Asumistuen takaisinperintä, maksusopimus

Anonyymi-ap

Minulta peritään tällä hetkellä takaisin asumistukea maksusopparilla eli makselen itse joika kuukausi tietyn summan. Nyt kuitenkin olen jäämässä kelan peruspäivärahalla ja siitähän ei tietty ole vara maksella mitään. Aion hakea myös asumistukea joten kysymys kuuluu, ottavatko "väkisin" myönnetystä tuesta jonkun summan vai voiko jäljellä olevan rästin jopa saada anetteki kun tekee vaan hakemuksen? Vai jääkö ses rästi sinne jemmaan odottelemaan parempia aikoja ?

8

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaadi maksusopimukseen muutosta eli irtisano maksusopimus muuttuneiden olosuhteiden vuoksi. Eivät pysty ottamaan yhtään senttiä tuista ilman suostumusta ja jos ottavat niin hae toimeentulotukea ja tee rikosilmoitus.

• Anonyymi

Peli on raakaa ja taatusti epärehellistä, noiden persläpien muroihin kuseminen päivittäin on kansalaisvelvollisuus.

• Anonyymi

Ei noiden persläpien kanssa pidä sopia mitään.
      Takasin perinnästä valitus ihan millä perusteella hyvänsä eikä lopputuloksellakaan ole väliä. Saa 2-4 vuotta korotonta maksuaikaa kun perintää ei voi aloittaa ennen lainvoimaista päätöstä ja vakuutusoikeudessa voi maksu alentua tai poistua kokonaan kohtuuttomana, minulla aikoinaan meni 3 vuotta ja takaisin perittävä määrä puolittui.

• Anonyymi

Tupajäärän pitääkin aina riitauttaa kaikki päätökset ja sopimukset.

• Anonyymi

Kelan saatanat laitettava oikeaan vastuuseen.

• Anonyymi

Maailmalla ei valtettavasti ole parempia aikoja vaan demokraatteja.

• Anonyymi

Suomennettuna:

Olen joskus omasta syystäni saanut liikaa yhteiskunnan tukia ja haluaisin nyt tietää, saanko pitää ne liikaa maksetut tuet ja saada vielä lisää tukia?

Ja sitten kirotaan, kun yhteiskunta leikkaa tukia, koska rahaa ei vain riitä kaikille ahnehtijoille.

• Anonyymi

Hyvin sanottu, just näin on asia. Tukia saanut ilmeisesti liikaa, kunnei ole ilmoittanut muutosta edullisempaan asuntoon tai vuokran alenemisesta. Sitten ihmetellään kun joutuu maksamaan takaisin (epärehellisyyttään) saamansa tuet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6498
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      361
      6062
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2973
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2424
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2095
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1784
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1228
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    Aihe