YLEn toimittajalle huomautettiin, kun jutussa oli liikaa "heteromiehiä"

Anonyymi-ap

Oikeasti kuin wokeksi ja ylimieliseksi äärivasemmistolainen meille tavallisille suomalaisille veronmaksille todella kallis YLE voi mennä?

Jotenkin toivon että "get woke, go broke" toteutuu YLE:n ja sen etuoikeutettujen kovapalkkaisten propagandistien kohdalla!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010478841.html

33

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohoh, ei se sentään ÄÄRIvasemmistolainen ole, vaikka vasuri voi toki ollakin, mutta onneksi Jouko Jokinen jää eläkkeelle kohta ja Panu Pokkinen ottaa ohjat, jospa tuo tyyli vähän muuttuis..

    • Anonyymi

      Pidetäänkö Ylessä LAITTOMIA HENKILÖREKISTEREITÄ

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä huomio ja kysymys!


    • Anonyymi

      Ylen touhu menee vuosi vuodelta sairaammaksi. Luulin, että 1980-1990-2000 lukujen normaali aikakaudella ollessamme ylekin oli vihdoin päässyt 1970 lukujen takaisista sensuurikulttuurista, mutta mitä vielä. 2020 luku ja poliittisideologinen sensuuri ylessä on historian kovinta. Tässä jää jo 1960 lukujen sensuurikulttuuri jalkoihin. Miksi hlvetti valtio ei jo puutu tuon lafkan toimintaan? Koko henkilökunta pihalle ja vähintään budjetin puolitus.

      • Anonyymi

        Persu valittaa ja ulisoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu valittaa ja ulisoo.

        Kyllä tässä hommassa valittaa kuule moni muukin kuin persu. Leikattavaa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä hommassa valittaa kuule moni muukin kuin persu. Leikattavaa löytyy.

        Yle tulee jatkossakin kertomaan kaikki teidän toilailut alusta loppuun.


      • Anonyymi

        Sinulla on aina mielessä vain pummit ja projisointi! Etkö osaa mitään muita sanoja?
        Ei kaikki ole pummeja sinunlaillasi! Vaikka te persut mielellänne leimaatte kaikki muut pummeiksi, vailla todenperäisyyttä.


      • Anonyymi

        Sinulla näköjään sanavarastossa on vain vassaripummi ja projisointi. Osaatko muita sanoja?
        Huomautan että vaikka te persut mielellänne leimaattekin muut pummeiksi, niin teissä niitä pummeja on eniten! Eikä kaikki vasemmistoon kuuluvat ole pummeja, ei todellakaan.

        PS. Oletko saanut jo psykoosiisi ja harhoihisi oikean lääkityksen vai onko vielä hakusessa?
        😂️😂️😂️


      • Anonyymi

        Sinulla näköjään sanavarastossa on vain vassaripummi ja projisointi. Osaatko muita sanoja?
        Huomautan että vaikka te persut mielellänne leimaattekin muut pummeiksi, niin teissä niitä pummeja on eniten! Eikä kaikki vasemmistoon kuuluvat ole pummeja, ei todellakaan.

        PS. Oletko saanut jo psykoosiisi ja harhoihisi oikean lääkityksen vai onko vielä hakusessa?
        😂️😂️😂️


      • Anonyymi

        En kuulu pummeihin toisinkuin sinä! Joten haukut väärää puuta! Katso peiliin, loinen!
        Eikä minua ole psykoottiseksi haukkunut ja leimannut kukaan muu kuin sinä! Ja mitä tulee siihen psykoositilan tunnistamiseen, niin itsehän juuri myönnät että sulla on psykoosi!


      • Anonyymi

        Minähän todistin sinulle mutta poistatit kiusantekomielessä viestini! Siinä toisessa keskustelussa hyökkäsit kovin sanoin mua vastaan.
        En siis ole psykoottinen enkä skitso, en ole liioin pummi enkä loinen! Eikä demari tarkoita vihervasemmmistolaista!


      • Anonyymi

        Lisään vielä sen, että se ettei tykkää persuista ei tarkoita että olisi pummi. loinen, psykoottinen tai skitso! Se vain tarkoittaa ettei tykkää persuista koska se petti meidät eläkeläiset vetämällä meiltä maton alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän todistin sinulle mutta poistatit kiusantekomielessä viestini! Siinä toisessa keskustelussa hyökkäsit kovin sanoin mua vastaan.
        En siis ole psykoottinen enkä skitso, en ole liioin pummi enkä loinen! Eikä demari tarkoita vihervasemmmistolaista!

        Harhaisuutesi kasvaa entisestään, jos kerran kuvittelet minun jopa poistattavan oksennuksiasi. Todistat juuri käytökselläsi, että ylläpitokaan ei hyväksy kielenkäyttöäsi miten täällä olet haukkunut kaikkia heitä jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä sen, että se ettei tykkää persuista ei tarkoita että olisi pummi. loinen, psykoottinen tai skitso! Se vain tarkoittaa ettei tykkää persuista koska se petti meidät eläkeläiset vetämällä meiltä maton alta.

        Edelleen meillä on monipuoluejärjestelmä jossa jokaiselle myös vassaripummeille on omat puolueensa. Sinun on turha itkeä sellaisten puolueiden perään jotka eivät ole sinua varten. Olet täynnä vihaa jonka purat yhden puolueen kannattajiin. Silloin ongelma on sinun päässäsi ei muiden. Keskity siis puolueisiin jotka tukevat sinun loisimistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisuutesi kasvaa entisestään, jos kerran kuvittelet minun jopa poistattavan oksennuksiasi. Todistat juuri käytökselläsi, että ylläpitokaan ei hyväksy kielenkäyttöäsi miten täällä olet haukkunut kaikkia heitä jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä.

        Minä kun en edelleenkään ole harhainen, eikä minun viestejäni ole poistettu kielenkäyttöni takia vaan siksi ettei ne ole kaikille mieleen. Ja SINÄ täällä olet haukkunut minua koska mielipiteeni ei ole sulle mieleen! Piste!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen meillä on monipuoluejärjestelmä jossa jokaiselle myös vassaripummeille on omat puolueensa. Sinun on turha itkeä sellaisten puolueiden perään jotka eivät ole sinua varten. Olet täynnä vihaa jonka purat yhden puolueen kannattajiin. Silloin ongelma on sinun päässäsi ei muiden. Keskity siis puolueisiin jotka tukevat sinun loisimistasi.

        Demarit EI ole mitään vassaripummeja, lopeta jo tuo leimaaminen! Enkä minä ole loinen, toisinkuin sinä. Persujen äänestäjissä on eniten niitä loisia ja pummeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun en edelleenkään ole harhainen, eikä minun viestejäni ole poistettu kielenkäyttöni takia vaan siksi ettei ne ole kaikille mieleen. Ja SINÄ täällä olet haukkunut minua koska mielipiteeni ei ole sulle mieleen! Piste!

        Lue edelleen omia kommenttejasi. Lähes kaikki on pelkää "persu sitä persu tätä" höttöä. Mitäpä luulet saavasi sitten takaisin?
        Ylläpito poistaa täältä sopimatonta kielenkäyttöä ei ns "vääriä mielipiteitä", joten olet itse syyllinen käytökseesi jos se ei täytä s24.n kriteereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit EI ole mitään vassaripummeja, lopeta jo tuo leimaaminen! Enkä minä ole loinen, toisinkuin sinä. Persujen äänestäjissä on eniten niitä loisia ja pummeja.

        Kuten sanottua olen taatusti maksanut tähän maahan enemmän veroja kuin monikaan kaltaisesi vihervasuri yhteensä elämänsä aikana. Edellisessä valitusketjussasi sanoin olevani yrittäjä jota syytit milloin miksikin alkoholistiksi, kun herään töihin joka yö klo 2 - 3. Ymmärrän kyllä, että teille työnteko on vieras käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue edelleen omia kommenttejasi. Lähes kaikki on pelkää "persu sitä persu tätä" höttöä. Mitäpä luulet saavasi sitten takaisin?
        Ylläpito poistaa täältä sopimatonta kielenkäyttöä ei ns "vääriä mielipiteitä", joten olet itse syyllinen käytökseesi jos se ei täytä s24.n kriteereitä.

        No siis en ole mielestäni ollut törkeä kielenkäytössäni toisinkuin sinä, ja mitä pahaa on sanassa persu?? Enkä ole syypää poistoihin, koska en ole käyttäytynyt törkeästi toisinkuin sinä joka leimaat ihmisiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottua olen taatusti maksanut tähän maahan enemmän veroja kuin monikaan kaltaisesi vihervasuri yhteensä elämänsä aikana. Edellisessä valitusketjussasi sanoin olevani yrittäjä jota syytit milloin miksikin alkoholistiksi, kun herään töihin joka yö klo 2 - 3. Ymmärrän kyllä, että teille työnteko on vieras käsite.

        Minulle EI työnteko ole vierasta, koska olen vuosikymmenet tehnyt OIKEITA TÖITÄ ja nyt olen eläkkeellä joten voit jo lopettaa tuon leimaamisen pummiksi!! Ja se että sinä olet isotuloinen, kertoo vain sen että Persut on vain rikkaiden puolella, eikä pienituloisten puolella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis en ole mielestäni ollut törkeä kielenkäytössäni toisinkuin sinä, ja mitä pahaa on sanassa persu?? Enkä ole syypää poistoihin, koska en ole käyttäytynyt törkeästi toisinkuin sinä joka leimaat ihmisiä!!

        Kuten sanottua lue omat vihaa täynnä olevat kommenttisi ja mieti miksi niistä osa poistetaan. Johtuu tasan siitä, että persuvihassasi leimaat täällä muita ja sitten alat uhriutumaan, kun saat samaa takaisin. Eikö äitisi jo opettanut hiekkalaatikolla, että mikäli kohtelet muita huonosti tulet saamaan huonoa kohtelua myös takaisin.
        Täällä se tarkoittaa, että kommenttejasi poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle EI työnteko ole vierasta, koska olen vuosikymmenet tehnyt OIKEITA TÖITÄ ja nyt olen eläkkeellä joten voit jo lopettaa tuon leimaamisen pummiksi!! Ja se että sinä olet isotuloinen, kertoo vain sen että Persut on vain rikkaiden puolella, eikä pienituloisten puolella!

        Olen äänestänyt perussuomalaisia noin 25 vuotta. Silloin kun olin palkollisena ja äänestänyt myös yrittäjänä. Ovat olleet aina työtä tekevän puolella ja ajaneet sitä asiaa, että suomi elää työnteosta jota pitää myös kannustaa. Ilmainen sosiaaliturva kaikille halukkaille siirtolaisille ja kannustinloukut yms loisiminen ovat taas vassaripuolueiden ajamia asioita. Kun tuet laitetaan minimiin se kannustaa työntekoon. Siksi ääni lähtee aina oikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle tulee jatkossakin kertomaan kaikki teidän toilailut alusta loppuun.

        "teidän"? Onko tuo nyt sitä kansan kahtia jakoa mistä on kovasti varoiteltu?


    • Anonyymi

      jhtaja yli anttilahan söi 4 pakolaista nälissää haastattelun aikana..

    • Anonyymi

      Kreikka ajoi aikanaan alas koko yleisradiotoiminnan Kreikassa on 10 miljoonaa asukasta ja 2000 työntekijää yleisradion palveluksessa
      Suomesssa on 5 miljoonaa asukasta ja 3500 työntekijää yleisradion palveluksessa

      • Anonyymi

        Jaa, ja sinä kannatat tietysti samaa Suomeenkin? Ei tulisi hyvää jälkeä jos oltaisiin vain kokoomus-MTV3:n uutisten varassa!! On pakko olla jokin vastavoima kokoomuslaiselle Maikkarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ja sinä kannatat tietysti samaa Suomeenkin? Ei tulisi hyvää jälkeä jos oltaisiin vain kokoomus-MTV3:n uutisten varassa!! On pakko olla jokin vastavoima kokoomuslaiselle Maikkarille.

        Vasemmistomedia ei voi olla vastavoima etenkin, kun se rahoitetaan pääosin työssä käyvien kukkarolta.


    • Anonyymi

      Jo vuosia täälläkin on kerrottu ns. kiintiöpolitiikasta. Se että se on noin kiihkeätä on yllätys. Onko syynä julkisuudenkipeys on oman tutkimuksensa aihe.

    • Anonyymi

      Heterot on niin nähty.

      • Anonyymi

        Mitäs pahaa meissä heteroissa muka on?


    • Anonyymi

      Sanna Ukkola kirjoittaa tästä uusimmassa IL:n kolumnissaan: Ylen toimittajalle huomautettiin, kun jutussa oli liikaa heteromiehiä, aktivistit kouluttavat toimittajia – Tämä ei ole journalismia!

      Ihonvärin, seksuaalisuuden tai muun identiteettimääreen nostaminen journalismin kriteeriksi ei palvele enää tiedonvälitystä, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Sanna Ukkola.

      Mutta kuunteleeko woke YLE?

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3d9cecdd-6069-4520-b937-d2aa498709c3

      • Anonyymi

        Yle on mennyt viimeisen kymmenen vuoden aikana todella sairaaksi toiminnassaan.
        1930 luvulla sen toimintaa olisi kutsuttu natsismiksi missä ihonväri, sukupuoli, kehon muoto määrittää sen onko hän sovelias haastatteluun.
        Luojan kiitos, että isovanhempani eivät ole tätä mielisairauden aikakautta enää näkemässä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe