G: miehet, kokemuksenne

suihinotoista?

Kysyn tätä sikasta uteliaisuudesta, kun kaikki mieheni ovat kehuneet mua loistavaksi suihinottajaksi. Mielestäni teen ihan vain perusjuttua. Miehet, kertokaas vähän tarkemmin se perussetti eli millaisia kokemuskia teillä on suihinotoista, esim kamalin ja paras kokemanne. Mitä/miten nainen teki?

4

2550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep olet varmaan ihan oikeasti hyvä, jos sinua on kehuttu. sen tosiaan osaa tai ei osaa. oppiakin voi tietty.

minun mielestäni hyvässä suihinotossa on neljä osaa: imu, suun liike, kädellä runkkaus ja tunne ( kiihottava nainen). kyllä noilla eväillä lähtee...

pekka

• nanonano

Kyllä parhaat kokemukset ovat, kun nainen ottaa kalun kokonaan suuhunsa/kurkkuunsa. Ja lopuksi nielee lastin.

Huonoja kokemuksia suuseksistä ei oikeastaan olekaan :)

• Jonde

Toi suihinoton salaisuus on siinä, kun nainen polvistuu sun etees ja imee sekä runkaa spermat avonaiseen suuhunsa.

Mä löin mun kaverin kanssa todella suuresta summasta vetoa (oltiin kännissä), et se ei kestä mun vaimon suihinottoa kolmea minuuttia kauempaa ja arvatkaa kuinka kävi? Jälkeenpäin vaimo kerto, et Jari alko täristä samalla hetkellä, ku hän otti ruskeilla silmillän katsekontaktin "uhriinsa". Mun vaimo osaa ton homman ja tienas todella nopeesti (2min 29s) meille puolet matkapudjetista etelän lämpöön.

/-Jonde-/

• kollichat

Parhaalta tuntuu kun samanaikaisesti vedät esinahkaa edes takaisin ja työnnät kalua rytmikkäästi suun sisään ja ulos. Muista kielityöskentely terskan ympärillä. Kovemmin mieheltä tulee, jos myös puristelet kiveksiä hellästi. Tällä tavalla miehen orkku on jumalainen ja spermaa tulee paljon. Sehän on terveellistä ja ravintorikasta. Kun mies on tullut suuhusi, hän voi uutta nousua odotellessa nuolla sinua. Näin tulet sinäkin, eikä tarvitse pelätä miehen laukeavan liian pikaisesti, kun lopulta yhdytte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      130
      4646
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      70
      3422
    3. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      17
      1483
    4. Oot kaunis

Oot kaunis nainen.
      Ikävä
      93
      1248
    5. Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste

Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2
      Kaste
      552
      959
    6. Kuka murhasi Anneli Auerin miehen?

Tapaus edelleenkin selvittämättä.
      Maailman menoa
      177
      912
    7. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!

Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma
      Maailman menoa
      88
      866
    8. Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?

Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek
      Sinkut
      156
      865
    9. Saisikin sinut

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.
      Ikävä
      59
      835
    10. Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois
      Maailman menoa
      197
      792
    Aihe