Ilmastonmuutos kuulemma keskittyä valhe

Anonyymi-ap

Mittarit ja ennusteet kertovat aivan muuta.

Jos tämän hetkinen ennuste toteutuu, loppuviikosta 40 asteen rajapyykki voi rikkoutua Turkin ja Kreikan lisäksi paikoin myös Italiassa, Makedoniassa, Bulgariassa ja Romaniassa.

18

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuoleva Aurinko syö maapallon noin 7,59 miljardin vuoden kuluttua. Aurinko on silloin 2730 kertaa kirkkaampi kuin tänään. Elämä maapallolla loppuu varmasti viimeistään silloin, koska maapalloa ei enää ole.

      • Maapallon on laskettu syntyneet noin 4,5 miljardia vuotta sitten.


      • Anonyymi
        kaskisaar kirjoitti:

        Maapallon on laskettu syntyneet noin 4,5 miljardia vuotta sitten.

        Ai oikeinko laskettu? Hihasta vedetty, arvailtu, satuiltu. Maailma on noin kuusituhatta vuotta vanha. Pian alkaa ahdistuksen aika, seritsemän vuotta, sen jälkeen Jeesuksen tuhatvuotinen hallituskausi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oikeinko laskettu? Hihasta vedetty, arvailtu, satuiltu. Maailma on noin kuusituhatta vuotta vanha. Pian alkaa ahdistuksen aika, seritsemän vuotta, sen jälkeen Jeesuksen tuhatvuotinen hallituskausi.

        Joo, niin varmaan. Mitä oli ennen sitä?


      • Anonyymi

        Maapallon keskilämpötila jatkaa nousuaan vuodesta toiseen.

        Ja sinä et sitä usko🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallon keskilämpötila jatkaa nousuaan vuodesta toiseen.

        Ja sinä et sitä usko🤣

        Miksi en uskoisi. Luitko edes linkin jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallon keskilämpötila jatkaa nousuaan vuodesta toiseen.

        Ja sinä et sitä usko🤣

        Koska jatkuvasti vähennetään mittauspisteitä arktisilta alueilta ja lisätään niitä päiväntasaajan seuduille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallon keskilämpötila jatkaa nousuaan vuodesta toiseen.

        Ja sinä et sitä usko🤣

        Ei ilmasto ole lämmennyt kuin herkkäuskoisten hihhuleiden päässä.

        Talvet ovat vain pidentyneet viimeisenä 4 vuotena, toukokuussa Venäjällä kylmintä 100 vuoteen, viime talvena tuli useita kylmyysennäyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jatkuvasti vähennetään mittauspisteitä arktisilta alueilta ja lisätään niitä päiväntasaajan seuduille.

        Höpsis.


    • Anonyymi

      Se on nimenomaan on valhe ja kaikkien aikojen huijaus. Mutta ei sillä tavalla kuin kuvittelette, vaan täsmälleen päinvastaisella tavalla. Tämän vuosikymmenen loppuun mennessä karmea totuus valkenee kaikille.

    • Anonyymi

      Ilmu on vain bisnestä.

      • Anonyymi

        Mutta tuntuu kuumuutena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuntuu kuumuutena

        30-luvun lopussa huomattiin sama lämpeneminen. Seuraava vuosikymmen muutti kaiken. Ei ilmastosta voi kymmenien vuosien perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tarvitaan satoja vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30-luvun lopussa huomattiin sama lämpeneminen. Seuraava vuosikymmen muutti kaiken. Ei ilmastosta voi kymmenien vuosien perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tarvitaan satoja vuosia.

        "Tarvitaan satoja vuosia"

        Näin se varmaan olisi normaalitilanteessä. Nyt kuitenkin ihmisen vaikutus ilmaston lämpenemiseen on niin rajua, että muutoksien luotettavaan rekisteröimiseen riittää jo muutama vuosikymmen. Trendi on tässä asiassa tavattoman selkeä.

        Tuossa hauskanen todiste asiasta. Ollos hyvä ja kumoa tuo vaikka "mittauspisteiden siirtämisellä napapiiriltä päiväntasajalle" 😎


        >>Tutkija selvitti Aurajoen jäitten lähdöt 270 vuoden ajalta – syntyi kansainvälisesti merkittävä ilmastonmuutoksen mittari<<

        >>1900-luvun kuluessa jäiden lähtö on aikaistunut 16 päivää. <<


        https://yle.fi/a/3-10685997


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tarvitaan satoja vuosia"

        Näin se varmaan olisi normaalitilanteessä. Nyt kuitenkin ihmisen vaikutus ilmaston lämpenemiseen on niin rajua, että muutoksien luotettavaan rekisteröimiseen riittää jo muutama vuosikymmen. Trendi on tässä asiassa tavattoman selkeä.

        Tuossa hauskanen todiste asiasta. Ollos hyvä ja kumoa tuo vaikka "mittauspisteiden siirtämisellä napapiiriltä päiväntasajalle" 😎


        >>Tutkija selvitti Aurajoen jäitten lähdöt 270 vuoden ajalta – syntyi kansainvälisesti merkittävä ilmastonmuutoksen mittari<<

        >>1900-luvun kuluessa jäiden lähtö on aikaistunut 16 päivää. <<


        https://yle.fi/a/3-10685997

        Ja silti mitään kiirettä ei ole ja toimiin on aikaa vaikka kuinka paljon. Kauppiaat aina yrittää korostaa miten valtava kiire asialla on, koska he ovat valehtelijoita ja huijareita. Mitä enemmän kiirettä korostetaan niin sitä varmemmin kyseessä on huijaus ja yritetään myydä ylihintaista paskaa idiooteille.

        Nytkin kotitalouksien pitäisi keskittyä leikkaamaan menojaan ja vähentämään velkaantumista. Jotkut sähköautojen kaltaiset typerät romut ei ole euronkaan velan arvoisia. Ja muutenkin, nyt kannattaa käyttää autoihin vähemmän rahaa kuin ennen. Kun jostain säästetään niin auto on ensimmäisenä säästölistalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti mitään kiirettä ei ole ja toimiin on aikaa vaikka kuinka paljon. Kauppiaat aina yrittää korostaa miten valtava kiire asialla on, koska he ovat valehtelijoita ja huijareita. Mitä enemmän kiirettä korostetaan niin sitä varmemmin kyseessä on huijaus ja yritetään myydä ylihintaista paskaa idiooteille.

        Nytkin kotitalouksien pitäisi keskittyä leikkaamaan menojaan ja vähentämään velkaantumista. Jotkut sähköautojen kaltaiset typerät romut ei ole euronkaan velan arvoisia. Ja muutenkin, nyt kannattaa käyttää autoihin vähemmän rahaa kuin ennen. Kun jostain säästetään niin auto on ensimmäisenä säästölistalla.

        "Ja silti mitään kiirettä ei ole ja toimiin on aikaa vaikka kuinka paljon. "

        - Mistä näkökulmasta katsoen, Peräseinäjoen Metsäkylän aikamiespojan taka-kamarinko?

        Tosiasia on se, että jo nyt ollaan myöhässä, ja rumasti. Se, että Intia ja Kiina vetkuttelevat asiassa, on vain ajan kysymys. Delhin tappohelteet kyllä opettavat utkan uimaan Intiassakin.

        Metsälehti 2023:

        >>Metsälehti Saksassa: Kuusikot tekevät kuolemaa, tuho jatkuu<<

        Ilmastonmuutoksen tuhot kolkuttelevat jo yllättävän lähellä.

        Jonkun mielestä on perempi pistää pää pusikkoon ja yrittää unohtaa koko asia.


        https://www.metsalehti.fi/artikkelit/metsalehti-saksassa-kuusikot-tekevat-kuolemaa/#751f3d11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja silti mitään kiirettä ei ole ja toimiin on aikaa vaikka kuinka paljon. "

        - Mistä näkökulmasta katsoen, Peräseinäjoen Metsäkylän aikamiespojan taka-kamarinko?

        Tosiasia on se, että jo nyt ollaan myöhässä, ja rumasti. Se, että Intia ja Kiina vetkuttelevat asiassa, on vain ajan kysymys. Delhin tappohelteet kyllä opettavat utkan uimaan Intiassakin.

        Metsälehti 2023:

        >>Metsälehti Saksassa: Kuusikot tekevät kuolemaa, tuho jatkuu<<

        Ilmastonmuutoksen tuhot kolkuttelevat jo yllättävän lähellä.

        Jonkun mielestä on perempi pistää pää pusikkoon ja yrittää unohtaa koko asia.


        https://www.metsalehti.fi/artikkelit/metsalehti-saksassa-kuusikot-tekevat-kuolemaa/#751f3d11

        >>India’s scorching heat and lack of water leave Delhi’s poor to suffer worst of climate crisis<<

        Ohessa tuore CNN-artikkeli tällä foorumilla dissatuistav Delhin helteistä. Kun slummialueella veden saanti loppuu, ovat mellakat ja kapinat kiven heiton etäisyydellä.

        Pidemmällä aikavälillä artikkeli ennakoin osan Intiaa muuttuvan asuinkelvottomaksi kuumuuden ja sitä seuraavan kuivuuden johdosta.

        “The heat has risen drastically over the last five to 10 days.."

        “𝐓𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐫𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐝𝐫𝐚𝐬𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝟏𝟎 𝐝𝐚𝐲𝐬.."
        (näkyykö lihavoituna?)

        ...ja foorumin neropatit vänkäävät, ettei ilmastonmuutoksen torjunnan kanssa ole mitää kiirettä.


        https://edition.cnn.com/2024/06/01/india/india-scorching-heat-climate-crisis-intl-hnk/index.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe