Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MSN mesen mitä kuuntelen nyt toiminto!

Harri

Tietääkö kukaa joilla on Msn messenger 7.0 että mitenkä sais toimimaan Mitä kuuntelen nyt toiminnon? Kun mulla se on ennen toiminut kun mulla oli silloin Windows media player 9. Mutta kun otin windows media player 10n niin se ei ole enää toiminut =(. Kaveri väittää että hänelläkin on Windows media player 10 ja mitä kuuntelen nyt toiminto toimii hänellä. Ei pitäisi asetukset olla pielessä ainakaan.

12

11646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annastiina

      Tarkoititko, että MSN Messengerin puolella asetusten pitäisi olla ok? Tuli vain mieleen että asetukset saattavat olla pielessä myös Windows Media Playerin puolella? Eli työkalut -> laajennukset -> ja ruksi kohtaan MSN Messengerin musiikkilaajennus. Muuta en osaa sanoa.. :/

      • meseilijätär

        ja asennat sen ohjelmann niin johan pitääs alkaa pelittää,jos ei sinul ole mitään windows media playeria niin asenna se takas niin taas pystyt kuunnel tai meses näkyy ne kappaleet.


      • Harri

        Kiitos paljo!!! Joo heti rupes toimimaan! En huomannutkaan että windows media playerissa voi asetukset olla väärässä. =)


      • jorzioid
        meseilijätär kirjoitti:

        ja asennat sen ohjelmann niin johan pitääs alkaa pelittää,jos ei sinul ole mitään windows media playeria niin asenna se takas niin taas pystyt kuunnel tai meses näkyy ne kappaleet.

        Ja mitäs sitten teen jos semmonen MSN Messengerin musiikkilaajennus- kohta puuttuu kokonaan mun media playeristä?


      • ajaja
        Harri kirjoitti:

        Kiitos paljo!!! Joo heti rupes toimimaan! En huomannutkaan että windows media playerissa voi asetukset olla väärässä. =)

        Mul mese näyttää ne piisit mitä soitan Itunesis, vaik en ikinä soita mitn sil. mut miten saan sen takas winamppii?!?!


      • winampuser
        ajaja kirjoitti:

        Mul mese näyttää ne piisit mitä soitan Itunesis, vaik en ikinä soita mitn sil. mut miten saan sen takas winamppii?!?!

        Tarvitset oman plug in:in jotta saa toiminaan winampin kanssa, sen saa haettua winampin kotisivuilta.


      • 5gj
        ajaja kirjoitti:

        Mul mese näyttää ne piisit mitä soitan Itunesis, vaik en ikinä soita mitn sil. mut miten saan sen takas winamppii?!?!

        http://www.winamp.com/plugins/details/171298

        Tuon lataat niin pitäis näkyä sitten.


      • kiitos kiitos

        Tämähän oli oikein hyvin sanottu :D Eihän yksinkertaisesti tyhmä ihminen tajunnut että se pitäs sielkäi laittaa ;D;D


      • UUhf

        kiitän :))


      • nieYo-

        Wau! kiitti annastiina. Mä en edes tiennyt että miten ton voisi saada meseen, mutta sinä kerroit että windows media playerista, ja sitten vielä nuo työkalujutut oli hyvii, en ois ilman apuu osannu :):)


      • ehehe
        5gj kirjoitti:

        http://www.winamp.com/plugins/details/171298

        Tuon lataat niin pitäis näkyä sitten.

        latasin tuolta sen jutun mutta siihe tuli sitte että ohjelmaa ei ehkä asennettu oikein. oon monta kertaa ladannu sen jo mutta aina toi sama ilmotus tulee -.-


      • Aito Äityli

        Kiitos. Sain nyt toimimaan. Nyt näkyy mitä kuuntelen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe