Olen naimisissa, 39 v. nainen, hoikka ja silleen sopusuhtainen. En ole koskan antanut kakkosta kenellekkään. Viime viikonloppuna kuitenkin miesheni poika 18 v. edellisestä avioliitosta ja mieheni saivat minut houkuteltua tuohon. Alkuun meni aikaa, että uskalsin rentoutua ja antaa kakkoseen. Sitten kun kalu oli sisälläni, se tuntui kiihottavalta. Ja toinen sinne ykköseen. Wautsii, olin niin täynnä lemmenaisaa ja kiimaa, että meinasi taju mennä.
Eka kerta DP
11
2079
Vastaukset
- Anonyymi
Isä ja poika samalla kololla
- Anonyymi
Olkoon trolli tai ei, niin tuo sitä oikeaa ryhmäseksiä. Ei mikään jälkiliukas ole mitään ryhmää!
- Anonyymi
lisäys omaan kommenttiin.
Aika usein 40 ikävuoden kohdalla eka peppu jää yhteen tai kahteen kertaan. Saati sitten se, että on DB
- Anonyymi
Itselläni kävi niin että siskon teini-ikäinen poika tuli kakkoseen kun mieheni työntyi ykköseen. Ja kun vielä purkautuivat suurin piirtein samaan aikaan.
N 50v- Anonyymi
Laitettiin toisen vaimoon tuplat vaginaan ja laukaistiin peräjälkeen. Tosi hottia touhua...
- Anonyymi
Minut. Miesystäväni pyysi antamaan pikkuveljelleen ensimmäisen naiskokemusen
Olinn tuolloin 23v ja mieheni pikkuveli oli 16v.
Miesystäväni oli ilmeisesti kertonut jo veljelleen minun antavan hänelle seksiä.
Poika seurasi minua ja oli aina mukanani.
Illalla lupasin antaa 16v synttärilahjaksi pikkuveljelle kun mieheni lähtee töihin.
Kävin suihkussa ja menin pojan huoneeseen herättämään häntä ja toivottamaan hyvää 16v syntymäpäivää.
Kysyin 16v synttärin lahjatoivetta ja hän sanoi odottaneensa jo viikon kun mieheni oli luvannut minun antavan hänelle "pilkua".
Sanoin että ottaako hän aamupalaa vai synttäri lahjan ensin, hän halusi lahjan ensin niinpä pudotin aamutakkini ja menin hänen viereensä.
Tulin tarkkaan tutkituksi ja joka paikka tutkituksi.
Tiedän että nuori mies ensikertaa tulee todella nopeasti niimpä annoin suuseksiä ensimmäisenä ja nielin satsin ja imin kullin uuteen seisokkiin ja ohjasin kullin pilluuni.
Makoilin tutkittavana panon jälkeen niin ei mennyt pitkään kun hän kysyi vieläkö synttärilahjaa on jäljellä.
Lupasin että kyllä sitä riittää.No siinä on nuori poika saanut varmaan ikimuistoisen kokemuksen. Ensimmäinen orkku naisen kanssa suoraan nieluun ❤️ ja sitten lisää. Ihan tuollainen aamu käy kyllä aikuisellekin miehelle.
- Anonyymi
Nuoret pojat on niin ihania ja pystyviä. Aikoinaan siskoni poika autteli talkoissa pihan laittoa ja sen päivän aikana rakasteltiin viidesti. Ensimmäiset kaksi kertaa oli niin nopeasti ohi että jouduin käydä vessassa huuhtaisemassa ja samalla itse sain orgasmit. Myöhemmin poika kesti niin että ehdin saamaan itsekin. Myöhemmin poika usein baarista tullessa tuli koputtelemaan ja pyysi päästä yöksi kun ei kehdannut pikku humalassa kotiin mennä. Nautin suunnattomasti kun tällaisena yökukkujana sain innokasta seuraa sänkyyn. Ehkäisy oli hankittu entisen miehen vuoksi, mutta oli käytössä monta vuotta vain innokkaan pojan vuoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret pojat on niin ihania ja pystyviä. Aikoinaan siskoni poika autteli talkoissa pihan laittoa ja sen päivän aikana rakasteltiin viidesti. Ensimmäiset kaksi kertaa oli niin nopeasti ohi että jouduin käydä vessassa huuhtaisemassa ja samalla itse sain orgasmit. Myöhemmin poika kesti niin että ehdin saamaan itsekin. Myöhemmin poika usein baarista tullessa tuli koputtelemaan ja pyysi päästä yöksi kun ei kehdannut pikku humalassa kotiin mennä. Nautin suunnattomasti kun tällaisena yökukkujana sain innokasta seuraa sänkyyn. Ehkäisy oli hankittu entisen miehen vuoksi, mutta oli käytössä monta vuotta vain innokkaan pojan vuoksi.
Pojallekin varmaa win win tilanne, kun sai niin paljon kokenutta pillua paljaalla kun vaan halusi.
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Pojallekin varmaa win win tilanne, kun sai niin paljon kokenutta pillua paljaalla kun vaan halusi.
Oi kyllä uskoisin noin. Vaan ikä tuli eteen. Vanhemmilla on vanhempien velvollisuudet ja nuoremmilla nuorten. Poika on opiskellut ja perustanut omaa elämää. Tervetullut olisi yhä niin kylään kuin sisään, ja nyt ei tarvitse ehkäisyistäkään välittää tuon taivaallista mutta kohta tulee aika kun poika perustaa oman perheen ja sitten varmaan saa, leikillään sanoen, kaiken toivon heittää.
Anonyymi kirjoitti:
Oi kyllä uskoisin noin. Vaan ikä tuli eteen. Vanhemmilla on vanhempien velvollisuudet ja nuoremmilla nuorten. Poika on opiskellut ja perustanut omaa elämää. Tervetullut olisi yhä niin kylään kuin sisään, ja nyt ei tarvitse ehkäisyistäkään välittää tuon taivaallista mutta kohta tulee aika kun poika perustaa oman perheen ja sitten varmaan saa, leikillään sanoen, kaiken toivon heittää.
Oikeinhan se on kumminkin mennyt että poika on jatkanut eteenpäin. Sellaista se on. Kai sille voi viestiä laittaa joskus että pillua on tarjolla aina jos puute iskee? Kyllä se nuorelle miehelle monesti sekin voi tulla.
Silloin nuorempana aikuiset naiset oli ihania kun sai panna paljaalla ja laskea sisään. Oma ikäisten piti olla tarkkana ja aina kumien kanssa räpeltämässä. En nyt sano että päntiönään olisi kaikkia pannut mutta tulihan niitä tapauksia tietenkin vuosien saatossa. Nyt piuhat poikki itseltäkin jo toistakymmentä vuotta että paksuksi ei kukaan enää pamahda.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808