Ei kiinnosta enää.

Anonyymi-ap

Vaimo ei kiinnosta enää. Petti eikä ymmärrä että se on jo ohi. Ei mitään lapsellisia panojuttuja vaan muuten petti. Kovin se nyt yrittää jotain hyvitystä ja paluuta menneeseen.
Koskahan se tajuaa että riittää kun pyykkää ja kokkaa vaan. En ole ajatellut erota. Mulle riittää piika.
Mites olette toimineet vastaavassa?

12

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en sitä virhettä tee, että olisin yhdessä porilaisen naisen kanssa. Silkkaa harmia.

    • Anonyymi

      Minun elämässäni on suurimmat virheet tulleet sina, kun olen kuunnellut jotain naista, enkö tehnyt kuten itse ajattelin.
      Olen ehdottomasti yleensäkin sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä alkaa elämään jossain parisuhteessa, siitä koituu aina ennen pitkään pelkkää rasitetta.
      Ylipuolet vihityistä eroaa ja siihen päälle, kun löydän vielä ne parisuhteet, joissa petetään ja ei jäädä kiinni, jää tuo onnellisten parisuhteiden määrä melkoisen pieneksi.

    • Anonyymi

      porilainen naine o pettäjä. se o nähty.

    • Anonyymi

      Se pitää ymmärtää jo varhain, että naiset huoraa. Se on niillä geeneissä ja niillä on sellainen ylimääräinen solu, jonka nimi on fakjuu.
      Avioliittoa ei edes kannata ajatella, koska ne huoraa kuitenkin. Jos ei heti ensimmäisenä päivänä niin toisena jo kuitenkin.
      Siinä tapauksessa että avioliitosta olisi jotain muuta hyötyä parisuhteessa, niin voi tehdä poikkeuksen.
      Seksin päälle ei kannata laskea mitään. Lakkaa saanti sekä halut pian aamenen jälkeen.
      Seksiä saa joka päivä vaikka eri ihmiseltä jos niin haluaa.
      Ilman rahaa tai sitten rahalla.
      Minä kannatan maksullista. Kyyti on laadukasta eikä tarvitse ottaa paineita toisen tyydyttämisestä. Ottaa vain itsekkäästi palvelun maksettuna palveluna,
      Seksi on kuitenkin vain seksiä, mutta porilainen nainen on pirullinen petturi ja valehtelija, joka kietoo miehensäkin valheidensa verkkoon, niin että olet kohta kusessa kaikkien kanssa ja ihan tietämättäsi, kun nuo pirulliset kalkkarokäärmeet pääsee touhuamaan selkäsi taakse.
      Seksi ostettuna, ja muuten naisista erillään on oikea ja paras tapa elää.

      • Anonyymi

        Porissa tuo maksullinen käynti on oikeasti fiksu vaihtoehto. Pääsee suoraan asiaan ja saa laadukkaat kyydit hyvännäköiseltä naiselta.

        Ei tarvitse liehitellä baareista jotain tatuoitua yh-parturikampaajaa. Joka yön jälkeen luulee, että ryhdyt suhteeseen sen kanssa ja elämättämään sen lapset. Kun näin ei tapahdu, katkerana se levittää sinusta juoruja pitkin kylää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porissa tuo maksullinen käynti on oikeasti fiksu vaihtoehto. Pääsee suoraan asiaan ja saa laadukkaat kyydit hyvännäköiseltä naiselta.

        Ei tarvitse liehitellä baareista jotain tatuoitua yh-parturikampaajaa. Joka yön jälkeen luulee, että ryhdyt suhteeseen sen kanssa ja elämättämään sen lapset. Kun näin ei tapahdu, katkerana se levittää sinusta juoruja pitkin kylää.

        Tai lähihoitajaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai lähihoitajaa…

        Mikä homma se muuten on, että Porissa melkein joka nainen on lähihoitaja tai parturi-kampaaja?

        Okei, jokunen voi olla oikein sairaanhoitaja. Siinä sitten ollaan niin lukenutta naista, että!

        Kokemukseni perusteella kierrän tällaiset kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä homma se muuten on, että Porissa melkein joka nainen on lähihoitaja tai parturi-kampaaja?

        Okei, jokunen voi olla oikein sairaanhoitaja. Siinä sitten ollaan niin lukenutta naista, että!

        Kokemukseni perusteella kierrän tällaiset kaukaa.

        jotain talikalloja jotka on karenssin ja toimeentulotuen leikkausten uhalla kiristämällä pakkokoulutettu riman alitse ja nyt ollaan niin ylilääkäriä että :D


    • Anonyymi

      Erottu tietty, mitä sitä ittees kiusaa , jonkun eukon takia.

      • Anonyymi

        No onhan tässä tilanteessa etujakin. Pesee ja pyykkää ym. Jos eroisin joutuisin tekemään itse ja etsimään uuden asunnon ja kaikkea sellaista. Seksikään ei kiinnosta. Temput tehty ja nähty moneen kertaan. Helpotus oikeastaan kun aviovelvotteet saa nyt välttää. Ei häiritsisi vaikka hankkisi toisen miehen kunhan ei tuo kotiin ja piikoo.
        Kannattaisikohan tuosta sopia erikseen eli asuinkumppanuudesta vai olisiko parempi tehdä hiljainen hyväksyntä ja antaa asioiden mennä uralleen?

        Taidan antaa mennä. Eukko ei oikein yleisellä tasolla ymmärrä sopimista ja sitoutumista. Ja siksi tässä tilanteessa ollaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tässä tilanteessa etujakin. Pesee ja pyykkää ym. Jos eroisin joutuisin tekemään itse ja etsimään uuden asunnon ja kaikkea sellaista. Seksikään ei kiinnosta. Temput tehty ja nähty moneen kertaan. Helpotus oikeastaan kun aviovelvotteet saa nyt välttää. Ei häiritsisi vaikka hankkisi toisen miehen kunhan ei tuo kotiin ja piikoo.
        Kannattaisikohan tuosta sopia erikseen eli asuinkumppanuudesta vai olisiko parempi tehdä hiljainen hyväksyntä ja antaa asioiden mennä uralleen?

        Taidan antaa mennä. Eukko ei oikein yleisellä tasolla ymmärrä sopimista ja sitoutumista. Ja siksi tässä tilanteessa ollaankin.

        vaikuttaa olevan aivan kasvi ja biojäte, no teetät sillä niitä hommia ja panet muualla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tässä tilanteessa etujakin. Pesee ja pyykkää ym. Jos eroisin joutuisin tekemään itse ja etsimään uuden asunnon ja kaikkea sellaista. Seksikään ei kiinnosta. Temput tehty ja nähty moneen kertaan. Helpotus oikeastaan kun aviovelvotteet saa nyt välttää. Ei häiritsisi vaikka hankkisi toisen miehen kunhan ei tuo kotiin ja piikoo.
        Kannattaisikohan tuosta sopia erikseen eli asuinkumppanuudesta vai olisiko parempi tehdä hiljainen hyväksyntä ja antaa asioiden mennä uralleen?

        Taidan antaa mennä. Eukko ei oikein yleisellä tasolla ymmärrä sopimista ja sitoutumista. Ja siksi tässä tilanteessa ollaankin.

        Kyllä minä itsekin osaan siivota ja laittaa pyykit koneeseen, kyllä se vapaus on minulle tärkeää, kun kukaan ei kitise ja valita, saan tehdä mitä tykkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe