Taalintehtaan ilmavalvonnassa skumppa kuohunnee. Nauvon imaami puolestaan syö kynsinauhansa ja imuroi kiljua kaksin käsin turruttaakseen kommunismi-kummituksensa.
Pankkomajurin ennustajanlahjat on aiemmin kevyiksi punnittu. 2019 Keskustan piti Pankkomajurin ennusteessa saada 26 %:n kannatus, mutta sai saavillisen kylmää niskaansa tuloksella 13,8 % :))))))))
Onnea Li sekä Martti!!!
Li ja Martti jyräsivät Pankkomajurin! Persuille totaaliromahdus ennakkoäänissä. pudotusta -7,1 %-yks
5
298
Vastaukset 5
- Anonyymi
Joko muutat Venäjälle huonosta suomesta.
t Taisto kommunisteista- Anonyymi
Muuta itse, kun Venäjää ihailet. Kansalliskonservatiivioikeistolainen Putinisi odottaa jo saapumistasi, jotta pääsette yhdessä vihaamaan ay-liikettä sekä demareita että vassareita.
- Anonyymi
Nauvon imaamia ketuttaa ylivoimaisesti eniten se, että tarvittiin lopulta vain yksi vasemmistolainen nainen lakaisemaan koko persupuolue kumoon vaaleissa.
Perussuomalaiset: 139 019 ääntä (valtakunnallisesti koko puolueelle), 7,6 %.
Li Andersson: 247 604 ääntä (yksistään) - Anonyymi
Li Putinin edustaja tovereieen. Vastustavat Natoa. Turhaa komukat kehuttu Putinia tukijoineen. EU :ssa selvät näytöt.
- Anonyymi
Älähän persutoljake valehtele taas! Ymmärrämme suuren tuskasi, mitä oma persekipuilusi sinulle tuottaa. Vain valehtelusi määrä ylittää äärettömän tyhmyytesi määrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556