Tänne iskettiin testi mielessä

sk, sk

Tämän päivän sk:ssa oli juttu porilaiset.com:sta. Samassa mainittiin että tännekin iskettiin kuraa testi mielessä, seuraten samalla kuinka kauan törky saa sivuilla olla.
Olikohan psyco ja tää lahtari testaajia. Jos oli, niin täydet pisteet!

22

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homosexual

      se oli se viesti missä joku tunnustautu homoks tai jotain

      • Redaktör

        Se testiviesti sisälsi vain ja pelkästään VITTUJA peräkkäin ja paljon. Pysytääs nyt totuudessa. Testin tekijä oli Sk:n toimittaja.


      • Mr.Psyco
        Redaktör kirjoitti:

        Se testiviesti sisälsi vain ja pelkästään VITTUJA peräkkäin ja paljon. Pysytääs nyt totuudessa. Testin tekijä oli Sk:n toimittaja.

        totta. Mutta ei ihan toimittaja vaan tähän tarkoitukseen palkattua henkilökuntaa, eli minä. Olin täällä yötämyödet jauhamassa paskaa tiedän kanssa ja riitelin näiden "helttakukkojenkin" kanssa. Huvittavaa oli että minua ja volvoboostia sekä lahtaajamiestä luultiin samaksi kaveriksi.


      • hiljaa tosi
        Redaktör kirjoitti:

        Se testiviesti sisälsi vain ja pelkästään VITTUJA peräkkäin ja paljon. Pysytääs nyt totuudessa. Testin tekijä oli Sk:n toimittaja.

        Näin se oli. Näin tuon viestin eilen. Siinä oli vain pelkkää vittua. Tämä kesätoimittaja joka jutun oli tehnyt, tuskin oli palkannut ketään tänne ja muille palsoille nyt ammatikseen häiriköimään. Siinä jutussahan puhutaan vain yhdestä lähetystä viestistä. Porilaiset.comissa oli alle puoli minuuttia, täällä tunnin ja Promenadista ei tietoa. Eli yksi viesti vaan.

        Tuo Porilaiset.com on kyllä mainio paikka. Promenadista ei tietoa.


      • lahtaajamies
        hiljaa tosi kirjoitti:

        Näin se oli. Näin tuon viestin eilen. Siinä oli vain pelkkää vittua. Tämä kesätoimittaja joka jutun oli tehnyt, tuskin oli palkannut ketään tänne ja muille palsoille nyt ammatikseen häiriköimään. Siinä jutussahan puhutaan vain yhdestä lähetystä viestistä. Porilaiset.comissa oli alle puoli minuuttia, täällä tunnin ja Promenadista ei tietoa. Eli yksi viesti vaan.

        Tuo Porilaiset.com on kyllä mainio paikka. Promenadista ei tietoa.

        porilaiset.comiin?


      • kun lahtaajamies
        lahtaajamies kirjoitti:

        porilaiset.comiin?

        pysyt täällä sinulle arvoisessa muiden ystäviesi seurassa. penikat pysykööt täällä...


      • volvoboost
        kun lahtaajamies kirjoitti:

        pysyt täällä sinulle arvoisessa muiden ystäviesi seurassa. penikat pysykööt täällä...

        edustaa itteensä.


    • Mr.Psyco

      mää myönnän, olin tää palkattu testaaja. Täydet pisteet tuli siitä tosiaan että kuinka kauan paskaa saa viljellä ennenkuin sensuuri tulee vastaan. Kauan saa :)

    • En ole vielä lehteä ehtinyt lukemaan, joten ihan mukavaa että palstallekin tästä ilmoitettiin. Jos todella asia näin oli, että SK testasi palstan sensurointia, niin ei mikään ihmekään että olen saanut ihmetellä tätä häirikköjen määrää. Toivottavasti meno palstalla nyt rauhoittuu.

      • Mr.Psyco

        esittäytyy. Hei vaan. Olipas kiva pommittaa ja jauhaa skeidaa. Kiitos.


      • Mr.Psyco kirjoitti:

        esittäytyy. Hei vaan. Olipas kiva pommittaa ja jauhaa skeidaa. Kiitos.

        En kuitenkaan jaksa välttämättä uskoa sinun kuuluneen testiryhmään, kuka tahansa tuollaista voi väittää. Ja olet kyllä paljon aikaisemminkin pyörinyt palstalla, joten enpä tiedä.


      • Mr.Psyco
        riina00 kirjoitti:

        En kuitenkaan jaksa välttämättä uskoa sinun kuuluneen testiryhmään, kuka tahansa tuollaista voi väittää. Ja olet kyllä paljon aikaisemminkin pyörinyt palstalla, joten enpä tiedä.

        siinä se salaisuus olikin. Ennenkin ollut ja nyt olin...siispä kukaan ei arvannu mitään, eikö. Tulen jatkossakin jonninverran olemaan täällä, mutta en tekemässä mitään testejä vaan keskustelemassa.


      • Veku
        riina00 kirjoitti:

        En kuitenkaan jaksa välttämättä uskoa sinun kuuluneen testiryhmään, kuka tahansa tuollaista voi väittää. Ja olet kyllä paljon aikaisemminkin pyörinyt palstalla, joten enpä tiedä.

        Otappas Riina yhteyttä Satakunnan Kansan päivyrintekijään nimeltään Kaisa Ylhäinen. Kysy Häneltä onko Hän palkannut jonkun juuri vaippaiän ohittaneen tyhmeliidin apurikseen. Kun saat Kaisalta vastauksen, Pistä se myös tänne näkyviin. Minä en nimittäin vieläkään millään usko että sanomalehtien ammattitoimittajat palkkaavat tuollaisia infantiileja idiootteja tekemään muita kuin vaippa- testejä tyyliin: Paljonko kakkaa pampers vetää litroissa ja kiloissa?


      • lahtaajamies
        Veku kirjoitti:

        Otappas Riina yhteyttä Satakunnan Kansan päivyrintekijään nimeltään Kaisa Ylhäinen. Kysy Häneltä onko Hän palkannut jonkun juuri vaippaiän ohittaneen tyhmeliidin apurikseen. Kun saat Kaisalta vastauksen, Pistä se myös tänne näkyviin. Minä en nimittäin vieläkään millään usko että sanomalehtien ammattitoimittajat palkkaavat tuollaisia infantiileja idiootteja tekemään muita kuin vaippa- testejä tyyliin: Paljonko kakkaa pampers vetää litroissa ja kiloissa?

        on tää niin pissis toimintaa että alkoi heikottaa. Jos mut on palkattu, missä rahat?


      • Veku kirjoitti:

        Otappas Riina yhteyttä Satakunnan Kansan päivyrintekijään nimeltään Kaisa Ylhäinen. Kysy Häneltä onko Hän palkannut jonkun juuri vaippaiän ohittaneen tyhmeliidin apurikseen. Kun saat Kaisalta vastauksen, Pistä se myös tänne näkyviin. Minä en nimittäin vieläkään millään usko että sanomalehtien ammattitoimittajat palkkaavat tuollaisia infantiileja idiootteja tekemään muita kuin vaippa- testejä tyyliin: Paljonko kakkaa pampers vetää litroissa ja kiloissa?

        Tarvitsee lukea se lehti ensin ja katsellaan sitten.
        Uskon kyllä, että he ovat voineet palkata palstalle häirikön, mutta sitä en välttämättä usko, että se on mr.psycho


      • ei ole
        riina00 kirjoitti:

        Tarvitsee lukea se lehti ensin ja katsellaan sitten.
        Uskon kyllä, että he ovat voineet palkata palstalle häirikön, mutta sitä en välttämättä usko, että se on mr.psycho

        ainakaan Mr.Psyco? Koska toimittaja oli kirjoittanut vain kerran rumia sanoja. Eikä kyseessä ollut mikään pissis tai muuta pa**an jauhantaa. Nuo pissis ja kiroilu ym. pa**njauhanta kuuluu ala-asteikäisille joita täällä tuntuu riittävän maailman ääriin. Jotka koittavat siipiään...
        Jos kiinnostaa asiallinen keskustelu kannattaa mennä Porilaiset.comiin...


      • Veku
        ei ole kirjoitti:

        ainakaan Mr.Psyco? Koska toimittaja oli kirjoittanut vain kerran rumia sanoja. Eikä kyseessä ollut mikään pissis tai muuta pa**an jauhantaa. Nuo pissis ja kiroilu ym. pa**njauhanta kuuluu ala-asteikäisille joita täällä tuntuu riittävän maailman ääriin. Jotka koittavat siipiään...
        Jos kiinnostaa asiallinen keskustelu kannattaa mennä Porilaiset.comiin...

        Kävin siellä Porilaiset.com sivuilla. Onhan ne ihan asialliset sivut. Siellä on keskustelu ihan järkevää. Kiitos kuuluu varmaan Modeille ja valvojille. Siellä on helpossa paketissa tosi paljon hyviä topiceja, joista voi hakea mieluisensa. Tuli höristyä niitä hauskoja juttujakin ihan riittävästi. Ne ikuisesti jatkuvat tarinat ovat hyviä ja sinne voi pistää oman lusikkansa joukkoon.


      • volvoboost
        Veku kirjoitti:

        Kävin siellä Porilaiset.com sivuilla. Onhan ne ihan asialliset sivut. Siellä on keskustelu ihan järkevää. Kiitos kuuluu varmaan Modeille ja valvojille. Siellä on helpossa paketissa tosi paljon hyviä topiceja, joista voi hakea mieluisensa. Tuli höristyä niitä hauskoja juttujakin ihan riittävästi. Ne ikuisesti jatkuvat tarinat ovat hyviä ja sinne voi pistää oman lusikkansa joukkoon.

        lätistää ihan pehmosii...


    • volvoboost

      ja lehmätki lensi. ehkä joku pieni testi on saatettu tehä...ja olikin aihetta.

      • halaajamies

        näin se on...


      • volvoboost
        halaajamies kirjoitti:

        näin se on...

        oli joku ipanaryhmittymä.


    • minä

      nimimerkillä Risto ja tuula oli keksittyjä juttuja. Heh heh. Hitsi et teit on helppo höynäyttää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe