SDP nousee

Anonyymi-ap

SDP:n kannatus on nyt 23% ja PS:n 14,8%

Tämä siis eduskuntaan, ei eurovaaleissa. Mutta kuka pöljä noita Kokoomuslaisia äänestää, kun tuhoomuksenkin kannatus on 22,3%.

Kokoomus ei kuitenkaan tajua valtiontaloudesta yhtään sen enempää, kuin sika astrofysiikasta.

9

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moukat eliitti sivistymättönät äänestävät raha moukkija . Niinhän hitlerkin pääsi valtaan .

      • Anonyymi

        1 poljia riittää 2 jo kahteen puolueeseen 3 pian ps ja kok yhtyvät yhdeksi poljapuolueeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 poljia riittää 2 jo kahteen puolueeseen 3 pian ps ja kok yhtyvät yhdeksi poljapuolueeksi.

        Pete ja Rikka yhtyvät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pete ja Rikka yhtyvät!

        Ilon kautta yhdessä.
        Soudamaa samassa veneessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 poljia riittää 2 jo kahteen puolueeseen 3 pian ps ja kok yhtyvät yhdeksi poljapuolueeksi.

        PS JA KOK YHTYVAT:


    • Anonyymi

      TYÖVUORO ALKOI KLO 7.00.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

    • Anonyymi

      Punaisen viivan vasemmalla puolen Antti Lindtmanin Sdp ja apupuolueiden kannatus alle 40% tuontiäänienkin kannattelemana Suomessa.
      Ei kiitos yhteiselle velkasosialismille ja väestönvaihdolle arvoisat vanhat toverit.
      Nyt on tanssit tanssittu ja on työnteon vuoro.

    • Anonyymi

      Lopeta tuo paskan jauhaminen, suomessa on 2.5 miljoonaa äänestäjää, joista ylen kyselyn mukaan n. 200 demaria, laskeppa anarkisti siitä niin tulee todellinen kannatus elikkä oikea luku on n. 2% jos sitäkään. Demarit ei ole koskaan ollut gallupeissa kuin 2 % kannatuksella!!! Täällä nämä latvalahot anarkistit levittävät valhetta eteenpäin, voi voi se on sitä äänestäjien vedätystä. Hei äänestäjä!!! Demareita ei ole koskaan kiinnostanut miten sinä pärjäät ne vievät omilta äänestäjiltäkin leivän pöydästä!! Missä mariini on pitäisi puolustaa omia äänestäjiään kun menettivä tukensa?? Siinä hyvä esim. marii tuhlaa pitkin maailmaa omaan taskuun keräämiään suomalaisten verorahoja, sitä ei todellakaan kiinnosta kuinka suomalainen köyhä pärjää, auta armias kun vaalit lähestyy alkaa se demarien "huolen pito köyhästä" mutta kun äänet saatu niin sen jälkeen ei kiinnosta v........uakaan. Mutta suomestakin löytyy näitä hölmöjä jotka menevät tähän demareiden ansaan.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa demarit ei nouse mihinkään, vaan todellisuudessa niiden kannatus laskee vain. Kuka haluu kurjuutta omasta tahdosta jos haluat niin äänestä vihervasemmistoa, rahasi menee sata varmasti muualle kuin suomalaisten ym. suomalaisten köyhän elämiseen!! Verorahasi menee ilmasto kusetuksekseen ym. matujen elättämiseen, se nähtii jo edellisen hallituksen toimesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe