kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottajan viesti siellä koski vain halua e-laskuihin. Enää öljyn vaihto autoon ja pulttien kiristys. Sitten matka kohti kesälaitumia.
Elämä jatkuu niinkuin yksi lohduttaja totesi. Pakko se on uskoa, mutta tokmanilla en kykene vähään aikaan käymään. Viimeiset valokuvatkin olen poistanut. Niitä katsoessa tunne oli vähän sama, kuin siivotessani tiettyjä sähköposteja vuosia sitten, kun en kyennyt niitä enää lukemaan. Aurinkolasit pitää olla silmillä koiranruokahyllyillä niinkuin eilen.
Näppärä toi suomi.fi
4
175
Vastaukset
Ai pahus kun jäi ne alkuemojit pois. Nyt en itsekään löydä tätä kirjautumatta.
- Anonyymi
Näin on. Kiva kun menee kameratolppasakot sinne nopeasti kotimaan reissuilla. Miten jäikin taas huomaamatta se 60 rajoitus valtatiellä.
Jossain risteyksissä on nopeusrajoitus niin ylhäällä ettei sitä ehdi huomata. Etenkään sateella. Mulla satasen alueella jäi 80 huomaamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1994021Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382245Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797