Taalintehtaan ilmavalvonnassa skumppa kuohunnee. Nauvon imaami puolestaan syö kynsinauhansa ja imuroi kiljua kaksin käsin turruttaakseen kommunismi-kummituksensa.
Pankkomajurin ennustajanlahjat on aiemmin kevyiksi punnittu. 2019 Keskustan piti Pankkomajurin ennusteessa saada 26 %:n kannatus, mutta sai saavillisen kylmää niskaansa tuloksella 13,8 % :))))))))
Onnea Li sekä Martti!!!
Li ja Martti jyräsivät Pankkomajurin! Persuille totaaliromahdus ennakkoäänissä. pudotusta -7,1 %-yks
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
Joko muutat Venäjälle huonosta suomesta.
t Taisto kommunisteista- Anonyymi
Muuta itse, kun Venäjää ihailet. Kansalliskonservatiivioikeistolainen Putinisi odottaa jo saapumistasi, jotta pääsette yhdessä vihaamaan ay-liikettä sekä demareita että vassareita.
- Anonyymi
Nauvon imaamia ketuttaa ylivoimaisesti eniten se, että tarvittiin lopulta vain yksi vasemmistolainen nainen lakaisemaan koko persupuolue kumoon vaaleissa.
Perussuomalaiset: 139 019 ääntä (valtakunnallisesti koko puolueelle), 7,6 %.
Li Andersson: 247 604 ääntä (yksistään) - Anonyymi
Li Putinin edustaja tovereieen. Vastustavat Natoa. Turhaa komukat kehuttu Putinia tukijoineen. EU :ssa selvät näytöt.
- Anonyymi
Älähän persutoljake valehtele taas! Ymmärrämme suuren tuskasi, mitä oma persekipuilusi sinulle tuottaa. Vain valehtelusi määrä ylittää äärettömän tyhmyytesi määrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912