Europarlamenttiin jo ennakkoäänillä!
Onnea Pekka!👍
Pekka Toveri
12
279
Vastaukset
- Anonyymi
Liian monta ääntä satusedälle. Lupasi jo vuosi-pari sitten että Venäjältä loppuu aseet mutta sota vain jatkuu ja jatkuu. Onko mikään herran ennuste oikeasti toteutunut?
- Anonyymi
On.
Mutta sota vain jatkuu ja jatkuu.
Toverit lupasi niin ja niin kävi. - Anonyymi
Kyllä voi sanoa että aseet on loppu, nyt roudataan kadulta väkivalloin kaapattuja kansalaisia työnnettäväksi etulinjaan.Hullun diktaattorin järjetöntä toimintaa, sitä on mahdotonta kenenkään ennustaa tarkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi sanoa että aseet on loppu, nyt roudataan kadulta väkivalloin kaapattuja kansalaisia työnnettäväksi etulinjaan.Hullun diktaattorin järjetöntä toimintaa, sitä on mahdotonta kenenkään ennustaa tarkkaan.
Ihme ja kumma kun tällaista ei käytännössä tunnu tapahtuvan muuta kuin Ukrainassa eikä Venäjällä, netissä löytyy ihan videokuvaa näistä ”kaappauksista”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ja kumma kun tällaista ei käytännössä tunnu tapahtuvan muuta kuin Ukrainassa eikä Venäjällä, netissä löytyy ihan videokuvaa näistä ”kaappauksista”.
Onko venäjä enää edes netissä, eikös se ole eristäytynyt muusta maailmasta jo siltäkin osin?
Siitä on ollut tosiaan myös videoita kun r*ssät Ukrainalta varastamillaan alueilla pakottavat paikallisia rintamalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko venäjä enää edes netissä, eikös se ole eristäytynyt muusta maailmasta jo siltäkin osin?
Siitä on ollut tosiaan myös videoita kun r*ssät Ukrainalta varastamillaan alueilla pakottavat paikallisia rintamalle.Niinhän sinä luulet kun iltalehdissä kirjoitetaan kaikenlaista propagandaa aivan yhtä paljon kuin Venäjälläkin. Ihan kuule youtube, facebook, instagram ym. toimivat niin kuin ennenkin ja lännen uutiset näkyvät kyllä Venäjälläkin jos niitä joku haluaa katsoa. Jos jo 80-luvulla virolaiset katsoivat Neuvostoliiton alla Suomen televisiota niin luuletko että nykypäivänä muka sensuuri toimisi paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä luulet kun iltalehdissä kirjoitetaan kaikenlaista propagandaa aivan yhtä paljon kuin Venäjälläkin. Ihan kuule youtube, facebook, instagram ym. toimivat niin kuin ennenkin ja lännen uutiset näkyvät kyllä Venäjälläkin jos niitä joku haluaa katsoa. Jos jo 80-luvulla virolaiset katsoivat Neuvostoliiton alla Suomen televisiota niin luuletko että nykypäivänä muka sensuuri toimisi paremmin?
Paskan marjat. Jo vuonna 2022 Venäjä rajoitti Facebookiin, silloiseen Twitteriin ym. pääsyä kansalaisiltaan sen vuoksi ettei sisäistä keskustelua syntyisi laittomasta hyökkäyksestä Ukrainaan. Ei saanut kutsua edes sodaksi ja jos joku kutsui, häkki heilahti "sisäpoliittisen tilanteen ja turvallisuuden heikentämisestä" Suomeksi sanottuna Diktaattorin vastustamisesta.
Varmaan saakin rauhassa katsella lännen uutisia siellä, kohta joku ilmiantaa ja fsb:n miehet ilmestyy ovelle.
Kuule tämän päivän putinin Venäjällä sensuuri on tiukempaa ja sairaampaa kuin neuvostoliiton aikana, tämä on fakta.
Putinistit vihaa Suomen iltapäivälehtiä koska ne uskaltavat kirjoittaa asiat niinkuin ne todellisuudessa ovat. Venäjällä lehdistön oikeus kirjoittaa vastaavalla tavalla on putinin valtakaudella täydellisesti tuhottu.
Silti putinistit nuolevat idolinsa p*rsettä Suomessakin. Käsittämätöntä tyhmyyttä.
- Anonyymi
Onneksi tämä kapiaìnen joutui poliitikkojen hautausmaalle Brysseliin.
- Anonyymi
EU tarvitsee venäjän toppuuttelijoita, siihen Pekka on mies paikallaan.
- Anonyymi
Turvallisuuspolitiikkaan perehtyneitä henkilöitä tarvitaan nyt kipeästi EU:n tulevasta linjasta päättämään. Naapurin luiskaotsainen lihotussika vaikuttaa sielläkin sisäpiirin laitaoikeiston kautta joka päivä.
- Anonyymi
Ei kuulu joensuu palstalle.
Terv. Palstanturvajoukkojen komentaja - Anonyymi
Nyt värvää venäjä afrikkalaisia kun vangit loppu.
Eiköhän tyhjennetä samantien meidän hotellit.
Elinkautisvangit ja petoviilikset etulinjaan. Ja talousrikolliset. (Yli millin kurmut)
Muut antamaan suojatulta.
Tarjouskilpailutus kuten tiregtiivit määrää.
Ukraina, Venäjä, ValkoVenäjä, Israel, hamash.
Alin tarjous lentolippu(vain meno).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569