Mä R -sana sinua Mies. T. H

Anonyymi-ap

On tosi kova ikävä, joka ei hellitä. Täälläkään ei voi paljon olla. Saisinpa joskus olla sun kanssa tekemisissä. Nyt on taas mentävä ❤️

32

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saisinpa edes jonkin elonmerkin.

      • Anonyymi

        Mä olen vähän ”kadoksissa” kyllä, mutta elossa, työssä ja ei ole mitään hätää. Olisin otettu jos kaipaisi minusta elonmerkkejä.

        ap


    • Anonyymi

      Kuka mahdat olla?

      • Anonyymi

        Sitähän en tietysti voi kertoa.

        ap


      • Anonyymi

        O. T.


    • Anonyymi

      Tämän täytyy loppua. En tahdo miettiä enää. Olisin halunnut puhua aikanaan, koska jäin kiinni tähän selvittämättömään. En kuitenkaan pysty asialle mitään. Tahtoisin vain unohtaa, mutta se on ollut jostain syystä vaikeaa. Eihän tässä ole järjen hiventäkään enää, miksi niin vanhat asiat vaivaavat minua.
      :(
      ap

      • Anonyymi

        Ensin rakastaa ja sitten tää jää tähän. Hyvä setti, vuoristorataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin rakastaa ja sitten tää jää tähän. Hyvä setti, vuoristorataa.

        Mitäpä sitä kieltämään. Tahdon ymmärtää asioita, ehkä tässä ei ole muusta kyse. Jospa se oli leikkiä kaikki. En tiedä, mitä oli tai on. Mitä muuta mä voin tässä miettiä, en jaksa asiaa enää yhtään enempää. Tämän voisi saada johonkin päätökseen nyt. Ajattelen niin, että leikki tunteillani ja se on selitys. Ei se niin kaunista ole kuin kuvittelin, mutta sellaista sattuu.
        Vuoristorata on Lintsin paras laite, sovitaan, että on kyse siitä.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sitä kieltämään. Tahdon ymmärtää asioita, ehkä tässä ei ole muusta kyse. Jospa se oli leikkiä kaikki. En tiedä, mitä oli tai on. Mitä muuta mä voin tässä miettiä, en jaksa asiaa enää yhtään enempää. Tämän voisi saada johonkin päätökseen nyt. Ajattelen niin, että leikki tunteillani ja se on selitys. Ei se niin kaunista ole kuin kuvittelin, mutta sellaista sattuu.
        Vuoristorata on Lintsin paras laite, sovitaan, että on kyse siitä.

        ap

        Ei kyllä se ihan totisinta totta oli kaikki.
        Leikkiä tässä kaikessa on ainoastaan se, kun kumpikaan ei uskalla valottaa omia tunteitaan ja pitää vain vihjailla siitä, että oikeasti tykkää niin paljon enemmän. Jos olisimme saaneet enemmän aikaa, olisimme ehkä saaneet sitä valokeilaa hivutettua lähemmäs ja lähemmäs sitä kivimöykkyä, joka sydämessä painaa, kunnes sen olisi vain voinut myöntää ja halata.

        Kumpikin tiesi siellä sydämissä jotain painavan, mutta sitä ei vain voinut ääneen sanoa. Ja sinne se jäi painamaan. Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti möykky rinnassaan.

        Jos saisimme vielä tavata, mä rehaisin koko sen kiviröykkiön päivänvaloon ja vapauttaisin sydämeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se ihan totisinta totta oli kaikki.
        Leikkiä tässä kaikessa on ainoastaan se, kun kumpikaan ei uskalla valottaa omia tunteitaan ja pitää vain vihjailla siitä, että oikeasti tykkää niin paljon enemmän. Jos olisimme saaneet enemmän aikaa, olisimme ehkä saaneet sitä valokeilaa hivutettua lähemmäs ja lähemmäs sitä kivimöykkyä, joka sydämessä painaa, kunnes sen olisi vain voinut myöntää ja halata.

        Kumpikin tiesi siellä sydämissä jotain painavan, mutta sitä ei vain voinut ääneen sanoa. Ja sinne se jäi painamaan. Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti möykky rinnassaan.

        Jos saisimme vielä tavata, mä rehaisin koko sen kiviröykkiön päivänvaloon ja vapauttaisin sydämeni.

        Joo olen samaa mieltä, että se möykky tuntui meidän rinnassa ja sen kanssa oli vaikea olla. Olis pitänyt olla kahden keskinen hetki puhua ja halata sellaiset pahat olot pois. Kyllä mä ihan päivittäin ajattelin ja ajattelen. Jos tavattaisiin mä tahtoisin, että vapauduttais molemmat kaikista ikävistä jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se ihan totisinta totta oli kaikki.
        Leikkiä tässä kaikessa on ainoastaan se, kun kumpikaan ei uskalla valottaa omia tunteitaan ja pitää vain vihjailla siitä, että oikeasti tykkää niin paljon enemmän. Jos olisimme saaneet enemmän aikaa, olisimme ehkä saaneet sitä valokeilaa hivutettua lähemmäs ja lähemmäs sitä kivimöykkyä, joka sydämessä painaa, kunnes sen olisi vain voinut myöntää ja halata.

        Kumpikin tiesi siellä sydämissä jotain painavan, mutta sitä ei vain voinut ääneen sanoa. Ja sinne se jäi painamaan. Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti möykky rinnassaan.

        Jos saisimme vielä tavata, mä rehaisin koko sen kiviröykkiön päivänvaloon ja vapauttaisin sydämeni.

        Kerroppa kuka mies, voin kertoo hänelle, hän kyllä voi suuttua, jos käsken ätmi mieheltä terkkuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se ihan totisinta totta oli kaikki.
        Leikkiä tässä kaikessa on ainoastaan se, kun kumpikaan ei uskalla valottaa omia tunteitaan ja pitää vain vihjailla siitä, että oikeasti tykkää niin paljon enemmän. Jos olisimme saaneet enemmän aikaa, olisimme ehkä saaneet sitä valokeilaa hivutettua lähemmäs ja lähemmäs sitä kivimöykkyä, joka sydämessä painaa, kunnes sen olisi vain voinut myöntää ja halata.

        Kumpikin tiesi siellä sydämissä jotain painavan, mutta sitä ei vain voinut ääneen sanoa. Ja sinne se jäi painamaan. Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti möykky rinnassaan.

        Jos saisimme vielä tavata, mä rehaisin koko sen kiviröykkiön päivänvaloon ja vapauttaisin sydämeni.

        Sano ite iso mies, äläkä jatkuvasti täällä jaarita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se ihan totisinta totta oli kaikki.
        Leikkiä tässä kaikessa on ainoastaan se, kun kumpikaan ei uskalla valottaa omia tunteitaan ja pitää vain vihjailla siitä, että oikeasti tykkää niin paljon enemmän. Jos olisimme saaneet enemmän aikaa, olisimme ehkä saaneet sitä valokeilaa hivutettua lähemmäs ja lähemmäs sitä kivimöykkyä, joka sydämessä painaa, kunnes sen olisi vain voinut myöntää ja halata.

        Kumpikin tiesi siellä sydämissä jotain painavan, mutta sitä ei vain voinut ääneen sanoa. Ja sinne se jäi painamaan. Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti möykky rinnassaan.

        Jos saisimme vielä tavata, mä rehaisin koko sen kiviröykkiön päivänvaloon ja vapauttaisin sydämeni.

        Kyllä me vielä tavataan. Se tulee olemaan ihanaa, mikään ei voi estää sitä. Oikealla ajalla ja tavalla. Olen ajatellut sen lukuisia kertoja... Odotan paljon sitä.

        ap


    • Anonyymi

      Ketä miestä aloittaja tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Esk miestä, mut otappa tuosta gubesta selvää, on manipuloija, kiusaaja, rahanperässä juoksija, lujlee saavansa valmiina kaiken......


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole minulta tämä. Ikävä on täälläkin miestä häntä.
      @hoo

    • Anonyymi

      Kuka mies, mennytmies🤔

      • Anonyymi

        Kiitos

        Tämä rauhoittaa mieleni

        Ahdistus helpottaa


    • Anonyymi

      Mä tahtoisin vain hänen kanssa viestitellä, mut ei se niin mene

      • Anonyymi

        Miksi ei mene


      • Anonyymi

        Kyllä se menee. On ennenkin mennyt. Ei ole mitään syytä miksei menisi.


    • Anonyymi

      Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Taiat olla sykoosissa!


      • Anonyymi

        Ketä rakastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä rakastat?

        Siitä on aikaa, kun nähtiin. En usko hänen toivovan täällä tunnisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa, kun nähtiin. En usko hänen toivovan täällä tunnisteita.

        Niinkö on, ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa, kun nähtiin. En usko hänen toivovan täällä tunnisteita.

        Siitä on tosiaan aikaa. Niin paljon aikaa.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on tosiaan aikaa. Niin paljon aikaa.

        ap

        ❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Horooo Aaaaaaaa

      • Anonyymi

        Ei kyllä se kirjoitetaan haraso. Voit lausua tunteikkaasti Harasoooo 🙄


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe