämielinen ja suuri voimassansa,
mutta Herra ei jätä rankaisematta Lieksaa.
Hänen tiensä käy tuulispäässä raunatiellä ja myrskyssä,
ja pilvi on hänen jalkojensa Mähkö.Pääsi on sekaisin, mene hoitoon.
- Anonyymi
Vaskiviikolla esiintyy totinen torvensoittajaa
- Anonyymi
"Viiniä ja väkijuomaa älkää juoko, älä sinä älköötkä sinun poikasi sinun kanssasi, kun menette ilmestysmajaan, ettette kuolisi. Tämä olkoon teille ikuinen säädös sukupolvesta sukupolveen, 10tehdäksenne erotuksen pyhän ja epäpyhän, saastaisen ja puhtaan välillä, 11ja opettaaksenne israelilaisille kaikki ne käskyt, jotka Herra on heille Mooseksen kautta puhunut."
- Anonyymi
8Avaa suusi mykän hyväksi,
oikeuden hankkimiseksi kaikille sortuville.
9Avaa suusi, tuomitse oikein,
hanki kurjalle ja köyhälle pirkkaa.- Anonyymi
10 Köyhä ei voi juoda pirkkaa, koska köyhä on niin heikko ettei jaksa nostaa tölkkiä huulilleen.
- Anonyymi
4Köyhtyy, joka laiskasti kättä käyttää
mutta ahkerain käsi rikastuttaa.
5Taitava poika kokoaa kesällä,
kunnoton poika elonaikana pancolla nukkuu. - Anonyymi
10Kelpo vaimon kuka löytää?
Sellaisen arvo on sipuliteemakkaraa paljon kalliimpi.
11Hänen miehensä sydän häneen luottaa,
eikä siltä mieheltä kaljaa puutu. - Anonyymi
Nyt tuli kiire hankkimaan vaimo 🏃♀️🚴♀️👩🦳
- Anonyymi
"Paljon on naisia, toimellisia menoissaan,
mutta yli niitten kaikkien kohoaa pircca". - Anonyymi
9Viisas mies kun käräjöi hullun lieksalaisen kanssa,
niin tämä reutoo ja nauraa eikä asetu.- Anonyymi
Ja etenkin Lieksalaiset nauraa.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire reutomaan ja asettumaan 🚴♀️🏃♀️
- Anonyymi
Pancolle mukava asettua äiti tuo vellii ja ehkä pirkkaa.
- Anonyymi
17Ja hän toi veron Eglonille, Lieksan kuninkaalle. Mutta Eglon oli hyvin lihava mies. 18Kun hän oli saanut tuoduksi veron, saattoi hän väen, joka oli verolahjoja kantanut, matkalle. 19Mutta itse hän kääntyi takaisin Gilgalin luona olevilta jumalankuvilta ja käski sanoa: "Minulla on salaista asiaa sinulle, kuningas". Niin tämä sanoi: "Hiljaa!" Ja kaikki, jotka seisoivat hänen luonaan, menivät hänen luotaan ulos. 20Kun Eehud oli tullut hänen luoksensa, hänen istuessaan yksin viileässä yläsalissaan, sanoi Eehud: "Minulla on sinulle sana Jumalalta". Silloin hän nousi istuimeltaan, 21mutta Eehud ojensi vasemman kätensä ja tempasi miekan oikealta kupeeltaan ja pisti sen hänen vatsaansa, 22niin että kahvakin meni sisään terän mukana ja terä upposi kokonaan ihraan, sillä hän ei vetänyt ulos miekkaa hänen vatsastaan. Sitten hän meni ulos laakealle katolle juomaan pirkkaa.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire upottamaan miekka ihraan 🏃♀️🚴♀️🗡
- Anonyymi
Millaisesta miekasta nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisesta miekasta nyt puhutaan? 🤔
Nahkamiekasta 🍆
- Anonyymi
Heidän sydämensä on turta kuin ihra,
mutta minä iloitsen sinun laistasi. - Anonyymi
Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä sipuliteemakkara käärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun. Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti: "Kuka on arvollinen avaamaan tämän Pirkka tölkin ja murtamaan sen sinetit?
- Anonyymi
25 Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi sipuliteemakkaralla,
ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu tuplapukista.- Anonyymi
26 Ja katso, pieru tuli. Ei siinä senkummempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26 Ja katso, pieru tuli. Ei siinä senkummempaa.
Tuliko juurineen?
- Anonyymi
No nyt tuli kiire kostumaan tuplapukista 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko juurineen?
27. Ja katso, se tuli riimuvarrella housuun.
- Anonyymi
69 Ja katso, tuli pukki ja se oli 8% tuplapukki. Ja herra näki, että tuplapukki oli sangen hyvä
- Anonyymi
Ja katso, pitkään juopotellut puli joi 8% oluen, ja katso, se sammui kun ei kestänyt kuin yhden oluen. Sen jälkeen ei katsottu, kuin kuorsaavaa pulia.
- Anonyymi
77 Ja katso, tuli vartija ja vartija otti juoksukaljoittelijan kiinni ja pieksi varkaan. Ja herra sanoi, vartija on sangen hyvä ja nopea.
- Anonyymi
Täytynee kokeilla Moolokkia... 🤔
- Anonyymi
Olut sopii onnettomalle,
viini sille, jonka mieli on katkera.
Juodessaan hän unohtaa kurjuutensa
eikä mieti murheitaan.
Avaa sinä suusi hiljaisten puolesta,
hanki oikeutta sossuasiakkaille.
Avaa suusi ja anna oikea tuomio,
aja pulin ja työttömän asiaa.
HALLELUJAA! 🙏 - Anonyymi
Nyt tuli kiire onnettomaksi 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Vääräsuut on nyt löytänyt hupia Raamatusta. Se on ihan hyvä asia! Jotain on sentään tutkittu, että on päästy sanan äärelle 👍🏿
- Anonyymi
Sentään jotaan lukeneet, ei noita tyhjästä keksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentään jotaan lukeneet, ei noita tyhjästä keksi :)
Tuskin ovat lukeneet eivätkä ookkaa eikä tarvihekkaa kun melekei millä hyväsä hakusanalla löytyy mitä hyväsä kun laittaa lisäks "raamattu" Koita ehtii vaikka sanoilla "raamattu viini"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ovat lukeneet eivätkä ookkaa eikä tarvihekkaa kun melekei millä hyväsä hakusanalla löytyy mitä hyväsä kun laittaa lisäks "raamattu" Koita ehtii vaikka sanoilla "raamattu viini"
..paitsi että jätät nuo lainausmerkit pois.😄
- Anonyymi
Pakkanen ja lumi eivät työtöntä säikytä,
sillä hän on varannut perheelleen talvivaatteet.
Omin käsin hän valmistaa peitteet, oluet, sipuliteemakkarat,
hänen pukunsa ovat pellavaa ja purppuraa.- Anonyymi
Vahvaa ja dynaamista työttömyyttä, voimakasta Raamatun tulkintaa 🎅🏾
- Anonyymi
Lieksassa väkevä hengellinen herätys 9e Raamatut kovassa käytössä 8% tumussa nähdään ilmestyksiä kuin Hesekiel konsanaan 👹👼🏾
Tämä on merkki, tämä on juuri se merkki väkevästä herätyksestä minkä kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetat ovat tulevaksi julistaneet!
Niin toteutuu myös se mitä uskosta osattomat ei toteutuvaksi uskonut, sillä suurimmista suurin profeetta on kuninkaaksemme nouseva kuten hän, mestari itsekin, niin kovin vaatimattomin sanoin jo kauan sitten tapahtuvaksi ilmoitti! Halleluja!
Lainaus käyttäjältä Jouko Piho 6.1.2013: Minä tiedän, mikä minä olen. Pitkään en tiennyt. Nyt tiedän. Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
- Anonyymi
Tämän minä näin: Reunatieltä tuli myrskytuuli ja suuri pilvi, joka liekehti tulta ja levitti loistetta ympärilleen. Tulen keskusta säihkyi kuin sula Pirkka, 5ja keskellä hehkua näkyi neljä tuoppia 8% tuplapukkia. Tällainen oli niiden ulkonäkö: Niillä oli ihmisen muoto, 6mutta kullakin oli neljät kasvot ja kullakin neljä siipeä. 7Niillä oli suorat sääret ja jalkaterät kuin vasikan sorkat, ja ne välkehtivät kuin kiiltävä pronssi. 8Siipien alla oli kaikilla ihmiskädet, neljällä puolen, kuten olivat myös kasvot ja siivet, 9ja niiden siivenkärjet koskettivat toisten siipiä. Ne eivät kääntyneet kulkiessaan, vaan kukin liikkui suoraan, kasvojensa suuntaan. 10Niiden kasvot olivat kuin ihmisen kasvot, mutta oikealla puolen oli leijonan kasvot ja vasemmalla härän kasvot, ja vielä niillä oli kotkan kasvot, kaikilla neljällä yhtä lailla. 11Kullakin olennolla oli kaksi siipeä ylhäällä levällään, niin että ne koskettivat toisten siipiä, ja kahdella siivellä ne peittivät vartalonsa. 12Ne kaikki kulkivat kasvojensa suuntaan, sinne, minne henki niitä johti. Kulkiessaan Muskottiin ne eivät kääntyneet.
- Anonyymi
1Hän sanoi minulle: »Ihminen, syö, mitä edessäsi on. Syö tämä sipuliteemakkara ja sitten lähde, mene puhumaan Lieksan kansalle.» 2Niin minä avasin suuni, ja hän antoi syödäkseni sen Sipuliteemakkaran. 3Hän sanoi: »Ihminen, ravitse itsesi. Täytä vatsasi, syö tämä sipuliteemakkara, jonka minä sinulle annan.» Minä söin sen, ja se maistui suussani makealta kuin Pirkka.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire syömään sipuliteemakkaraa 🏃🚴
- Anonyymi
JÖSSES
- Anonyymi
Minä teen sinusta timantinkovan työttömän, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky 4H nuoria. He ovat uppiniskaista kansaa.
- Anonyymi
MÖSSES
- Anonyymi
Ja katso, sossutuet tuli, ja Herra näki, että tuet oli sangen hyvät 🎅🏾
- Anonyymi
Väkevää sanomaa ☝️
- Anonyymi
Vois herralle vinkata, et sangen hyviä tukia voisi nostaa ainakin 69%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois herralle vinkata, et sangen hyviä tukia voisi nostaa ainakin 69%
Toive huomioitu, harkitaan!
T Herra - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toive huomioitu, harkitaan!
T HerraPohdittiin Luciferin, Jessen, Mikaelin, Rafaelin, Gabrielin ja Urielin kanssa asiaa. Emme voi suostua 69% nostoon, on ollut täällä rahasta tiukkaa, mutta laitetaan 53%.
Terveisin Taivaalline hallitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohdittiin Luciferin, Jessen, Mikaelin, Rafaelin, Gabrielin ja Urielin kanssa asiaa. Emme voi suostua 69% nostoon, on ollut täällä rahasta tiukkaa, mutta laitetaan 53%.
Terveisin Taivaalline hallitusNyt on palstalle tullut vähän järeempää kalustoa 🥶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohdittiin Luciferin, Jessen, Mikaelin, Rafaelin, Gabrielin ja Urielin kanssa asiaa. Emme voi suostua 69% nostoon, on ollut täällä rahasta tiukkaa, mutta laitetaan 53%.
Terveisin Taivaalline hallitusKuinka Lucifer on päässyt taivaalliseen hallitukseen? 👹👺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka Lucifer on päässyt taivaalliseen hallitukseen? 👹👺
Se on ovela kuin lieksalainen juoksukalja oletettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka Lucifer on päässyt taivaalliseen hallitukseen? 👹👺
Sillä, millä se luikertelee ihmisten sieluihin, lupaa 8% tuplapukkia, mutta antaa vaan 4.2% cooppia. Lusifer kuuluu myös 4H nuoriin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä, millä se luikertelee ihmisten sieluihin, lupaa 8% tuplapukkia, mutta antaa vaan 4.2% cooppia. Lusifer kuuluu myös 4H nuoriin!
JÖSSES AUTA ostin just cooppia!!!!
- Anonyymi
Irvileuat kyllä tuntee Raamatun, mikä on motiivi? Hauskoja nämä on!
- Anonyymi
Jos asialla onkin mormoonit?
- Anonyymi
Ei, niillä on ihan eri oppi.
- Anonyymi
Nämähän on hauskoja :)
Ei näissä Jumalaa pilkata, vaikka tiettyjä vapauksia on otettu 🤣 - Anonyymi
Uskaltaako enää Juoksukaljoja?
- Anonyymi
Toki, aina kannattaa yrittää!
- Anonyymi
Mut JOS Herra VALVOO 🥶
- Anonyymi
Silloin pitää olla ovela kuin Lusifer 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin pitää olla ovela kuin Lusifer 🙃
Niinkö raamattu opettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö raamattu opettaa?
Kyllä? Se on Lusiferin idea!
- Anonyymi
Lusifer toi valon ja 8% kaljat kauppoihin!
Paitsi että Lucifer toi valon ihmisille..
https://www.facebook.com/LuciferLightingCompany/
..se tarjoaa myös makkaraa..
https://www.thebelgianbeercompany.com/p/belgian-beers/lucifer/
..kuin oluttakin ihmisten lankeemuksesksi! 😆
https://www.independent.co.uk/life-style/food-and-drink/features/on-the-menu-the-lethal-lucifer-sausages-armand-de-brignac-champagne-michelin-guide-8298322.html- Anonyymi
Lusifer on valo, lusiver rillissä makkara paistuu päälle hyvää tuplapukkia
- Anonyymi
Lusifer maistaa sipuliteemakkaraa, voi tämähän on hyvää, tätä täytyy saada lisää!
- Anonyymi
Ensimmäinen "voi!" on mennyt; katso, tulee vielä kaksi "voi!"-huutoa tämän jälkeen juodaan tuplapukkia.
- Anonyymi
Ensimmäiset "voit" on menneet, mutta tulee vielä tuhansittain väkeviä voi-huutoja hirvittävän kauhistuttavan kohtalon koetellessa niitä jotka makujuomaa maistelevst ja viinin ääressä viipyvät! On kuin sikana lätökössä makaisitte!
https://pbs.twimg.com/media/D-vVm4iWsAUFNKQ?format=jpg&name=small
- Anonyymi
VOI
- Anonyymi
Huudan voi voi otan pirccaa nam tämähän on hyvää
- Anonyymi
JÖSSES
- Anonyymi
MÖSSES
- Anonyymi
Ja niillä oli hiukset niinkuin työttömän hiukset, ja niiden hampaat olivat niinkuin työttömän hampaat. 9Ja niillä oli haarniskat ikäänkuin työttömän rautahaarniskat, ja niiden siipien kohina oli kuin sotavaunujen ryske monien 4H nuorten kiitäessä taisteluun. 10Ja TE virkailijoilla oli pyrstöt niinkuin skorpioneilla ja pistimet, ja pyrstöissänsä niillä oli voima vahingoittaa ihmisiä ja antaa viisi kuukautta karenssia.
- Anonyymi
RUTAALIA
- Anonyymi
5kk karenssia aamen hallelujaa
- Anonyymi
»Työtön, minä olen pannut sinut Lieksan kansalle vartijaksi. Kun kuulet suustani sanan, sinun tulee varoittaa heitä kela etsivistä. Kun minä sanon työttömälle, että hänen on töihin mentävä, asetan sinut vastuuseen hänestä
- Anonyymi
En halua vastuuseen työttömistä 🥺 Itkettää... 😭
- Anonyymi
No laitetaan sitten karenssia 5kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laitetaan sitten karenssia 5kk.
Älä viitsi... nyt itkettää, kuolen nälkään 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi... nyt itkettää, kuolen nälkään 😭
Mene niitylle ja syö heinää kuten tuplapukki tahi mullisaukko!
Moolokin kirja 69:666 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene niitylle ja syö heinää kuten tuplapukki tahi mullisaukko!
Moolokin kirja 69:666No nyt tuli kiire niitylle 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Minä lähdin TE toimistoon, ja siellä näin virkailijan kirkkauden. Se oli sama kirkkaus, jonka olin Kebarjoen rannalla nähnyt, ja minä heittäydyin maahan kasvoilleni.
- Anonyymi
Olet kokenut ns. ilmestyksen! 🙏
- Anonyymi
HALLELUJAAA
- Anonyymi
Haluaisin kokea ilmestyksen!
- Anonyymi
»Työtön, ota savitiili, aseta se eteesi ja piirrä siihen kaupunki, Lieksa. Pane se saarroksiin, rakenna sen ympärille piiritysvalli ja luo valtausluiska sen muureja vastaan, sijoita joka puolelle 4H sotaleirejä ja pane muurinmurtajia yltympäri sitä uhkaamaan.
- Anonyymi
Olet näköjään lukenut Raamattua, mutta hieman arveluttava lainaus!
- Anonyymi
Nyt tuli kiire ottamaan savitiili 🧍♂️🚴♀️
- Anonyymi
Brutaalia kohtelua itkettää 😭
- Anonyymi
Ruuben, Simeon, Leevi ja Juuda, 3Isaskar, Sebulon ja Benjamin, 4Daan, Naftali, Gaad ja Asser. 5Ja Jaakobin kupeista lähteneitä oli kaikkiaan seitsemänkymmentä henkeä.
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi! 🏋️♂️
- Anonyymi
No nyt tuli kiire todistamaan 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Haluan todistaa 🙋♂️
- Anonyymi
Ei tässä oikeudessa olla, vaan löylynlyömällä Lieksa palstalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä oikeudessa olla, vaan löylynlyömällä Lieksa palstalla!
Haluan silti todistaa!! 🎅🏿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan silti todistaa!! 🎅🏿
Todista, että haluat todistaa 🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista, että haluat todistaa 🖕
Todistan haluavani todistaa 🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistan haluavani todistaa 🙋
Demarit ei saa todistaa!!!
- Anonyymi
S.Parkissa oli jakso, mikä todistaa, että Saatanalla ja Saddamilla on homosuhde. Saatana on siis suuri lopunajan HOMO!
- Anonyymi
aidshomo?
- Anonyymi
Näin valon 🙀
- Anonyymi
Tämä on lieksan työttömiä koskeva määräys: Kaksikymmentäviisi vuotta täytettyään heidän tulee ryhtyä suorittamaan työpalvelusta työkokeilussa, mutta viisikymmentä vuotta täytettyään he vapautuvat tästä velvollisuudesta eikä heidän enää tarvitse suorittaa palvelusta. He voivat yhä auttaa veljiään kuntouttavassa toimissa, mutta varsinaisia palvelutehtäviä he eivät saa suorittaa. Näin sinun tulee järjestää lieksalaisten palvelutoimet.
- Anonyymi
Voi ei, alan ateistiksi!
- Anonyymi
Ota lieksalaiset erilleen muista suomalaisista ja puhdista heidät. Heidän puhdistamisekseen sinun on pirskotettava heidän päälleen synneistä puhdistavaa pircca olutta, ja heidän on ajeltava tukkansa, partansa ja kaikki ihokarvansa ja pestävä vaatteensa. Sitten he ovat puhtaat. Heidän on tuotava polttouhriksi sipuliteemakkaraa ja ruokauhriksi parhaista vehnäjauhoista ja öljystä tehtyä sipuliteemakkaraa. Syntiuhriksi sinun on otettava lieksalainen työtön.
- Anonyymi
aiheellista onkin nuo puhdistautumiset ihan vaatteita myöten😆
- Anonyymi
Nyt tuli kiire hankkimaan uhriksi työtön 🤾♂️🚴♀️
- Anonyymi
Tästähän tuleekin hyvä grilli-ilta!
- Anonyymi
Miksi kristityt haluaa koko ajan uhrata ja tappaa, juoda verta ja syödä ihmislihaa? 🤔
- Anonyymi
Mitä Jeesus tekisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Jeesus tekisi?
Ihmeen?
- Anonyymi
Herra sanoi Lieksalle:
2»Anna takoa hopeasta kaksi torvea, joilla kutsutaan kansa vaskiviikoille ja annetaan lähtömerkki eri leirikunnille. 3Kun molempiin torviin puhaltamalla annetaan merkki, kaikkien tulee kokoontua cittarin taakse, 4mutta jos puhalletaan vain yhteen torveen, silloin päämiesten, Lieksan työttömien johtajien, on kokoonnuttava luoksesi. 5Kun puhallatte hälytyssoiton, itäpuolelle asettuneen leirikunnan on lähdettävä liikkeelle kohti muskottia 6ja kun toistamiseen puhallatte hälytyssoiton, eteläpuolelle asettuneen leirikunnan on lähdettävä cittariin. Hälytyssoitto puhalletaan lähtömerkiksi. 7Kun väki kutsutaan koolle, soittakaa torvia, mutta älkää puhaltako hälytyssoittoa.- Anonyymi
AAMEN veli todistaa taas väkevästi!
- Anonyymi
No nyt tuli kiire puhaltamaan hopeiseen torveen 🏃♀️🚴♀️🎺📯
- Anonyymi
Saako silloin juosta hakemaan juoksukaljat? 🤔
- Anonyymi
Kuka teki mällit hopeiseen torveen just kun siihen piti puhaltaa?🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako silloin juosta hakemaan juoksukaljat? 🤔
Ei vain saa, PITÄÄ hakea juoksukaljat, karenssia uhalla 🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brutaalia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on lihava eikä jaksa juosta 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on lihava eikä jaksa juosta 😭
Sitten karenssia 4kk siinä kerkii kyllä laihtua kun ei ruokaa saa 🧍
- Anonyymi
Lieksalaisten mukana seuranneessa sekalaisessa puliväessä heräsi hillitön ruoanhimo. Lieksalaiset itsekin rupesivat taas valittamaan ja sanoivat: »Olisipa meillä nyt kunnon ruokaa! 5Muistattehan, miten Nurmeksessa saimme ilmaiseksi kalaa ja miten meillä oli kurkkua, sipuliteemakkaraa, vesimelonia, purjoa, sipulia, tuplapukkia, pirccaa. k-menua ja valkosipulia! 6Mutta nyt me joudumme kärsimään nälkää. Täällä ei edes näe muuta kuin tuota iänikuista mannaa!»
- Anonyymi
Väkevää tulkintaa.
- Anonyymi
Dynaamista sanomaa.
- Anonyymi
Voimakasta ja vahvaa evankeliumia!
- Anonyymi
Aamen 🙏
- Anonyymi
Tähän olikin sangen hauska ketju 😀😂
https://aijaa.com/8knSo4 - Anonyymi
Valvokaa! Olkaa valmiina!
- Anonyymi
Minulle jokainen kokoomuslainen on tärkeä ja arvostettu, Orpo kirjoittaa.
- Anonyymi
Helleluujaa nyt mennään lujaa 🏃➡️🤸♀️🏃➡️
- Anonyymi
sinä yönä, jona hänet kavallettiin,
otti sipuliteemakkaran, siunasi, mursi
ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen:
Ottakaa ja syökää,
tämä on minun ruumiini,
joka annetaan teidän puolestanne.
Tehkää se minun muistokseni.
Samoin hän otti pirkan,
kiitti ja sanoi:
Ottakaa ja juokaa tästä, te kaikki lieksalaiset.- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi ☝🏼
- Anonyymi
Ole tarkka, ota pircca!
- AnonyymiUUSI
Nyt tuli kiire ottamaan pirccaa 🏃➡️🚴♂️
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346