Kysyn tätä sikasta uteliaisuudesta, kun kaikki mieheni ovat kehuneet mua loistavaksi suihinottajaksi. Mielestäni teen ihan vain perusjuttua. Miehet, kertokaas vähän tarkemmin se perussetti eli millaisia kokemuskia teillä on suihinotoista, esim kamalin ja paras kokemanne. Mitä/miten nainen teki?
G: miehet, kokemuksenne
4
2519
Vastaukset
Jep olet varmaan ihan oikeasti hyvä, jos sinua on kehuttu. sen tosiaan osaa tai ei osaa. oppiakin voi tietty.
minun mielestäni hyvässä suihinotossa on neljä osaa: imu, suun liike, kädellä runkkaus ja tunne ( kiihottava nainen). kyllä noilla eväillä lähtee...
pekka- nanonano
Kyllä parhaat kokemukset ovat, kun nainen ottaa kalun kokonaan suuhunsa/kurkkuunsa. Ja lopuksi nielee lastin.
Huonoja kokemuksia suuseksistä ei oikeastaan olekaan :) - Jonde
Toi suihinoton salaisuus on siinä, kun nainen polvistuu sun etees ja imee sekä runkaa spermat avonaiseen suuhunsa.
Mä löin mun kaverin kanssa todella suuresta summasta vetoa (oltiin kännissä), et se ei kestä mun vaimon suihinottoa kolmea minuuttia kauempaa ja arvatkaa kuinka kävi? Jälkeenpäin vaimo kerto, et Jari alko täristä samalla hetkellä, ku hän otti ruskeilla silmillän katsekontaktin "uhriinsa". Mun vaimo osaa ton homman ja tienas todella nopeesti (2min 29s) meille puolet matkapudjetista etelän lämpöön.
/-Jonde-/ - kollichat
Parhaalta tuntuu kun samanaikaisesti vedät esinahkaa edes takaisin ja työnnät kalua rytmikkäästi suun sisään ja ulos. Muista kielityöskentely terskan ympärillä. Kovemmin mieheltä tulee, jos myös puristelet kiveksiä hellästi. Tällä tavalla miehen orkku on jumalainen ja spermaa tulee paljon. Sehän on terveellistä ja ravintorikasta. Kun mies on tullut suuhusi, hän voi uutta nousua odotellessa nuolla sinua. Näin tulet sinäkin, eikä tarvitse pelätä miehen laukeavan liian pikaisesti, kun lopulta yhdytte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099