Tänään ihmiset käyvät äänestämässä tietämättä

Anonyymi-ap

Mitä äänestävät. Eu ryhmien tavoitteista ei moni tiedä mitään.

32

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mie tiedän mitkä on persujen tavoitteet . Ne ovat toista mitä sanovat . Olen persuhuumorin tutkija maisteri . Eivaik , oon aika tyhmä , mut en niin tyhmä etten valheita tietäisi .

      • Anonyymi

        Kaikki puolueet ajaa enemmän tai vähemmän globalismia.

        Valheilla ja harhautuksilla viedään tavoitteita eteenpäin.

        Ennen äänestin pitkään persuja, en todellakaan enää!

        Lopetin äänestämisen.


    • Anonyymi

      Eu vaaleista tehty puoluevaalit, vaikka siellä pitäisi ajaa suomen etua puolueeseen katsomatta.

      • Anonyymi

        Eihän demaritkaan aja Suomen etua, edes yksin. Tytti: oman maan edus ajattelu on vahingollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän demaritkaan aja Suomen etua, edes yksin. Tytti: oman maan edus ajattelu on vahingollista.

        Eikä Purra puhu totta.
        EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Purra puhu totta.
        EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA.

        Kaikki ne valehtelee.

        Teatteria on koko touhu.


    • Anonyymi

      Sakemannien kyhäelmä koko "eu"
      Niinkuin euro"valuuttakin" on.

      • Anonyymi

        Näin on. Saksa ei ole koskaan luopunut haaveestaan vallata Suomi. Äänestin PS koska ovat selkärankaista. Muiden teot on nähty.


      • Anonyymi

        Eivät päässeet sotimalla Euroopan isännäksi. Keksivät sitten EUn millä alistavat koko euroopan peukalonsa alle. Tyhmät eivät älynneet varoa tätä ansaa. Nyt kaikki on yhteistä ainoastaan Saksalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Saksa ei ole koskaan luopunut haaveestaan vallata Suomi. Äänestin PS koska ovat selkärankaista. Muiden teot on nähty.

        🤣😂🤣 hyvä kuitti, EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Saksa ei ole koskaan luopunut haaveestaan vallata Suomi. Äänestin PS koska ovat selkärankaista. Muiden teot on nähty.

        Panetulemaan vaikka kaksiasiaa mitä on Hakkarainen ja Huhtasaari saaneet aikaiseksi.
        Nyt ei lasketa mukaan Hakkarainen uusia legoja.


    • Anonyymi

      On hullua äänestää kun ei tiedä mitä saa.

      • Anonyymi

        Minäkin tein aiemmin aloituksen kysymyksellä: MISTÄ NÄISSÄ VAALEISSA ÄÄNESTETÄÄN?
        Ei tullu kommenttiiiiii...


    • Anonyymi

      Vasemmiston mielestä eu vaali on Suomen hallitus vaalit!?
      LI Andersson pääsee Haukkuun PS..ää euro parlamenttiin!!

      Oikeisto paha
      Vasemmisto hyvä.

    • Anonyymi

      Eu ryhmien tavoitteet: täysin pimennossa täällä. Niistä ei ole puhuttu.

    • Anonyymi

      Täysin turhat vaalit.
      EU-parlamentissa on 705 jäsentä, Suomesta 15 jotka liittyvät 3-4 eri ryhmään ja äänestävät kaikesta ryhmänsä mukana ryhmäkurin takia, Suomen edusta vähääkään välittämättä.
      Ja vaikka suomalaiset äänestäisivät aina samalla tavalla, 15 vs 705, suomalaisilla ei ole yhtään mitään vaikutusta.

      • Ei voisi osuvammin asiaa ilmaista. Itse en ole koskaan EU-vaaleissa äänestänyt. Ihmettelen, että joillain on motivaatiota..,,


    • Anonyymi

      Yhdentekevää, nämähän ovat muutenkin turhat vaalit

    • Anonyymi

      Tälläiset eu vaalit ovat Suomen asian kannalta tärkeät.
      Ongelma tosiaan on se, että ehdokkaissa on ""myyriä",
      siis selvästi ei Suomen etua ajavia puolueita ja ehdokkaita !!

      Kuka määrää Suomessa ?
      ns. oikeus on sillä jolla on aseet ja talous hallinnassa...
      Ei ole muuta oikeutta.
      Ja nykyään Suomessa media on täysin nato-us- saappaan alla.
      Tutkivaa journalismia ei enää ilmene.
      On vain pyhä nato us totuus!
      Meno on kuin moskovassa, sielläkin on 1 oma totuus.

      nykyinen sota on selvästi toisinto 1962 kuuban kriisistä.
      -- 1962 us. vei ohjukset Turkkiin, ja vastavoimaksi NL vei ohjukset Kuubaan.
      - Tämä ei kelvannut Us. uhattiin sodalla.

      - Nyt on us vieny ohjuksia Ukrainaan,
      ja se ei moskovasta käsin tunnu mukavalta...
      - Ja huomatkaa, että nato-us-media ei tätä kerro,
      vaan johtaa kansaa, kansoja harhaan,
      syyllistää suurvaltasodasta vain yhtä..henkilöä...
      Huvittavaa propagandaa se !!
      - Mutta ei syytä nato-media esim. eläke bideeniä ja us ase- energia-teollisuutta, finanssi pelureita us -eu ollenkaan..
      Länsi globalisti keinottelijoiden Ristiretkestä itään ei puhuta mediassa.

      • Anonyymi

        Nyt on vienyt USA, mutta ei ollut vienyt ennen ryssän hyökkäystä.
        Turtiaisen porukka on itäänkallellaan.


    • Anonyymi

      Kyllä kannatta keskittyä siihen mitä asiaa ja arvoja sinun oma ehdokkaasi ajaa. Sillä varmistat parhaiten sen, että niitä arvoja tuodaan esille siinä europuolueessa johon ko ehdokkaan puolue kuuluu.
      Se on tietenkin selvää, ettei europarlamentissa olevat puolueet ole rakentuneet suomalaisen yhteiskunnan arvomaailman mukaisesti niin kuin suomalaiset puolueet. Eihän se tietenkään tarkoita, etteikö äänestäminen kannattaisi.

      Pitää olla realisti ja ymmärtää, että EU:n parlamentti toimii joka tapauksessa ihan riippumatta siitä äänestääkö vai et ja Suomi kuuluu EU:iin ja pysyy.

      Äänestämättä jättämisellä et pysty vaikuttamaan yhtään mihinkään, et edes teoreettisestikaan. Sillä on vieläkin vähemmän merkitystä kuin jättämällä Suomen eduskuntavaaleissa äänestämättä.

      • Anonyymi

        On se mielen ilmaus tuosta baabelin tornin touhusta.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti nuori kokoomuslainen siellä?

        >>Äänestämättä jättämisellä et pysty vaikuttamaan yhtään mihinkään, et edes teoreettisestikaan. <<

        Ja kerrotko vielä miten äänestäminen vaikuttaisi...ihan noin vaikka teoreettisesti?:)

        Me emme pääse eroon EU/EUROsta.....teki mitä teki huoh.


    • Anonyymi

      Oliko joku vaali kun en seuraa tv radio

      • Anonyymi

        On se Brysselin karne-vaali...on toki, elä hyvä immeinen eppäile..:)


    • Anonyymi

      Oma etu tärkeintä.

    • Anonyymi

      Ei viitti lähtee ku täällä sataa vettä.

      EU kieltäytyjä

    • Anonyymi

      Jos ei kannata EU paskajärjestöä, voi äänestää vaikka EU vastaisen Vapauden liiton ehdokasta. Itse en halua olla missään tekemisissä "pahuuden ytimen" kanssa ja jätän äänestämättä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti äänestämään, tottakai!

      • Anonyymi

        Ostakko iänen ,, saat 20 eurolla


    • Anonyymi

      Me tiedämme. Tietämättömyys on henkistä laiskuutta.

    • Anonyymi

      185

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe