Uusimmasta videosta selvisi, että Humu aikoo Karibialle. Ei tällä reissulla, mutta myöhemmin.
Silloinkin varmasti riittää arvostelijoita, jotka sanovat, että ei voi.
Humu aikoo Karibialle
8
501
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt HumuMc on eilen lähtenyt Azoreilta. Toivottavasti eivät suoraan Portugaliin yritä. Portugalin edustalla aika reipasta sivutuulta nyt vuorokausitolkulla. Voisiko siitä yläpuolelta luikauksella vedellä suoraan epsanjanpuolelle Corunaan? Toi Portugalin edusta taitaa olla monelle paluumatkalaiselle melkoinen koettelemus. Sivuvastaiseen siellä nyt puskettava. Minä olisin Humun tilanteessa vielä odottanut iisimpää sääikkunaa.
- Anonyymi
Jaa uusimman videon lopussa avataan suunnitelmaa..voihan tuo hyvinkin mennä ja sitä toivotamme. On tuossa mahdollisuuksia päästä kunnon kyytiin..mutta tuskin mitään vaarallista
- Anonyymi
Jaahas, 10 päivän legi ja lähtivät lauantaina..millaisessa kelissä siellä rannikon tuntumassa vedellään viikonloppuna ja alkuviikosta?
- Anonyymi
Ymmärränkö oikein, että Humu lähettää tällä hetkellä videoita mereltä?
- Anonyymi
Lähettää maista.
- Anonyymi
Ostais Nordhavnin niin ei tarvitsisi miettiä mihin suuntaan tuuli puhaltaa. Pistää nokan kohti määränpäätä ja autopilotin päälle ja voi mennä olohuoneeseen hörppimään konjakkia.
- Anonyymi
Kuten silloin kun cruise control tuli autoihin niin uuden vanin ostanut kytki ajaessaan sen päälle ja siirtyi takatiloihin lepäilemään.
- Anonyymi
Ei se noin mene. Tuutuni seilasi NH veneellään +10 vuotta ja matkat vaativat kyllä suunnittelua ja tarvittaessa muutoksia matkalla ja myös veneessä, jotta pitkät ylitykset, kuten intian valtameri taittuu, lisä polttoaineetta tarvittiin mukaan reippaasti, myrsky lasit ikkunoille jne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297