Tietääkö kukaa joilla on Msn messenger 7.0 että mitenkä sais toimimaan Mitä kuuntelen nyt toiminnon? Kun mulla se on ennen toiminut kun mulla oli silloin Windows media player 9. Mutta kun otin windows media player 10n niin se ei ole enää toiminut =(. Kaveri väittää että hänelläkin on Windows media player 10 ja mitä kuuntelen nyt toiminto toimii hänellä. Ei pitäisi asetukset olla pielessä ainakaan.
MSN mesen mitä kuuntelen nyt toiminto!
12
11675
Vastaukset
- Annastiina
Tarkoititko, että MSN Messengerin puolella asetusten pitäisi olla ok? Tuli vain mieleen että asetukset saattavat olla pielessä myös Windows Media Playerin puolella? Eli työkalut -> laajennukset -> ja ruksi kohtaan MSN Messengerin musiikkilaajennus. Muuta en osaa sanoa.. :/
- meseilijätär
ja asennat sen ohjelmann niin johan pitääs alkaa pelittää,jos ei sinul ole mitään windows media playeria niin asenna se takas niin taas pystyt kuunnel tai meses näkyy ne kappaleet.
- Harri
Kiitos paljo!!! Joo heti rupes toimimaan! En huomannutkaan että windows media playerissa voi asetukset olla väärässä. =)
- jorzioid
meseilijätär kirjoitti:
ja asennat sen ohjelmann niin johan pitääs alkaa pelittää,jos ei sinul ole mitään windows media playeria niin asenna se takas niin taas pystyt kuunnel tai meses näkyy ne kappaleet.
Ja mitäs sitten teen jos semmonen MSN Messengerin musiikkilaajennus- kohta puuttuu kokonaan mun media playeristä?
- ajaja
Harri kirjoitti:
Kiitos paljo!!! Joo heti rupes toimimaan! En huomannutkaan että windows media playerissa voi asetukset olla väärässä. =)
Mul mese näyttää ne piisit mitä soitan Itunesis, vaik en ikinä soita mitn sil. mut miten saan sen takas winamppii?!?!
- winampuser
ajaja kirjoitti:
Mul mese näyttää ne piisit mitä soitan Itunesis, vaik en ikinä soita mitn sil. mut miten saan sen takas winamppii?!?!
Tarvitset oman plug in:in jotta saa toiminaan winampin kanssa, sen saa haettua winampin kotisivuilta.
- 5gj
ajaja kirjoitti:
http://www.winamp.com/plugins/details/171298
Tuon lataat niin pitäis näkyä sitten. - kiitos kiitos
Tämähän oli oikein hyvin sanottu :D Eihän yksinkertaisesti tyhmä ihminen tajunnut että se pitäs sielkäi laittaa ;D;D
- UUhf
kiitän :))
- nieYo-
Wau! kiitti annastiina. Mä en edes tiennyt että miten ton voisi saada meseen, mutta sinä kerroit että windows media playerista, ja sitten vielä nuo työkalujutut oli hyvii, en ois ilman apuu osannu :):)
- ehehe
5gj kirjoitti:
http://www.winamp.com/plugins/details/171298
Tuon lataat niin pitäis näkyä sitten.latasin tuolta sen jutun mutta siihe tuli sitte että ohjelmaa ei ehkä asennettu oikein. oon monta kertaa ladannu sen jo mutta aina toi sama ilmotus tulee -.-
- Aito Äityli
Kiitos. Sain nyt toimimaan. Nyt näkyy mitä kuuntelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765