G: miehet, kokemuksenne

suihinotoista?

Kysyn tätä sikasta uteliaisuudesta, kun kaikki mieheni ovat kehuneet mua loistavaksi suihinottajaksi. Mielestäni teen ihan vain perusjuttua. Miehet, kertokaas vähän tarkemmin se perussetti eli millaisia kokemuskia teillä on suihinotoista, esim kamalin ja paras kokemanne. Mitä/miten nainen teki?

4

2519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep olet varmaan ihan oikeasti hyvä, jos sinua on kehuttu. sen tosiaan osaa tai ei osaa. oppiakin voi tietty.

minun mielestäni hyvässä suihinotossa on neljä osaa: imu, suun liike, kädellä runkkaus ja tunne ( kiihottava nainen). kyllä noilla eväillä lähtee...

pekka

• nanonano

Kyllä parhaat kokemukset ovat, kun nainen ottaa kalun kokonaan suuhunsa/kurkkuunsa. Ja lopuksi nielee lastin.

Huonoja kokemuksia suuseksistä ei oikeastaan olekaan :)

• Jonde

Toi suihinoton salaisuus on siinä, kun nainen polvistuu sun etees ja imee sekä runkaa spermat avonaiseen suuhunsa.

Mä löin mun kaverin kanssa todella suuresta summasta vetoa (oltiin kännissä), et se ei kestä mun vaimon suihinottoa kolmea minuuttia kauempaa ja arvatkaa kuinka kävi? Jälkeenpäin vaimo kerto, et Jari alko täristä samalla hetkellä, ku hän otti ruskeilla silmillän katsekontaktin "uhriinsa". Mun vaimo osaa ton homman ja tienas todella nopeesti (2min 29s) meille puolet matkapudjetista etelän lämpöön.

/-Jonde-/

• kollichat

Parhaalta tuntuu kun samanaikaisesti vedät esinahkaa edes takaisin ja työnnät kalua rytmikkäästi suun sisään ja ulos. Muista kielityöskentely terskan ympärillä. Kovemmin mieheltä tulee, jos myös puristelet kiveksiä hellästi. Tällä tavalla miehen orkku on jumalainen ja spermaa tulee paljon. Sehän on terveellistä ja ravintorikasta. Kun mies on tullut suuhusi, hän voi uutta nousua odotellessa nuolla sinua. Näin tulet sinäkin, eikä tarvitse pelätä miehen laukeavan liian pikaisesti, kun lopulta yhdytte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3135
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2783
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      107
      1547
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe