Hangaarin henget puhuvat:

Anonyymi-ap

Persut: Diktatuuri. Ei!
Kokoomus: Rahavalta. Ei!
Demarit: Tasa-arvo. Käy!
Vihreät: Luonto. Käy!
Vassarit: Eettisyys: Käy!

8

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suunnilleen noin sen pitäisi mennä. Laitaoikeisto: EI!

    • Anonyymi

      Sanoo Martti, muhkeineen eläkkeineen 500 € kuussa.

      • Saan sen rahan minkä ansaitsen ja olen erittäin tyytyväinen: Lämmin vuokrayksiö, halpa pulpettivene rannassa, kohtuumäärä ystäviä. Vaikka terveys onkin mikä on, elän täysipainoista ja hyvää elämää, toki terveyden asettamilla reunaehdoilla.

        Olen ruuhkavuosinani saanut kokea myös kasaantuvan mammonan kurimuksen, mammonan, jonka haaliminen perustui minulla osin myös ulkoparlamentaariseen toimintaan ja ihan kaikista menneistä puuhistani en ole ylpeä.

        Pohjimmiltaan meillä ihmisillä on vain oma mielentilamme, rakkaimmat kanssaihmisemme, ja -ainakin minulla-, nyt jo seesteinen hötkyilemätön ja autuas vaellus elämässä, elämässä, jonka koen lahjana ja josta olen syvästi kiitollinen. Peukutus sille tuntemattomalle joka ylläpitää kaikkeutta. Yksikään suuri maailmanuskonto ei osaa häntä, heitä, sitä tai itseään totuudellisesti kuvata, ehkäpä sanat eivät riitä, mutta kaiketi nuo uskomuspohjaiset riitit tukevat niihin uskovien elämää ja kaikista suurista maailmanuskonnoista löytyy pohjimmiltaan keskeisenä teemana pyrkimys hyvään. Minulle "jumaluus" on koko luomakunnassa, myös meissä ihmisissä, eli ihminenkin on luoja. Jos ihminen lajina elää liian paljon itseään vastaan, Äiti maa, mikä on oman sielummekin kantava elementti, poistaa tämän lajin haitakkeena. Jos vislailemme täällä vielä tuhannen tai miljoonien vuosien päästä, on se oleva perua lajimme järkeistymiselle.

        Sotia ei voiteta sotimalla vaan sopimalla ja länsimainen hyvinvointiyhteiskunta lienee parasta mitä ihmispeikko on saavuttanut, mutta kaikkine vikoineen se on vasta alkusiemen Homo Humanuksen esiinmarssille Telluksen pelastajana.

        Pierkää ja kärsikää, tai no, yhtä hyvin voitte oivaltaa, että elämänmeno meillä tällä omalla maallamme on kuiteskin aikas mallikasta, kunhan emme anna liikaa valtaa väärästölle kuten orporiikkahyhhyhpolitiikalle. Kansa äänestää ja sen mukaan edetään, demokratian hengessä.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Saan sen rahan minkä ansaitsen ja olen erittäin tyytyväinen: Lämmin vuokrayksiö, halpa pulpettivene rannassa, kohtuumäärä ystäviä. Vaikka terveys onkin mikä on, elän täysipainoista ja hyvää elämää, toki terveyden asettamilla reunaehdoilla.

        Olen ruuhkavuosinani saanut kokea myös kasaantuvan mammonan kurimuksen, mammonan, jonka haaliminen perustui minulla osin myös ulkoparlamentaariseen toimintaan ja ihan kaikista menneistä puuhistani en ole ylpeä.

        Pohjimmiltaan meillä ihmisillä on vain oma mielentilamme, rakkaimmat kanssaihmisemme, ja -ainakin minulla-, nyt jo seesteinen hötkyilemätön ja autuas vaellus elämässä, elämässä, jonka koen lahjana ja josta olen syvästi kiitollinen. Peukutus sille tuntemattomalle joka ylläpitää kaikkeutta. Yksikään suuri maailmanuskonto ei osaa häntä, heitä, sitä tai itseään totuudellisesti kuvata, ehkäpä sanat eivät riitä, mutta kaiketi nuo uskomuspohjaiset riitit tukevat niihin uskovien elämää ja kaikista suurista maailmanuskonnoista löytyy pohjimmiltaan keskeisenä teemana pyrkimys hyvään. Minulle "jumaluus" on koko luomakunnassa, myös meissä ihmisissä, eli ihminenkin on luoja. Jos ihminen lajina elää liian paljon itseään vastaan, Äiti maa, mikä on oman sielummekin kantava elementti, poistaa tämän lajin haitakkeena. Jos vislailemme täällä vielä tuhannen tai miljoonien vuosien päästä, on se oleva perua lajimme järkeistymiselle.

        Sotia ei voiteta sotimalla vaan sopimalla ja länsimainen hyvinvointiyhteiskunta lienee parasta mitä ihmispeikko on saavuttanut, mutta kaikkine vikoineen se on vasta alkusiemen Homo Humanuksen esiinmarssille Telluksen pelastajana.

        Pierkää ja kärsikää, tai no, yhtä hyvin voitte oivaltaa, että elämänmeno meillä tällä omalla maallamme on kuiteskin aikas mallikasta, kunhan emme anna liikaa valtaa väärästölle kuten orporiikkahyhhyhpolitiikalle. Kansa äänestää ja sen mukaan edetään, demokratian hengessä.

        Olet pelkkä en sano paska, mutta jokin kommunisti räähkä.
        Teitä en kumarra AY liitoissakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelkkä en sano paska, mutta jokin kommunisti räähkä.
        Teitä en kumarra AY liitoissakaan.

        Olenko mielestäsi kommunisti ? En ole. Olen anarkisti ja minun anarkismini on rauhan, rakkauden ja yhteisöllisyyden anarkismia. Kommunistiset järjestelmät ovat keskusjohtoisia ja sitä kautta sananvapautta vahvasti rajoittavia diktatuureja, aivan kuten oikeistodiktatuuritkin, mutta anarkismi kaikkine rönsyineenkin pitää sisällään vain yhden perusteeman ja se on, että MIKÄÄN yksittäinen taho ei ole määräävässä asemassa. Näin siis yksikään anarkisti ei voi pohjimmiltaan olla kommunistisen yhteiskunnan kannattaja.

        Totta on sekin, että anarkistinen yhteiskunta olisi mahdoton, koska ihminen; sekasorto ja kaaos siitä seuraisi. Pienemmissä kolmannen sektorin alakulttuureissa on anarkismin kehto.

        Anarkismi on pohjimmiltaan kaikkea muuta kuin ne häiriköt, jotka kantavat tiettyjä tunnuksia. Yhteiskunnat pyrkivät leimaamaan anarkismin kuulaat ja kauniit filosofiat vääriksi vain siksi, että anarkismi on omassa elementissään pitelemätön voima; kuinka komennat ihmistä joka ei tunnusta arvovallan olemassaoloa rakenteineen...


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

    • Anonyymi

      Hangaari on lentokonehalli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        Kommunistit omistaa mielestään suihkareitakin. Halonenkin vuokrasi matkalleen 481 000 euroa sekin lystinsä maksoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe