Nordea vaatii soittamaan, että saa raha-asiansa hoidettua?!?!?
Pankkeja joihin kannattaa vaihtaa?
Siis mitä?!?
8
358
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki pankit on yhtä paskoja. Mutta säännöt rahan nostamisessa on samat. Jos tarvitset useita tonneja, niin ei se ole turvallisuussyystä ihan helppoa pankille, eikä oikeastaan kenenkään ole oikeaa tarvetta pitää muutamaa sataa euroa enempää käteisen. Itse laskin juuri rengissä olleet kolkot ja niitä oli n. 40€. Seteleitä kaiketi toinen samalainen summa, eli yhteensä n. 80€. Käteinen on haltijan tai löytäjän raha. Mutta jos menet esin. Hedi automotivelle ja ostat 50k arvoisen uuden auton ja lyöt autosihteerille sukanvarresta rahat käteen, niin olet kusessa. Autoliike joutuu selvittämään rahan alkiperän. Tuiskin se auton osto ja maksaminen yhdessä yössä tulee vastaan ja asian saa varmasti sovittua verkkopankissa pankin kanssa, että miten maksu onnistuu mahdollisimman helposti ja edullisesti. Itsekin olen miettinyt tuota vaikken ole ostamassa mitään 50k autoa tai minulla olisi sellaista rahaa missään josta 50k euron hankintaan olisi lohkottavaa.
Mutta jos nyt haluat eroon Nordeasta, josta minulla on myös mielipide aiemmassa elämässä, niin eipä Suomessa ole montaa pankkia yleisesti aiempaan perustuen. Homma peili ja katso siitä missä on vika. Sitä paitsi. Uuden pankin kanssa joudut tekemään kaiken uudelleen ja "myymään" itsesi uudelle pankille.- Anonyymi
Ahaa, arvon idiootti, mutta kun peilistä ei näy sinun kuvailemasi henkilö. Joten katson Nordean suuntaan ja s*atana, mutta pankki menee vaihtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, arvon idiootti, mutta kun peilistä ei näy sinun kuvailemasi henkilö. Joten katson Nordean suuntaan ja s*atana, mutta pankki menee vaihtoon.
Paljastit juuri syyn miksi pankki haluaa keskustella kanssasi. Sinulla taitaa olla elämänhallinnallisia ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastit juuri syyn miksi pankki haluaa keskustella kanssasi. Sinulla taitaa olla elämänhallinnallisia ongelmia.
Taas väärin arvon pascapää. Toki kuvittelet, että kaikki ovat samanlaisia tollakoita kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas väärin arvon pascapää. Toki kuvittelet, että kaikki ovat samanlaisia tollakoita kuin sinä.
En minä mitään kuvittele, kerroin vain sen mikä on nähtävissä. Olet muuten itkusi kanssa väärällä palstalla, täällä keskustellaan osakkeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mitään kuvittele, kerroin vain sen mikä on nähtävissä. Olet muuten itkusi kanssa väärällä palstalla, täällä keskustellaan osakkeista.
Kuten jo sanoin, niin puhut itsestäsi. Hassua, että kaltaisesi idiootti ei tietenkään sitä itse ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo sanoin, niin puhut itsestäsi. Hassua, että kaltaisesi idiootti ei tietenkään sitä itse ymmärrä.
Baaristako tämä sankari tuli kello viisi aamulla?
Onnea sulle elämäsi kanssa, en jaksa jakaa sulle enempää huomiota, vaikka sitä niin haluaisitkin.
Toivotaan että ongelmasi selviää. Moro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baaristako tämä sankari tuli kello viisi aamulla?
Onnea sulle elämäsi kanssa, en jaksa jakaa sulle enempää huomiota, vaikka sitä niin haluaisitkin.
Toivotaan että ongelmasi selviää. Moro.Kyllä oot pihalla. Ei voi kuin ihmetellä kuinka vähäisellä aivotoiminnalla selviät hengissä. Onnea vaan jatkoon, tulet sitä tarvitsemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346