Heille ei terrori ole uutta.
Media: Yhdysvaltain Libanonin-suurlähetystöön hyökättiin
PÄIVITETTY TÄNÄÄN 09:35
Mies on tehnyt aseellisen hyökkäyksen Yhdysvaltain suurlähetystöön Libanonin pääkaupungissa Beirutissa, tiedotusvälineet raportoivat maassa.
Vartija ammuttiin tiettävästi alas ennen kuin armeija vastasi tuleen ja ampui haavoittunutta tekijää. Nyt syyllistä kuvataan loukkaantuneeksi ja pidätetyksi.
Vahvistamattomien tietojen mukaan tekijä on syyrialaista alkuperää -Palestiina mandaatilla.
Palestiinalaiset hyökkäsi USA lähetystöön
10
169
Vastaukset 10
- Anonyymi
Suomen kin laittaa kaikki avut poikki Palestiinaan. Hamas ym terrorin tekijät.
- Anonyymi
Hyvä hyökkäys sanoo punavihreät.
- Anonyymi
Hallituksen vika, kuin valittu hallituskin. Lakko pääle.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää liittyy palstan aiheeseen?
Voi voi USA parkaa -paska 1000000 ihmisiä kuollut maailma USA sota jälkeen -mutta spermanaama hänellä tärkeää USA suuri lähetys ovet ja seinä
- Anonyymi
Kyllä meillekkin lakko päälle Palestiinan auttamiseksi. AY liittojen rahaa lisää Palestiinaan.
Venäjän ja iranin ohjuksetkin maksaa joilla ampuvat. Kenraaleille raha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meillekkin lakko päälle Palestiinan auttamiseksi. AY liittojen rahaa lisää Palestiinaan.
Venäjän ja iranin ohjuksetkin maksaa joilla ampuvat. Kenraaleille raha.TE ETTE RIEHU MUIDEN MAISSA TAI KAIKKI APU LOPPUU KOKONAAN
Varma aseita mitä EU ja USA lähetä 3 vuotta ei maksaa mitään
Ruokaa -sähkö-vesi-Asunto kaikki tullut valmis ei Ukraina sota takia- Anonyymi
No näillä arabeilla ei ole älyä erottaa asioita toisistaan kuten maita toisistaan tai kieliä uskontoja rajoja
- Anonyymi
Miten tämä liittyy otsikkoon SUOMEN KESKUSTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487