Kuinka moni muuttaa uuteen?

Anonyymi-ap

Oletko muuttamassa ja aijotko kertoa etukäteen siitä kaivatulle?
Muutatko kauas vai "korttelinpäähän"?

53

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohtu kysymys,muutatko kesän aikana?

• Anonyymi

Sivusta: Järkevillä ihmisillä on kesän aikana muutakin tekemistä, kuin pölyisät muuttopuuhat.

• Anonyymi

Miksi minun täytyy muuttaa ja kyllä se kaivattu sitten löytää minut jos olen muuttanut ja osoitteenkin varmaan saa kirkkoherran virastosta

• Anonyymi

Muutan kesän aikana ja maisema vaihtuu.

• Anonyymi

Perhettä on muutettava isompaan. 👨‍👩‍👧‍👦🤰

• Anonyymi

Miksi täällä kaipaat, jos sinulla on perhe, kaksi lasta ja kolmas tulossa?

• Anonyymi

Sivusta kommentti:
        Intuitioni pitää paikkansa eli et ole eroamassa vaan saatte perheenlisäystä.

Se oli siinä. Tämä avasi silmäni. Kiitos! En ollut millään lailla sotkemassa emmekä ole nähneet. Tuli tänä keväänä nostalgiaa, on kaikkea tapahtunut.

Hyvää loppuelämää ja tuskin tulemme törmäämään. Parempi näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentti:

Se oli siinä. Tämä avasi silmäni. Kiitos! En ollut millään lailla sotkemassa emmekä ole nähneet. Tuli tänä keväänä nostalgiaa, on kaikkea tapahtunut.

Älähän nyt kiihdy.. :Dno ei tämä sinulta ollut ainakaan toivottavasti -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi täällä kaipaat, jos sinulla on perhe, kaksi lasta ja kolmas tulossa?

Polyamorinen? niille ei riitä mikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt kiihdy.. :Dno ei tämä sinulta ollut ainakaan toivottavasti -sivusta

Olen kiihtyvää sorttia... Tämä on loppu nyt viimeistään. Miksi en tajunnut tätä aikaisemmin...
        Nyt ymmärrän, mihin suuntaan minun on mentävä ja mihin ei ainakaan kannata mennä. Kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kiihtyvää sorttia... Tämä on loppu nyt viimeistään. Miksi en tajunnut tätä aikaisemmin...
        Nyt ymmärrän, mihin suuntaan minun on mentävä ja mihin ei ainakaan kannata mennä. Kaikkea hyvää.

Rauha,Oletkohan nyt ominut väärän jutun.Tuskin sun kaivattu mihinkään on menossa höhlä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauha,Oletkohan nyt ominut väärän jutun.Tuskin sun kaivattu mihinkään on menossa höhlä.

Voihan se olla sun lapsi????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et olen hän.. hän ei heittäydy nuin hurjaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentti:

Ole hyvä m-nainen ja kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä m-nainen ja kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

Sä oot niiiiin ei-joukkuepelaaja! Paitsi kun on kyseessä oma heimo ja omat nulikat!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en mä tiedä...Kaikki vähän vääriä juttuja.
        Olen oikeasti rauhallinen ja nyt vähän väsynyt.

• Anonyymi

En nnn

• Anonyymi

Miksi tämä utelu. Eikö ole jokaisen oma asia missä asuu ja missä aikoo asua. Stalkkeri🧐

• Anonyymi

Sinä olet stalkkeri tunnista itsesi tästä🖤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet stalkkeri tunnista itsesi tästä🖤

Joo,ruoska kädessä on.

• Anonyymi

Syksyllä muutan. Kesän olen maalla niinkuin aina. Ei silloin muuttopuuhiin ehdi. Tästä kaupunginosasta ainakin pois.

• Anonyymi

Asunnon vaihtaja olet kesäisin.Olet maalla veljesi kämpillä ja veljesi on kaupungissa sun kämpillä.Näin naimisissa oleva pääsee vieraan kanssa rauhassa vietetään laatuaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asunnon vaihtaja olet kesäisin.Olet maalla veljesi kämpillä ja veljesi on kaupungissa sun kämpillä.Näin naimisissa oleva pääsee vieraan kanssa rauhassa vietetään laatuaikaa.

Luulet ihan omiasi. Mulla ei ole tuollaisi harrastuksia kuin sulla. Ihan omissa kämpissäni asustelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet ihan omiasi. Mulla ei ole tuollaisi harrastuksia kuin sulla. Ihan omissa kämpissäni asustelen.

Ai,nekö on kaikki sun omistuksessa,aika rikas nuor nainen.

• Anonyymi

Kyllä meinaan kaivatulle naiselleni kertoa sitten kun muutan tai viimeistään siinä vaiheessa kun olen muuttanut. Vielä en tiedä että mihin muutan koska en ole saanut tietoa mutta olen hakemassa asuntoa muualta.

• Anonyymi

Voisisit ajatella sitä naista ja kertoa etukäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisisit ajatella sitä naista ja kertoa etukäteen.

En viitsi kertoa etukäteen. Otin nimittäin kyseiseen naiseen yhteyttä ja se myöhemmin ilmeisesti suuttui minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitsi kertoa etukäteen. Otin nimittäin kyseiseen naiseen yhteyttä ja se myöhemmin ilmeisesti suuttui minulle.

Mitäpä sanoit?En usko että on sen perusteella mitä sanoit suuttunut.Uskon tekojen merkitykseen.
        Olet ehkä flirttaillut tai jopa viihtynyt toisen naisen kanssa hän nähnyt sen tai joku kertonut sen hänelle.

• Anonyymi

Minäkin muutan heti kun saan rahat kokoon toiselle paikkakunnalle,johonkin kaupunkiin missä on palvelut ja ensin muutan johonkin mikä äkkilähdöllä saan,sitten vaihdan siellä mieleiseen.Kyytääminen on jo liikaa.Tietysti kerron hänelle.Olisin jo muuttanut aikaa sitte mutta tuli pari muuttujaa.

• Haluaisin kyllä muuttaa, mutta en tiedä millon se onnistuu...

• Anonyymi

Jatkatko samoja töitä vai menetkö opiskeleen uutta?Palomieheksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Jatkatko samoja töitä vai menetkö opiskeleen uutta?Palomieheksi?

Ei mua palomies ammatti kiinnosta... Kai mä vielä jatkan tätä. Ikää sen verran ettei uskalla lähtä opiskelemaan enää... Olen loukussa.

• Kyllä sitä silmäkarkkia on mukavasti näillä keleillä, se on pakko myöntää... Aika tuskaakin välillä kun tiedostaa, ettei ikinä tule saamaan sellaista. Katsoa saa vaan ei koskea.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä sitä silmäkarkkia on mukavasti näillä keleillä, se on pakko myöntää... Aika tuskaakin välillä kun tiedostaa, ettei ikinä tule saamaan sellaista. Katsoa saa vaan ei koskea.

niin ja ihastumisesta kerrotaan vasta kun tietää toisen tunteista

• Anonyymi kirjoitti:

niin ja ihastumisesta kerrotaan vasta kun tietää toisen tunteista

Voi sen kertoa aiemminkin. Missään ole mitään ohjekirjaa sille miten toimitaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi sen kertoa aiemminkin. Missään ole mitään ohjekirjaa sille miten toimitaan.

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻Edelleen jos satun joskus ihastuu kerron suoraan ja hetikö tulee aika.Luuserit ei kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻Edelleen jos satun joskus ihastuu kerron suoraan ja hetikö tulee aika.Luuserit ei kerro.

Lisään ja jos satun yhtäkkiä muuttumaan polyamoriseksi ,julkistan sen kaikille.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei mua palomies ammatti kiinnosta... Kai mä vielä jatkan tätä. Ikää sen verran ettei uskalla lähtä opiskelemaan enää... Olen loukussa.

No,onnea yritykseen josko saisit uudeltapaikkakunnalta uuden nuoren ihastuksen.

• Anonyymi kirjoitti:

No,onnea yritykseen josko saisit uudeltapaikkakunnalta uuden nuoren ihastuksen.

Ei sillä mitään tee, jos se toinen ei tunne samalla tavalla. Kärsimystä se vain on. 🥲

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä sitä silmäkarkkia on mukavasti näillä keleillä, se on pakko myöntää... Aika tuskaakin välillä kun tiedostaa, ettei ikinä tule saamaan sellaista. Katsoa saa vaan ei koskea.

Totta.Minulle se karkki käärittynä talvivaatteisiinkin tekee jo tiukkaa ,ne hartiat.😎Niin ja huulet.
        T.n miehelle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sillä mitään tee, jos se toinen ei tunne samalla tavalla. Kärsimystä se vain on. 🥲

ja jos toinen ei ole netan näköinen

• Anonyymi kirjoitti:

ja jos toinen ei ole netan näköinen

No vaikka hän kaunis onkin ja jostain syystä sai mut ihastumaan itseensä, niin on muunkinlaisia kauniita naisia olemassa. Sinä nyt keksit taas tällasen uuden jutun millä härkkiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No vaikka hän kaunis onkin ja jostain syystä sai mut ihastumaan itseensä, niin on muunkinlaisia kauniita naisia olemassa. Sinä nyt keksit taas tällasen uuden jutun millä härkkiä.

mä voin yrittää etsiä sun viesteistä kohdan jossa sanot että haluat netan näköisen ja oloisen tytön

• En ihan lähiaikoina ainakaan ole muuttamassa.

• Anonyymi

Toivon mukaan mun ei taritse muuttaa vuosikaiusiin minnekään. Tässä on jo yhdelle elämälle tehty ja nähty ihan riittävästi tuota muuttotouhua. Riittäiskö 13 muuttoa vaikka jo yhdelle elämälle. 🤣

• Anonyymi

En ikinä kerro muuta kuin läheisille, ystäville ja kavereille, missä asun ja muutanko.

• Anonyymi

En ole nyt muuttamassa. Jos muutan joskus niin en aio kertoa hänelle. Eipä ole halunnut lähemmäksi...

• Anonyymi

Hän voi halutessaan tulla kotiin niin usein kuin haluaa.

• Anonyymi

Se uni, jonka Näin kauan sitten

Asuit Töölössä

Ihmettelinkin muuttoasi

• Eikös yleensä tärkeille ihmisille ilmoiteta muutoksista? Itse ajattelen olevani epätärkeä, jos jään ilman tietoa. Ettei kerrota.

• Anonyymi

Muutin jo. Kaivattuni tietää asiasta.

• Anonyymi

Muutitko kauas?Omakotitaloon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutitko kauas?Omakotitaloon?

Ei kauas, ja pois omakotitalosta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59