Äärivasemmisto voitti Suomessa

Anonyymi-ap

Onnittelut äärivasemmistolle. Suomen Eduskunnassa ei ole Vasemmistoliittoa enemmän vasemmalla olevaa puoluetta.

12

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeintä oli, että persut palasivat normaaliin kannatukseensa.

• Anonyymi

40% äänestys prosentilla en alkaisi leijumaan. Todistetusti eu vaaleissa on aina alhainen äänestys prosentti joka on mennyt kokoomukselle ja toinen puoli vihervasemmistolaiselle roskasakille. Ette te eduskuntavaaleissa edelleenkään oikeistoa voita eikä kokoomus saati kukaan muukaan oikeistopuolue kanssanne yhteistyötä tee.
        Pääasia oli, että oikeisto vei kaikkialla eu.ssa voitot. Olihan suomen meppipaikatkin oikeisto 8, vasemmisto 7 paikkaa.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

40% äänestys prosentilla en alkaisi leijumaan. Todistetusti eu vaaleissa on aina alhainen äänestys prosentti joka on mennyt kokoomukselle ja toinen puoli vihervasemmistolaiselle roskasakille. Ette te eduskuntavaaleissa edelleenkään oikeistoa voita eikä kokoomus saati kukaan muukaan oikeistopuolue kanssanne yhteistyötä tee.
        Pääasia oli, että oikeisto vei kaikkialla eu.ssa voitot. Olihan suomen meppipaikatkin oikeisto 8, vasemmisto 7 paikkaa.😉

". Ette te eduskuntavaaleissa edelleenkään oikeistoa voita "

Aika koomista, että yhden virkkeen perusteella joku päättelee minun olevan vasemmistolainen! 😂😂😂😂 En ole eläessäni äänestänyt yhtään vasemmistopuoluetta. Ikää on kohta 80 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vihervasemmisto on sun mielestä roskasakkia? No, joku voi ajatella teistä porvareista samoin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

". Ette te eduskuntavaaleissa edelleenkään oikeistoa voita "

Aika koomista, että yhden virkkeen perusteella joku päättelee minun olevan vasemmistolainen! 😂😂😂😂 En ole eläessäni äänestänyt yhtään vasemmistopuoluetta. Ikää on kohta 80 vuotta.

Että ihan muuten vaan haukut täällä oikeistoa ja sitten sanot ettet ole vihervasureita 😂

• Anonyymi

Ylen toimittajakunnassa on edelleen runsaasti äärivasemmistolaisia.

• Anonyymi

Nämä poliittiset höponät eivät kuulu tälle palstalle.

• Anonyymi

Miksi et kommentoi samaa kun vasurit pilkkaavat täällä oikeistoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kommentoi samaa kun vasurit pilkkaavat täällä oikeistoa?

Niinhän se on. Vasemmistoaate on Ylelle pyhä.

• Anonyymi

Äärivasemmisto jonka olemassaoloa ei YLE:n uutistoimituksessa tunnusteta.

• Anonyymi

Äärivasemmisto voitti, YLE uutistoimitus riemuitsi?

• Anonyymi

Mutta äärivasemmistosta ja varsinkin äärivasemmiston venäjämyönteisyydestä on YLE:llä kielletty puheenaihe, heti joutuu sensuuriin ja toimittaja ongelmiin jos moisesta edes vihjaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4711
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2476
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      143
      2043
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1969
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1596
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      16
      1404
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      104
      1022
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      862
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe