Mieheni on armeijassa ja saimme oman asunnon Tampereen Kalevsta. Appiukko oli järjestänyt muuttoauton ja 2 miestä auttamaan tavaroiden kanssa.
Appiukko kokosi minulle sängyn ja minä panin saunan lämpiämään appiukolle toiset lähti kun saimme tavarat sisälle.
Annoin appiukolle pyyhkeen ja kehotin menemään saunaan.
Appeni kysyi etteikö miniä itse tule saunaan?
Olimme ottaneet jonkin verran olutta siinä muuttopuuhassa en ollut kovin humalassa mutta menin appeni kanssa löylyyn.
Huomasin appeni kiinnostuksen minua kohtaan.
Appeni on eronnut yli 3 vuotta sitten enkä tiedä hänellä naista olleen ainakaan pidempi aikaista ainakaan.
Emme pukeneet heti vaan istuimme keittiössä.
Appeni sanoi tulevansa aamulla jatkamaan hommia johon ehdotin että nukkuisi meillä jaa saa nukkua vieressäni.
Olimme saman peiton alla ja tunsin kun hänellä alkoi kulli nousemaan ja otin siitä sitten kädellä kiinni eikä muuta tarvinnut kun olin toiminnan kohde ja appeni pani kiimaisesti.
Miniä sai siinä kunnon käsittelyn useaan kertaan ja kaikilla tavoilla.
Yöllä minut herätettiin pari kertaa ja haluttiin miniän huomiota alapään hoitoon.
Aamu erektion poiston ja kahvin jälkeen sain pesukoneen kuntoon niin saimme spermaisen lakanan ja pyyhkeet pestyä.
Olimme yhdessä niin kauan että mieheni tuli lomille.
Menin appeni kanssa sänkyyn
Anonyymi-ap
5
1287
Vastaukset
- Anonyymi00004UUSI
Olet rohkea nainen
- Anonyymi00005UUSI
Ei, vaan feikkipelle. Olet idiootti jos luulet tuota naisen kirjoittamaksi
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei, vaan feikkipelle. Olet idiootti jos luulet tuota naisen kirjoittamaksi
Sinäkö muka pystysit tuohon. Kuvittelet liikoja itsestäsi pelle.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinäkö muka pystysit tuohon. Kuvittelet liikoja itsestäsi pelle.
Menikö tunteisiin? Painu takaisin sirkukseen 🤡
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Menikö tunteisiin? Painu takaisin sirkukseen 🤡
Mitäs olet sirkuspelle. Miksi edes sieltä läksit pois. Sinähän sen ittestäs tiedät miten kävi. Kuuluuko tuo kuvan naamari sun työnkuvaan. Vai onko se ihan aito kuva susta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 981656
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1041374- 1451215
- 821113
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1021113Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja100918Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.68836