Tänne iskettiin testi mielessä

sk, sk

Tämän päivän sk:ssa oli juttu porilaiset.com:sta. Samassa mainittiin että tännekin iskettiin kuraa testi mielessä, seuraten samalla kuinka kauan törky saa sivuilla olla.
Olikohan psyco ja tää lahtari testaajia. Jos oli, niin täydet pisteet!

22

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homosexual

      se oli se viesti missä joku tunnustautu homoks tai jotain

      • Redaktör

        Se testiviesti sisälsi vain ja pelkästään VITTUJA peräkkäin ja paljon. Pysytääs nyt totuudessa. Testin tekijä oli Sk:n toimittaja.


      • Mr.Psyco
        Redaktör kirjoitti:

        Se testiviesti sisälsi vain ja pelkästään VITTUJA peräkkäin ja paljon. Pysytääs nyt totuudessa. Testin tekijä oli Sk:n toimittaja.

        totta. Mutta ei ihan toimittaja vaan tähän tarkoitukseen palkattua henkilökuntaa, eli minä. Olin täällä yötämyödet jauhamassa paskaa tiedän kanssa ja riitelin näiden "helttakukkojenkin" kanssa. Huvittavaa oli että minua ja volvoboostia sekä lahtaajamiestä luultiin samaksi kaveriksi.


      • hiljaa tosi
        Redaktör kirjoitti:

        Se testiviesti sisälsi vain ja pelkästään VITTUJA peräkkäin ja paljon. Pysytääs nyt totuudessa. Testin tekijä oli Sk:n toimittaja.

        Näin se oli. Näin tuon viestin eilen. Siinä oli vain pelkkää vittua. Tämä kesätoimittaja joka jutun oli tehnyt, tuskin oli palkannut ketään tänne ja muille palsoille nyt ammatikseen häiriköimään. Siinä jutussahan puhutaan vain yhdestä lähetystä viestistä. Porilaiset.comissa oli alle puoli minuuttia, täällä tunnin ja Promenadista ei tietoa. Eli yksi viesti vaan.

        Tuo Porilaiset.com on kyllä mainio paikka. Promenadista ei tietoa.


      • lahtaajamies
        hiljaa tosi kirjoitti:

        Näin se oli. Näin tuon viestin eilen. Siinä oli vain pelkkää vittua. Tämä kesätoimittaja joka jutun oli tehnyt, tuskin oli palkannut ketään tänne ja muille palsoille nyt ammatikseen häiriköimään. Siinä jutussahan puhutaan vain yhdestä lähetystä viestistä. Porilaiset.comissa oli alle puoli minuuttia, täällä tunnin ja Promenadista ei tietoa. Eli yksi viesti vaan.

        Tuo Porilaiset.com on kyllä mainio paikka. Promenadista ei tietoa.

        porilaiset.comiin?


      • kun lahtaajamies
        lahtaajamies kirjoitti:

        porilaiset.comiin?

        pysyt täällä sinulle arvoisessa muiden ystäviesi seurassa. penikat pysykööt täällä...


      • volvoboost
        kun lahtaajamies kirjoitti:

        pysyt täällä sinulle arvoisessa muiden ystäviesi seurassa. penikat pysykööt täällä...

        edustaa itteensä.


    • Mr.Psyco

      mää myönnän, olin tää palkattu testaaja. Täydet pisteet tuli siitä tosiaan että kuinka kauan paskaa saa viljellä ennenkuin sensuuri tulee vastaan. Kauan saa :)

    • En ole vielä lehteä ehtinyt lukemaan, joten ihan mukavaa että palstallekin tästä ilmoitettiin. Jos todella asia näin oli, että SK testasi palstan sensurointia, niin ei mikään ihmekään että olen saanut ihmetellä tätä häirikköjen määrää. Toivottavasti meno palstalla nyt rauhoittuu.

      • Mr.Psyco

        esittäytyy. Hei vaan. Olipas kiva pommittaa ja jauhaa skeidaa. Kiitos.


      • Mr.Psyco kirjoitti:

        esittäytyy. Hei vaan. Olipas kiva pommittaa ja jauhaa skeidaa. Kiitos.

        En kuitenkaan jaksa välttämättä uskoa sinun kuuluneen testiryhmään, kuka tahansa tuollaista voi väittää. Ja olet kyllä paljon aikaisemminkin pyörinyt palstalla, joten enpä tiedä.


      • Mr.Psyco
        riina00 kirjoitti:

        En kuitenkaan jaksa välttämättä uskoa sinun kuuluneen testiryhmään, kuka tahansa tuollaista voi väittää. Ja olet kyllä paljon aikaisemminkin pyörinyt palstalla, joten enpä tiedä.

        siinä se salaisuus olikin. Ennenkin ollut ja nyt olin...siispä kukaan ei arvannu mitään, eikö. Tulen jatkossakin jonninverran olemaan täällä, mutta en tekemässä mitään testejä vaan keskustelemassa.


      • Veku
        riina00 kirjoitti:

        En kuitenkaan jaksa välttämättä uskoa sinun kuuluneen testiryhmään, kuka tahansa tuollaista voi väittää. Ja olet kyllä paljon aikaisemminkin pyörinyt palstalla, joten enpä tiedä.

        Otappas Riina yhteyttä Satakunnan Kansan päivyrintekijään nimeltään Kaisa Ylhäinen. Kysy Häneltä onko Hän palkannut jonkun juuri vaippaiän ohittaneen tyhmeliidin apurikseen. Kun saat Kaisalta vastauksen, Pistä se myös tänne näkyviin. Minä en nimittäin vieläkään millään usko että sanomalehtien ammattitoimittajat palkkaavat tuollaisia infantiileja idiootteja tekemään muita kuin vaippa- testejä tyyliin: Paljonko kakkaa pampers vetää litroissa ja kiloissa?


      • lahtaajamies
        Veku kirjoitti:

        Otappas Riina yhteyttä Satakunnan Kansan päivyrintekijään nimeltään Kaisa Ylhäinen. Kysy Häneltä onko Hän palkannut jonkun juuri vaippaiän ohittaneen tyhmeliidin apurikseen. Kun saat Kaisalta vastauksen, Pistä se myös tänne näkyviin. Minä en nimittäin vieläkään millään usko että sanomalehtien ammattitoimittajat palkkaavat tuollaisia infantiileja idiootteja tekemään muita kuin vaippa- testejä tyyliin: Paljonko kakkaa pampers vetää litroissa ja kiloissa?

        on tää niin pissis toimintaa että alkoi heikottaa. Jos mut on palkattu, missä rahat?


      • Veku kirjoitti:

        Otappas Riina yhteyttä Satakunnan Kansan päivyrintekijään nimeltään Kaisa Ylhäinen. Kysy Häneltä onko Hän palkannut jonkun juuri vaippaiän ohittaneen tyhmeliidin apurikseen. Kun saat Kaisalta vastauksen, Pistä se myös tänne näkyviin. Minä en nimittäin vieläkään millään usko että sanomalehtien ammattitoimittajat palkkaavat tuollaisia infantiileja idiootteja tekemään muita kuin vaippa- testejä tyyliin: Paljonko kakkaa pampers vetää litroissa ja kiloissa?

        Tarvitsee lukea se lehti ensin ja katsellaan sitten.
        Uskon kyllä, että he ovat voineet palkata palstalle häirikön, mutta sitä en välttämättä usko, että se on mr.psycho


      • ei ole
        riina00 kirjoitti:

        Tarvitsee lukea se lehti ensin ja katsellaan sitten.
        Uskon kyllä, että he ovat voineet palkata palstalle häirikön, mutta sitä en välttämättä usko, että se on mr.psycho

        ainakaan Mr.Psyco? Koska toimittaja oli kirjoittanut vain kerran rumia sanoja. Eikä kyseessä ollut mikään pissis tai muuta pa**an jauhantaa. Nuo pissis ja kiroilu ym. pa**njauhanta kuuluu ala-asteikäisille joita täällä tuntuu riittävän maailman ääriin. Jotka koittavat siipiään...
        Jos kiinnostaa asiallinen keskustelu kannattaa mennä Porilaiset.comiin...


      • Veku
        ei ole kirjoitti:

        ainakaan Mr.Psyco? Koska toimittaja oli kirjoittanut vain kerran rumia sanoja. Eikä kyseessä ollut mikään pissis tai muuta pa**an jauhantaa. Nuo pissis ja kiroilu ym. pa**njauhanta kuuluu ala-asteikäisille joita täällä tuntuu riittävän maailman ääriin. Jotka koittavat siipiään...
        Jos kiinnostaa asiallinen keskustelu kannattaa mennä Porilaiset.comiin...

        Kävin siellä Porilaiset.com sivuilla. Onhan ne ihan asialliset sivut. Siellä on keskustelu ihan järkevää. Kiitos kuuluu varmaan Modeille ja valvojille. Siellä on helpossa paketissa tosi paljon hyviä topiceja, joista voi hakea mieluisensa. Tuli höristyä niitä hauskoja juttujakin ihan riittävästi. Ne ikuisesti jatkuvat tarinat ovat hyviä ja sinne voi pistää oman lusikkansa joukkoon.


      • volvoboost
        Veku kirjoitti:

        Kävin siellä Porilaiset.com sivuilla. Onhan ne ihan asialliset sivut. Siellä on keskustelu ihan järkevää. Kiitos kuuluu varmaan Modeille ja valvojille. Siellä on helpossa paketissa tosi paljon hyviä topiceja, joista voi hakea mieluisensa. Tuli höristyä niitä hauskoja juttujakin ihan riittävästi. Ne ikuisesti jatkuvat tarinat ovat hyviä ja sinne voi pistää oman lusikkansa joukkoon.

        lätistää ihan pehmosii...


    • volvoboost

      ja lehmätki lensi. ehkä joku pieni testi on saatettu tehä...ja olikin aihetta.

      • halaajamies

        näin se on...


      • volvoboost
        halaajamies kirjoitti:

        näin se on...

        oli joku ipanaryhmittymä.


    • minä

      nimimerkillä Risto ja tuula oli keksittyjä juttuja. Heh heh. Hitsi et teit on helppo höynäyttää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe