Kyllä tiedän

Anonyymi-ap

Sinun oikean tilanteen nainen.
Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta?
Sä osaat tämän homman hyvin. Yllättävän hyvin.

109

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä sinut..mutta minua hieman jännittää😒

      • Anonyymi

        En ole huomannut sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut sellaista.

        Hyvin vähän vain. Ajatus kaksoisliekin tapaamisesta saa minut hieman hermostuneeksi.
        Mutta tekisin sen silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut sellaista.

        Mitä minun pitäö tehdä että saisin sinut. En osaa taikoa, en ole noita...pitääkö minun saavuttaa joku aste tai yhteisö ennen sitä. Miksen riitä..😪


    • Anonyymi

      Minä rakkaudesta ja siitä, ettei aikaa ole enää juurikaan.

      • Anonyymi

        Olemme varattuja.


      • Anonyymi

        Miksei ole aikaa??


      • Anonyymi

        Miksei ole aikaa, kuoleeko jompikumpi?tappaako ne noidat minut?


    • Anonyymi

      Mistä tiedät? olen sinkku, oletko sinä?

      • Anonyymi

        En ole. Tiedän että hän on myös varattu.


    • Anonyymi

      En osaa yhtään mitään🤔😁

      • Anonyymi

        Tykkään tyylistäsi. Huomaatko että saat samalla mitalla takaisin. Voin kertoa että hihasta löytyy vielä satoja ässä kortteja.
        Muutaman vasta käyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tyylistäsi. Huomaatko että saat samalla mitalla takaisin. Voin kertoa että hihasta löytyy vielä satoja ässä kortteja.
        Muutaman vasta käyttänyt.

        Käytäs vielä yksi, haluan nähdä sun ässät😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytäs vielä yksi, haluan nähdä sun ässät😘

        Ei niitä näytetä etukäteen.
        Bluffi on asian ydin. Tyhjällä kädellä voi voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä näytetä etukäteen.
        Bluffi on asian ydin. Tyhjällä kädellä voi voittaa.

        Pelaa meidät voittoon❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaa meidät voittoon❤

        Uhkapeli aika on silti jo jäänyt nuoruuteen. Taito jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkapeli aika on silti jo jäänyt nuoruuteen. Taito jäi.

        Niin...ehkei kannata pelata vaan vissiin rukoilla noidilta lupaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...ehkei kannata pelata vaan vissiin rukoilla noidilta lupaa...

        Olen kokenut myös noitien voiman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut myös noitien voiman.

        Sattuiko se? pysy kaukana niistä noidista. hämmentelevät muiden soppia ja kaikki kärsii.

        Voisin karata kanssasi🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuiko se? pysy kaukana niistä noidista. hämmentelevät muiden soppia ja kaikki kärsii.

        Voisin karata kanssasi🥰

        En viitsi edes kertoa elämän varrella kaikkea mitä olen kohdannut.
        Sen verran voin kertoa että eräs "noita" nainen kirosi minut ja käytti siihen voodoo menetelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi edes kertoa elämän varrella kaikkea mitä olen kohdannut.
        Sen verran voin kertoa että eräs "noita" nainen kirosi minut ja käytti siihen voodoo menetelmiä.

        Aaarrgghhh...olen hyvin vihainen hänelle. Hän varmaan elää tuolla iloisesti...miksi oi miksi!miksi olet ollut sellaisten kanssa tekemisissä? pyydä jotain poistamaan kirouksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaarrgghhh...olen hyvin vihainen hänelle. Hän varmaan elää tuolla iloisesti...miksi oi miksi!miksi olet ollut sellaisten kanssa tekemisissä? pyydä jotain poistamaan kirouksesi

        Heh. Nuoruus juttuja vain. Noitien kanssa kuitenkin päästiin aina sopimuksen Rauhan menetelmiin kuului vahvasti alastomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tyylistäsi. Huomaatko että saat samalla mitalla takaisin. Voin kertoa että hihasta löytyy vielä satoja ässä kortteja.
        Muutaman vasta käyttänyt.

        Kiva, sittenhän meidän peli voi näillä harvoilla näkemisillä jatkua kenties pidempäänkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, sittenhän meidän peli voi näillä harvoilla näkemisillä jatkua kenties pidempäänkin!

        Valitse pakasta yksi kortti ja ajattele sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitse pakasta yksi kortti ja ajattele sitä.

        Mitä järkeä on pelata, jos kukaan meistä ei voita mitään?


    • Anonyymi

      Siksi kun se tuntuu niin hyvältä, saan olla kanssasi, enemmän kun laki
      sallii. Saan kertoa miltä oikeasti tunnen, olet jossakin järjen ulottumattomissa,
      en saa kiinni edes missä, ilmeisesti jotka paikassa minussa.
      Pelkään että rakkaustunteeni näkyy kilometrien päähän, tai jos näkyy ei sekään
      haittaa.

      Ilman sinua ei olisi minuakaan, olet ainoa syy olla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Noin hän sanoo jokaiselle.sama kaava toistuu.


    • Anonyymi

      Vakipanosuhde kerran viikossa ei ole yhtä kuin varattu

      • Anonyymi

        Kunnon miehen kosketusta edes vielä koskaan saanut. Näkee ja aistii heti hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon miehen kosketusta edes vielä koskaan saanut. Näkee ja aistii heti hänestä.

        Oikein arvattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein arvattu

        Osaan kyllä lukea ihmisiä pelottavan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan kyllä lukea ihmisiä pelottavan hyvin.

        😍😍😍


      • Anonyymi

        Tämä asia on helposti korjatttu.
        Mutta kiinnostaisi tietää hänestä ihmisenä enemmän.


      • Anonyymi

        H oroperse


      • Anonyymi

        Sorry. Ei ollut Mariannelta tämä. Mutta voithan kuvitella minut häneksi.

        Edelleen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Ei ollut Mariannelta tämä. Mutta voithan kuvitella minut häneksi.

        Edelleen sivusta

        Liian kuuma tulee kun ajattelen hänet tekemään kanssani tuollaisia leikkejä. Toivottavasti voit toteuttaa oman kaivattusi kanssa kuvailemasi asiat, varmasti hyvin tyytyväinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kuuma tulee kun ajattelen hänet tekemään kanssani tuollaisia leikkejä. Toivottavasti voit toteuttaa oman kaivattusi kanssa kuvailemasi asiat, varmasti hyvin tyytyväinen mies.

        No toivotaan sinunkin pääsevän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon miehen kosketusta edes vielä koskaan saanut. Näkee ja aistii heti hänestä.

        Kuntoisuudestaan mies tunnetaan!


    • Anonyymi

      En jaksa enää ja olen kulutettu tämän osalta ihan loppuun. Pitäisi vaan vielä osata hypätä tästä sokkelosta pois ja lähteä juoksemaan johonkin josta ei löydä enää ikinä takaisin.

      • Anonyymi

        Run Forrest!


      • Anonyymi

        Escape room...


      • Anonyymi

        Sen kun sitten vaan lopetetaan. Sinähän tämän aloitit ja voit tämän myös lopettaa. Eli seuraavan kerran kun nähdään siellä missä on meillä peliä ollut, niin onko selvempi että en vilkaisekaan enää sinua päin, nopeat moikat voidaan sanoa ei muuta? Voit kyllä tulla myös suoraan minulle sanomaan että selvempi kun lopetetaan tämä peli/pelleily, en minä siitä suutu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun sitten vaan lopetetaan. Sinähän tämän aloitit ja voit tämän myös lopettaa. Eli seuraavan kerran kun nähdään siellä missä on meillä peliä ollut, niin onko selvempi että en vilkaisekaan enää sinua päin, nopeat moikat voidaan sanoa ei muuta? Voit kyllä tulla myös suoraan minulle sanomaan että selvempi kun lopetetaan tämä peli/pelleily, en minä siitä suutu :)

        Mitään ei tarvitse pysäyttää.


      • Anonyymi

        En ihmettele. Aika idiootin kuuloista jengii


    • Anonyymi

      Mitä me tehdään?

      • Anonyymi

        En tiedä enää itsekään.


    • Anonyymi

      Ajattelinkin sinun olevan ajan tasalla, joten teemme tätä sitten varmaan silkasta tekemisen ilosta. Silloinhan se parhaiten sujuu, kun ei ole ylimääräistä painolastia odotusten muodossa😘

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin itsellä on oikeat tunteet mukana.


      • Anonyymi

        Näin minäkin asian ajattelen :)


      • Anonyymi

        Olette aitoja narsisssteja. Avoimella keskustelupalstalla, muiden tunteista piittaamatta, leikitte jotain kaipausleikkiä silkasta tekemisen ilosta vaikka ette ole toistenne oikeat kohteet. Kaksi pikkuisen harhaista narsissia nauttii elämästä. Olet samanlainen sontapää kuin tuo ap. Kehittymättömiä muka-aikuisia. Hyi vttu molemmille!


    • Anonyymi

      Olen rakastunut kuten olen kertonut. Hyvin yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Jatkan… tiedän että olisit olisit oikea, tai niin uskon. Kuitenkaan en saa selkoa siitä mitä oikeasti haluat. Yritän miettiä että ehkä et tykkää minusta, mutta toisaalta uskon että tykkäät. Jos tykkäisit niin jos olisin erityinen jotain tekisit. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan… tiedän että olisit olisit oikea, tai niin uskon. Kuitenkaan en saa selkoa siitä mitä oikeasti haluat. Yritän miettiä että ehkä et tykkää minusta, mutta toisaalta uskon että tykkäät. Jos tykkäisit niin jos olisin erityinen jotain tekisit. ❤️

        Kyllä minä omalla tavallani tykkään sinusta, mutta tämä meidän tilanne vaan on hieman hankala, kuten tiedät.. Kanssasi on kuitenkin mukava "hullutella", pelata tätä peliä =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä omalla tavallani tykkään sinusta, mutta tämä meidän tilanne vaan on hieman hankala, kuten tiedät.. Kanssasi on kuitenkin mukava "hullutella", pelata tätä peliä =)

        En haluais pelata mitään peliä. Tosissani olen ❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluais pelata mitään peliä. Tosissani olen ❤️❤️

        Tiedän sen.. sinä olisit valmis varmasti kaikkeen kanssani..


    • Anonyymi

      Ethän tiedä tilanteestani mitään.

      • Anonyymi

        Haluaisin tietää. Haluaisin jutella hänen kanssaan. Olen kiinnostunut hänestä.
        Osaan kyllä pelata elämässä vähän mutta en hänen kanssaan tee sitä.
        Alan jo itsekkin luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää. Haluaisin jutella hänen kanssaan. Olen kiinnostunut hänestä.
        Osaan kyllä pelata elämässä vähän mutta en hänen kanssaan tee sitä.
        Alan jo itsekkin luovuttaa.

        Onko hän kertonut että on rakastunut sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää. Haluaisin jutella hänen kanssaan. Olen kiinnostunut hänestä.
        Osaan kyllä pelata elämässä vähän mutta en hänen kanssaan tee sitä.
        Alan jo itsekkin luovuttaa.

        älä luovuta..älä koskaan❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä luovuta..älä koskaan❤️‍🔥

        En tietenkään. Luovuttaminen on osa bluffia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään. Luovuttaminen on osa bluffia.

        ❤❤❤️‍🔥❤️‍🔥


    • Anonyymi

      Jatka vain sitä pelailuasi ja leikkimistäsi sitähän se on ollut aina eikä mitään muuta.

    • Anonyymi

      Pelaava ja leikkivä ihminen ei tiedä todellisesta rakkaudesta rahtuakaan. Se jos mikä on surullista.

    • Anonyymi

      Tunnetko vain samoin?

    • Anonyymi

      Ymmärränkö oikein, tämä on jo luku numero 4?

      • Anonyymi

        Jokeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokeri.

        Olen järkyttynyt.


      • Anonyymi

        Liitoako haluat. Sitä kautta tietoa.Vastaus on kyllä.
        Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen järkyttynyt.

        Kirjoita kun sä olet tässä. It is me.
        Ennen vastausta..Et kirjoittanut kenelle se oli. Ehkä se ei todellakaan ole sinä et minua varten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitoako haluat. Sitä kautta tietoa.Vastaus on kyllä.
        Miten?

        Haluan keskustella. Ensin tässä.
        Haluaisin olla varma, että tämä kirjoitettiin minulle.


    • Anonyymi

      Tien toisen luo löytää, kun sen haluaa löytää. ❤️

    • Anonyymi

      Ehkä.

      En vain aina jaksa. Kirjoitella tänne tai jotain.

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Sanot vain niin päästän irti . Irti tästä palstasta ja sinusta. Mitään muuta konkreettista en saanut aikaan. Heikko suoritus minun osaltani oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Sanot vain niin päästän irti . Irti tästä palstasta ja sinusta. Mitään muuta konkreettista en saanut aikaan. Heikko suoritus minun osaltani oli.

        Heikko oli minunkin suoritus. Miksi tällaiseen limboon on jouduttu. Tahtoisin jutella asiat selviksi, mutta tulisiko ne näkemällä selviksi vai olisiko yhä syvemmin kiinni toisessa.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Sinä aloittaja! Kuka olet? Voisin vaikka, antautua sinun huostaan yhdeksi yöksi.
      Jätät palstalle vanan, jota naiset seuraavat vimmaisesti.
      Osaat oikeasti tämän jutun niin täydellisesti, ei voi kun ihmetellä sinun kykyä.
      Olet myös kokenut ihminen. Älä jätä meitä tänne!

    • Anonyymi

      Vastasin äskön liittoako haluat ja tietoa?
      Tammi, se on linkki mikä tuhoaa meidät. Siinä sulle yks tieto, käytä viisaasti.

    • Anonyymi

      Mitä me sitten tehdään? Mistä syytä minua?

    • Anonyymi

      Ehdota jotain. Voidaanko me saada jotenkin toisistamme tarpeeksi. Kuulostaa tosi kummalliselle, mutta niin paljon, että se riittää eikä kuluta voimia.

      • Anonyymi

        Selitys asioille ja tapahtumille voi riittää ja vapauttaa keskittymään omaan suhteeseen.

        Sivusts


    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä. Olen jäänyt kiinni juttuihin, mitä oli. Minun pitäisi päästä prosessissa eteenpäin. Seuraavan kerran kun nähdään (jos nähdään), niin voisit sanoa jotain negatiivista. Voisit haukkua sukulaiseni tms. Anna palaa. Sano, mitä oikeasti ajattelit, kun tiemme erkanivat.

    • Anonyymi

      Ole rehellinen. Päästä jo irti.

      • Anonyymi

        älä päästä irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä päästä irti

        Päästä irti. Anna mun olla.


      • Anonyymi

        Teen sen hyvin pian.. Keräilen itseäni siihen


    • Anonyymi

      Todella ihmeelliseen maailmaan ajauduin yllättäen.
      Luulin että minussa on rakkaudelliset tunteet kuolleet - eivät ole, ei sinnepäinkään
      Kiitos hänelle. Elämääni tulivat värit uudelleen.

    • Anonyymi

      No varmaan juuri huvikseen ja mielenkiinnosta.. :D Tuntuu kivalta kun annat mulle extrapositiivista huomiota sanoin ja ... vähän muutenkin :D

    • Olipas kiva aloitus .. mutta täällä on liian paljon naisia ja kaikki omivat sen aloituksen itselle!
      Eih, ei ole se minulle, jätän suosiolla väliin!
      Mutta oli kiva lukea *hymy* 😊Toivottavasti löydät hänet

      ꧁ ♡ ꧂

      - K**** -

    • Anonyymi

      Mistähän minä tietäisin miksi teet tätä. Ja ilmeisesti tiedät jo miksi minä teen tätä.

    • Anonyymi

      Sä et tiedä tilanteestani oikeasti yhtään mitään. Sä kuvittelet tietäväsi, mutta et tiedä. Sä ilmeisesti haluat vain kiusata, joka on eräänlaista hupia. Taas muistui mieleeni ne ikävät asiat. Juhannuksen jälkeen aijon päästää susta lopullisesti irti.

      • Anonyymi

        Miks juhannuksen jälkeen? En usko että me näemme juhannuksena..


      • Anonyymi

        Kaksi teini-ikäistä sähläämässä...No nimpä :D
        Olen niin kyllästynyt olemaan hauska. Haluan olla vakavasti otettava ja olla onnellinen. Sä vaan naurat minulle ja olet itse nolo. En mä ole halunnut pelata mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks juhannuksen jälkeen? En usko että me näemme juhannuksena..

        Ei tod. nähdä juhannuksena, jouluna tai pääsiäisenäkään. Voit mennä vaikka Mäkkylään.


    • Anonyymi

      Täällä on helppoa vastailla, yhtenä muiden joukossa, mikään ei ole todellista eikä henkilökohtaista. Täällä voi turvallisesti ikävöidä utopistista mielikuvaa kaivatustaan.

      Jos saisin tietää että hän kaipaa täällä minua, pitäisin häntä paitsi arvostelukyvyttömänä ja edesvastuutyomana, myös jokseenkin tärähtäneenä. Samasta syystä en kerro hänelle suoraan että ikävöin, olisi tuskallista tietää että hän ajattelee minusta negatiivisesti - parempi ettei muista minua ollenkaan.

    • Anonyymi

      Se nainen ei ole täällä. Tajuatko ap. SE NAINEN EI OLE TÄÄLLÄ. Selvittäkää asianne muualla ja oikean ihmisen kanssa.

      • Anonyymi

        Hän on täällä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on täällä 🙂

        Minkä takia sitten piileskelette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia sitten piileskelette?

        En piilottele, minä odotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En piilottele, minä odotan.

        Sivusta kysyn, että mitä sä vielä odotat? Elämä on tässä ja nyt. Jos ap. et uskalla myöntää, että sinulla on ikävä, niin miksi olet täällä. Mitä pahaa voisi sattua, jos myöntäisit, että sinulla on ikävä? Mietipä sitä. 👩🏻‍🦰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysyn, että mitä sä vielä odotat? Elämä on tässä ja nyt. Jos ap. et uskalla myöntää, että sinulla on ikävä, niin miksi olet täällä. Mitä pahaa voisi sattua, jos myöntäisit, että sinulla on ikävä? Mietipä sitä. 👩🏻‍🦰

        Minä olen se, jolle hän kirjoittaa tämän. Mutta olet oikeassa, hän ei sanonut tai kirjoittanut tätä minulle, vain täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se, jolle hän kirjoittaa tämän. Mutta olet oikeassa, hän ei sanonut tai kirjoittanut tätä minulle, vain täällä.

        Kas, aloittaja oli siis oikeassa, oikea nainen ilmeisesti löytyi nyt. Kukapa olisi uskonut - mä en taida uskoa vieläkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, aloittaja oli siis oikeassa, oikea nainen ilmeisesti löytyi nyt. Kukapa olisi uskonut - mä en taida uskoa vieläkään..

        Samoin. Se on jotain epätodellista...


    • Anonyymi

      Luin tätä vähän alusta ja sinä ap olet täyskakka koko mies. Säälin sitä vaimoasi tai mikä tyttis onkaan.

    • Anonyymi

      Koska olet niin monesti näyttänyt ettet ole valmis tekemään mitään minun eteen. Miksi minun pitäisi hylätä kaikki ja hypätä tuntemattomaan kun tiedän ettet kuitenkaan ole ottamassa minua vastaan? Et ollut viimeksikään.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe