Iltakahvila..paljonko tuli tämäkin kaupungille maksaan.

Anonyymi-ap

Hoh hoijaa,kaupungilla on palkata illaksi työntekijöitä valvomaan eri rotujen ilta kahvitusta,että niinkö nämä jotenki löytäisivät toisensa.Eihän tässä pitäny olla ongelmaa,onhan moni täti ihminen jo löytänyt tästä kuormasta hellun.Taitaa yhdellä olla jo kolmas hellu menossa,ikä ero ei ole hidaste.Monella sosiaalialan työ kentällä ei sallita asiakas suhdetta,mutta maahanmuuton töissä se näyttää olevan etu.Paljonko tämä hullutus syö veronmaksajien rahoja,häh torvelot.

19

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sitä rahhoa. se vain että mihin sitä käytettään ja kuka sitä käyttää.

    • Anonyymi

      Papalla taas mopo keulii! Katkeruus kohdistuu nyt uuteen kohteeseen. Pitäisikö papan mennä örmimään puukstaaveja samoille kielikursseille mamujen kanssa!?

    • Anonyymi

      Vain papat kertoo totuuden,kun paikallislehti on munaton siihen.

    • Anonyymi

      Aivan,on sitä rahaa kunhan Kepulaisille vaan saadaan suojatyö paikkoja.Maahanmuutto ei tuu koskaan onnistuin,isot arvo erot ja eri kulttuurit ei hitsau koskaan yhteen,vaikka kuinka sinne miljoona projektia verorahoilla teette.Menkää kotiinne,rakentamaan omaa yhteiskuntaa ja kulttuurianne.

    • Anonyymi

      Kuvastaa hyvin pudasjärven päättäjien kykyä ymmärtää asioita. Tuntuu ettei niin yksinkertaista asiaa ole että johto sekä lestarikepu ymmärtäisi jotain asioiden päälle. Pitäisi hävittää koko surkea kylä suomen kartalta. Entisenä pudislaisena saa hävetä silmät päästä tuota paskaa.

      • Anonyymi

        Aika epäselvää settiä. Kirjoitat paljon, mutta et sano mitään. Mistä ei ymmärretä?


    • Anonyymi

      Uskokaa jos haluatte,nyt näin eka maahanmuuttajan töissä täällä.Enkä tarkoita kauppojen harjoittelijoita.No menihän siihen yli kymmenen vuotta kun eka työllisty.

      • Anonyymi

        Siinähän on vaarana,että he pääsevät vanhuuseläkkeelle ennen kuin työllistyvät !


      • Anonyymi

        Profinillä vaikka kuinka monta.


    • Anonyymi

      Työpaikkaromansseissa ei rumuuskaan ole esteenä.

    • Anonyymi

      Eikö kaupungilla pitäny olla rahasta tiukkaa,tämmöiseen hellan lestas hyysäämiseen Kepun kärki troikka sai taas aikaan.Sitä kuuluisaa heinänteko järkeä jälkeen,vaikka tilat on jo lopetettu.

      • Anonyymi

        Pitäähän niitä suojatyöpaikkoja järjestää !!!


    • Anonyymi

      Noilla muutamalla päättäjän muilulla ei ole edes pöllintekojärkeä, kun vaan vuorotellen kehutaan toisiaan ja taputellaan olalle, kyllä olisi MOT ohjelmalle aiheita tässä kurjalassa.

    • Anonyymi

      Ei niin rumaa etteikö kelpaisi.

    • Anonyymi

      Saatanan sokiat. Näkeehän noita tummahipiäisiä töissä esmes kaupoissa ja siivoamassa. Ne kustantaa työllään teiänki eläkkeet. Avatkaa silmät ja kattokaa kuinka paljon näkyy ihan supisuomalaisia kelarottia. Enempi tällä kylällä kotimaan kerma puukkoa ja nyrkkiä heiluttelee.

      • Anonyymi

        Kyllä minä oon ihan oman eläkkeen maksanut vaikka väittävät että en maksa. Propaganda kertoo, että tulevat polvet maksaa minun eläkkeen. Ja paskat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä oon ihan oman eläkkeen maksanut vaikka väittävät että en maksa. Propaganda kertoo, että tulevat polvet maksaa minun eläkkeen. Ja paskat.

        Miten niin olet maksanut oman eläkkeesi.
        Eihän kukaan maksa omia eläkkeitään.
        Jos olet nyt eläkkeellä, olet saanut hyvällä kertymällä ja pienillä eläkemaksuilla hyvän kertymään.
        Töihin joutaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin olet maksanut oman eläkkeesi.
        Eihän kukaan maksa omia eläkkeitään.
        Jos olet nyt eläkkeellä, olet saanut hyvällä kertymällä ja pienillä eläkemaksuilla hyvän kertymään.
        Töihin joutaisit.

        Oon työelämässä ja maksanut omasta kolme kertaa suuremmasta tulosta kuin Pudasjärvellä yleensä tienataan aikamoisen määrän eläkemaksuja. Minä olen maksanut oman tulevan eläkkeen ja moni myös valitettavasti on elänyt minun siivellä. Olisin eläkkeellä miljonääri jos minun maksamat verot omaiset eläkemaksut olisivat tulleet minulle itselle. Kommaripropagandaa, ettei kukaan maksa omia eläkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon työelämässä ja maksanut omasta kolme kertaa suuremmasta tulosta kuin Pudasjärvellä yleensä tienataan aikamoisen määrän eläkemaksuja. Minä olen maksanut oman tulevan eläkkeen ja moni myös valitettavasti on elänyt minun siivellä. Olisin eläkkeellä miljonääri jos minun maksamat verot omaiset eläkemaksut olisivat tulleet minulle itselle. Kommaripropagandaa, ettei kukaan maksa omia eläkkeitä.

        Kuinka sinä olet maksanut omat eläkkeesi, kuinka se on mahdollista?
        Kannattaa käyttää Googlea ja katsoa luotettavasta lähteestä tietoa eläkkeen kertymisestä.
        Vapaaehtoinen eläkevakuutus on toki asia erikseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe