Ketju Runoilijasirkoille ja Riimiriitoille

Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä. Äläkä poistata kiusallasi. Kiitos 😊

123

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahaa kiva nainen laittoi sitten runoketjun :)

      • 😁 No yks kiva nainen vois vaikka alottaa sen riimittelyn.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 No yks kiva nainen vois vaikka alottaa sen riimittelyn.

        Aamu on lanka
        Pelloton kyntö
        Eilisen eripura
        Naukuu kiinni ottamattomana
        Emmehän tiedä toisistamme

        Risteyksien uupuneet tienviitat
        kolisevat kuihtuneina

        Päämääräämättömien
        kitisevät posetiivit
        jättää kaiken kesken.
        Olen taas kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamu on lanka
        Pelloton kyntö
        Eilisen eripura
        Naukuu kiinni ottamattomana
        Emmehän tiedä toisistamme

        Risteyksien uupuneet tienviitat
        kolisevat kuihtuneina

        Päämääräämättömien
        kitisevät posetiivit
        jättää kaiken kesken.
        Olen taas kotona.

        👍🏻no niin, ketju auki 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamu on lanka
        Pelloton kyntö
        Eilisen eripura
        Naukuu kiinni ottamattomana
        Emmehän tiedä toisistamme

        Risteyksien uupuneet tienviitat
        kolisevat kuihtuneina

        Päämääräämättömien
        kitisevät posetiivit
        jättää kaiken kesken.
        Olen taas kotona.

        "Anonyymi
        2024-06-09 16:27:09
        Aamu on lanka"
        ---
        Nii olen kyllä Isä-mies ja kirjoitin tuon ihan randomina kun luin että
        tänne saa kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-06-09 16:27:09
        Aamu on lanka"
        ---
        Nii olen kyllä Isä-mies ja kirjoitin tuon ihan randomina kun luin että
        tänne saa kirjoittaa.

        No ei tuo kiellettyä ole, vaikka tämä naisista tykkäävien naisten palsta onkin. Kai yks hyväkäytöksinen Haikuharri tähän ketjuun mahtuu 😁


    • Mä laitan kaksi tekelettä, jotka oon jo vuosia sitten riimitellyt. Olin näiden kirjoitushetkellä ihastunut hankalalla tavalla.

      Kyllähän sä tiedät
      et jumissa mä oon
      Kuvittelin meidät
      ja sut mun kainaloon
      Tiesin kyllä sen
      uneksi se jää
      Et turhaan haaveilen
      sen koitan ymmärtää.

      Näätkö sä sen
      silmistä mun
      ihastuksen
      silloin kun
      katseemme kohtaa?
      Huomaatko sen
      vartaloni mun
      jännityksen
      silloin kun
      viereeni tuut?
      Kuuletko sen
      äänestä mun
      kaipauksen
      silloin kun
      poissa sä oot?

      • Hyviä, joskin surullisia runoja. Yksipuolisen ihastumisen tunne tuttu minullekin.
        Läpi sateen aurinko paistaa.
        Pian taivaalla on sateenkaari.
        Paremmin voi ruohon tuoksun haistaa
        jossain kaukana on unelmien saari


      • priitamaria kirjoitti:

        Hyviä, joskin surullisia runoja. Yksipuolisen ihastumisen tunne tuttu minullekin.
        Läpi sateen aurinko paistaa.
        Pian taivaalla on sateenkaari.
        Paremmin voi ruohon tuoksun haistaa
        jossain kaukana on unelmien saari

        Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

        Tässä kolmas vähän pidempi, samoihin aikoihin kirjotettu.

        Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Ei meitä ollut tarkoitettu toisillemme
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

        En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Kun toisen luo lehtesi kurotit
        Tuuli kietoi lehtenne yhteen
        Maa antoi juurienne yhtyä
        Minun lehteni kuivuivat
        Vähin äänin minä hiljalleen kuolin.

        Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

        Tässä kolmas vähän pidempi, samoihin aikoihin kirjotettu.

        Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Ei meitä ollut tarkoitettu toisillemme
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

        En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Kun toisen luo lehtesi kurotit
        Tuuli kietoi lehtenne yhteen
        Maa antoi juurienne yhtyä
        Minun lehteni kuivuivat
        Vähin äänin minä hiljalleen kuolin.

        Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

        Kaunis, mutta taas surullinen runo. - Oma pikku runo oli taas tuore. Minulla ei nyt sellaisia tunteita ole, että kirjoittaisin jostakin ihmisestä, melko yksinkin olen. Luonto lie paras kaveri ja eläimet.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

        Tässä kolmas vähän pidempi, samoihin aikoihin kirjotettu.

        Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Ei meitä ollut tarkoitettu toisillemme
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

        En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Kun toisen luo lehtesi kurotit
        Tuuli kietoi lehtenne yhteen
        Maa antoi juurienne yhtyä
        Minun lehteni kuivuivat
        Vähin äänin minä hiljalleen kuolin.

        Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

        @En_osaaEn_tunne: Nuo sinun runot ovat kauniita, melankolisia, syviä ja aitoja. Niistä aistii, kuinka olet mennyt syvälle itseesi ja kirjoittanut ajatuksiasi runon muotoon. Sinulla on upea taito saada sanoitettua vaikeita tunteita tällä tavalla!

        On ollut terapeuttista lukea näitä. Mulla on nyt vähän samanlainen fiilis yhden ihmisen kanssa. On vaikea tasapainoilla ikävän, odotuksen, hämmennyksen, pettymyksen ja ihastuksen tunteiden sekamelskassa. Kun on aistinut, että toisella saattaa myös olla kiinnostusta ja toinen on sitä jossain määrin sitä myös ilmaissut, mutta nyt on perääntynyt ja torjuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        @En_osaaEn_tunne: Nuo sinun runot ovat kauniita, melankolisia, syviä ja aitoja. Niistä aistii, kuinka olet mennyt syvälle itseesi ja kirjoittanut ajatuksiasi runon muotoon. Sinulla on upea taito saada sanoitettua vaikeita tunteita tällä tavalla!

        On ollut terapeuttista lukea näitä. Mulla on nyt vähän samanlainen fiilis yhden ihmisen kanssa. On vaikea tasapainoilla ikävän, odotuksen, hämmennyksen, pettymyksen ja ihastuksen tunteiden sekamelskassa. Kun on aistinut, että toisella saattaa myös olla kiinnostusta ja toinen on sitä jossain määrin sitä myös ilmaissut, mutta nyt on perääntynyt ja torjuva.

        Tässä vielä jatkan tätä edeltävää kirjoitustani. Tuo sinun runosi oli niin hyvä, että mun oli aivan pakko tehdä siitä Sunon tekoälyllä musiikkikappale (joka on tietty vielä privaatti ja vain omassa käytössäni). Se vääntyi upeasti sekä pop-kappaleeksi että metalliballadiksi. Tästä tuli niin mun voimabiisi!

        En_osaaEn_Tunne, onko ok, jos julkaisen kappaleen? Haluaisin antaa siinä tapauksessa tietysti creditit sanoituksesta sulle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

        Tässä kolmas vähän pidempi, samoihin aikoihin kirjotettu.

        Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Ei meitä ollut tarkoitettu toisillemme
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

        En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Kun toisen luo lehtesi kurotit
        Tuuli kietoi lehtenne yhteen
        Maa antoi juurienne yhtyä
        Minun lehteni kuivuivat
        Vähin äänin minä hiljalleen kuolin.

        Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

        Tämä on todella hieno 🏆Kiitos Eo Et!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vielä jatkan tätä edeltävää kirjoitustani. Tuo sinun runosi oli niin hyvä, että mun oli aivan pakko tehdä siitä Sunon tekoälyllä musiikkikappale (joka on tietty vielä privaatti ja vain omassa käytössäni). Se vääntyi upeasti sekä pop-kappaleeksi että metalliballadiksi. Tästä tuli niin mun voimabiisi!

        En_osaaEn_Tunne, onko ok, jos julkaisen kappaleen? Haluaisin antaa siinä tapauksessa tietysti creditit sanoituksesta sulle.

        Okei, no kiitos palautteesta 😊 Joskus on mukava saada kivaakin palautetta, kun on sitä toisenlaistakin aika paljon ja rajustikin tullut. Saapa kai tuolle tekstille tehdä mitä tahtoo 😁
        Kivaa päivää 🌞


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Okei, no kiitos palautteesta 😊 Joskus on mukava saada kivaakin palautetta, kun on sitä toisenlaistakin aika paljon ja rajustikin tullut. Saapa kai tuolle tekstille tehdä mitä tahtoo 😁
        Kivaa päivää 🌞

        Todella hienoja runoja. Vaatimattomuus kaunistaa? Kirjoita lisää, jos yhtään siltä tuntuu. Lahjoja ainakin on.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Okei, no kiitos palautteesta 😊 Joskus on mukava saada kivaakin palautetta, kun on sitä toisenlaistakin aika paljon ja rajustikin tullut. Saapa kai tuolle tekstille tehdä mitä tahtoo 😁
        Kivaa päivää 🌞

        Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

        Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

        Kivaa ja aurinkoista päivää myös sinulle 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

        Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

        Kivaa ja aurinkoista päivää myös sinulle 🌞

        No täytyypä kuunnella. Kiitti linkistä 😊


      • priitamaria kirjoitti:

        Todella hienoja runoja. Vaatimattomuus kaunistaa? Kirjoita lisää, jos yhtään siltä tuntuu. Lahjoja ainakin on.

        Ei ole viime aikoina tuntunut siltä. Elämä on ollut nyt tovin kohtalaisen tasaista. Pieniä mutkia ja vähän ylä- ja alamäkeä. Eräs aihe on kyllä josta ehkä saattaisin kirjottaa. Mutta se on niin henkilökohtaista ja rankkaakin, jotta en tiiä. Ehkä. Jospa sä laittasit jotain, kun taas tuntuu siltä? 😉
        Paljon kivoja ja kauniita tekstejä on täällä vuosien saatossa ollut. Muutaman nimmarillisenkin, josta sitten yhdestä mun nimmari lähti, kun hän oli niin osaava 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole viime aikoina tuntunut siltä. Elämä on ollut nyt tovin kohtalaisen tasaista. Pieniä mutkia ja vähän ylä- ja alamäkeä. Eräs aihe on kyllä josta ehkä saattaisin kirjottaa. Mutta se on niin henkilökohtaista ja rankkaakin, jotta en tiiä. Ehkä. Jospa sä laittasit jotain, kun taas tuntuu siltä? 😉
        Paljon kivoja ja kauniita tekstejä on täällä vuosien saatossa ollut. Muutaman nimmarillisenkin, josta sitten yhdestä mun nimmari lähti, kun hän oli niin osaava 😊

        No ei voi kirjoittaa, jollei ole sisäistä pakkoa, ymmärrän. Sama se on varmasti kaikilla. Ei kaikkea henkilökohtaista halua nettiin laittaa. En minä ainakaan. Ei ole sitä tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

        Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

        Kivaa ja aurinkoista päivää myös sinulle 🌞

        Tulipa hieno ja aika surullinen myös. Jotenkin tavoitat tuon tunteen ja tämä oli koskettava.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

        Tässä kolmas vähän pidempi, samoihin aikoihin kirjotettu.

        Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Ei meitä ollut tarkoitettu toisillemme
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

        En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Kun toisen luo lehtesi kurotit
        Tuuli kietoi lehtenne yhteen
        Maa antoi juurienne yhtyä
        Minun lehteni kuivuivat
        Vähin äänin minä hiljalleen kuolin.

        Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

        Voi 😢 Tämä kuulostaa niin tutulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

        Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

        Kivaa ja aurinkoista päivää myös sinulle 🌞

        Hei, wau mikä biisi. Saatte kyllä yhdessä tosi hyvää aikaan 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole viime aikoina tuntunut siltä. Elämä on ollut nyt tovin kohtalaisen tasaista. Pieniä mutkia ja vähän ylä- ja alamäkeä. Eräs aihe on kyllä josta ehkä saattaisin kirjottaa. Mutta se on niin henkilökohtaista ja rankkaakin, jotta en tiiä. Ehkä. Jospa sä laittasit jotain, kun taas tuntuu siltä? 😉
        Paljon kivoja ja kauniita tekstejä on täällä vuosien saatossa ollut. Muutaman nimmarillisenkin, josta sitten yhdestä mun nimmari lähti, kun hän oli niin osaava 😊

        Yleensä ne liian henkilökohtaiselta tuntuvat on parhaita, niihin moni muukin voi samaistua. Ihmisten kokemukset on loppujen lopuksi sika samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ne liian henkilökohtaiselta tuntuvat on parhaita, niihin moni muukin voi samaistua. Ihmisten kokemukset on loppujen lopuksi sika samanlaisia.

        Piti laittaa aika, eikä sika :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

        Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

        Kivaa ja aurinkoista päivää myös sinulle 🌞

        Kuuntelin ja tykkäsin kyllä 😊👍🏻 Mulla on itse asiassa erittäin laaja musamaku vaikka muuten en ole läheskään kaikkiruokainen. Ihan kaikkea en kyllä musiikissakaan niele. Mutta juu, hienosti sait tuon kipaleen tehtyä. Kiitos siitä ja sen jakamisesta 😊


      • priitamaria kirjoitti:

        No ei voi kirjoittaa, jollei ole sisäistä pakkoa, ymmärrän. Sama se on varmasti kaikilla. Ei kaikkea henkilökohtaista halua nettiin laittaa. En minä ainakaan. Ei ole sitä tarvetta.

        Niin, ulkoa tulevalla pakolla on hankala tai lähes mahdotonta kirjoittaa. Oikealla hetkellä sanat tulevat vaivattomasti ja vapaasti sen enempää miettimättä.


    • Anonyymi

      Tiedän ettei saisi, pitäisi, eikä kannattaisi.

      Silti,
      punaisten lippujen liehuessa
      merituulessa.
      Jonkun toisen odottaessa sinua luokseen.
      Sillä hetkellä.

      Teen maku suussa,
      varpaat viileässä vedessä.

      Elän. Olen.
      Ohikiitävän onnellinen.

      • Anonyymi

        No tää on teko/muka taiteellinen, ei pahalla.


      • Anonyymi

        Elän, tee ja varpaat. Pah miten ennalta arvattavaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elän, tee ja varpaat. Pah miten ennalta arvattavaa!

        🙄 Kun en tuohon alkuun tajunnut laittaa, niin laitan nyt tähän. Jos ei kuitenkaan tässä ketjussa oltas Airi- tai Aaroarvostelijoita, ainakaan ikävällä tavalla. Etenkin surulliset voipi olla aika tunteet päällä kirjoitettuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elän, tee ja varpaat. Pah miten ennalta arvattavaa!

        Minusta tänne ei pitäisi tulla arvostelemaan runoja, vaikka ei runosta pitäisikään. Osaatko itse kirjoittaa? - Minusta oli hyvä runo.


      • Anonyymi
        priitamaria kirjoitti:

        Minusta tänne ei pitäisi tulla arvostelemaan runoja, vaikka ei runosta pitäisikään. Osaatko itse kirjoittaa? - Minusta oli hyvä runo.

        Tulee mieleen, että joku vaan haukkuu omia runojaan, että saa sääliä, puolustusta tai kehuja. Kuka nyt toisten runoja haukkuisi.


      • Anonyymi

        Kas, kun ei punaisten lyhtyjen.


      • Kiitos tästä runosta. Surullisen kaihoisa. Olisipa hän pysyvästi onnellinen.


    • Anonyymi

      Veit minut oudoille porteille
      katseellasi
      joka uudeksi loi,
      jälleensyntymä
      Astunko sisään tähän maailmaan
      jossa villiviini kehystää
      yöttömän yön auringon
      Varhaisina tunteina
      linnut huutavat nimeäsi
      tiputan sen huuliltani
      kuin pisaran
      Katseeni sinuun on
      uskallukseni mitta
      Vaellan ikävän saleissa
      vailla tietoa huomisesta
      Sumuun astun askeleen,
      kaksi ja toivon
      kätesi tavoittavani

      • Anonyymi

        Mössöä, liian monta kuvailevaa sanaa putkessa. Ajatusta lisää ja joku punainen lanka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mössöä, liian monta kuvailevaa sanaa putkessa. Ajatusta lisää ja joku punainen lanka.

        Siinä on taustalla ajatus, jota en sinulle kerro. Oma on ongelmasi että et osaa käyttää mielikuvitustasi ja miettiä mistä runo voisi kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on taustalla ajatus, jota en sinulle kerro. Oma on ongelmasi että et osaa käyttää mielikuvitustasi ja miettiä mistä runo voisi kertoa.

        Ajatus taustalla on selvä. Tyyli on utuinen ja unelias, siitä tulee punaisen langan puuttumisen tunne, selkeyttä lisää, eikä tuollaista unista muminaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus taustalla on selvä. Tyyli on utuinen ja unelias, siitä tulee punaisen langan puuttumisen tunne, selkeyttä lisää, eikä tuollaista unista muminaa.

        En. Kirjoitan tekstini kuten haluan. Jos ei sinua miellytä, voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus taustalla on selvä. Tyyli on utuinen ja unelias, siitä tulee punaisen langan puuttumisen tunne, selkeyttä lisää, eikä tuollaista unista muminaa.

        Runo on säännöistä vapaa sanataideteos. Miksi yrität saada sen olemaan jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kirjoitan tekstini kuten haluan. Jos ei sinua miellytä, voi voi.

        Hyppään sun runot ohi. En enää kommentoi, jos sulla ei ole kykyä/halua ottaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppään sun runot ohi. En enää kommentoi, jos sulla ei ole kykyä/halua ottaa vastaan.

        Ihan vapaasti hyppäät ohi. Minulla on ihan muut tahot joiden kanssa käyn rakentavia keskusteluja kirjallisuudesta. Sinua en tarvitse ilkeilemään. Näköjään muutenkin oletat ihan liikaa itsellesi tuntemattomasta ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti hyppäät ohi. Minulla on ihan muut tahot joiden kanssa käyn rakentavia keskusteluja kirjallisuudesta. Sinua en tarvitse ilkeilemään. Näköjään muutenkin oletat ihan liikaa itsellesi tuntemattomasta ihmisestä.

        Taidat itse vähän ylitulkita ja hermostua pienestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus taustalla on selvä. Tyyli on utuinen ja unelias, siitä tulee punaisen langan puuttumisen tunne, selkeyttä lisää, eikä tuollaista unista muminaa.

        Utuisen ja unisen sekamailta hei
        Kuumehoureen vallasta
        Särkylääkkeen vaikutuksesta

        Epäselvästi mumisten
        Vailla punaista lankaa

        Ajatukseni ilmoille
        Kiusaajan kannoille
        Tahdoitpa tai et

        Unten valkea velho


      • Aivan ihana runo. ❤🙏 Rakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti hyppäät ohi. Minulla on ihan muut tahot joiden kanssa käyn rakentavia keskusteluja kirjallisuudesta. Sinua en tarvitse ilkeilemään. Näköjään muutenkin oletat ihan liikaa itsellesi tuntemattomasta ihmisestä.

        En ole hermostunut. Mielipiteesi ei vain kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hermostunut. Mielipiteesi ei vain kiinnosta.

        Taitaapa vähän kiinnostaa, kun vastailet aina vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapa vähän kiinnostaa, kun vastailet aina vaan.

        Naislapsi narsisti se huomiota haluaa
        Aah pienen sielunsa sillä täytettyä taas saa
        Ihana kesäpäivähän se tämä on vain
        Kun muille taas kipua aiheuttaa sain


    • Anonyymi

      Sinun tuttu habituksesi ja tumma pitkä tukkasi
      vilahti kadunkulmassa
      ja vaikka näin vain hulmuavan hameesi
      muistin vakaan läsnäolosi ja surulliset silmäsi
      eivät ne minua pelästytä, päinvastoin
      sillä mitä minä teen pelleillä ja playereillä, itsevarmuuttaan todistavilla uhoajilla
      heitä voin tavata jokaisessa kadun kulmassa ja apissä
      Tiedä että minä haluan jotakin hyvää, erityistä valoa
      kuten sinä.

    • Kuumeessa, puoliksi unen rajamain
      Huudan nimeäsi, ehkä ääneti
      Yritän tavoittaa sinut
      Kuuletko
      Missä olet
      Tuu jo kotiin
      Tarvitsisin sua

      Käännän kylkeä
      Suljen raollaan olevat silmät
      Olitko sinä siinä
      Oliko se totta ollenkaan

      Haukon kevyttä ilmaa
      Yrittäen hengittää sinua
      Jokaista tunnetta ja kosketusta
      Niitä, jotka oli niin etäällä

      Puut rapisee alla
      Sisustus vaihtuu uuteen
      Samat tavarat löytävät uuden muodon
      Ja arkisen paikan
      Koti raikastuu

      Terrakottaruukussa timanttituija
      Ehkä se jää jäljelle
      Ohuen ilman maailmaan

      Kuume nousussa jälleen
      Ehkä pelastat minut nyt?

    • Anonyymi

      Helppoa, turvallista, tuttua elämää
      Sitähän kai sinä, minä, kaikki suositaan
      En minä jännitystä etsi tai halua
      En päätäsi tai omaani sekoittaa
      Niin siinä vaan kävi
      Tunnut mulle omalta
      Tietämättäsi olet
      Elämäni plot twist

      • Ihana, ihana, ihana tämäkin ❤


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Ihana, ihana, ihana tämäkin ❤

        Miten olis jos kirjoittaisitte vaikka neljä sanaa substantiiveja.
        niin kirjoittaisin niiden ympärille "runon"?
        "haiku-harri"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten olis jos kirjoittaisitte vaikka neljä sanaa substantiiveja.
        niin kirjoittaisin niiden ympärille "runon"?
        "haiku-harri"

        Olen pahoillani, mutta en lähde "Haiku-Harrin" kanssa kirjoittelemaan runoa Lesbo- palstalla. Kunnioitan koko tämän palstan ideaa ja totean, että tämä ei mielestäni ole nyt oikea alusta siihen. Muutakin "runo- palstatilaa" onneksi löytyy. Mukavaa päivää kuitenkin ja toivottavasti ymmärrät.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta en lähde "Haiku-Harrin" kanssa kirjoittelemaan runoa Lesbo- palstalla. Kunnioitan koko tämän palstan ideaa ja totean, että tämä ei mielestäni ole nyt oikea alusta siihen. Muutakin "runo- palstatilaa" onneksi löytyy. Mukavaa päivää kuitenkin ja toivottavasti ymmärrät.

        No oikeassa olet kyllä, jotta on niitä oikeampiakin paikkoja (Harrien ja Pasien) runoille. Mä vaan taisin tuolla aiemmin kommentoida tätä Haikuharrin ilmestystä, niin ei ollu täysin tiukka linja. Mistäpä ees kenestäkään tietää, jotta millon äänessä on mies. Mutta naisten palsta tämä on.


      • Anonyymi

        Mutta mä en haluaa simppeliä naista, vaan sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mä en haluaa simppeliä naista, vaan sut.

        Köh höh, nyt menee teet väärään kurkkuun kohta. Ehkä Haiku-Harrien kannattais etsiä sopivat runonaiset heteropalstoilta.


    • Anonyymi

      Minkähän takia näistä tekeleistä ei saisi antaa kritiikkiä? Ihan valideja huomioita tänne oli aikaisemmin tehty. Onhan noi ihan järjestään teennäisiä ja niissä on käytetty liikaa sanoja. Jos jakaa runojaan julkiselle palstalle, niin sitten pitää ymmärtää, että arvostelua tulee.

      • Öh... tämä ketju kuului näin: "Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä..."

        Miten ihmeessä saat tuosta mieleesi, että nämä "runot" olisivat jotain mihin kaivataan arvostelua? Tämä on lesbo- palsta. Minä en ainakaan omiini täällä aikaa käytä enkä niitä mieti. Tai julkaisekaan mitään oikeaa runoani. Moni avautuu aidoista tunteistaan ja kenties toivoo oikean kohteen lukevan ne. Itse kirjoitan vain sitä mitä juuri siinä hetkessä mielestä tulee, vailla ketään, jonka toivon löytäväni, koska sellaista ei ole. Yleensä kirjoitan tänne palstalle ihan leikkimielisesti ja käyn jos on tylsää. En ainakaan itse kaipaa kritisoida muita. Oikeat runo- tilaisuudet löytyy sitten muualta 😊🙏


      • Anonyymi

        Kertaatko meille vielä ne modernin runon säännöt? Päässyt unohtumaan.


      • Rakentava kritiikki on erikseen. Siihen ei nähtävästi ole kaikki pyrkineet.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Öh... tämä ketju kuului näin: "Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä..."

        Miten ihmeessä saat tuosta mieleesi, että nämä "runot" olisivat jotain mihin kaivataan arvostelua? Tämä on lesbo- palsta. Minä en ainakaan omiini täällä aikaa käytä enkä niitä mieti. Tai julkaisekaan mitään oikeaa runoani. Moni avautuu aidoista tunteistaan ja kenties toivoo oikean kohteen lukevan ne. Itse kirjoitan vain sitä mitä juuri siinä hetkessä mielestä tulee, vailla ketään, jonka toivon löytäväni, koska sellaista ei ole. Yleensä kirjoitan tänne palstalle ihan leikkimielisesti ja käyn jos on tylsää. En ainakaan itse kaipaa kritisoida muita. Oikeat runo- tilaisuudet löytyy sitten muualta 😊🙏

        Ei kannata väheksyä, kyllä täällä on ihan oikeita runoja jopa todella aitoja ja hienoja, joista voisi hyvin tulla vaikka radiosoitto biisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata väheksyä, kyllä täällä on ihan oikeita runoja jopa todella aitoja ja hienoja, joista voisi hyvin tulla vaikka radiosoitto biisi.

        Ihan sheibaa on, turha kaunistella.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Öh... tämä ketju kuului näin: "Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä..."

        Miten ihmeessä saat tuosta mieleesi, että nämä "runot" olisivat jotain mihin kaivataan arvostelua? Tämä on lesbo- palsta. Minä en ainakaan omiini täällä aikaa käytä enkä niitä mieti. Tai julkaisekaan mitään oikeaa runoani. Moni avautuu aidoista tunteistaan ja kenties toivoo oikean kohteen lukevan ne. Itse kirjoitan vain sitä mitä juuri siinä hetkessä mielestä tulee, vailla ketään, jonka toivon löytäväni, koska sellaista ei ole. Yleensä kirjoitan tänne palstalle ihan leikkimielisesti ja käyn jos on tylsää. En ainakaan itse kaipaa kritisoida muita. Oikeat runo- tilaisuudet löytyy sitten muualta 😊🙏

        Miten sä luulet, että jos laittaa alkuun jonkun perinnetekstin tai jos sulla on joku mp, niin se vaikuttais siihen, mitä mä kritisoin tai ylipäänsä kirjoittelen? Pinnallisilta ja löysiltä vaikuttaa teidän aidot tunteet, jos ne on tuota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata väheksyä, kyllä täällä on ihan oikeita runoja jopa todella aitoja ja hienoja, joista voisi hyvin tulla vaikka radiosoitto biisi.

        Totta, varmasti on ja minusta erittäin hyviä ja ihania ovatkin. Omiani tarkoitin siis vain vähän väheksyä, ei ollut tarkoitus muiden.

        Omia höpöpöpötyksiä tänne heittelen aivan puolihuolimattomasti kirjoitellen, yhtään enempiä ajattelematta ja aivan spontaanisti.

        Joskus tosin on kyllä saattanut lipsahtaa aivan aitoakin tunnetta ja elämääni ja sielun sopukoita. 😊


      • Kritisointi, puhetta jota ei haluta kuunnella, sillä se vpisi paljastaa jotain kuulijoistaan.

        Ihmisille tyypillistä, kehut kelpaa, muu on loukkausta. Mutta kyllä mä tykkäsin lähinnä ajatuksesta monessa runossa. Sanojen asettelu ei aina ole helppoa.


    • Anonyymi

      Runot eivät lämmitä minua enää
      toisin kuin solakka vartalosi

      mieleni kuumassa ytimessä.

    • Anonyymi

      Opetit paljon asioita
      Myös sellaisia joita
      En tullut ajatelleeksi
      Ensin pelkäsin
      Ja se oli aiheellista
      Mistä olisin tiennyt
      Mitä tulee tapahtumaan

      • Anonyymi

        En osaa mukautua päivänvalon
        syrjähyppyihin jos pitää taas poistua
        takaoven varjoja hapuilevaa & huojuvaa
        ikävää kumartaen.

        Lemmekäs kosketuksesi kieltäytyi
        sekä muuttui päämääräämättömän
        kuiskauksen edeltäkävijän varistetuiksi
        murusiksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lämpöinen ilta.
      Johdatti sateenkaari
      kotisi luokse.

    • Jotakin aitoa haikua?

      Auringonnousu päättyy iltaan
      Sen välissä elämänpyörä;
      Hiljaisuus ja yksinäisyys

      Yksinäisyys yksin tietää
      Miten Auringonnousu herää:
      Kun on hiljaa

      Miksi ei Auringonnousu
      Kuiskisi minulle nyt
      Kun alkaa hiljaisuus:

      -Huomenna rakkaus
      Saapuu vihdoin kotiin
      Ja auringon nousu odottaa ovella.

    • Anonyymi

      Kipale kultaa
      Aina kipeänä
      Suljit multa pääsyn
      Kuljet kestona päädyn

      Sydämmeen suljin
      Itseeni tien kuljin
      Kuin tuuli ja maa
      Olet totta ja ilmaa

      Toivon todella
      Koskevan sinua
      Tästä iäisyyteen
      Tuulen havinaa

      Kerää rakas itsesi
      Yhteys syvyyksiin
      Tule pinnalle
      Öin nalle 🐻

      • Nalle 🐻
        Tunsin joskus erään Nallen.
        Mitähän hänelle kuuluu?


    • Anonyymi

      Nalle Luppakorva
      Kenen lie
      Rienoilla ollaan

      Luotin suhun
      Uskouduin
      Itkin jo ensikerralla

      Pääsin kotiin
      Tuuhea viltti ja
      Aidon korvaan

      Kuiskaan et ole onneksi
      Kelmi
      Vaan
      Olen onnekas arvokas
      Helmi

      • Jos luottaa toiseen
        Täytyy kuulla
        Ei voi itse päättää

        Mikä toisen tahto?
        Mikä oma?
        Turha pettyä siis syyttä?

        Ystävällisyys ja aika
        Jotkut asiat eivät unohdu
        Vaan jäävät kuin kuu kiertämään


    • Kiva kun on saatu uutta riimiä ketjuun 😊 Tuliskohan juhannusrunoakin 😉

      • Anonyymi

        Poimin juhannuskukat itselleni
        kuten niin monena vuonna.

        Ehkä kesä tuo tullessaan rauhaa
        jos rakkautta ei uskalla toivoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poimin juhannuskukat itselleni
        kuten niin monena vuonna.

        Ehkä kesä tuo tullessaan rauhaa
        jos rakkautta ei uskalla toivoa.

        Nätti runo, vaikka vähän surullinen.


    • Fredan pysäkillä tammi taipuneena
      Bisnes kävelee lujaa

      Mehiläisen ovista sisään astuu
      Tili tyhjenee pian

      Nojata ratikkapysäkkiin ja ihmetellä
      Nuorilta ilo ja nauru

      Kestämätön raikkaus
      Yllättävä toivo

      Tammi pysyy pystyssä
      Juuret syvällä maassa

    • Yöttömän yön toivot

      Elottomat silmut

      Lähdetkö mukaan? -Kysyy

      Hiljaa hymyilee ja nyökkää

      Kaksi elotonta

      Toistakin koskettaa kaihoisasti

      Tarjoaa viinaa, jotta saa

      Kannu lorisee maahan

      Mullasta kasvaa kaksi

      Toinen sinulle ja toinen minulle

      Lämpimästi hymyilee kumpikin

      Toivottomat elolliset

    • Sinä päivänä
      En enää murehdi
      En sure päätösteni seurauksia
      En mieti mennyttä

      Sinä päivänä.

      • Tänä päivänä
        Kyllä sanon kaikkeen
        Kyllä teen uutta
        Kyllä elän hetkessä

        Tänä päivänä!

        😄☀️


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Tänä päivänä
        Kyllä sanon kaikkeen
        Kyllä teen uutta
        Kyllä elän hetkessä

        Tänä päivänä!

        😄☀️

        👍🏻 kyllä, kyllä.


    • Ihan kivoja runoja. Itse kirjoitan runoja vain kun ne tulevat jonkun fiiliksen seurauksena. En pysty pusertamaan niitä "käskystä".😊

      • Silleenhän se menee. Koska sulla on viimeksi ollut semmosta fiilistä? Mulla taitaa olla niin, jotta vain molli saa kirjottamaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Silleenhän se menee. Koska sulla on viimeksi ollut semmosta fiilistä? Mulla taitaa olla niin, jotta vain molli saa kirjottamaan.

        Alkaa tästä reilu vuosi olemaan. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Alkaa tästä reilu vuosi olemaan. 🙂

        Mulla on ollut pariin otteeseen semmonen vaihe, lyhyempi tai vähän pitempi, mutta nyt ei oo enää ollut. Mikä lie moodi sekin.


    • Anonyymi

      Mitä tuo rukoilijasirkka tässä tarkoittaa? En ole törmännyt hyönteisiin liittyviin vertauksiin jolla viitattaisiin runoihin.

      • Mulla on (huonona) tapana väännellä noita sanoja (pieleen) ja siitä rukoilijasirkastahan tuo runoilija lähti, kun en muutakaan kamua Riimiriitoille siinä hetkessä löytänyt.


    • Anonyymi

      Haluaisin ihastua,
      en vain näe sinua missään
      täyspäinen, vapaa & viehättävä lesbonainen
      prideilla tavataan
      puhallan maitohorsmaan.

    • Anonyymi

      Hetkeksi sain sinut taas itselleni.
      Menneet unohdettii,
      asioista ei puhuttu.

      Aika viertasi ohitse, hetken vartioin untasi.
      Ja takanasi
      kahvilan kettu
      hymyili minulle.

    • Anonyymi

      Suloisuutesi,
      hehkuna poskillani.
      Kesä on kuuma.

      • Anonyymi

        Tää on ihana kuin metsämansikka.


      • Anonyymi

        En minä punastele!
        Paitsi kun satut läpi panssarini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä punastele!
        Paitsi kun satut läpi panssarini.

        Tule
        Suutelen sinua jo ovella
        Et häkelly vaan naurat
        Tästä hetkestä alkaa kaikki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule
        Suutelen sinua jo ovella
        Et häkelly vaan naurat
        Tästä hetkestä alkaa kaikki

        Oijoi, tykkäsin 👍🏻


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oijoi, tykkäsin 👍🏻

        Tämä onni
        Tää ei oo sulle
        Älä katso, älä sano
        Minä ja mun nainen
        Mene sinä ohi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onni
        Tää ei oo sulle
        Älä katso, älä sano
        Minä ja mun nainen
        Mene sinä ohi

        Tämä oli varmaankin tarkoitettu mulle, kun oli tuohon kommenttiini laitettu. Ylempänä laitoin, jotta ei ole toisten riimien arvosteleminen oikein suotavaa, ainakaan ikävällä tavalla, mutta oon nyt ottanut vapauden laittaa välillä kommenttia jos tykkään.
        Älä kuitenkaan huoli, en ole NIIN harhainen, jotta kuvittelisin näiden ketjuun tulevien mulle olevan 😁😉 Tuo vaan kosketti sillä tavalla kivasti.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä oli varmaankin tarkoitettu mulle, kun oli tuohon kommenttiini laitettu. Ylempänä laitoin, jotta ei ole toisten riimien arvosteleminen oikein suotavaa, ainakaan ikävällä tavalla, mutta oon nyt ottanut vapauden laittaa välillä kommenttia jos tykkään.
        Älä kuitenkaan huoli, en ole NIIN harhainen, jotta kuvittelisin näiden ketjuun tulevien mulle olevan 😁😉 Tuo vaan kosketti sillä tavalla kivasti.

        Piti nyt tähän käyvä vielä sanomassa, kun ei siinä hetkessä aina tule kaikki mieleen. Jotta olen mä joskus aikanaan jonkun kirjoituksen kohdalla tuotakin kuvitellut tai ehkä enemmänkin toivonut, että olisi mulle, häneltä, johon on ollut leiskuvat tunteet. Eikä siinä sinällään mun mielestä ainakaan oo mitään pahaa, vaikka kuvittelisi/aattelisikin semmosia jos se tuo kivaa oloa, perhosia, toivoa tai jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule
        Suutelen sinua jo ovella
        Et häkelly vaan naurat
        Tästä hetkestä alkaa kaikki

        Nauran tai itken
        totta on vain yllätykseni
        suun kohdatessa suun
        hellä kätesi kaulallani
        valkoiset perhoset
        venyttelevät siipiään sisälläni


    • Anonyymi

      Kun vanhaksi kasvaa
      se aivosi rasvaa
      Älyäsi hieroo
      älyttömyyksiltä vieroo
      Aina oikeassa
      toiset pois juoksemassa

    • Anonyymi

      Lonkalta heitin
      Pullakaffeet keitin

      Aina "pilvessä"
      Kiikarit kädessä

      Ilmassa heilahtaa tupee
      Koirat päälle kusee

      Vingahtaa huilu
      Poskelle muisku

    • Anonyymi

      Katselen taas kuvasta kauniita silmiäsi,
      haluaisin vain olla ain ilonasi,
      voi kun ne sanat rohkenisin sanoa,
      voisimme yhdessä sammuttaa tätä rakkauden janoa

      • Rohkene vain. Elämä on aika lyhyt. Mitä voit menettää?


    • Anonyymi

      Tämä se vielä puuttui
      Tuulen suunta muuttui

      Haihattelut riippukeinusta
      Ei tarpeeksi saa haaveilusta

      Taitaa olla vanha jengi koossa
      Parempi olla itse paossa

      Kokoontuu ryhmä biseksuaali
      Vierestä seuraamaan jään kuplaasi

    • Toivoni jo menetin
      päivinä mä niinä
      Niin kauan sua ootin
      ja nyt sä olet siinä ♥️

    • Anonyymi

      perhosen siivillä sellainen ilme
      että luulet sen katsovan sinua,
      kun se katsoo toisalle, elämä,

      mirkka rekola

    • Ala loma ala
      Revi rikki työn kiire
      Paista jokaista ihon soluani hellien
      Laineillasi hyväile
      Ja rannoillasi suo lepo

      Tuo hengitysilmaan fytonsidit
      Ja kastele hiukseni pisaroin
      Rasahda poluilla kevyesti
      Tansseilla täytä niityt

      Levitä rakkautta ilmaan
      Ja ilosi virrata minuun

      Tule loma tule ❤

    • Vihreetä siellä, vihreetä täällä
      Siitäkös äkkiä tulet on päällä.
      Kipinää lyö ja salamaa pukkaa
      Hetkessä taas tuo aivosa hukkaa...

    • Anonyymi

      Koivujen lehdissä
      Havupuiden neulasissa
      Kuusien kerkissä
      Nurmissa niittyjen
      Niittyjen neliapiloissa

      Smaragdina silmissäsi
      Väri suloisin

      • 😊👍🏻


      • Anonyymi

        hieno runo ❤️❤️


    • Anonyymi

      Toisin elämääsi valoa
      Se sisältää vihjeen
      Löytäisikö se perille?
      Tarvitsisi pienen ihmeen

      • Anonyymi

        sä oot mun pieni suuri ihme ❤️😘 (tai siis hän ainakin ellet sinä)


      • Anonyymi

        Hän on minulle valon tuoja.


    • Anonyymi

      Ympyrää suljettua en saa
      Et luottamusta kanssani jaa
      Tyhjää kiertämään tää jää
      Miksi en sinua täällä enää nää?

      Ääretön kaipaus
      Äänetön kuiskaus
      Kenelle ikävän jakaisin
      Kuinka sinulta vastauksen saisin?

      Kuin kukkaa kämmenellä
      Silitän sinua hyöhenellä
      Et saa suotta säikähdellä
      En tahdo turhaan lähennellä

      Tunnet tyypit nämä
      Paremmin kuin minä
      Ratkaise konflikti
      Kaikille sopuisasti

      Sinulle Smaragdisilmä

      • Anonyymi

        Sori, siis *höyhenellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, siis *höyhenellä

        Jos oikeasti haluat että kohteesi tunnistaa sut, sun täytyy olla selkeä ja antaa tuntomerkit.
        Muuten jää vain kielipeliksi. Oletko varma että edes käyttää palstaa?


    • Illan tullen tuulikin hiljenee ja käy levolle.
      Sydämeni on levoton eikä rauhoitu.
      On ikävä . .
      Vasta aamulla nukahdan
      uneni ovat tyhjiä.
      Missä olet?

    • Siinä syvässä kohdassa
      mieli tahtoo mennä
      Sukeltaa pohjaan
      kylmään ja tummaan
      Eikä sieltä tahdo enää nousta.

      • Mikä painaa?


      • Ehkäpä sieltä löytää helmen, kun tarpeeksi syvään sukeltaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe