Taitaa pashousuille mennä sormisuuhun, kun Suomikim kumppanina !?
Suomikin aseillaan haluaa ,Ukrainasta irronneet takaisin, mutta ei auta samaan Hamasia !?
Pankaapa Venjän ja Yhdysvaltai tekoset ja sotakumppanuudet yhteen ja verratkaa !?
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin se hamassi pitäisi auttaa? Hamassi on terroristi järjestö joka on kaikin keinoin haudattava tunneleihinsa. Israelia on tuettava tehokkailla aseilla, jotta hamasia voidaan tappaa. Gazalaiset julistivat sodan Israelille. Hamas on gazalaisten aseellinen ja poliittinen johto-organisaatio. Gazalaiset kuvittelivat, että murhatöidensä suojaksi käytettävät ihmiskilvet saavat kansainväliset poliittiset voimat eskaloimaan sodan Israelia vastaan.
- Anonyymi
Se on lännen keksintö, että Hamas on terrorijärjestö,jos puolustaa Palestiinalaisten oikeuksia ja maita, sittenhän Ukraina paremminkin terrorijärjestö,Luhanskia, Donetskia ja Ossetaniaakin vastaan !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lännen keksintö, että Hamas on terrorijärjestö,jos puolustaa Palestiinalaisten oikeuksia ja maita, sittenhän Ukraina paremminkin terrorijärjestö,Luhanskia, Donetskia ja Ossetaniaakin vastaan !?
Höpöhöpö.
Hamas on kansallissosialistinen terroristijärjestö, jonka tavoitteena on valloittaa Israelin alue ja tappaa kaikki juutalaiset. Hamad kertoo sen itse.
- Anonyymi
Ai 36 000 pikkulasts ja naisia julisti sodan...
- Anonyymi
Löytyykö niin rehellistä, että uskaltaa ottaa niin kantaa !?
- Anonyymi
Suomikin rehvastelee Talvisodalla, itse tehnyt hyökkäyksiä rajanyli ja vielä itsenäisenä,koaliitiossaki, monikertaisen määrän,vaimitä !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108