Taalintehtaan ilmavalvonnassa skumppa kuohunnee. Nauvon imaami puolestaan syö kynsinauhansa ja imuroi kiljua kaksin käsin turruttaakseen kommunismi-kummituksensa.
Pankkomajurin ennustajanlahjat on aiemmin kevyiksi punnittu. 2019 Keskustan piti Pankkomajurin ennusteessa saada 26 %:n kannatus, mutta sai saavillisen kylmää niskaansa tuloksella 13,8 % :))))))))
Onnea Li sekä Martti!!!
Li ja Martti jyräsivät Pankkomajurin! Persuille totaaliromahdus ennakkoäänissä. pudotusta -7,1 %-yks
5
181
Vastaukset
- Anonyymi
Joko muutat Venäjälle huonosta suomesta.
t Taisto kommunisteista- Anonyymi
Muuta itse, kun Venäjää ihailet. Kansalliskonservatiivioikeistolainen Putinisi odottaa jo saapumistasi, jotta pääsette yhdessä vihaamaan ay-liikettä sekä demareita että vassareita.
- Anonyymi
Nauvon imaamia ketuttaa ylivoimaisesti eniten se, että tarvittiin lopulta vain yksi vasemmistolainen nainen lakaisemaan koko persupuolue kumoon vaaleissa.
Perussuomalaiset: 139 019 ääntä (valtakunnallisesti koko puolueelle), 7,6 %.
Li Andersson: 247 604 ääntä (yksistään) - Anonyymi
Li Putinin edustaja tovereieen. Vastustavat Natoa. Turhaa komukat kehuttu Putinia tukijoineen. EU :ssa selvät näytöt.
- Anonyymi
Älähän persutoljake valehtele taas! Ymmärrämme suuren tuskasi, mitä oma persekipuilusi sinulle tuottaa. Vain valehtelusi määrä ylittää äärettömän tyhmyytesi määrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184