Asumistuen takaisinperintä, maksusopimus

Anonyymi-ap

Minulta peritään tällä hetkellä takaisin asumistukea maksusopparilla eli makselen itse joika kuukausi tietyn summan. Nyt kuitenkin olen jäämässä kelan peruspäivärahalla ja siitähän ei tietty ole vara maksella mitään. Aion hakea myös asumistukea joten kysymys kuuluu, ottavatko "väkisin" myönnetystä tuesta jonkun summan vai voiko jäljellä olevan rästin jopa saada anetteki kun tekee vaan hakemuksen? Vai jääkö ses rästi sinne jemmaan odottelemaan parempia aikoja ?

8

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaadi maksusopimukseen muutosta eli irtisano maksusopimus muuttuneiden olosuhteiden vuoksi. Eivät pysty ottamaan yhtään senttiä tuista ilman suostumusta ja jos ottavat niin hae toimeentulotukea ja tee rikosilmoitus.

• Anonyymi

Peli on raakaa ja taatusti epärehellistä, noiden persläpien muroihin kuseminen päivittäin on kansalaisvelvollisuus.

• Anonyymi

Ei noiden persläpien kanssa pidä sopia mitään.
      Takasin perinnästä valitus ihan millä perusteella hyvänsä eikä lopputuloksellakaan ole väliä. Saa 2-4 vuotta korotonta maksuaikaa kun perintää ei voi aloittaa ennen lainvoimaista päätöstä ja vakuutusoikeudessa voi maksu alentua tai poistua kokonaan kohtuuttomana, minulla aikoinaan meni 3 vuotta ja takaisin perittävä määrä puolittui.

• Anonyymi

Tupajäärän pitääkin aina riitauttaa kaikki päätökset ja sopimukset.

• Anonyymi

Kelan saatanat laitettava oikeaan vastuuseen.

• Anonyymi

Maailmalla ei valtettavasti ole parempia aikoja vaan demokraatteja.

• Anonyymi

Suomennettuna:

Olen joskus omasta syystäni saanut liikaa yhteiskunnan tukia ja haluaisin nyt tietää, saanko pitää ne liikaa maksetut tuet ja saada vielä lisää tukia?

Ja sitten kirotaan, kun yhteiskunta leikkaa tukia, koska rahaa ei vain riitä kaikille ahnehtijoille.

• Anonyymi

Hyvin sanottu, just näin on asia. Tukia saanut ilmeisesti liikaa, kunnei ole ilmoittanut muutosta edullisempaan asuntoon tai vuokran alenemisesta. Sitten ihmetellään kun joutuu maksamaan takaisin (epärehellisyyttään) saamansa tuet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11426
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8112
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5914
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      164
      4870
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      16
      4697
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      36
      4345
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4213
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      85
      3512
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80