Li ja Martti jyräsivät Pankkomajurin! Persuille totaaliromahdus ennakkoäänissä. pudotusta -7,1 %-yks

Anonyymi-ap

Taalintehtaan ilmavalvonnassa skumppa kuohunnee. Nauvon imaami puolestaan syö kynsinauhansa ja imuroi kiljua kaksin käsin turruttaakseen kommunismi-kummituksensa.

Pankkomajurin ennustajanlahjat on aiemmin kevyiksi punnittu. 2019 Keskustan piti Pankkomajurin ennusteessa saada 26 %:n kannatus, mutta sai saavillisen kylmää niskaansa tuloksella 13,8 % :))))))))

Onnea Li sekä Martti!!!

5

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko muutat Venäjälle huonosta suomesta.

t Taisto kommunisteista

• Anonyymi

Muuta itse, kun Venäjää ihailet. Kansalliskonservatiivioikeistolainen Putinisi odottaa jo saapumistasi, jotta pääsette yhdessä vihaamaan ay-liikettä sekä demareita että vassareita.

• Anonyymi

Nauvon imaamia ketuttaa ylivoimaisesti eniten se, että tarvittiin lopulta vain yksi vasemmistolainen nainen lakaisemaan koko persupuolue kumoon vaaleissa.

Perussuomalaiset: 139 019 ääntä (valtakunnallisesti koko puolueelle), 7,6 %.

Li Andersson: 247 604 ääntä (yksistään)

• Anonyymi

Li Putinin edustaja tovereieen. Vastustavat Natoa. Turhaa komukat kehuttu Putinia tukijoineen. EU :ssa selvät näytöt.

• Anonyymi

Älähän persutoljake valehtele taas! Ymmärrämme suuren tuskasi, mitä oma persekipuilusi sinulle tuottaa. Vain valehtelusi määrä ylittää äärettömän tyhmyytesi määrän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe