Taitaa pashousuille mennä sormisuuhun, kun Suomikim kumppanina !?
Suomikin aseillaan haluaa ,Ukrainasta irronneet takaisin, mutta ei auta samaan Hamasia !?
Pankaapa Venjän ja Yhdysvaltai tekoset ja sotakumppanuudet yhteen ja verratkaa !?
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin se hamassi pitäisi auttaa? Hamassi on terroristi järjestö joka on kaikin keinoin haudattava tunneleihinsa. Israelia on tuettava tehokkailla aseilla, jotta hamasia voidaan tappaa. Gazalaiset julistivat sodan Israelille. Hamas on gazalaisten aseellinen ja poliittinen johto-organisaatio. Gazalaiset kuvittelivat, että murhatöidensä suojaksi käytettävät ihmiskilvet saavat kansainväliset poliittiset voimat eskaloimaan sodan Israelia vastaan.
- Anonyymi
Se on lännen keksintö, että Hamas on terrorijärjestö,jos puolustaa Palestiinalaisten oikeuksia ja maita, sittenhän Ukraina paremminkin terrorijärjestö,Luhanskia, Donetskia ja Ossetaniaakin vastaan !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lännen keksintö, että Hamas on terrorijärjestö,jos puolustaa Palestiinalaisten oikeuksia ja maita, sittenhän Ukraina paremminkin terrorijärjestö,Luhanskia, Donetskia ja Ossetaniaakin vastaan !?
Höpöhöpö.
Hamas on kansallissosialistinen terroristijärjestö, jonka tavoitteena on valloittaa Israelin alue ja tappaa kaikki juutalaiset. Hamad kertoo sen itse.
- Anonyymi
Ai 36 000 pikkulasts ja naisia julisti sodan...
- Anonyymi
Löytyykö niin rehellistä, että uskaltaa ottaa niin kantaa !?
- Anonyymi
Suomikin rehvastelee Talvisodalla, itse tehnyt hyökkäyksiä rajanyli ja vielä itsenäisenä,koaliitiossaki, monikertaisen määrän,vaimitä !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337