Menin appeni kanssa sänkyyn

Anonyymi-ap

Mieheni on armeijassa ja saimme oman asunnon Tampereen Kalevsta. Appiukko oli järjestänyt muuttoauton ja 2 miestä auttamaan tavaroiden kanssa.
Appiukko kokosi minulle sängyn ja minä panin saunan lämpiämään appiukolle toiset lähti kun saimme tavarat sisälle.
Annoin appiukolle pyyhkeen ja kehotin menemään saunaan.
Appeni kysyi etteikö miniä itse tule saunaan?
Olimme ottaneet jonkin verran olutta siinä muuttopuuhassa en ollut kovin humalassa mutta menin appeni kanssa löylyyn.
Huomasin appeni kiinnostuksen minua kohtaan.
Appeni on eronnut yli 3 vuotta sitten enkä tiedä hänellä naista olleen ainakaan pidempi aikaista ainakaan.
Emme pukeneet heti vaan istuimme keittiössä.
Appeni sanoi tulevansa aamulla jatkamaan hommia johon ehdotin että nukkuisi meillä jaa saa nukkua vieressäni.
Olimme saman peiton alla ja tunsin kun hänellä alkoi kulli nousemaan ja otin siitä sitten kädellä kiinni eikä muuta tarvinnut kun olin toiminnan kohde ja appeni pani kiimaisesti.
Miniä sai siinä kunnon käsittelyn useaan kertaan ja kaikilla tavoilla.
Yöllä minut herätettiin pari kertaa ja haluttiin miniän huomiota alapään hoitoon.
Aamu erektion poiston ja kahvin jälkeen sain pesukoneen kuntoon niin saimme spermaisen lakanan ja pyyhkeet pestyä.
Olimme yhdessä niin kauan että mieheni tuli lomille.

5

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004
      UUSI

Olet rohkea nainen

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei, vaan feikkipelle. Olet idiootti jos luulet tuota naisen kirjoittamaksi

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei, vaan feikkipelle. Olet idiootti jos luulet tuota naisen kirjoittamaksi

Sinäkö muka pystysit tuohon. Kuvittelet liikoja itsestäsi pelle.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinäkö muka pystysit tuohon. Kuvittelet liikoja itsestäsi pelle.

Menikö tunteisiin? Painu takaisin sirkukseen 🤡

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Menikö tunteisiin? Painu takaisin sirkukseen 🤡

Mitäs olet sirkuspelle. Miksi edes sieltä läksit pois. Sinähän sen ittestäs tiedät miten kävi. Kuuluuko tuo kuvan naamari sun työnkuvaan. Vai onko se ihan aito kuva susta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1656
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      104
      1374
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      102
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      100
      918
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      68
      836
    Aihe