Viimeyönä Kirjokallionkadulla paikalla pelastusajoneuvoja runsaasti. Tietoo jollai mitä oli tapahtunut?
Petäsmäessä tapahtuu
10
382
Vastaukset
- Anonyymi
Olikohan siellä Rave24 tapahtuma.
- Anonyymi
näitä erilaisia pelastustoimia ja poliisitoimia raportoidaan eri paikkakuntien palstoille vähän väliä.
mahtaako olla ihan oikeasti jotain tapahtumaa taustalla vai onko kyseessä jonkun sepittelijän kirjoitukset?- Anonyymi
Kyllä Kirjokallionkadulla ainakin oli tapahtumaa la-su välisenä yönä.
- Anonyymi
Adolf.
- Anonyymi
Minusta oli erityisen törkeää, että tämä biisi pauhasi taustalla https://www.youtube.com/watch?v=4jGSD5us9Wg .
- Anonyymi
Petäsmäkeä haukutaan Kirjokallionkadun takia. Muuten alue rauhallista. Voisiko jokin keino olla jolla Kirjokallionkadusta pääsisi eroon?
- Anonyymi
Helpoin tapa olisi varmasti muuttaa Kirjokallionkadun nimi niin silloin siitä pääsisi eroon.
- Anonyymi
Pitäisiköhän Petäsmäkeen saada ikioma poliisilaitos niin olisi apu aina lähellä.
- Anonyymi
Eikö se riitä että sairaala on lähellä.
- Anonyymi
Mä olen ollut Petäsmäessä aikoinaan looppina ja se työ oli aina haastavaa kun oli paljon porukkaa mitä pitä valvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835