Miksi minua ei nähdä vaimomatskuna. Taas kävi niin että kovin ihastunut mies halusi nähdä mua, ehdotti parisuhdetta ja lopetti reilu vuoden päästä ja kertoen että kavereina sovitaan paremmin. Viihtyi mun seurassa ja muuten kaikki meni kivasti.
Meillä oli yhteisiä arvoja, sekä mielenkiinnon kohteita, myös luonteet olivat aikalailla samanlaisia.
Muutenkin näin mulle on ennen tuotakin tapausta käynyt mutta muutamia kertoja nähty, mutta kaverina menen.
Ulkonäköä kehutaan ja en nyt mikään klassisen kaunis ole, mutta olis luullut että olisin riittänyt. Ikää jo 33 vuotta.
Mitkä on nämä syyt ettei ole ns. Tunteita?
Tuntuu että mun jättämisen jälkeen löytävät heti muita keiden kanssa samat arvot sekä kiinnostumisen kohteet. Huom! Mulla oli täysin samat ku näilläkin
Merkillistä miksi tapailemani miehet näkee mut kaverina
8
425
Vastaukset
- Anonyymi
Jos alusta lähdet tapailee kasuaalisti ns kaverina, niin kaveriksi jäät.
- Anonyymi
Jos intohimo puuttuu suhteesta, niin kavertasollehan se jää.
- Anonyymi
Mitä muita syitä tuolle voisi olla?
- Anonyymi
Voisiko liittyä luottamus- lojaalisuus syihin, jos käynyt selväksi, että sinulla tuppaa näitä tämän tyylisiä kavereita olemaan jo useampia?
- Anonyymi
Muita syitä?
- Anonyymi
Kasvanut veljien kanssa en ole se neitimäisin ehkä sulla sama
- Anonyymi
Ulkonäköä kehutaan, että haarat aukeaa, mutta kuvastavatko ne sanat totuutta, onkin kokonaan toinen juttu.
- Anonyymi
Kai tiedät, että aivan mahdoton vastata lyhyen tekstin perusteella?
Olisiko joku eksä niin rohkea ja avoin, että voisi kertoa itse?
Omassa elämässä olen siirtänyt kaverivyöhykkeelle erilaisista syistä, viimeisimpiä ovat olleet tinderin pehmentämä moraalitaju, haluttomuus kantaa vastuuta, prinsessamaisuus, syyttely ja kiukuttelu, yksisuuntaiset eleet eli ottaa muttei anna.
Mutta nämä kertoo vain omasta naismaustani, ei siitä mitä sinun elämässäsi on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767