kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottajan viesti siellä koski vain halua e-laskuihin. Enää öljyn vaihto autoon ja pulttien kiristys. Sitten matka kohti kesälaitumia.
Elämä jatkuu niinkuin yksi lohduttaja totesi. Pakko se on uskoa, mutta tokmanilla en kykene vähään aikaan käymään. Viimeiset valokuvatkin olen poistanut. Niitä katsoessa tunne oli vähän sama, kuin siivotessani tiettyjä sähköposteja vuosia sitten, kun en kyennyt niitä enää lukemaan. Aurinkolasit pitää olla silmillä koiranruokahyllyillä niinkuin eilen.
Näppärä toi suomi.fi
4
159
Vastaukset
Ai pahus kun jäi ne alkuemojit pois. Nyt en itsekään löydä tätä kirjautumatta.
- Anonyymi
Näin on. Kiva kun menee kameratolppasakot sinne nopeasti kotimaan reissuilla. Miten jäikin taas huomaamatta se 60 rajoitus valtatiellä.
Jossain risteyksissä on nopeusrajoitus niin ylhäällä ettei sitä ehdi huomata. Etenkään sateella. Mulla satasen alueella jäi 80 huomaamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671823Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561377Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1961142Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541097Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus771060Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37995- 62916
- 66913
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211875Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830