Ketju Runoilijasirkoille ja Riimiriitoille

Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä. Äläkä poistata kiusallasi. Kiitos 😊

292

7043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä laitan kaksi tekelettä, jotka oon jo vuosia sitten riimitellyt. Olin näiden kirjoitushetkellä ihastunut hankalalla tavalla.

Kyllähän sä tiedät
      et jumissa mä oon
      Kuvittelin meidät
      ja sut mun kainaloon
      Tiesin kyllä sen
      uneksi se jää
      Et turhaan haaveilen
      sen koitan ymmärtää.

Näätkö sä sen
      silmistä mun
      ihastuksen
      silloin kun
      katseemme kohtaa?
      Huomaatko sen
      vartaloni mun
      jännityksen
      silloin kun
      viereeni tuut?
      Kuuletko sen
      äänestä mun
      kaipauksen
      silloin kun
      poissa sä oot?

• Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

Tässä kolmas vähän pidempi, samoihin aikoihin kirjotettu.

Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Ei meitä ollut tarkoitettu toisillemme
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Kun toisen luo lehtesi kurotit
        Tuuli kietoi lehtenne yhteen
        Maa antoi juurienne yhtyä
        Minun lehteni kuivuivat
        Vähin äänin minä hiljalleen kuolin.

Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Tuli mieleen sateen jälkeinen raikas ja hyväntuoksuinen ilma 😊

Minun juureni hapuilivat Sinun juuriasi, mutta maa oli siihen suuntaan liian kova
        Minun lehteni koittivat kurottaa Sinun lehtiesi luokse mutta tuuli puhalsi lehteni poispäin Sinusta
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Minun lehteni kuivuivat

Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

@En_osaaEn_tunne: Nuo sinun runot ovat kauniita, melankolisia, syviä ja aitoja. Niistä aistii, kuinka olet mennyt syvälle itseesi ja kirjoittanut ajatuksiasi runon muotoon. Sinulla on upea taito saada sanoitettua vaikeita tunteita tällä tavalla!

On ollut terapeuttista lukea näitä. Mulla on nyt vähän samanlainen fiilis yhden ihmisen kanssa. On vaikea tasapainoilla ikävän, odotuksen, hämmennyksen, pettymyksen ja ihastuksen tunteiden sekamelskassa. Kun on aistinut, että toisella saattaa myös olla kiinnostusta ja toinen on sitä jossain määrin sitä myös ilmaissut, mutta nyt on perääntynyt ja torjuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

@En_osaaEn_tunne: Nuo sinun runot ovat kauniita, melankolisia, syviä ja aitoja. Niistä aistii, kuinka olet mennyt syvälle itseesi ja kirjoittanut ajatuksiasi runon muotoon. Sinulla on upea taito saada sanoitettua vaikeita tunteita tällä tavalla!

On ollut terapeuttista lukea näitä. Mulla on nyt vähän samanlainen fiilis yhden ihmisen kanssa. On vaikea tasapainoilla ikävän, odotuksen, hämmennyksen, pettymyksen ja ihastuksen tunteiden sekamelskassa. Kun on aistinut, että toisella saattaa myös olla kiinnostusta ja toinen on sitä jossain määrin sitä myös ilmaissut, mutta nyt on perääntynyt ja torjuva.

Tässä vielä jatkan tätä edeltävää kirjoitustani. Tuo sinun runosi oli niin hyvä, että mun oli aivan pakko tehdä siitä Sunon tekoälyllä musiikkikappale (joka on tietty vielä privaatti ja vain omassa käytössäni). Se vääntyi upeasti sekä pop-kappaleeksi että metalliballadiksi. Tästä tuli niin mun voimabiisi!

En_osaaEn_Tunne, onko ok, jos julkaisen kappaleen? Haluaisin antaa siinä tapauksessa tietysti creditit sanoituksesta sulle.

• Anonyymi

Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Minun lehteni kuivuivat

Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

Tämä on todella hieno 🏆Kiitos Eo Et!

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä vielä jatkan tätä edeltävää kirjoitustani. Tuo sinun runosi oli niin hyvä, että mun oli aivan pakko tehdä siitä Sunon tekoälyllä musiikkikappale (joka on tietty vielä privaatti ja vain omassa käytössäni). Se vääntyi upeasti sekä pop-kappaleeksi että metalliballadiksi. Tästä tuli niin mun voimabiisi!

En_osaaEn_Tunne, onko ok, jos julkaisen kappaleen? Haluaisin antaa siinä tapauksessa tietysti creditit sanoituksesta sulle.

Okei, no kiitos palautteesta 😊 Joskus on mukava saada kivaakin palautetta, kun on sitä toisenlaistakin aika paljon ja rajustikin tullut. Saapa kai tuolle tekstille tehdä mitä tahtoo 😁
        Kivaa päivää 🌞

• Anonyymi

Okei, no kiitos palautteesta 😊 Joskus on mukava saada kivaakin palautetta, kun on sitä toisenlaistakin aika paljon ja rajustikin tullut. Saapa kai tuolle tekstille tehdä mitä tahtoo 😁
        Kivaa päivää 🌞

Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

Kivaa ja aurinkoista päivää myös sinulle 🌞

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä se kappale, jonka sun runosta tein tekoälyllä. Valitsin musiikkigenren ja tyylin niin, että se välittäisi parhaansa mukaan surun ja ahdistuksen, joka kumpuaa yksipuolisen ihastuksen tuskasta. Toivottavasti pidät silti versiosta, vaikkei musiikkilaji ihan iskisikään...

Linkki Sunon kappaleeseen, jonka nimesin runosi mukaan "Sen tiesi tuuli, sen tiesi maa": https://suno.com/song/404876d6-3056-486b-aff3-d77edb74a8a8

No täytyypä kuunnella. Kiitti linkistä 😊

• Ei ole viime aikoina tuntunut siltä. Elämä on ollut nyt tovin kohtalaisen tasaista. Pieniä mutkia ja vähän ylä- ja alamäkeä. Eräs aihe on kyllä josta ehkä saattaisin kirjottaa. Mutta se on niin henkilökohtaista ja rankkaakin, jotta en tiiä. Ehkä. Jospa sä laittasit jotain, kun taas tuntuu siltä? 😉
        Paljon kivoja ja kauniita tekstejä on täällä vuosien saatossa ollut. Muutaman nimmarillisenkin, josta sitten yhdestä mun nimmari lähti, kun hän oli niin osaava 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulipa hieno ja aika surullinen myös. Jotenkin tavoitat tuon tunteen ja tämä oli koskettava.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Minun lehteni kuivuivat

Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

Voi 😢 Tämä kuulostaa niin tutulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, wau mikä biisi. Saatte kyllä yhdessä tosi hyvää aikaan 😉

• Anonyymi

Ei ole viime aikoina tuntunut siltä. Elämä on ollut nyt tovin kohtalaisen tasaista. Pieniä mutkia ja vähän ylä- ja alamäkeä. Eräs aihe on kyllä josta ehkä saattaisin kirjottaa. Mutta se on niin henkilökohtaista ja rankkaakin, jotta en tiiä. Ehkä. Jospa sä laittasit jotain, kun taas tuntuu siltä? 😉
        Paljon kivoja ja kauniita tekstejä on täällä vuosien saatossa ollut. Muutaman nimmarillisenkin, josta sitten yhdestä mun nimmari lähti, kun hän oli niin osaava 😊

Yleensä ne liian henkilökohtaiselta tuntuvat on parhaita, niihin moni muukin voi samaistua. Ihmisten kokemukset on loppujen lopuksi sika samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ne liian henkilökohtaiselta tuntuvat on parhaita, niihin moni muukin voi samaistua. Ihmisten kokemukset on loppujen lopuksi sika samanlaisia.

Piti laittaa aika, eikä sika :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin ja tykkäsin kyllä 😊👍🏻 Mulla on itse asiassa erittäin laaja musamaku vaikka muuten en ole läheskään kaikkiruokainen. Ihan kaikkea en kyllä musiikissakaan niele. Mutta juu, hienosti sait tuon kipaleen tehtyä. Kiitos siitä ja sen jakamisesta 😊

• Niin, ulkoa tulevalla pakolla on hankala tai lähes mahdotonta kirjoittaa. Oikealla hetkellä sanat tulevat vaivattomasti ja vapaasti sen enempää miettimättä.

• Anonyymi

Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutten minä

En minä Sinua saanut
        Et Sinä minun ollut
        Sidottuna minä katselin
        Minun lehteni kuivuivat

Loppuun asti
        Hetkeeni viimeiseen
        Minä Sinua rakastin
        Sen tiesi maa
        Sen tiesi tuuli
        Mutta Sinä
        et sitä tiennyt.

Voi miten kaunis ja koskettava .

• Anonyymi kirjoitti:

Voi miten kaunis ja koskettava .

Kiva jos tykkäsit 😊 On kyllä sotkussa tämä ketju. Tuostakin mun kommenttien välistä Britakakun runo lähtenyt 😑

• Anonyymi

Kiva jos tykkäsit 😊 On kyllä sotkussa tämä ketju. Tuostakin mun kommenttien välistä Britakakun runo lähtenyt 😑

Heippa EoEt. Silloin kun nimimerkkini poistatin, pyysin ylläpitoa myös poistamaan kaikki kommenttini. Siinä meni myös muutamat nimimerkilliset runoni. Tv Priitamaria-Pritsku

• Anonyymi kirjoitti:

Heippa EoEt. Silloin kun nimimerkkini poistatin, pyysin ylläpitoa myös poistamaan kaikki kommenttini. Siinä meni myös muutamat nimimerkilliset runoni. Tv Priitamaria-Pritsku

Moikka, tylsä kun lähdit ja tylsä kun riimitkin lähti 😐 mutta toisaalta ymmärrän kyllä. Vähän hassultahan nyt monin paikoin näyttää, kun sun kommentit pois. Vähän just siltä mistä mua on muun muassa syytelty eli siitä, jotta juttelen itekseni 😅 Kaikkea hyvää Britakakku 😊

• Anonyymi

Moikka, tylsä kun lähdit ja tylsä kun riimitkin lähti 😐 mutta toisaalta ymmärrän kyllä. Vähän hassultahan nyt monin paikoin näyttää, kun sun kommentit pois. Vähän just siltä mistä mua on muun muassa syytelty eli siitä, jotta juttelen itekseni 😅 Kaikkea hyvää Britakakku 😊

Sorry, jos olen sekoittanut ketjuja, ei ollut tarkoitus. En minä ole kokonaan lähtenyt, välillä täällä kommentoinut nimettömänä. Minä ja mun feikkaajani :) Terveisiä vaan mun feikille, jos luet tämän :) Olet ollut kyllä vähän ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry, jos olen sekoittanut ketjuja, ei ollut tarkoitus. En minä ole kokonaan lähtenyt, välillä täällä kommentoinut nimettömänä. Minä ja mun feikkaajani :) Terveisiä vaan mun feikille, jos luet tämän :) Olet ollut kyllä vähän ikävä.

Siis feikkaaja ikävä, et sinä EoEt. En vaan enää halunnut lukea sitä negatiivista palautetta mitä sain. tv Ehta Priitamaria

• Anonyymi kirjoitti:

No, huvinsa kullakin, mutta tietysti pikkusen tylsää tuommonen toiseksi tekeytyminen ja esittäminen.

• Anonyymi

Tiedän ettei saisi, pitäisi, eikä kannattaisi.

Silti,
      punaisten lippujen liehuessa
      merituulessa.
      Jonkun toisen odottaessa sinua luokseen.
      Sillä hetkellä.

Teen maku suussa,
      varpaat viileässä vedessä.

Elän. Olen.
      Ohikiitävän onnellinen.

• Anonyymi

No tää on teko/muka taiteellinen, ei pahalla.

• Anonyymi

Elän, tee ja varpaat. Pah miten ennalta arvattavaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Elän, tee ja varpaat. Pah miten ennalta arvattavaa!

🙄 Kun en tuohon alkuun tajunnut laittaa, niin laitan nyt tähän. Jos ei kuitenkaan tässä ketjussa oltas Airi- tai Aaroarvostelijoita, ainakaan ikävällä tavalla. Etenkin surulliset voipi olla aika tunteet päällä kirjoitettuja.

• Anonyymi

Tulee mieleen, että joku vaan haukkuu omia runojaan, että saa sääliä, puolustusta tai kehuja. Kuka nyt toisten runoja haukkuisi.

• Anonyymi

Kas, kun ei punaisten lyhtyjen.

• Kiitos tästä runosta. Surullisen kaihoisa. Olisipa hän pysyvästi onnellinen.

• Anonyymi

Veit minut oudoille porteille
      katseellasi
      joka uudeksi loi,
      jälleensyntymä
      Astunko sisään tähän maailmaan
      jossa villiviini kehystää
      yöttömän yön auringon
      Varhaisina tunteina
      linnut huutavat nimeäsi
      tiputan sen huuliltani
      kuin pisaran
      Katseeni sinuun on
      uskallukseni mitta
      Vaellan ikävän saleissa
      vailla tietoa huomisesta
      Sumuun astun askeleen,
      kaksi ja toivon
      kätesi tavoittavani

• Anonyymi

Mössöä, liian monta kuvailevaa sanaa putkessa. Ajatusta lisää ja joku punainen lanka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mössöä, liian monta kuvailevaa sanaa putkessa. Ajatusta lisää ja joku punainen lanka.

Siinä on taustalla ajatus, jota en sinulle kerro. Oma on ongelmasi että et osaa käyttää mielikuvitustasi ja miettiä mistä runo voisi kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on taustalla ajatus, jota en sinulle kerro. Oma on ongelmasi että et osaa käyttää mielikuvitustasi ja miettiä mistä runo voisi kertoa.

Ajatus taustalla on selvä. Tyyli on utuinen ja unelias, siitä tulee punaisen langan puuttumisen tunne, selkeyttä lisää, eikä tuollaista unista muminaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatus taustalla on selvä. Tyyli on utuinen ja unelias, siitä tulee punaisen langan puuttumisen tunne, selkeyttä lisää, eikä tuollaista unista muminaa.

En. Kirjoitan tekstini kuten haluan. Jos ei sinua miellytä, voi voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runo on säännöistä vapaa sanataideteos. Miksi yrität saada sen olemaan jotain muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Kirjoitan tekstini kuten haluan. Jos ei sinua miellytä, voi voi.

Hyppään sun runot ohi. En enää kommentoi, jos sulla ei ole kykyä/halua ottaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppään sun runot ohi. En enää kommentoi, jos sulla ei ole kykyä/halua ottaa vastaan.

Ihan vapaasti hyppäät ohi. Minulla on ihan muut tahot joiden kanssa käyn rakentavia keskusteluja kirjallisuudesta. Sinua en tarvitse ilkeilemään. Näköjään muutenkin oletat ihan liikaa itsellesi tuntemattomasta ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vapaasti hyppäät ohi. Minulla on ihan muut tahot joiden kanssa käyn rakentavia keskusteluja kirjallisuudesta. Sinua en tarvitse ilkeilemään. Näköjään muutenkin oletat ihan liikaa itsellesi tuntemattomasta ihmisestä.

Taidat itse vähän ylitulkita ja hermostua pienestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Utuisen ja unisen sekamailta hei
        Kuumehoureen vallasta
        Särkylääkkeen vaikutuksesta

Epäselvästi mumisten
        Vailla punaista lankaa

Ajatukseni ilmoille
        Kiusaajan kannoille
        Tahdoitpa tai et

Unten valkea velho

• Aivan ihana runo. ❤🙏 Rakkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hermostunut. Mielipiteesi ei vain kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hermostunut. Mielipiteesi ei vain kiinnosta.

Taitaapa vähän kiinnostaa, kun vastailet aina vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaapa vähän kiinnostaa, kun vastailet aina vaan.

Naislapsi narsisti se huomiota haluaa
        Aah pienen sielunsa sillä täytettyä taas saa
        Ihana kesäpäivähän se tämä on vain
        Kun muille taas kipua aiheuttaa sain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et vaan ylety ymmärtämään siksi kritisoit , runo kertoo paljon kun sen oikein ymmärtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runo on säännöistä vapaa sanataideteos. Miksi yrität saada sen olemaan jotain muuta?

Taiteellisesta viestinnässä ei ole sääntöjä

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Utuisen ja unisen sekamailta hei
        Kuumehoureen vallasta
        Särkylääkkeen vaikutuksesta

Epäselvästi mumisten
        Vailla punaista lankaa

Ajatukseni ilmoille
        Kiusaajan kannoille
        Tahdoitpa tai et

Unten valkea velho

Oikein, hyvin löysit sanat , jotka kuvaavat sitä mistä löytää siemenen

• Anonyymi

Sinun tuttu habituksesi ja tumma pitkä tukkasi
      vilahti kadunkulmassa
      ja vaikka näin vain hulmuavan hameesi
      muistin vakaan läsnäolosi ja surulliset silmäsi
      eivät ne minua pelästytä, päinvastoin
      sillä mitä minä teen pelleillä ja playereillä, itsevarmuuttaan todistavilla uhoajilla
      heitä voin tavata jokaisessa kadun kulmassa ja apissä
      Tiedä että minä haluan jotakin hyvää, erityistä valoa
      kuten sinä.

• Kuumeessa, puoliksi unen rajamain
      Huudan nimeäsi, ehkä ääneti
      Yritän tavoittaa sinut
      Kuuletko
      Missä olet
      Tuu jo kotiin
      Tarvitsisin sua

Käännän kylkeä
      Suljen raollaan olevat silmät
      Olitko sinä siinä
      Oliko se totta ollenkaan

Haukon kevyttä ilmaa
      Yrittäen hengittää sinua
      Jokaista tunnetta ja kosketusta
      Niitä, jotka oli niin etäällä

Puut rapisee alla
      Sisustus vaihtuu uuteen
      Samat tavarat löytävät uuden muodon
      Ja arkisen paikan
      Koti raikastuu

Terrakottaruukussa timanttituija
      Ehkä se jää jäljelle
      Ohuen ilman maailmaan

Kuume nousussa jälleen
      Ehkä pelastat minut nyt?

• Anonyymi

Helppoa, turvallista, tuttua elämää
      Sitähän kai sinä, minä, kaikki suositaan
      En minä jännitystä etsi tai halua
      En päätäsi tai omaani sekoittaa
      Niin siinä vaan kävi
      Tunnut mulle omalta
      Tietämättäsi olet
      Elämäni plot twist

• Ihana, ihana, ihana tämäkin ❤

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Ihana, ihana, ihana tämäkin ❤

Miten olis jos kirjoittaisitte vaikka neljä sanaa substantiiveja.
        niin kirjoittaisin niiden ympärille "runon"?
        "haiku-harri"

• Anonyymi kirjoitti:

Miten olis jos kirjoittaisitte vaikka neljä sanaa substantiiveja.
        niin kirjoittaisin niiden ympärille "runon"?
        "haiku-harri"

Olen pahoillani, mutta en lähde "Haiku-Harrin" kanssa kirjoittelemaan runoa Lesbo- palstalla. Kunnioitan koko tämän palstan ideaa ja totean, että tämä ei mielestäni ole nyt oikea alusta siihen. Muutakin "runo- palstatilaa" onneksi löytyy. Mukavaa päivää kuitenkin ja toivottavasti ymmärrät.

• Fructus_83 kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta en lähde "Haiku-Harrin" kanssa kirjoittelemaan runoa Lesbo- palstalla. Kunnioitan koko tämän palstan ideaa ja totean, että tämä ei mielestäni ole nyt oikea alusta siihen. Muutakin "runo- palstatilaa" onneksi löytyy. Mukavaa päivää kuitenkin ja toivottavasti ymmärrät.

No oikeassa olet kyllä, jotta on niitä oikeampiakin paikkoja (Harrien ja Pasien) runoille. Mä vaan taisin tuolla aiemmin kommentoida tätä Haikuharrin ilmestystä, niin ei ollu täysin tiukka linja. Mistäpä ees kenestäkään tietää, jotta millon äänessä on mies. Mutta naisten palsta tämä on.

• Anonyymi

Mutta mä en haluaa simppeliä naista, vaan sut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä en haluaa simppeliä naista, vaan sut.

Köh höh, nyt menee teet väärään kurkkuun kohta. Ehkä Haiku-Harrien kannattais etsiä sopivat runonaiset heteropalstoilta.

• Anonyymi

Minkähän takia näistä tekeleistä ei saisi antaa kritiikkiä? Ihan valideja huomioita tänne oli aikaisemmin tehty. Onhan noi ihan järjestään teennäisiä ja niissä on käytetty liikaa sanoja. Jos jakaa runojaan julkiselle palstalle, niin sitten pitää ymmärtää, että arvostelua tulee.

• Öh... tämä ketju kuului näin: "Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä..."

Miten ihmeessä saat tuosta mieleesi, että nämä "runot" olisivat jotain mihin kaivataan arvostelua? Tämä on lesbo- palsta. Minä en ainakaan omiini täällä aikaa käytä enkä niitä mieti. Tai julkaisekaan mitään oikeaa runoani. Moni avautuu aidoista tunteistaan ja kenties toivoo oikean kohteen lukevan ne. Itse kirjoitan vain sitä mitä juuri siinä hetkessä mielestä tulee, vailla ketään, jonka toivon löytäväni, koska sellaista ei ole. Yleensä kirjoitan tänne palstalle ihan leikkimielisesti ja käyn jos on tylsää. En ainakaan itse kaipaa kritisoida muita. Oikeat runo- tilaisuudet löytyy sitten muualta 😊🙏

• Anonyymi

Kertaatko meille vielä ne modernin runon säännöt? Päässyt unohtumaan.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Öh... tämä ketju kuului näin: "Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä..."

Miten ihmeessä saat tuosta mieleesi, että nämä "runot" olisivat jotain mihin kaivataan arvostelua? Tämä on lesbo- palsta. Minä en ainakaan omiini täällä aikaa käytä enkä niitä mieti. Tai julkaisekaan mitään oikeaa runoani. Moni avautuu aidoista tunteistaan ja kenties toivoo oikean kohteen lukevan ne. Itse kirjoitan vain sitä mitä juuri siinä hetkessä mielestä tulee, vailla ketään, jonka toivon löytäväni, koska sellaista ei ole. Yleensä kirjoitan tänne palstalle ihan leikkimielisesti ja käyn jos on tylsää. En ainakaan itse kaipaa kritisoida muita. Oikeat runo- tilaisuudet löytyy sitten muualta 😊🙏

Ei kannata väheksyä, kyllä täällä on ihan oikeita runoja jopa todella aitoja ja hienoja, joista voisi hyvin tulla vaikka radiosoitto biisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata väheksyä, kyllä täällä on ihan oikeita runoja jopa todella aitoja ja hienoja, joista voisi hyvin tulla vaikka radiosoitto biisi.

Ihan sheibaa on, turha kaunistella.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Öh... tämä ketju kuului näin: "Tähän voipi runoa ja riimiä laittaa ja muutakin jonka ei tartte niin rimmata, kunhan ei loukkaa ketään tai aiheuta pahaa mieltä..."

Miten sä luulet, että jos laittaa alkuun jonkun perinnetekstin tai jos sulla on joku mp, niin se vaikuttais siihen, mitä mä kritisoin tai ylipäänsä kirjoittelen? Pinnallisilta ja löysiltä vaikuttaa teidän aidot tunteet, jos ne on tuota.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, varmasti on ja minusta erittäin hyviä ja ihania ovatkin. Omiani tarkoitin siis vain vähän väheksyä, ei ollut tarkoitus muiden.

Omia höpöpöpötyksiä tänne heittelen aivan puolihuolimattomasti kirjoitellen, yhtään enempiä ajattelematta ja aivan spontaanisti.

Joskus tosin on kyllä saattanut lipsahtaa aivan aitoakin tunnetta ja elämääni ja sielun sopukoita. 😊

• Kritisointi, puhetta jota ei haluta kuunnella, sillä se vpisi paljastaa jotain kuulijoistaan.

Ihmisille tyypillistä, kehut kelpaa, muu on loukkausta. Mutta kyllä mä tykkäsin lähinnä ajatuksesta monessa runossa. Sanojen asettelu ei aina ole helppoa.

• Anonyymi

Runot eivät lämmitä minua enää
      toisin kuin solakka vartalosi

mieleni kuumassa ytimessä.

• Anonyymi

Opetit paljon asioita
      Myös sellaisia joita
      En tullut ajatelleeksi
      Ensin pelkäsin
      Ja se oli aiheellista
      Mistä olisin tiennyt
      Mitä tulee tapahtumaan

• Anonyymi

En osaa mukautua päivänvalon
        syrjähyppyihin jos pitää taas poistua
        takaoven varjoja hapuilevaa & huojuvaa
        ikävää kumartaen.

Lemmekäs kosketuksesi kieltäytyi
        sekä muuttui päämääräämättömän
        kuiskauksen edeltäkävijän varistetuiksi
        murusiksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lämpöinen ilta.
      Johdatti sateenkaari
      kotisi luokse.

• Jotakin aitoa haikua?

Auringonnousu päättyy iltaan
      Sen välissä elämänpyörä;
      Hiljaisuus ja yksinäisyys

Yksinäisyys yksin tietää
      Miten Auringonnousu herää:
      Kun on hiljaa

Miksi ei Auringonnousu
      Kuiskisi minulle nyt
      Kun alkaa hiljaisuus:

-Huomenna rakkaus
      Saapuu vihdoin kotiin
      Ja auringon nousu odottaa ovella.

• Anonyymi

Kipale kultaa
      Aina kipeänä
      Suljit multa pääsyn
      Kuljet kestona päädyn

Sydämmeen suljin
      Itseeni tien kuljin
      Kuin tuuli ja maa
      Olet totta ja ilmaa

Toivon todella
      Koskevan sinua
      Tästä iäisyyteen
      Tuulen havinaa

Kerää rakas itsesi
      Yhteys syvyyksiin
      Tule pinnalle
      Öin nalle 🐻

• Nalle 🐻
        Tunsin joskus erään Nallen.
        Mitähän hänelle kuuluu?

• Anonyymi

Nalle Luppakorva
      Kenen lie
      Rienoilla ollaan

Luotin suhun
      Uskouduin
      Itkin jo ensikerralla

Pääsin kotiin
      Tuuhea viltti ja
      Aidon korvaan

Kuiskaan et ole onneksi
      Kelmi
      Vaan
      Olen onnekas arvokas
      Helmi

• Jos luottaa toiseen
        Täytyy kuulla
        Ei voi itse päättää

Mikä toisen tahto?
        Mikä oma?
        Turha pettyä siis syyttä?

Ystävällisyys ja aika
        Jotkut asiat eivät unohdu
        Vaan jäävät kuin kuu kiertämään

• Kiva kun on saatu uutta riimiä ketjuun 😊 Tuliskohan juhannusrunoakin 😉

• Anonyymi

Poimin juhannuskukat itselleni
        kuten niin monena vuonna.

Ehkä kesä tuo tullessaan rauhaa
        jos rakkautta ei uskalla toivoa.

• Fredan pysäkillä tammi taipuneena
      Bisnes kävelee lujaa

Mehiläisen ovista sisään astuu
      Tili tyhjenee pian

Nojata ratikkapysäkkiin ja ihmetellä
      Nuorilta ilo ja nauru

Kestämätön raikkaus
      Yllättävä toivo

Tammi pysyy pystyssä
      Juuret syvällä maassa

• Yöttömän yön toivot

Elottomat silmut

Lähdetkö mukaan? -Kysyy

Hiljaa hymyilee ja nyökkää

Kaksi elotonta

Toistakin koskettaa kaihoisasti

Tarjoaa viinaa, jotta saa

Kannu lorisee maahan

Mullasta kasvaa kaksi

Toinen sinulle ja toinen minulle

Lämpimästi hymyilee kumpikin

Toivottomat elolliset

• Sinä päivänä
      En enää murehdi
      En sure päätösteni seurauksia
      En mieti mennyttä

Sinä päivänä.

• Tänä päivänä
        Kyllä sanon kaikkeen
        Kyllä teen uutta
        Kyllä elän hetkessä

Tänä päivänä!

😄☀️

• Fructus_83 kirjoitti:

Tänä päivänä
        Kyllä sanon kaikkeen
        Kyllä teen uutta
        Kyllä elän hetkessä

Tänä päivänä!

😄☀️

👍🏻 kyllä, kyllä.

• Ihan kivoja runoja. Itse kirjoitan runoja vain kun ne tulevat jonkun fiiliksen seurauksena. En pysty pusertamaan niitä "käskystä".😊

• Silleenhän se menee. Koska sulla on viimeksi ollut semmosta fiilistä? Mulla taitaa olla niin, jotta vain molli saa kirjottamaan.

Silleenhän se menee. Koska sulla on viimeksi ollut semmosta fiilistä? Mulla taitaa olla niin, jotta vain molli saa kirjottamaan.

Alkaa tästä reilu vuosi olemaan. 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

Alkaa tästä reilu vuosi olemaan. 🙂

Mulla on ollut pariin otteeseen semmonen vaihe, lyhyempi tai vähän pitempi, mutta nyt ei oo enää ollut. Mikä lie moodi sekin.

• Anonyymi

Mitä tuo rukoilijasirkka tässä tarkoittaa? En ole törmännyt hyönteisiin liittyviin vertauksiin jolla viitattaisiin runoihin.

• Mulla on (huonona) tapana väännellä noita sanoja (pieleen) ja siitä rukoilijasirkastahan tuo runoilija lähti, kun en muutakaan kamua Riimiriitoille siinä hetkessä löytänyt.

• Anonyymi

Haluaisin ihastua,
      en vain näe sinua missään
      täyspäinen, vapaa & viehättävä lesbonainen
      prideilla tavataan
      puhallan maitohorsmaan.

• Anonyymi

Hetkeksi sain sinut taas itselleni.
      Menneet unohdettii,
      asioista ei puhuttu.

Aika viertasi ohitse, hetken vartioin untasi.
      Ja takanasi
      kahvilan kettu
      hymyili minulle.

• Anonyymi

Suloisuutesi,
      hehkuna poskillani.
      Kesä on kuuma.

• Anonyymi

Tää on ihana kuin metsämansikka.

• Anonyymi

En minä punastele!
        Paitsi kun satut läpi panssarini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä punastele!
        Paitsi kun satut läpi panssarini.

Tule
        Suutelen sinua jo ovella
        Et häkelly vaan naurat
        Tästä hetkestä alkaa kaikki

• Anonyymi kirjoitti:

Tule
        Suutelen sinua jo ovella
        Et häkelly vaan naurat

Oijoi, tykkäsin 👍🏻

• Anonyymi

Oijoi, tykkäsin 👍🏻

Tämä onni
        Tää ei oo sulle
        Älä katso, älä sano
        Minä ja mun nainen
        Mene sinä ohi

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä onni
        Tää ei oo sulle
        Älä katso, älä sano
        Minä ja mun nainen
        Mene sinä ohi

Tämä oli varmaankin tarkoitettu mulle, kun oli tuohon kommenttiini laitettu. Ylempänä laitoin, jotta ei ole toisten riimien arvosteleminen oikein suotavaa, ainakaan ikävällä tavalla, mutta oon nyt ottanut vapauden laittaa välillä kommenttia jos tykkään.
        Älä kuitenkaan huoli, en ole NIIN harhainen, jotta kuvittelisin näiden ketjuun tulevien mulle olevan 😁😉 Tuo vaan kosketti sillä tavalla kivasti.

Tämä oli varmaankin tarkoitettu mulle, kun oli tuohon kommenttiini laitettu. Ylempänä laitoin, jotta ei ole toisten riimien arvosteleminen oikein suotavaa, ainakaan ikävällä tavalla, mutta oon nyt ottanut vapauden laittaa välillä kommenttia jos tykkään.
        Älä kuitenkaan huoli, en ole NIIN harhainen, jotta kuvittelisin näiden ketjuun tulevien mulle olevan 😁😉 Tuo vaan kosketti sillä tavalla kivasti.

Piti nyt tähän käyvä vielä sanomassa, kun ei siinä hetkessä aina tule kaikki mieleen. Jotta olen mä joskus aikanaan jonkun kirjoituksen kohdalla tuotakin kuvitellut tai ehkä enemmänkin toivonut, että olisi mulle, häneltä, johon on ollut leiskuvat tunteet. Eikä siinä sinällään mun mielestä ainakaan oo mitään pahaa, vaikka kuvittelisi/aattelisikin semmosia jos se tuo kivaa oloa, perhosia, toivoa tai jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule
        Suutelen sinua jo ovella
        Et häkelly vaan naurat

Nauran tai itken
        totta on vain yllätykseni
        suun kohdatessa suun
        hellä kätesi kaulallani
        valkoiset perhoset
        venyttelevät siipiään sisälläni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauran tai itken
        totta on vain yllätykseni
        suun kohdatessa suun
        hellä kätesi kaulallani
        valkoiset perhoset
        venyttelevät siipiään sisälläni

Annapa mä otan sun takin
        Pelot voit jättää siihen kenkien viereen
        Tuossa oikealla on vessa
        Tässä mun sydän
        Peremmälle vaan

• Anonyymi

Kun vanhaksi kasvaa
      se aivosi rasvaa
      Älyäsi hieroo
      älyttömyyksiltä vieroo
      Aina oikeassa
      toiset pois juoksemassa

• Anonyymi

Lonkalta heitin
      Pullakaffeet keitin

Aina "pilvessä"
      Kiikarit kädessä

Ilmassa heilahtaa tupee
      Koirat päälle kusee

Vingahtaa huilu
      Poskelle muisku

• Anonyymi

Katselen taas kuvasta kauniita silmiäsi,
      haluaisin vain olla ain ilonasi,
      voi kun ne sanat rohkenisin sanoa,
      voisimme yhdessä sammuttaa tätä rakkauden janoa

• Anonyymi

Tämä se vielä puuttui
      Tuulen suunta muuttui

Haihattelut riippukeinusta
      Ei tarpeeksi saa haaveilusta

Taitaa olla vanha jengi koossa
      Parempi olla itse paossa

Kokoontuu ryhmä biseksuaali
      Vierestä seuraamaan jään kuplaasi

• Toivoni jo menetin
      päivinä mä niinä
      Niin kauan sua ootin
      ja nyt sä olet siinä ♥️

• Anonyymi

perhosen siivillä sellainen ilme
      että luulet sen katsovan sinua,
      kun se katsoo toisalle, elämä,

mirkka rekola

• Ala loma ala
      Revi rikki työn kiire
      Paista jokaista ihon soluani hellien
      Laineillasi hyväile
      Ja rannoillasi suo lepo

Tuo hengitysilmaan fytonsidit
      Ja kastele hiukseni pisaroin
      Rasahda poluilla kevyesti
      Tansseilla täytä niityt

Levitä rakkautta ilmaan
      Ja ilosi virrata minuun

Tule loma tule ❤

• Vihreetä siellä, vihreetä täällä
      Siitäkös äkkiä tulet on päällä.
      Kipinää lyö ja salamaa pukkaa
      Hetkessä taas tuo aivosa hukkaa...

• Anonyymi

Koivujen lehdissä
      Havupuiden neulasissa
      Kuusien kerkissä
      Nurmissa niittyjen
      Niittyjen neliapiloissa

Smaragdina silmissäsi
      Väri suloisin

• 😊👍🏻

• Anonyymi

hieno runo ❤️❤️

• Anonyymi

Toisin elämääsi valoa
      Se sisältää vihjeen
      Löytäisikö se perille?
      Tarvitsisi pienen ihmeen

• Anonyymi

sä oot mun pieni suuri ihme ❤️😘 (tai siis hän ainakin ellet sinä)

• Anonyymi

Hän on minulle valon tuoja.

• Anonyymi

Ympyrää suljettua en saa
      Et luottamusta kanssani jaa
      Tyhjää kiertämään tää jää
      Miksi en sinua täällä enää nää?

Ääretön kaipaus
      Äänetön kuiskaus
      Kenelle ikävän jakaisin
      Kuinka sinulta vastauksen saisin?

Kuin kukkaa kämmenellä
      Silitän sinua hyöhenellä
      Et saa suotta säikähdellä
      En tahdo turhaan lähennellä

Tunnet tyypit nämä
      Paremmin kuin minä
      Ratkaise konflikti
      Kaikille sopuisasti

Sinulle Smaragdisilmä

• Anonyymi

Sori, siis *höyhenellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, siis *höyhenellä

Jos oikeasti haluat että kohteesi tunnistaa sut, sun täytyy olla selkeä ja antaa tuntomerkit.
        Muuten jää vain kielipeliksi. Oletko varma että edes käyttää palstaa?

• Siinä syvässä kohdassa
      mieli tahtoo mennä
      Sukeltaa pohjaan
      kylmään ja tummaan
      Eikä sieltä tahdo enää nousta.

• Silti päättyy sukellus
        Noustava on pintaan
        Valoa kohti aina! ❤

• Vuodet lipuu ohi. Katselen niiden kulkua. Muistan niin monia syviä katseita matkan varrelta. Ne jotka tahtoi enemmän. Rakensi kokonaisen elämän unelmasillalle, mutta eivät uskaltaneet kävellä kohti tai toiseen päätyyn. Jäädä kuin sen keskelle tai rakentaa uusi päälle. Yhä uudelleen ja yhä uudelleen. Nousta korkeammalle ja kurkoittaa ylös. Joka askeleella, kunnes taipuu maahan.

Miten vaikeaa onkaan kulkea se silta ja tie päädystä päätyyn, rakentaa koti vasta hyvän matkan päähän kestävään maahan. Unohtaa hiekat ja pettävä maa. Uskoa kestävään unelmaan.

- Tai sitten! Entäpä, jos vain hypätään yhdessä vaaleanpunaisen pallon kyytiin? Sinä hoidat kaasun ja minä tuulen suunnan. Etsitään sopiva paikka ja maa. Se mihin on hyvä rakentaa.

• Anonyymi

Hyppäisin kyytiisi
      Jos pääsisin lämpimään syleilyysi

Värikin vaihtui
      Unelmat vähän haihtui

Pilven vaaleanpunaisen
      Silmissäs näen nyt ihaillen

• Oho, vastasitkos tällä minulle?

Ei minun kyydistä kannata unelmoida. Liian moni on pettynyt ja jäänyt jälkeen. Yhtä ainoaa toivon enää elämääni, sitä joka on riittävän vahva ja tasapainoinen, tarpeeksi luja ja määrätietoinen, ihana kuin kevein uni, lojaali kuin uskollisin enkelisoturi, herkkä ja vahvin samaan aikaan. Hänet ottaisin hellittäväksi heti ja painaisin pääni syliin. Aina ja aina.

Vaaleanpunainen palloni odottaa, vielä ei ole sitä joka kaasuttaa.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Oho, vastasitkos tällä minulle?

Ei minun kyydistä kannata unelmoida. Liian moni on pettynyt ja jäänyt jälkeen. Yhtä ainoaa toivon enää elämääni, sitä joka on riittävän vahva ja tasapainoinen, tarpeeksi luja ja määrätietoinen, ihana kuin kevein uni, lojaali kuin uskollisin enkelisoturi, herkkä ja vahvin samaan aikaan. Hänet ottaisin hellittäväksi heti ja painaisin pääni syliin. Aina ja aina.

Vaaleanpunainen palloni odottaa, vielä ei ole sitä joka kaasuttaa.

Kyllä, Smaragdisilmälle runoni osoitin
        Tätä vähän ylempänäkin tarkoitin

Jätin vapauden tunnistamiselle
        Arvelin, että löytäisit ratkaisun sovinnolle

Miksi kovin moni pettynyt?
        Onko kumppani ollut häiriintynyt?

Pallo siis odottaa sopivaa kaasun polkijaa
        Uskon, että luoksesi löytää montakin kulkijaa

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, Smaragdisilmälle runoni osoitin
        Tätä vähän ylempänäkin tarkoitin

Jätin vapauden tunnistamiselle
        Arvelin, että löytäisit ratkaisun sovinnolle

Miksi kovin moni pettynyt?
        Onko kumppani ollut häiriintynyt?

Pallo siis odottaa sopivaa kaasun polkijaa
        Uskon, että luoksesi löytää montakin kulkijaa

Kiitos, en kyllä mikään smaragdisilmä ole, vaikka silmissä vihertääkin. Eivät ne smaragdeina kuitenkaan säihky. Siksi en ymmärtänyt, että tarkoitit minua. En osannut muutenkaan uskoa, että täällä vartavasten joku mulle kirjoittaisi ikävöivänsä. 😊 Vaan kiitos kauniista sanoistasi.

Sinällään tähään ikään mennessä ei ole useita kumppaneita jäänyt pettymään, mutta mieluiten olisin vain yhden ja ainoan kanssa ollut. En viitsi erojeni syitä julkisesti kertoa tai ketään alkaa haukkumaan. Oikea minulle ei ole vielä astunut pallooni. Tai ainakaan aika ei ole ollut oikea. En tahdo sydämen ohikulkijoita. En yhtä ainuttakaan särkynyttä sydäntä jättää jälkeeni tai omaanikaan rikkoa.

Täytyy olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Silloin tapahtuu ihmeitä. 😊

Nytpä kysynkin sulta, kun kaipauksen laitoit ilmaan.. -Tunnenko sua?

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Kiitos, en kyllä mikään smaragdisilmä ole, vaikka silmissä vihertääkin. Eivät ne smaragdeina kuitenkaan säihky. Siksi en ymmärtänyt, että tarkoitit minua. En osannut muutenkaan uskoa, että täällä vartavasten joku mulle kirjoittaisi ikävöivänsä. 😊 Vaan kiitos kauniista sanoistasi.

Sinällään tähään ikään mennessä ei ole useita kumppaneita jäänyt pettymään, mutta mieluiten olisin vain yhden ja ainoan kanssa ollut. En viitsi erojeni syitä julkisesti kertoa tai ketään alkaa haukkumaan. Oikea minulle ei ole vielä astunut pallooni. Tai ainakaan aika ei ole ollut oikea. En tahdo sydämen ohikulkijoita. En yhtä ainuttakaan särkynyttä sydäntä jättää jälkeeni tai omaanikaan rikkoa.

Täytyy olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Silloin tapahtuu ihmeitä. 😊

Nytpä kysynkin sulta, kun kaipauksen laitoit ilmaan.. -Tunnenko sua?

Kyllä säihkyy,
        tänne asti välkkyy
        Enhän ole pallossasi siellä,
        niin ei tunneta ainakaan vielä

Aivan samaa mieltä,
        ei saa toisten sydämiä särkeä
        Ihmisen pitää olla toiselle tärkeä,
        eihän siinä muuten olis mitään järkeä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä säihkyy,
        tänne asti välkkyy
        Enhän ole pallossasi siellä,
        niin ei tunneta ainakaan vielä

Aivan samaa mieltä,
        ei saa toisten sydämiä särkeä
        Ihmisen pitää olla toiselle tärkeä,
        eihän siinä muuten olis mitään järkeä

😊 vai ei tunneta vielä. Söpöä, että ikävöit kuitenkin. Ehkä et ollut ihan tosissasi sitten kuitenkaan. 😊 Vielä, et tietäisi siis mitä kaivata tai mitä et kaipaisi. Saatanhan olla vaikka millainen maja
        Huomisen huoli tai murheiden raja
        Tai kenties toisinpäin
        Sitä kun ei koskaan tuntematta tiedä

• Fructus_83 kirjoitti:

😊 vai ei tunneta vielä. Söpöä, että ikävöit kuitenkin. Ehkä et ollut ihan tosissasi sitten kuitenkaan. 😊 Vielä, et tietäisi siis mitä kaivata tai mitä et kaipaisi. Saatanhan olla vaikka millainen maja
        Tai kenties toisinpäin

Smaragdisilmiin kerran kun kahtoi
        minkäpä enää itelleen mahtoi.
        Riimiä tänne palstoille pukkas
        tuokin kun hetkessä aivosa hukkas.
        Kohde jo pian paikalle löysi
        kädessä pinkin pallonsa köysi.
        Kyseli kulkijaa matkalle mukaan
        vastaisko kutsuunsa täällä nyt kukaan.
        Kuinkahan jatkuu nyt tarina tuo
        löytääkö smaragdisilmänsä luo 😁💕

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Tai kenties toisinpäin

Kuinka tulkitsisin nyt ikävää,
        sanallahan kaksikin merkitystä tärkeää
        Ehdinköhän jo ymmärtää,
        voisinko tuntea siis toisenlaistakin ikävää

Silloin Arabian astialta huolien tuomaa vettä
        roiskahtaa silmilleni kuin hämmennyksen mettä
        Maja suojainen rajalla murheiden suo,
        kaasuttajasi kurkoittaa tuolloin sun luo

Ja kenties huomista päin,
        pallossasi eteenpäin
        Sitä kun ei koskaan kokematta tiedä

Smaragdisilmiin kerran kun kahtoi
        minkäpä enää itelleen mahtoi.
        Riimiä tänne palstoille pukkas
        tuokin kun hetkessä aivosa hukkas.
        Kohde jo pian paikalle löysi
        kädessä pinkin pallonsa köysi.
        Kyseli kulkijaa matkalle mukaan
        vastaisko kutsuunsa täällä nyt kukaan.
        Kuinkahan jatkuu nyt tarina tuo
        löytääkö smaragdisilmänsä luo 😁💕

Vais tälläistä
        Tokaisee nainen tää
        Yrittättekö mua yllyttää

Tunne en kai ketään teistä
        Vaikka hetken hän jo vaikuttikin tutulta

Joku toinen on nyt smaragdisilmä tuo
        Itse en säihky yhtään
        Oikeastaan ehkäpä silmäni taittuukin harmaaseen Pilkullisetkin vieläpä ovat

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka tulkitsisin nyt ikävää,
        sanallahan kaksikin merkitystä tärkeää
        Ehdinköhän jo ymmärtää,
        voisinko tuntea siis toisenlaistakin ikävää

Silloin Arabian astialta huolien tuomaa vettä
        roiskahtaa silmilleni kuin hämmennyksen mettä
        Maja suojainen rajalla murheiden suo,
        kaasuttajasi kurkoittaa tuolloin sun luo

Ja kenties huomista päin,
        pallossasi eteenpäin
        Sitä kun ei koskaan kokematta tiedä

Jos sulla on vielä tänään aikaa
        Ehdottaisin tulisitko illemmalla chattiin
        Uteliaisuudesta kysyn
        Muuten en menisi

Runojesi vuoksi kyllä

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Jos sulla on vielä tänään aikaa
        Ehdottaisin tulisitko illemmalla chattiin
        Uteliaisuudesta kysyn
        Muuten en menisi

Runojesi vuoksi kyllä

Ei siis oikeasti tunneta,
        voidaan silti jutella
        Senkin vielä lisään,
        en tunne täältä ketään

Eihän ole tunnuksia edes mulla,
        voisin kyllä joskus tulla
        Mistä juteltaisiin,
        mikä aiheeksi otettaisiin?

Nyt vähän hälinää,
        viikonloppuna voisi olla järkevämpää?
        Onkos chatissä häirintää,
        pystyykö juttelemaan keskenään?

Uteliaisuudesta kysyt,
        nyt tuli vähän hymyt
        Muuten en näkisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei siis oikeasti tunneta,
        voidaan silti jutella
        Senkin vielä lisään,
        en tunne täältä ketään

Eihän ole tunnuksia edes mulla,
        voisin kyllä joskus tulla
        Mistä juteltaisiin,
        mikä aiheeksi otettaisiin?

Nyt vähän hälinää,
        viikonloppuna voisi olla järkevämpää?
        Onkos chatissä häirintää,
        pystyykö juttelemaan keskenään?

Uteliaisuudesta kysyt,
        nyt tuli vähän hymyt
        Muuten en näkisi?

Tunnuksen luominen on helppoa
        Chatissa voi jutella privana

Aiheena voisi olla vaikkapa Sinä

Loppuviikosta saapuu vieraita
        Silloin en taida kehdata

Vaan aloitettaisiinko siitä nimimerkin luomisesta. Ilmeisesti tiedät jo kuitenki minusta jotain, kun oon tänne palstalle kirjotellut, mutta itse en susta kai mitään? Sokkotreffejä en harrasta. Yhteiset tapahtumat ja yhteisölliset tapaamiset kyllä menee 😊

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Silloin en taida kehdata

Vaan aloitettaisiinko siitä nimimerkin luomisesta. Ilmeisesti tiedät jo kuitenki minusta jotain, kun oon tänne palstalle kirjotellut, mutta itse en susta kai mitään? Sokkotreffejä en harrasta. Yhteiset tapahtumat ja yhteisölliset tapaamiset kyllä menee 😊

Kyllä minä sinusta jotain tiedän. Sen takia vaikutitkin mielenkiintoiselta. Katellaan rauhassa sitten, kun vieraat lähtee. Ensi viikolla, vaikka joku ilta. Teen sitten jonkin nimmarin.

Joo, ei sokkona mitään. En minä oikein käy treffeillä muutenkaan tai siis pitkiin aikoihin en ole käynyt. Palaillaan!

• Tuostapa en ainakaan varmaksi tiiä, mutta sen tiiän, jotta kamusuhteita on syntynyt.

• Fructus_83 kirjoitti:

Vais tälläistä
        Tokaisee nainen tää
        Yrittättekö mua yllyttää

Tunne en kai ketään teistä
        Vaikka hetken hän jo vaikuttikin tutulta

Joku toinen on nyt smaragdisilmä tuo
        Itse en säihky yhtään
        Oikeastaan ehkäpä silmäni taittuukin harmaaseen Pilkullisetkin vieläpä ovat

En kai mä mitään yllyttää yritä
        etänä sulle kehotusta tykitä.
        Vaan eipä kai tässä elämässä voita
        jos ei koskaan mitään koita.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sinusta jotain tiedän. Sen takia vaikutitkin mielenkiintoiselta. Katellaan rauhassa sitten, kun vieraat lähtee. Ensi viikolla, vaikka joku ilta. Teen sitten jonkin nimmarin.

Joo, ei sokkona mitään. En minä oikein käy treffeillä muutenkaan tai siis pitkiin aikoihin en ole käynyt. Palaillaan!

Kerro, kun nimmari on sulla
        Niin on rennompi olo mulla

Sitte voitais vaikka ajatuksia jakaa
        Aivan vain perusasioita

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Silloin en taida kehdata

Fructus heips, kyselit silloin, että tiedätkö minusta mitään niin en tähän mitään sen tarkempaa laita, mutta tuossa nyt jotain alkutietoa lorun muodossa (toivottavasti kukaan ei vedä herneenpalkoja korviin):

Lokeroissa komeron en koskaan ole ollutkaan
        "sekavanlaista seurakuntaa" saatan olla siis autuaan
        näinkin kohteliaasti, jos sanoa halutaan
        se ehkä hieman kivuliaasti on jäänyt mieleen leijumaan
        sen kaunoja kenellekkään kantamatta sanon hiljaa ääneen

Silti kaikki samaan seuraan haluan vaan
        heidätkin riemulla mukaan me otetaan
        ulkona kolkuttaville ilolla ovi avataan
        pöydässä valmiissa heitäkin kunnioitetaan
        Silti, ehkä eivät halua tulla luoksemme koskaan

Sisko "Sekopäinen sekavanlainen" kanssasi olenko siis, kenties

Minä palaan siihen nimimerkkiin sitten myöhemmin, jos siis halutaan vielä ajatuksia vaihtaa, vaikka tällä viikolla tai miten vain sinulle sopii? Jos aiheena olisin Minä niin se voi mennä kyllä vähän yksinpuheluksi, mutta voin minä itsestänikin tietysti jotain kertoilla. Palaile, jos näet aiheelliseksi.

Ainiin, olis meillä ainakin yksi yhdistävä tekijä. Nyt se olisi sitten se ikä. :)
        Jotenkin arvelen, että meiltä löytyy kyllä tuommosta korkeakoulututkintoa, ja sen sellaista pientä muutakin yhtenevyyttä mikä näkyy sinun kirjoitusten tasossa, mutta ei siitä täällä sen enempää.

En kai mä mitään yllyttää yritä
        etänä sulle kehotusta tykitä.
        Vaan eipä kai tässä elämässä voita
        jos ei koskaan mitään koita.

Kuten tiedämme, niin se ei riitä, että toinen tahtoo. Yhteiseen tanssiin vaaditaan kaksi.
        Elämässä voi myös voittaa paljonkin ihan vain olemalla yrittämättä 😊

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Kerro, kun nimmari on sulla
        Niin on rennompi olo mulla

Sitte voitais vaikka ajatuksia jakaa
        Aivan vain perusasioita

Nyt meni vähän ristiin samoihin hetkiin nuo viestit.
        Oletkos vielä sitä mieltä, että kävisin nimmarin tekemässä vai ehditkös jo säikähtää?

• Fructus_83 kirjoitti:

Kuten tiedämme, niin se ei riitä, että toinen tahtoo. Yhteiseen tanssiin vaaditaan kaksi.
        Elämässä voi myös voittaa paljonkin ihan vain olemalla yrittämättä 😊

Mitäs se tämä sitten tarkoitti? Meinaaksää, jotta mulla on liikaa yritystä vai ei ollenkaan? Vai ihan vaan yleisestikö totesit? Kyllä mä tiiän jotta yhteiseen valssiin tarvitaan kaks.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni vähän ristiin samoihin hetkiin nuo viestit.
        Oletkos vielä sitä mieltä, että kävisin nimmarin tekemässä vai ehditkös jo säikähtää?

Ihan hyvä se minusta on nimimerkin takaa kirjoittaa. Ei sitä muuten tunnista kirjoittajaa ja sinne chattiin tarvii nikin 😊

• Fructus_83 kirjoitti:

Ihan hyvä se minusta on nimimerkin takaa kirjoittaa. Ei sitä muuten tunnista kirjoittajaa ja sinne chattiin tarvii nikin 😊

Jokohan kohta nimmaria saatas
        koitahan Ano olla nyt reipas 😉
        Saatas juttunne vihdoin alkuun
        ennenku muut alkaa täällä jo parkuun
        Cafessa saapi kai myöskin teetä
        ei kai ne siellä vain kahvia keitä
        Vaan kai se varmasti vesikin maistuu
        kohta kun smaragdisilmistä juapuu 😁😁

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Runojutuista vielä vähän. Olen minä yhden ihan oikean runon joskus yläasteella raapustanut, kun opettaja pakotti. Runo piti käydä luokan edessä lukemassa niin siinähän se ope sitten päätti puolessa välissä hymyillä minulle. Mitähän lie naureskellut. Päätin hymyillä takaisin niin vältyin sitten ehdoilta. Haluaisitko kuulla tuon runon? Siis, jos sen nimmarin kävisin vääntämässä? Eikä ole mikään kiire, hyväähän kannattaa aina odottaa, siis sitä runoa. Hypnooseistakin voidaan toki jutella.

Minua ei sitten oikeesti tarvii pelätä, en ole mikään ohikulkenut heteromies tai Valdemarikaan, jos se epäilyttää, ihan siis lesbonaisesta kyse. Huumorintaju on vähän sellaista, että en itsekkään ymmärrä. Kyllä minä silti joskus hymyilen, mutta enimmäkseen yritän vain itselleni.

• Fructus_83 kirjoitti:

Sä et muuten vastannut mullekaan, mutta siitä en älynnyt huomauttaa 😁
        Ehkä mä osaan säätää tuota yrittämisen tasoa ilmankin (tapauskohtaisesti). Vaan jos on vallan kauheat överit tai vajarit, niin saa huomauttaa 😅

Sä et muuten vastannut mullekaan, mutta siitä en älynnyt huomauttaa 😁
        Ehkä mä osaan säätää tuota yrittämisen tasoa ilmankin (tapauskohtaisesti). Vaan jos on vallan kauheat överit tai vajarit, niin saa huomauttaa 😅

Mihin en vastannut? Täällä saattaa mennä moni asia ohi. En jatkuvasti seuraa tätä palstaa.

• Fructus_83 kirjoitti:

Mihin en vastannut? Täällä saattaa mennä moni asia ohi. En jatkuvasti seuraa tätä palstaa.

Tuossa vähän ylempänä. Kyllä mullakin on menny kommentteja ohi ja osan ohitan ihan tarkoituksella.

Mitäs se tämä sitten tarkoitti? Meinaaksää, jotta mulla on liikaa yritystä vai ei ollenkaan? Vai ihan vaan yleisestikö totesit? Kyllä mä tiiän jotta yhteiseen valssiin tarvitaan kaks.

Tätäkö kysymystä tarkoitit? Mä kyllä vastasin jo mielestäni tähän, mutta ei sitä taida näkyäkään. Yleisellä tasolla tarkoitin tätä, kun enhän minä sun yrityksistä tiedä tietenkään mitään tai mielenkiinnonkohteista. No sen tuossa jo paljastitkin, että johonkin sinisilmään taidat olla ihastunut. Jos oikein ymmärsin. Itseäni ja tätä omaa passiivisuuttani tarkoitin tuolla, että voi sitä itsekin saada paljon vain yrittämättä. Itse ainakin oon kiitollinen ja koen paljon hyvääkin elämään saaneeni. Vähän niin kuin heikkoudessa voi olla vahva. Tai kun ei etsi, niin löytää... vaikka toki etsiväkin löytää ja kolkuttavalle avataan 😁 Puhunko ihan hassuja?

• Fructus_83 kirjoitti:

Tätäkö kysymystä tarkoitit? Mä kyllä vastasin jo mielestäni tähän, mutta ei sitä taida näkyäkään. Yleisellä tasolla tarkoitin tätä, kun enhän minä sun yrityksistä tiedä tietenkään mitään tai mielenkiinnonkohteista. No sen tuossa jo paljastitkin, että johonkin sinisilmään taidat olla ihastunut. Jos oikein ymmärsin. Itseäni ja tätä omaa passiivisuuttani tarkoitin tuolla, että voi sitä itsekin saada paljon vain yrittämättä. Itse ainakin oon kiitollinen ja koen paljon hyvääkin elämään saaneeni. Vähän niin kuin heikkoudessa voi olla vahva. Tai kun ei etsi, niin löytää... vaikka toki etsiväkin löytää ja kolkuttavalle avataan 😁 Puhunko ihan hassuja?

Joo, tätä mä tarkotin. Ja et vallan hassuja puhunut 😁 Tuon kyllä allekirjoitan, jotta yleensä löytää sillon kun ei etsi ja sitten taas ei meinaa löytää millään sillon kun etsii. Mä olen myös erityisen hyvä hukkaamaan. Monissa jutuissa pitäs olla paikannin kiinni ja osassa onkin.
        Yrittämistä on monenlaista. Liika yrittäminen kai harvemmin on hyvästä.

• Jokohan se kohta pinkkipallo lähtee
      Kyydissään kaksi taivaalle nousee
      😁

• Anonyymi

Koitan taistella tunnetta vastaan,
      keskittyä tähän hetkeen,
      olennaiseen.

Silti kaipaan,
      sitä naista, joka kuvittelin sinun olevan.
      Ja sitä,
      millaiseksi sait minut tuntemaan itseni.

Kiitos.

• Anonyymi

Keveimmässä unessa usvaisessa pään
      Mitähän silmissäni nään
      Veden värjäämään uneen miettimään jään
      Ehkäpä edessäni nään
      Täpläisää väriä jään, kenties hopean värjäämää

Enhän voi tietää sitä näkymää, jos en Hänen silmiään nää

Tummien unien harmaimmat höyhenet tiellä pimeimmässä yössä
      Utuisen sumuiset silmäni usvan seassa siellä syvimmässä päässä

Kiitos :)

• Anonyymi

Ei tääl on mulle mitään.
      -Benjamin

• Anonyymi

Unelmia,
      hattaranohuita,
      ajelehtivat aamussa
      kuin ruusunpunaiset poutapilvet.

Huomenta.

• Kivat ja kauniit aamuriimit 👍🏻😊
        Varovasti kommentoin, sattuneesta syystä 😉

• Anonyymi

Olen miettinyt sua tänäänkin
      En näitä tunteita enää
      Jaksa pukea riimeihin
      Ethän sä kuitenkaan
      Tänne koskaan eksyisi
      Viestiä laittaisin jos vaan taas kehtaisin

• Anonyymi

Tulisin vain iloiseksi jos laittaisit
        Voi kunpa tietäisit

• Anonyymi

Älä tuhlaa huomiotasi minuun
      olemme kaksi planeettaa
      katso, ne kiertävät vinhaa vauhtia eri suuntiin

Tarvitsetko kaukoputken.

• Kesän paras päivä, ehkä.
      Alkupiste.

• Anonyymi

On parempi olla yksin kuin hänen kanssaan joka ei näe herkkyyttäsi
      On parempi olla yksin kuin kaksi erillistä
      On parempi yksin kuin kuunnella omahyväisiä puheitasi
      On parempi jatkaa omiensa pariin
      On parempi yö yksiössä
      On parempi näin

• Vaik ois piiri elon ajallaan se kuihtunut
      Viisarit sen kellon, minuutitkin huvennut
      Tässä olen vierelläs ja siihen minä jään
      Käsi sinun kädessäs, jaan mä elon tään.

• Anonyymi

Sinulla on tuota taitoa runoiluun :) tv. Pritsku

• Ei ole sanoja määrättömästi
      Ei aikaa loputtomasti
      On tämä hetki
      Jossa on kaikki.
      💕

• Anonyymi

Elämä on tässä ja nyt
      Mennyt on jo taakse jäänyt

Tulevaa et voi tietää
      Aika eteenpäin vain rientää

Eiliseen ei voi vaikuttaa
      Siihen et voi matkustaa

Tässä hetkessä hempeä elämä
      Uuteen aamuun lempeää herätä

• Jos vielä odotan
      Ehkä tunteen sen kadotan
      Ja itseäni petän
      Jos sen tekemättä jätän
      Mitä sydämeni toivoo
      Ja mieleni tahtoo.

• Anonyymi

Kun satut vastaan
      minulla on huone
      sydämessäni valmiina

• Anonyymi

Millaisen huoneen minulle varasit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisen huoneen minulle varasit?

Huone kasvaa kokoa, kun astut sisään. Sinne ei vain pääse helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huone kasvaa kokoa, kun astut sisään. Sinne ei vain pääse helposti.

Pienikin huone riittää. Mielessäni kävi kuitenkin, olisipa huoneessa on laajennusoikeus.
        Hänelle nuo sanasi myös kertoisin.
        Huoneessa kukkatapetit ja inkivääritee odottamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienikin huone riittää. Mielessäni kävi kuitenkin, olisipa huoneessa on laajennusoikeus.
        Hänelle nuo sanasi myös kertoisin.
        Huoneessa kukkatapetit ja inkivääritee odottamassa.

Tee kyllä maistuisi. Valkoisia kukkasia?

• Anonyymi

Liian hullu minulle.
      Näkemiin.

• Anonyymi

Mieli lentää,
      kuin tuuli kesäyön,
      hulluus on vapaus.

• Anonyymi

Liika hulluus sairastuttaa lähiympäristön kuin öljy meren.
        Liian hullu ei tule edes ajatelleeksi muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liika hulluus sairastuttaa lähiympäristön kuin öljy meren.
        Liian hullu ei tule edes ajatelleeksi muita.

Millä tavalla hän oli hullu?

• Anonyymi

Taas käännyn puoleesi.
      Kuuntelet,
      ojennat kätesi,
      Lämmin hyväksyntäsi auttaa minut ulos
      kaapista.

Polku on kapea ja mutkainen.
      Vaikka autat
      täytyy kulkea kieli keskellä suuta,
      ettet huomaa.

Ihan vielä en kerro,
      että jos lankean,
      katoan sumuun tai
      leijun taivaalle kuin heliumpallo

Se johtuu sinusta ystäväni.
      lankean,

• 👍🏻 kivat riimit

• Anonyymi

Voisi olla omasta kynästäni tämä tilanne 💚

• Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla omasta kynästäni tämä tilanne 💚

Miksipä et kynäilisi säkin jotain riimiä 😉 Mutta kiva tietysti, jotta edes jotain kommenteerasit. Tää on niin kuollut paikka nykyään.

• Anonyymi

Miksipä et kynäilisi säkin jotain riimiä 😉 Mutta kiva tietysti, jotta edes jotain kommenteerasit. Tää on niin kuollut paikka nykyään.

Eiköhän se ilkeily ole suurin syy, ainakin omalla kohdalla, ettei viitsi enää nimimerkillä kommentoida eikä paljon muutenkaan. Että onneksi olkoon kaikki ilkeilijät, voititte!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ilkeily ole suurin syy, ainakin omalla kohdalla, ettei viitsi enää nimimerkillä kommentoida eikä paljon muutenkaan. Että onneksi olkoon kaikki ilkeilijät, voititte!!!

No mä en ainakaan näihin onnitteluihin yhdy. Aika tavalla samanlaista ilkeilyä näyttää olevan ikävä kyllä muillakin palstoilla. En tiiä mitä siitä oikein saavat.

• Anonyymi

En ole unelmanaisesi
      olen todellinen, lihaa ja verta
      lempeä ja hankala
      kiiltokuvaa satuttavampi tapaus.
      Oletko valmis.

• Anonyymi

Kiiltokuvassa
      Nainen hymyileväinen
      Tule luokseni

• Anonyymi

He eivät ole kuin sinä
      kaunis vaalea älyllinen,
      älä kihlaa ketään
      sinnepäin, ok, ok, haalea on ok,
      ja välipitämätön kohtelu
      tunnekylmät silmät joiden takana ei asu ketään,
      rakkaudellista ajatusta

Lupaa minulle yksi päivä tai elämä
      tarttuisin siihen.
      En tyydy vähempään enää.

• Anonyymi

Salattu suuntautumiseni varmasti yllättäisi sinut
      Siitä kertoisin jos tietäisin sinun ottavan minut
      Olisinpa vapaa sen kertomaan
      Olisitpa vapaa sen kuulemaan
      Rakas J.

• Anonyymi

Hellät suudelmat
      Kosteassa syksyssä
      Sade ropisee

• Anonyymi

Olen tapaus x
      kokenut enemmän ahdistelua
      kuin romanttista rakkautta
      olenhan nainen!
      Hyvinvointivaltion kadut kiiltää
      eritteistä
      verestä
      hiestä
      sora valittaa juoksevien kenkien alla

Rikospaikalle teipataan
      naisen muotokuva.

• Anonyymi

Sateen kyyneleet
        Sydän murtunut itkee
        Kaatosateessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateen kyyneleet
        Sydän murtunut itkee
        Kaatosateessa

Älä itke
        tai itke vain
        levitän punaisen sateenvarjon yllesi
        se suojaa tänä yönä
        muuta en osaa korjata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä itke
        tai itke vain
        levitän punaisen sateenvarjon yllesi
        se suojaa tänä yönä
        muuta en osaa korjata.

Punakka varjo
        Asfaltti kimmeltelee
        Sinä, lämpö, yö

• 😔 Viime aikojen (ja muidenkin aikojen) tapahtumia pohdiskellessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punakka varjo
        Asfaltti kimmeltelee
        Sinä, lämpö, yö

Katselin asfaltin pikkukiviä
        en nähnyt sydämeesi
        kumpikin vaikeni iäksi.

• Anonyymi

Kieroin kaikista on demarimeduusa. Ei korvia_ei häntää lainkaan.

• Anonyymi

On kaula, on suu
        Vaan ei päätä, ei häntää
        Pullo kilisee

• Kyllä sinä minut tunnet
      Olet sen nähnyt
      Mistä epävarmuuteni kumpuaa
      Riitänkö
      Olenko tarpeeksi
      Oikeanlainen
      Sovinko tähän hetkeesi
      Tulevaisuuteesi
      Vierellesi
      Nyt ja aina?

• Anonyymi

Minä en riittänyt sinulle,
      ei ollut tarkoituskaan.
      Ehkä hetken väliti aidosti,
      tai niin kuvittelit.

Kuitenkin,
      olet tehnyt sen monesti ennenkin.
      Hurmaat
      ja hetken ihailet pintaa,
      naamiosi kuvajaa toisen katseessa.

Kun on aika olla aito,
      luoda jotain kestävää,
      jatkat matkaasi ja etsit uuden ihailijan.

• Anonyymi

Vain silmille näkyvää, ei kestävää
      Mitäs jää, kun loiste se häviää
      Eihän mitään syvempää, herkkää elämää
      Harva käsittää, miten toisista välittää
      Etsikää elämää, älkää säälittävää lähtijää

• Anonyymi

Sinä kaunis harha. Avatar, johon projisoida salaiset haaveet.

• Matkaani jatkan
      polulla tällä
      Kyllä mä jaksan
      eteenpäin vielä
      Toivon niin kovin
      että sinut pian kohtaan
      Elämääsi sovin
      ja tuut mua vastaan.

• Anonyymi

On tarve mennä eteenpäin
      rajata pois turha kuluttava satuttava.

Tervetuloa uusi syksy
      tervehenkiset naiset.

• Anonyymi

Jos sä oot solmusssa
        selvitä oma lankakeräsi.

Katsotaan sitten.

• Anonyymi

Kävelit tuosta vain läpi panssarini
      Pehmein silmin, ruskea tukka kuin muratti
      kurottaen valoa kohti

Kiitos

• Anonyymi

Älä häkelly tai huolestu.
      En mä mitään tarkoita.

Muuten vain etsin aina katseesi
      ja hetkeksi juutun silmiisi.
      Hymyilen vähän ja salaa.

Pidän ihan omana tietonani.
      Kiinnostukseni.

• Anonyymi

Minkä värisiin silmiin juutut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä värisiin silmiin juutut?

Tummiin, väristä en ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummiin, väristä en ole varma.

Minäkin jaksan

Vielä huomiseen

Velvollisuudet teen

Sen vuoksemme teen

• Anonyymi

Kuka pelkää (nais)sukupuolta?
      Lesboyhteisö pukeutuu kaapuun ja xxl-huppariin
      Miehet pakenevat naisten tunteita luoliinsa
      Nuoret tuhoavat kehojaan lääkkeillä rapakon takaa

• Anonyymi

En pelkää, ihailen.
        Melkein liian vahvasti.
        Valossa tähden.

• Anonyymi

Sielun lämmittää
      Pehmeys suojaa kylmältä
      Lesbon huppari

• Anonyymi

Ostin juuri hupparin. Mistä tietää, onko se lesbon mallia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin juuri hupparin. Mistä tietää, onko se lesbon mallia?

Laitat sen vaan päälle niin sitten se on lesbon huppari. Eihän sitä oikein muuten taida tietää. Noista malleista ja merkeistä minä en oikein osaa sanoa mitään.

• Anonyymi

Luolassa mielen
      Tunteet piiloon kätkeytyy
      Hiljaisuus vaivaa

• Anonyymi

Kahisee lehdet,
      taivaalla revontulet,
      mielessä kaipaus.

• Anonyymi

Hieno kirjanen
      Suuret ovat syntimme
      Päivikin palaa

• Anonyymi

En ymmärrä, mitä edes sinussa riippurinnassa näin? Olit vain tyhjää puhetta koko katukatti.

• Anonyymi

Rakkaus ei riipu rinnoista.

• Anonyymi

Lapsuus:
        Kaikesta innostuu

Nuoruus:
        Mieli haavoittuu

Aikuisuus:
        Elämäkin helpottuu

Vanhuus:
        Riippuvuus ( . ) ( . ) ilmaantuu 😁

• Anonyymi

Näen paljon mitä en halua
      kovuutta, egoilua, mykkyyttä
      Näen sinussa
      älyä, herkkyyttä, naisellisuutta
      koko paletin
      Näkisitkö minussa saman,
      eri tavalla koottuna.

• Anonyymi

Näenpä toki
        Salata vain koetan
        Ihana olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näenpä toki
        Salata vain koetan
        Ihana olet

Minusta aikuisuusaika oli vaikeaa

Selviytymistä

Arjessa

Aikataulutettu elämä

Eläkkeellä helpottaa

Luopumista

Ehkä saamistakin

• Anonyymi

Näkisin ja näenkin. Meissä on paljon samaa. Ehkä siksi luulen sinua niin hyvin ymmärtävänikin. Vaikka joskus tuntuu etten ymmärrä alkuunkaan. Tahtoisin uskaltaa sanoa että ne pehmeät puolet ovat se osa minua, jonka toivoisin sinun itsestäni näkevän. Ne myös korostuvat seurassasi, läsnäolossasi on voimaa. Välillä tuntuu kuin osa minusta olisi hukassa, kun emme ole nähneet. Kovat piirteet ovat elämän arpien ja pettymysten rakentama muuri joilla itseäni yritän suojata. Samalla tietäen, etteivät ne ole hyväksi. Hyvä että näet nekin, en ole täydellinen. Ulkoa vahva, sisältä herkkä ja keskeneräinen..

• Anonyymi

Ensimmäinen yritys
      Ei siitä pitänytkään mitään tulla
      Kaveruutta, ystävyyttä
      Sut vietiin pois

Toinen yritys
      Voi ihanaa, pitkästä aikaa
      Yllätyksiä, suudelmia, tätä en mokaa
      Liikaa yritystä, liikaa pelkoja

Kolmas
      Sä et lähtenytkään
      Mä olen tässä
      Paljaana sua varten, sulle

• Anonyymi

Vain pari päivää taas
      Ei se kauempaa
      Enempää en kestä pyyhkiä tunteettomuuden kuvia
      Vertailla naisia ja miettiä kuka olet ja mistä
      Ei

Jos tahdot löytää minut
      Teet sen suoremmin
      Et kävele ohi vaan suoraan kohti
      Katsotaan silmiin, hymyillään ja kiedotaan elämämme yhteen

-Fructus_83

• Anonyymi

Tinder ei ole hyväksi kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinder ei ole hyväksi kenellekään.

Kyllä, se on ajanhukkaa fiksulle ja kivannäköiselle naiselle, jota ei "vastakohdat" kiinnosta.

Ainoa jolla siellä on hauskaa, lienee hyvännäköiset heteronaiset, binaiset ja alfamiehet. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, se on ajanhukkaa fiksulle ja kivannäköiselle naiselle, jota ei "vastakohdat" kiinnosta.

Ainoa jolla siellä on hauskaa, lienee hyvännäköiset heteronaiset, binaiset ja alfamiehet. :D

Ei se niin ole, kyllä tällaisella keski-ikäisellä lepakollakin hauskaa riitti, mutta ei se vaan ollut hyväksi sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin ole, kyllä tällaisella keski-ikäisellä lepakollakin hauskaa riitti, mutta ei se vaan ollut hyväksi sellainen.

Valikoima ei ole runsas, eikä ns samanhenkinen.
        "Hauskuudella" viittasin siihen, että lesbona on turha odottaa sitä huomion runsautta mitä samanhenkiset ystäväni heteronaiset/biit saavat miehiltä kun vain swaippaavat vain menemään. ;)

• Anonyymi

Jos en koskaan löydä sinua, jota etsinyt koko ikäni.
      Kuukin kulkee taivaalla yksinään.
      Sylini on kaipausta täynnä.
      Kerro kuu
      etsiikö syliäni kukaan?

• Anonyymi

Taivaalla näkyy
      Yön sylissä se paistaa
      Yksinäinen kuu

• Anonyymi

Vaan kuupa ei muuten olekaan nyt niin yksinäinen, kun on saanut ystävän kulkemaan hetkeksi kanssaan. 😊 Nythän niitä on hetken kaksi kuuta. Tai no toinen on komeetta, mutta kuitenkin.

Eiköhän se meillä muillakin vielä tärppää. Vipinää tuntuisi riittävän ainakin ympärillä, vaan olisipa se oikea vihdoin. Sisään ovesta ois tervetullut vain Hän.

Tinderiin en astunut, mutta Her:n latasin.
      Vain hetki jälleen. Toivottavasti en loukannut ketään, kun hävisin. Se tapa ei vain sitten millään tunnu omalta, kuinka sitä tapailisi monia samaan aikaan ja jutut on niin pinnallisia. En oikein ymmärrä sitä eikä houkuta ne naisetkaan, jotka näin tekevät.

En ole pitkään aikaan käynyt täälläkään ja poistin jo profiilinkin. Ei se oikea paikka tämäkään ole, mutta kiva moikata silti joskus.

-Fructus_83

• Anonyymi

Minä kans poistin profiilin (ex priitamaria). Mutta en täällä enää nimimerkillä kirjoittele. Joskus anonyyminä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kans poistin profiilin (ex priitamaria). Mutta en täällä enää nimimerkillä kirjoittele. Joskus anonyyminä

Siis mulla toinen nimimerkki nykyään, mutta en sitä käytä täällä. Tuo eka kuu-runo itseltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestini poistui, mutta ehdotin, että haluaisitko jutella yksityisesti joskus?

Yst. Fructus_83

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, täällä kun kirjoittelee on paikalla nopeasti myös Ryhmä Hau(kutaan) muita, kun ei muutakaan osata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yst. Fructus_83

En täällä enää kirjoittele, tunnelman takia. Jos vaikka kohdataan muualla, aika näyttää.
        (ex.priitamaria)

• Anonyymi kirjoitti:

En täällä enää kirjoittele, tunnelman takia. Jos vaikka kohdataan muualla, aika näyttää.
        (ex.priitamaria)

Kas, kirjoiteltiin melkeinpä samaan aikaan (mihin joku kätevä varmasti taas keksii kommenteerata, jotta sama tyyppi niin helpoakos tuo 😅 Kiva kun ketjussa piipahdit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(ex.priitamaria)

Hei tämä ei ole minun vastaukseni Fructukselle. Joku haluaa esiintyä minuna tv. ex-priitamaria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yst. Fructus_83

Joku tuossa esitti minua. Voisi sitä varmaan joskus privaatisti kirjoitella. tv.Oikea ex-priitamaria

• Anonyymi

Kas, kirjoiteltiin melkeinpä samaan aikaan (mihin joku kätevä varmasti taas keksii kommenteerata, jotta sama tyyppi niin helpoakos tuo 😅 Kiva kun ketjussa piipahdit.

Siis ei ollut minun kommentti. Joku esittää minua. tv. oikea ex-priitamaria. Kyllä oli kiva kirjoitella kesällä

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ei ollut minun kommentti. Joku esittää minua. tv. oikea ex-priitamaria. Kyllä oli kiva kirjoitella kesällä

Joo. Mä kyhäsin nimmarin sen jälkeen kun joku alko kans laitteleen "mun nimissä".

• Anonyymi

Joo. Mä kyhäsin nimmarin sen jälkeen kun joku alko kans laitteleen "mun nimissä".

No ei kyllä yllätä mitä täällä voi tapahtua. Toivottavasti sinulle kuuluu hyvää :) tv.priitamaria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä yllätä mitä täällä voi tapahtua. Toivottavasti sinulle kuuluu hyvää :) tv.priitamaria

Ei keskustelupalstalla voi tapahtua mitään. Miten olette noin harhaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei nyt joku esittää, että mä en ole oikea ex-priitamaria! Mä olen (ex.priitamaria) enkä halua kenellekään mitään ikävää. En haluaisi tällaista sekasotkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei nyt joku esittää, että mä en ole oikea ex-priitamaria! Mä olen (ex.priitamaria) enkä halua kenellekään mitään ikävää. En haluaisi tällaista sekasotkua.

Älä sotke enää lisää. Laita runo.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sotke enää lisää. Laita runo.

Voi hlvetti 🤬

• Anonyymi

Voi hlvetti 🤬

Olipa kaunis runo.
        Kielsin vain sotkemasta ja esittämästä sitä mitä ei oikeasti olla.
        Mistä sinä tiedät enää mikä noista viesteistä on oikealta Priitamarialta?

• Anonyymi

Voi hlvetti 🤬

Tähän tullut taas neljä viestiä, jotka ei minun. Heti se alkoi, kun ilmaisen itseni, tuo kiusaaminen. tv. Pritsku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekasotku olet itse. Mitä hyödyt tälläisestä feikkaamisesta. Onko oma elämäsi niin tylsää? tv. oikea Pritsku.

• Anonyymi

Voi hlvetti 🤬

Siinäs näit. Se oli feikki Pritsku, jota kielsin esittämästä muita, ja sinä hyökkäät taas minun kimppuuni, kun minä puolustan vain "heikompia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäs näit. Se oli feikki Pritsku, jota kielsin esittämästä muita, ja sinä hyökkäät taas minun kimppuuni, kun minä puolustan vain "heikompia".

Tässä oikea priitamaria, en koskaan käyttäisi tuota Pritskua. Hän on feikki, minä olen aito. Tämä on aivan mahdotonta nyt. Tv. Todellinen oikea ex-priitamaria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä oikea priitamaria, en koskaan käyttäisi tuota Pritskua. Hän on feikki, minä olen aito. Tämä on aivan mahdotonta nyt. Tv. Todellinen oikea ex-priitamaria

Montako ex:ää täällä nyt on? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita runo, en minä muuten tunnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako ex:ää täällä nyt on? 😂

:) Yksi on oikea ja sitten ainakin yksi väärä tai kaksi. En ole itsekään ihan varma enää. Tv. oikea ja esim.mieheksikin haukuttu ja muutenkin solvattu ex-pritsku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itse olet todellinen kiusankappale. Miksi teet tätä?? Voisin kertoa ylläpidolle, että feikkaat minua. Siellä kyllä tiedetään todellinen priitamaria eli minä

• Anonyymi

Se on jotta niin, että kaikista hämärin tyyppi on just se, jotta että mitä kukaan ei osaa edes epäillä. Että jotta silleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on jotta niin, että kaikista hämärin tyyppi on just se, jotta että mitä kukaan ei osaa edes epäillä. Että jotta silleen.

Parempi se hämäräki kuin täysin pimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ken on pimeä
        Valot ovat sammuneet
        Barbie nauraa 😁

• Anonyymi

Näin kauniin ja tyylikkään parin
      Tulin sekä iloiseksi että surulliseksi
      Olisin voinut olla heistä kumpikin
      mutta liukastuin parittomaan lapaseen kadulla.

• Anonyymi

Mummon kutoma
      Väreissä sateenkaaren
      Kepposet teki

• Anonyymi

Tunnistan aidon
      Runoista ainoastaan
      Muu on valetta

• Anonyymi

Mitä tahtoisit kuulla
        että voisit oikeaksi minua luulla?
        Puhun totuuden suulla
        en istu valheen likaisella puulla.

tv. ex-priitamaria, myös pritsku-nimmaria käyttänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tahtoisit kuulla
        että voisit oikeaksi minua luulla?
        Puhun totuuden suulla
        en istu valheen likaisella puulla.

tv. ex-priitamaria, myös pritsku-nimmaria käyttänyt

Löysinkö aidon oikean seasta
        Mielipiteesi, Pridestä, Setasta
        Voisi ehkä oikean paljastaa
        Näin voisimme totuuden tarkastaa

Hyvää yötä! 🏳️‍🌈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä! 🏳️‍🌈

Astukaa valoon, huusin
        Riisukaa maskit
        Mutta niiden takana oli tyhjää
        Käännyin kertomaan
        Ettei mihinkään voi luottaa
        Ja vaimo antoi suukon
        Nostaan kahville höpsö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Astukaa valoon, huusin
        Riisukaa maskit
        Mutta niiden takana oli tyhjää
        Käännyin kertomaan
        Ettei mihinkään voi luottaa
        Ja vaimo antoi suukon
        Nostaan kahville höpsö

Ei voi toisiin luottaa
        Liian moni persoonaansa muokkaa
        Sekaannusta sillä haluaa tuottaa

Takana yleensä vain tyhjää
        Eikai aitoa täällä enää yhtään
        Totuutta tuskin näkyy nytkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä! 🏳️‍🌈

Olisi kivempi kertoa, kun olisi varma, kuka kysyy. Vaikka samapa se. Voin kertoa, ettei suhteeni prideen ja setaan ole ihan positiivinen, kun kaikki mahdollinen tai ainakin melkein tuntuu olevan sallittua. Korjata saa, jos olen väärässä. Missä määrin seta enää ajaa lesbojen asioita. tv. Priitamaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kivempi kertoa, kun olisi varma, kuka kysyy. Vaikka samapa se. Voin kertoa, ettei suhteeni prideen ja setaan ole ihan positiivinen, kun kaikki mahdollinen tai ainakin melkein tuntuu olevan sallittua. Korjata saa, jos olen väärässä. Missä määrin seta enää ajaa lesbojen asioita. tv. Priitamaria.

"Setan tavoitteena on yhteiskunnan kokonaisvaltainen muutos, jotta ihmisoikeudet ja hyvinvointi toteutuvat Suomessa ja kansainvälisesti riippumatta ihmisten seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta. Homot, lesbot, bit, inter-, trans- ja muunsukupuoliset henkilöt, transvestiitit ja muut hlbtiq-ihmiset kohtaavat eriarvoisuutta lainsäädännössä ja arjessaan. Haluamme yhdenvertaisuuden ja ihmisoikeuksien toteutuvan kaikkien kohdalla."

Sinäkin tietääkseni sisällyt tuohon lesbona. Miksi pitäisi rajata pois kaiki muut paitsi lesbot? En minä näe sitä ainakaan lesbona tarpeelliseksi.

"Helsinki Pride -yhteisö on kansalaisjärjestö ja asiantuntijaorganisaatio, jonka tavoitteena on poistaa kulttuuriin, kieleen sekä yhteiskunnan rakenteisiin, arvoihin ja normeihin sisältyvää eriarvoisuutta.

Ennen meidät tunnettiin nimellä HeSeta ry. Nyt olemme Helsinki Pride -yhteisö, koska siitä olemme ylpeimpiä: monimuotoisesta yhteisöstämme. Vallankumoukset ja kohtaamiset, niin pienet kuin suuret, tehdään aina yhdessä. Haluamme, että jokainen tulee nähdyksi ja kohdatuksi itsenään, vapaana pelosta ja syrjinnästä.

Siksi emme tingi ihmisoikeuksista. Jokaisen tulee olla yhteiskunnan ja lainsäädännön edessä tasavertainen seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä ja sukupuolen ilmaisusta riippumatta.

Me otamme tilaa haltuun kaduilla ja verkossa. Arjen kohtaamisissa tuomme yhteisön turvaa niille, jotka ovat meistä haavoittuvimpia. Murramme syrjiviä rakenteita, tuomme ihmisiä yhteen ja teemme tilaa sateenkaaren kaikille sävyille."

Sinulle ystäväiseni

• Anonyymi

Etsin rakkautta
      Löysin passiivisuutta ja outoja roolileikkejä

Silitän itseäni, valoa joka on jo minussa

• Anonyymi

Leikit on jo leikitty
      Kaikenlaista mietitty
      Olennaiseen ei keskitytty
      Tänne aina eksytty
      Miks ei aikaa sitten jo häivytty

• Anonyymi

Tulin tänne
        vain huomatakseni
        hänestä ei merkkiäkään
        upea fiksu nainen
        varmaan suhteessa edelleen

• Anonyymi

Voimaa ja valoa
      Oikealle osuessa sekin kertoo jo tarpeeksi 💛

• Anonyymi

Vaikka emme tapaisi enää
      muistan sinun valosi
      pehmeät sormenpäät kurottivat toisiaan kohti
      tunnistus
      sellainen jota voisin kunnioittaa,
      rakastaa?

• Anonyymi

Niin monta murhaa turhaa, surmaa niin julmaa
      Nyt kuulkaa, tuumaa uudestaan tilastollinen huuhaa
      Kun laskut puurtaa, se tilastot uudeks muuntaa
      Siinä sulle puuhaa, se syyslomas kruunaa

Anna meidän vapaana lentää ja elää
      Ei satutettais ikinä heistä ketään

Häkittä vapaasti tulen ja meen
      Vakaasti välillä tuulen ja meren veen

Ja eikö jo voida
      Antaa rauhan soida

https://www.youtube.com/watch?v=d4y-oA_8CfY

• Anonyymi

Olisimme kaupungin hehkuvin pari.
      Kuinka päät kääntyisivät.
      Onnelliset jotka ovat löytäneet vihdoin vertaisensa.

• Anonyymi

Poliisikoirien syrjintää väheksytään ihan liikaa.

• Anonyymi

Just joo
      Hän päätään aukoo
      Mitähän se nyt punoo
      Juonta uutta ehkä hautoo
      Mitähän suustaan kohta laukoo

Helvetti soikoon
      Suustaan kaikukoon
      Ei mene huudot jatkoon
      Eipä tehoa nää ihmiseen aitoon
      Meneeköhän tämäkin viesti poistoon

Perkelettä mättää
      Minuun sillä hän tähtää
      Kohta paikalle tänne ehättää
      Pystyykö tunnetta enää pidättää
      Sydän arka mulla jo pelosta väpättää

Mitähän vastaa
      Samalla mitalla antaa
      Nyt heitän vain omaa arpaa
      Kirosanoja tänne ehkäpä jankkaa
      Antaa tulla vaan vaikkapa ihanaa ranskaa

Tykkäsitkö runosta AP? :D

• Mittana hällä tais olla kauha
      Tuuleltaan tuo oli onneks nyt lauha.
      Keltä lie vastausta nytten hän oottaa
      Riimejä tänne kun laitella koittaa.
      Vaan eipä vastaa kai maa eikä tuuli
      Tässäpä hälle nyt tämmönen huuli.
      Nyt ei kai kehtaa pitempää laittaa
      Vaik ei kai siitäkään niin olis haittaa.
      Vaan kun on mulla muutakin hommaa
      Eikä nää riimit nyt oikeen ees rimmaa.

Mitäs ite tykkäsit Ano?

• Anonyymi

Ei ollut minulta viesti poliisikoiran
      Silti suutani sinulle soitan
      Pahoittelut osoitan
      Viestin poistan

Ei vastannut hän kirosanoillaan
      Nyt toisenlaisilla taidoillaan
      Siitä yhdessä iloitaan
      Sydän paikoillaan

• Anonyymi

En tiedä missä liikut
      Minulla on seuraa vain vanhemmista tädeistä
      Alkaa jo riittää
      Missä olet kaunis, älykäs, pehmeä luonteinen

• Anonyymi

Aika pysähtyy
        Nuoruuttaan vain muistelee
        Tädin sylissä

• Anonyymi

Olisitko ystäväni, onnistuuko
      miten harvinaista se olisi

En tarvitse ympärilleni kuolaajia ja rajattomia ihmisiä

• Anonyymi

Arvoitus suuri
        Mistä löydät ystävän
        Elämän voima

• Anonyymi

Edullisemmissa viineissä ei ole varpaan väleistä mitään makua.

• Anonyymi

Kypsyy huolella
        Rypäleet auringossa
        Tuoksu lasissa

• Anonyymi

Kaukaa näen sut
      Silmissäsi magneetit
      Niihin mä juutun.

• Anonyymi

Kylmenee taas sää
      Sielu kaipaa lämpöä
      Vaihtuu kuu toiseen

• Anonyymi

Pudonneet lehdet
      Värit lentävät maassa
      Luonto lepää

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe