EU-vastaiset, älkää jättäkö äänestämättä vastaan!

Anonyymi-ap

Ehdolla on yksi EU-eroa ajava ehdokas, joka on politiikassa osoittanut, että hän kykenee edistämään tavoitteita enemmän kuin tavan riviedustaja. Kyse on Junes Lokasta (VL, sit.). Hän paljasti valtavan määrän kuntakorruptiota Oulun kaupunginvaltuustossa ja olisi hienoa saada hänet tekemään samaa Brysseliin. Kun politiikkaa tekee Lokan tyylillä, niin yhdestäkin edustajasta on jotain oikeaa hyötyä. Idea olisi tiedottaa suomalaisille EU-parlamentin toiminnasta ennen kuin päätökset on nuijittu läpi. Lokka on erinomainen vaihtoehto ainakin kaikille pettyneille persuille ja muille protestiäänestäjille!

Miehen oma tiivistys tavoitteistaan:
Junes Lokka #180 - Europarlamenttivaalit 2024
https://youtube.com/watch?v=wawmh_F_yyI

9

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hulluja enää EU: hun. Riittää yksi Hakkarainen. Joudumme häpeämään jo silmät päästämme!

      • Anonyymi

        Ja hulluus on se, että ei rakasta EU:ta? Euroopan parlamentin vaaleissa 2024 pääasia on, että Suomen politiikkaan ilmaantuu tahoja, jotka haastavat Euroopan unionin järjestelmän kokonaisuudessaan ja valmistelevat suomalaisia etukäteen ajatukseen EU-erosta ja paluusta itsenäisen kansallisvaltion aikaan.


    • Anonyymi

      Marokkolainen Lokka on oikeasti Suomen mittakaavassa matu, eli maahantunkeutuja.

      • Anonyymi

        Suvereeni Suomi on kaikkien etu. Kun tavoitellaan suvereenia Suomea, niin kaikkien apua tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvereeni Suomi on kaikkien etu. Kun tavoitellaan suvereenia Suomea, niin kaikkien apua tarvitaan.

        Miten käyttää sitä suvereniteettia? Mainitse joku asia, jota valtaosa suomalaisista kovasti haluaa tällä hetkellä.

        Mutta jota emme voi sitä millään keinoin tehdä, koska olemme YK:n, EU:n ja NATO:n jäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käyttää sitä suvereniteettia? Mainitse joku asia, jota valtaosa suomalaisista kovasti haluaa tällä hetkellä.

        Mutta jota emme voi sitä millään keinoin tehdä, koska olemme YK:n, EU:n ja NATO:n jäsen.

        Suvereniteettia voi käyttää sitten kun se on saavutettu. Nyt olemme tilanteessa, jossa tarvitaan Lokan kaltaisia ihmisiä esille herättelemään suomalaisia siihen, että EU ei ole meille hyvästä tai välttämätöntä. EU:n kannattajilla on ollut mediassa niin suuri ylivalta, että nekin, jotka nykytilanteesta eivät pidä, on saatu uskomaan ainakin tilapäisesti, ettei vaihtoehtoja ole. Jos itsenäisyyden visio on kateissa, niin itse lähtisin hakemaan ideoita ajalta, jolloin meillä oli se, eli jaksolta 1918-1944.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      >>Suvereniteettia voi käyttää sitten kun se on saavutettu. >>

      Totta kai, mutta mitä sillä suvereniteetilla silloin teet, jota et voi EU/NATO-esteiden takia tehdä nyt?

      >> Nyt olemme tilanteessa, jossa tarvitaan Lokan kaltaisia ihmisiä esille herättelemään suomalaisia siihen, että EU ei ole meille hyvästä tai välttämätöntä. >>

      Ei suomalaiset mitään "herättelyä" tarvii Lokalta. Kaikki kansakunnat jotka ovat miehittäjävallan saappaan ja sääntöjen ja kieltojen alla tietävät oman tilanteensa ilman herättelyjäkin. Ahdistavasta tilanteesta halutaan silloin ilman muuta eroon.

      Jos et sinä etkä Lokka osaa heti paikalla sanoa, mikä meitä ahistaa ja sitoo tällä hetkellä, niin ei siinä silloin ole teillä tietämättömillä mitään "heräteltävää" myöskään.

    • Anonyymi

      Mää kyllä tualle Lokalle sen äänen käyn laittamassa, jos en parempaa keksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe