Nyt se on varmaa, ruokakauppoihin vahvempia juomia.

Anonyymi-ap

Kun ensimmäiset juomat tulevat hyllyyn, teen juuri niin kuin jotkut jeesustelijat pelkäsivät. Alan heti kiskomaan vahvoja juomia naamaan. Juon märkää niin, että kusi lentää kaarella vartin välein.

Kommunismi ja holhousyhteiskunta natisee liitoksissaan. Vassarit menettävät hallinnan kansalaisista, vaikka tätäkin yrittivät estää kaikin keinoin. Vassarit eivät halua, että kansa saa itse päättää mitä tekevät. Vassarit haluavat, että aina joku Putin joka kertoo, mitä saa tehdä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6a9df0fb-321b-4918-807b-0f71db59fe57

40

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin alan vetää kaksin käsin ja pyydän vielä naapurinkin apuun kaatamaan juomaa suuhuni. Sitten lähden kuseksimaan vihervasureiden postilaatikoihin.

      • Anonyymi

        Hieno homma. Käyt näemmä omaa "dialogiasi" ja kuvittelet, porukan olevan niin tolloa, ettei kukaan huomaa.

        Kiva kun osaat suhtautua tähänkin asiaan kiihkomielisesti. Kiihkomielisyys ja loogisen ajattelun unohtaminen on olennainen osa ääriajattelua.
        Jos olisit perillä asioista, niin tietäisit, että tuota lakimuutosta vastustivat Kristillisdemokraatit ja osa persuista, sekä kokkeleista.
        Lienevätköhän nuo em. kokkelit ja persut hallituksessa ja puolueissaan piileskeleviä vihervassareita, vai kuinka aiot tuon selittää? Pari näistä persuista on jopa ehdolla tuonne EU-parlamenttiin.
        Nojoo, ei tarvii vastata.

        Tuohon uhoamiseesi sanoisin, että minä kannatan sitä railakasta ryyppäämistä, sinulle ja kaltaisillesi, ihan vilpittömästi. Kerää kaikki tuntemasi samanhenkiset mukaan ja ottakaa mukaan vähintään kahden viikon juomat jokaiselle. Se tarkoittaa vähintään kolmea litraa puhtaaksi alkoholiksi muutettuna/viikko/juoja.
        Hakeutukaa sellaiseen paikkaan, jossa on heikko tai täysin toimimaton puhelinverkko (ettei pelkurit voisi kutsua apua).
        Sitten vaan alatte pämpätä oikein tunnollisesti, - eikä sitten lintsata. Sitkeimmät kestävät uutteraa juomista jopa viikon, mutta tuskin kukaan kahta viikkoa.
        Minulla on rankka alkoholitausta ja lähes kaikki siitä "remmistä" ovat kuolleet alle viiskymppisinä.
        Keneltä poksahti maksa, kuka sai suolisto- tai haimasyövän. Yksi hukkui, ja olen nähnyt yhden kerran kun kaveri kuolee alkoholimyrkytykseen.
        Emme ensin tajunneet mistä oli kyse, mutta se kouristelu on korutonta katseltavaa.
        Minun juomiseni loppui siihen paikkaan, ja se varmaan pelasti minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma. Käyt näemmä omaa "dialogiasi" ja kuvittelet, porukan olevan niin tolloa, ettei kukaan huomaa.

        Kiva kun osaat suhtautua tähänkin asiaan kiihkomielisesti. Kiihkomielisyys ja loogisen ajattelun unohtaminen on olennainen osa ääriajattelua.
        Jos olisit perillä asioista, niin tietäisit, että tuota lakimuutosta vastustivat Kristillisdemokraatit ja osa persuista, sekä kokkeleista.
        Lienevätköhän nuo em. kokkelit ja persut hallituksessa ja puolueissaan piileskeleviä vihervassareita, vai kuinka aiot tuon selittää? Pari näistä persuista on jopa ehdolla tuonne EU-parlamenttiin.
        Nojoo, ei tarvii vastata.

        Tuohon uhoamiseesi sanoisin, että minä kannatan sitä railakasta ryyppäämistä, sinulle ja kaltaisillesi, ihan vilpittömästi. Kerää kaikki tuntemasi samanhenkiset mukaan ja ottakaa mukaan vähintään kahden viikon juomat jokaiselle. Se tarkoittaa vähintään kolmea litraa puhtaaksi alkoholiksi muutettuna/viikko/juoja.
        Hakeutukaa sellaiseen paikkaan, jossa on heikko tai täysin toimimaton puhelinverkko (ettei pelkurit voisi kutsua apua).
        Sitten vaan alatte pämpätä oikein tunnollisesti, - eikä sitten lintsata. Sitkeimmät kestävät uutteraa juomista jopa viikon, mutta tuskin kukaan kahta viikkoa.
        Minulla on rankka alkoholitausta ja lähes kaikki siitä "remmistä" ovat kuolleet alle viiskymppisinä.
        Keneltä poksahti maksa, kuka sai suolisto- tai haimasyövän. Yksi hukkui, ja olen nähnyt yhden kerran kun kaveri kuolee alkoholimyrkytykseen.
        Emme ensin tajunneet mistä oli kyse, mutta se kouristelu on korutonta katseltavaa.
        Minun juomiseni loppui siihen paikkaan, ja se varmaan pelasti minut.

        AIDSHOMO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma. Käyt näemmä omaa "dialogiasi" ja kuvittelet, porukan olevan niin tolloa, ettei kukaan huomaa.

        Kiva kun osaat suhtautua tähänkin asiaan kiihkomielisesti. Kiihkomielisyys ja loogisen ajattelun unohtaminen on olennainen osa ääriajattelua.
        Jos olisit perillä asioista, niin tietäisit, että tuota lakimuutosta vastustivat Kristillisdemokraatit ja osa persuista, sekä kokkeleista.
        Lienevätköhän nuo em. kokkelit ja persut hallituksessa ja puolueissaan piileskeleviä vihervassareita, vai kuinka aiot tuon selittää? Pari näistä persuista on jopa ehdolla tuonne EU-parlamenttiin.
        Nojoo, ei tarvii vastata.

        Tuohon uhoamiseesi sanoisin, että minä kannatan sitä railakasta ryyppäämistä, sinulle ja kaltaisillesi, ihan vilpittömästi. Kerää kaikki tuntemasi samanhenkiset mukaan ja ottakaa mukaan vähintään kahden viikon juomat jokaiselle. Se tarkoittaa vähintään kolmea litraa puhtaaksi alkoholiksi muutettuna/viikko/juoja.
        Hakeutukaa sellaiseen paikkaan, jossa on heikko tai täysin toimimaton puhelinverkko (ettei pelkurit voisi kutsua apua).
        Sitten vaan alatte pämpätä oikein tunnollisesti, - eikä sitten lintsata. Sitkeimmät kestävät uutteraa juomista jopa viikon, mutta tuskin kukaan kahta viikkoa.
        Minulla on rankka alkoholitausta ja lähes kaikki siitä "remmistä" ovat kuolleet alle viiskymppisinä.
        Keneltä poksahti maksa, kuka sai suolisto- tai haimasyövän. Yksi hukkui, ja olen nähnyt yhden kerran kun kaveri kuolee alkoholimyrkytykseen.
        Emme ensin tajunneet mistä oli kyse, mutta se kouristelu on korutonta katseltavaa.
        Minun juomiseni loppui siihen paikkaan, ja se varmaan pelasti minut.

        Ei alkoholisti lopeta juomista noin niksnaks.
        Jokin tuossa nyt mättää...
        Jotenkin tuntuu ettet ole alkoholia nähnytkään, tai sitten olet melkoinen harviis immeinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei alkoholisti lopeta juomista noin niksnaks.
        Jokin tuossa nyt mättää...
        Jotenkin tuntuu ettet ole alkoholia nähnytkään, tai sitten olet melkoinen harviis immeinen...

        Kyllä vaan lopettaa. On ihan perseestä sellainen kuvitelma, että syvällä alkoholismissaan rypevä voisi hiljalleen vähennellä ja sitten lopettaa.
        Älä viitti.
        Kyllä se on katkaistava ihan kerralla tai muuten menee pelleilyksi. Se on nähty vaikka kuinka monesti.
        Oli niitä raitistumisyrityksiä minullakin, mutta aina se kaatui siihen ensimmäiseen kaljaan.
        Lopulta säihkähdin riittävästi.
        Sitten se kävi juuri noin eli poikki ihan kokonaan, ja nyt en enää oikein muista miltä ne krapulat tuntuivat, eikä ole väliksikään. Ei tarvitse olla tarpeettomasti nöyrä, eikä selitellä syitä juomiselle. Persoonallisuuskin muuttui, kun lopetin juomisen, ja nyt olen (kuulema) ihan eri ihminen.
        Sanovat, että olen luotettava, ystävällinen, mutta tarvittaessa tiukka, ja kuitenkin myös se sama pikkupoikamainen veijari, joka jätin aikoinaan sinne pulloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan lopettaa. On ihan perseestä sellainen kuvitelma, että syvällä alkoholismissaan rypevä voisi hiljalleen vähennellä ja sitten lopettaa.
        Älä viitti.
        Kyllä se on katkaistava ihan kerralla tai muuten menee pelleilyksi. Se on nähty vaikka kuinka monesti.
        Oli niitä raitistumisyrityksiä minullakin, mutta aina se kaatui siihen ensimmäiseen kaljaan.
        Lopulta säihkähdin riittävästi.
        Sitten se kävi juuri noin eli poikki ihan kokonaan, ja nyt en enää oikein muista miltä ne krapulat tuntuivat, eikä ole väliksikään. Ei tarvitse olla tarpeettomasti nöyrä, eikä selitellä syitä juomiselle. Persoonallisuuskin muuttui, kun lopetin juomisen, ja nyt olen (kuulema) ihan eri ihminen.
        Sanovat, että olen luotettava, ystävällinen, mutta tarvittaessa tiukka, ja kuitenkin myös se sama pikkupoikamainen veijari, joka jätin aikoinaan sinne pulloon.

        Jujuu, mutta alkkis oot edelleen.


    • Anonyymi

      Kun hakee 2 juoksukonttia olvin tuplapukkia, niin sehän vastaa 4 konttia pirkkaa! Työttömän elämä senkun helpottuu, yhdellä juoksukaljakeikalla saa pian tuplamäärän alkoholia! 🏃‍♀️🚴‍♀️

      • Anonyymi

        Maailman onnelisin duuniton kaljauutinen. Kaljaa pursuu jokapaikasta pinpistäkin...Olutta!!


      • Anonyymi

        Tämä on totta samalla määrällä saat tuplat. Neroja nuo hallitukset. Nyt voin lyödä povitaskuun neljä tölkkiä, mutta oikeasti minulla onkin kahdeksan. Voi tätä riemua.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuplapukki on 8,5%, eli ei tule kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplapukki on 8,5%, eli ei tule kauppaan.

        Siitä tulee 8% versio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta samalla määrällä saat tuplat. Neroja nuo hallitukset. Nyt voin lyödä povitaskuun neljä tölkkiä, mutta oikeasti minulla onkin kahdeksan. Voi tätä riemua.

        Vahvaa matemaattista osaamista 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplapukki on 8,5%, eli ei tule kauppaan.

        0.5% pyöristetään puli laskuopin mukaan 0;aan eli Muskotissa ainakin on lähtökuopissa.


    • Anonyymi

      pakkohan tulla kosaka syötetää ihmislihaa jauhelihanan ..söikkös munnos yms.

    • Anonyymi

      jauheliha onkin ihmis lihaa tehhää näitä jookk on lks ulkopuolella ruumiista
      kontii liha söikkös mummooss yms..

      • Anonyymi

        Sulla on kilju lahottanut aivontapaiset pilalle ja ei ne kummaiset ollut, mutta nyt ne on hapanneet lopullisesti.


    • Anonyymi

      Hyvä hyvä köyhä saa halvemmalla päänsä sekaisin

      • Anonyymi

        Se on jo sekaisin sullakin.


    • Anonyymi

      Pillu märkänä ootan vitoskaljaa ja kuohuviinejä. Voin mennä humalassa kuntouttavaan työtoimintaan aika kuluu kivasti humalassa. Povarista vaan viiniä lipittää ja naureskella, muuten ei uskalla kun harvahanpaat tippuu. Pinppiäkin voi kopaista kuntoutujalta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vahvaa ja dynaamista suorittamista 🤹‍♂️


    • Anonyymi

      Toivottavasti 0% olut säilyy janojuomana kaupoissa.

      • Anonyymi

        Pakko olla ainaki 0,1% Lieskassa ja Reunatiellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko olla ainaki 0,1% Lieskassa ja Reunatiellä

        Elokapina reunatiellä Muskottiin on saatava 9% kaljaa 9 euroa juoksuuun.


    • Anonyymi

      Maanantaina saa jo kaljaa Reunatien Muskotista! su-yönä voi tiirikoida jo varastoon.

    • Anonyymi

      Hienostorouville viinejä vohkittavaks.

      • Anonyymi

        Reunatien hameväki jonottaa Muskottiin samoin muu ihmisroska. Color-red bussi täyttyy takaosastaan ympäri taajamaa. Läpsyttimet läpsyvät kelan luukulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reunatien hameväki jonottaa Muskottiin samoin muu ihmisroska. Color-red bussi täyttyy takaosastaan ympäri taajamaa. Läpsyttimet läpsyvät kelan luukulla

        roskaväki pöllii kaikki kaljat muskotista.Kuntoutujan on saatava 8% kaljaa ennen nikruja


    • Anonyymi

      Muskotista vahvat juoksukaljat

    • Anonyymi

      Saako tölkistä sitten tuplapantin? 🤔

      • Anonyymi

        Tripla


    • Anonyymi

      Reunatie kelluu turbo-kaljassa maanantaina. Alottajaiset ns. alkaa jo huomenna.

    • Anonyymi

      Maanantaina alkaa pulipenkkiläisillä joulu, tai ikään kuin joulu runsaine prosenttilahjoineen. Sitten ryypätään myös kuusen alla, kunnes jotkut sammuu taivasalla, on vilinää, melskettä, helinää helskettä, on mökä hirmuinen.

    • Anonyymi

      Pinppi vaihtuu 8% k-menuun.

    • Anonyymi

      Kaksi pinppiä tumma ja vaalee pimu ja 👩👱‍♀️ kaljaa🍺🍺

    • Anonyymi

      Seuraavaksi raja 13%. Saisi ruokaviinitkin samalla, kun käy kaupassa.

    • Anonyymi

      Reunatielle ainaki 15% viiniä eka ryypyllä huminat.

    • Anonyymi

      Huumeet saatava muskottiin! 🖕

      • Anonyymi

        Live-camit Reunatielle, näkis puleja 24/7


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe