Hangaarin henget puhuvat:

Anonyymi-ap

Persut: Diktatuuri. Ei!
Kokoomus: Rahavalta. Ei!
Demarit: Tasa-arvo. Käy!
Vihreät: Luonto. Käy!
Vassarit: Eettisyys: Käy!

8

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suunnilleen noin sen pitäisi mennä. Laitaoikeisto: EI!

    • Anonyymi

      Sanoo Martti, muhkeineen eläkkeineen 500 € kuussa.

      • Saan sen rahan minkä ansaitsen ja olen erittäin tyytyväinen: Lämmin vuokrayksiö, halpa pulpettivene rannassa, kohtuumäärä ystäviä. Vaikka terveys onkin mikä on, elän täysipainoista ja hyvää elämää, toki terveyden asettamilla reunaehdoilla.

        Olen ruuhkavuosinani saanut kokea myös kasaantuvan mammonan kurimuksen, mammonan, jonka haaliminen perustui minulla osin myös ulkoparlamentaariseen toimintaan ja ihan kaikista menneistä puuhistani en ole ylpeä.

        Pohjimmiltaan meillä ihmisillä on vain oma mielentilamme, rakkaimmat kanssaihmisemme, ja -ainakin minulla-, nyt jo seesteinen hötkyilemätön ja autuas vaellus elämässä, elämässä, jonka koen lahjana ja josta olen syvästi kiitollinen. Peukutus sille tuntemattomalle joka ylläpitää kaikkeutta. Yksikään suuri maailmanuskonto ei osaa häntä, heitä, sitä tai itseään totuudellisesti kuvata, ehkäpä sanat eivät riitä, mutta kaiketi nuo uskomuspohjaiset riitit tukevat niihin uskovien elämää ja kaikista suurista maailmanuskonnoista löytyy pohjimmiltaan keskeisenä teemana pyrkimys hyvään. Minulle "jumaluus" on koko luomakunnassa, myös meissä ihmisissä, eli ihminenkin on luoja. Jos ihminen lajina elää liian paljon itseään vastaan, Äiti maa, mikä on oman sielummekin kantava elementti, poistaa tämän lajin haitakkeena. Jos vislailemme täällä vielä tuhannen tai miljoonien vuosien päästä, on se oleva perua lajimme järkeistymiselle.

        Sotia ei voiteta sotimalla vaan sopimalla ja länsimainen hyvinvointiyhteiskunta lienee parasta mitä ihmispeikko on saavuttanut, mutta kaikkine vikoineen se on vasta alkusiemen Homo Humanuksen esiinmarssille Telluksen pelastajana.

        Pierkää ja kärsikää, tai no, yhtä hyvin voitte oivaltaa, että elämänmeno meillä tällä omalla maallamme on kuiteskin aikas mallikasta, kunhan emme anna liikaa valtaa väärästölle kuten orporiikkahyhhyhpolitiikalle. Kansa äänestää ja sen mukaan edetään, demokratian hengessä.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Saan sen rahan minkä ansaitsen ja olen erittäin tyytyväinen: Lämmin vuokrayksiö, halpa pulpettivene rannassa, kohtuumäärä ystäviä. Vaikka terveys onkin mikä on, elän täysipainoista ja hyvää elämää, toki terveyden asettamilla reunaehdoilla.

        Olen ruuhkavuosinani saanut kokea myös kasaantuvan mammonan kurimuksen, mammonan, jonka haaliminen perustui minulla osin myös ulkoparlamentaariseen toimintaan ja ihan kaikista menneistä puuhistani en ole ylpeä.

        Pohjimmiltaan meillä ihmisillä on vain oma mielentilamme, rakkaimmat kanssaihmisemme, ja -ainakin minulla-, nyt jo seesteinen hötkyilemätön ja autuas vaellus elämässä, elämässä, jonka koen lahjana ja josta olen syvästi kiitollinen. Peukutus sille tuntemattomalle joka ylläpitää kaikkeutta. Yksikään suuri maailmanuskonto ei osaa häntä, heitä, sitä tai itseään totuudellisesti kuvata, ehkäpä sanat eivät riitä, mutta kaiketi nuo uskomuspohjaiset riitit tukevat niihin uskovien elämää ja kaikista suurista maailmanuskonnoista löytyy pohjimmiltaan keskeisenä teemana pyrkimys hyvään. Minulle "jumaluus" on koko luomakunnassa, myös meissä ihmisissä, eli ihminenkin on luoja. Jos ihminen lajina elää liian paljon itseään vastaan, Äiti maa, mikä on oman sielummekin kantava elementti, poistaa tämän lajin haitakkeena. Jos vislailemme täällä vielä tuhannen tai miljoonien vuosien päästä, on se oleva perua lajimme järkeistymiselle.

        Sotia ei voiteta sotimalla vaan sopimalla ja länsimainen hyvinvointiyhteiskunta lienee parasta mitä ihmispeikko on saavuttanut, mutta kaikkine vikoineen se on vasta alkusiemen Homo Humanuksen esiinmarssille Telluksen pelastajana.

        Pierkää ja kärsikää, tai no, yhtä hyvin voitte oivaltaa, että elämänmeno meillä tällä omalla maallamme on kuiteskin aikas mallikasta, kunhan emme anna liikaa valtaa väärästölle kuten orporiikkahyhhyhpolitiikalle. Kansa äänestää ja sen mukaan edetään, demokratian hengessä.

        Olet pelkkä en sano paska, mutta jokin kommunisti räähkä.
        Teitä en kumarra AY liitoissakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelkkä en sano paska, mutta jokin kommunisti räähkä.
        Teitä en kumarra AY liitoissakaan.

        Olenko mielestäsi kommunisti ? En ole. Olen anarkisti ja minun anarkismini on rauhan, rakkauden ja yhteisöllisyyden anarkismia. Kommunistiset järjestelmät ovat keskusjohtoisia ja sitä kautta sananvapautta vahvasti rajoittavia diktatuureja, aivan kuten oikeistodiktatuuritkin, mutta anarkismi kaikkine rönsyineenkin pitää sisällään vain yhden perusteeman ja se on, että MIKÄÄN yksittäinen taho ei ole määräävässä asemassa. Näin siis yksikään anarkisti ei voi pohjimmiltaan olla kommunistisen yhteiskunnan kannattaja.

        Totta on sekin, että anarkistinen yhteiskunta olisi mahdoton, koska ihminen; sekasorto ja kaaos siitä seuraisi. Pienemmissä kolmannen sektorin alakulttuureissa on anarkismin kehto.

        Anarkismi on pohjimmiltaan kaikkea muuta kuin ne häiriköt, jotka kantavat tiettyjä tunnuksia. Yhteiskunnat pyrkivät leimaamaan anarkismin kuulaat ja kauniit filosofiat vääriksi vain siksi, että anarkismi on omassa elementissään pitelemätön voima; kuinka komennat ihmistä joka ei tunnusta arvovallan olemassaoloa rakenteineen...


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

    • Anonyymi

      Hangaari on lentokonehalli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        Kommunistit omistaa mielestään suihkareitakin. Halonenkin vuokrasi matkalleen 481 000 euroa sekin lystinsä maksoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe