Helpottaa toki oloja täällä Suomessa.
Pakkoruotsi koko Eurooppaan - Henriksson ja Andersson lähtevät hakemaan uusia voittoja.
17
156
Vastaukset
- Anonyymi
Surkeaa, pakkoenglannittaja, surkeaa.
- Anonyymi
Surkeaa on pakkoruotsi.
Mutta ehkä Euroopassa ovat innoissaan...- Anonyymi
Surkea olet itse, pakkoenglannittaja.
- Anonyymi
Eurooppa saakoon pakkoruotsinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurooppa saakoon pakkoruotsinsa
Pakkoenglanti siellä jo onkin.
- Anonyymi
Eurooppa parka - mutta täällä helpottaa.
- Anonyymi
Ei vaikuta siltä että palstapersuilla helpotti.
- Anonyymi
Pakkoruotsi purettava. Nuorten parhaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsi purettava. Nuorten parhaaksi.
Pakkoenglanti on purettava!
Nuorten parhaaksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoenglanti on purettava!
Nuorten parhaaksi!Saataisiinpa pakollinen englanti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saataisiinpa pakollinen englanti
Olet n. 50 vuotta ajastasi jäljessä. Nyt pitäisi miettiä miten päästään eroon joka paikkaan ängetystä pakkoenglannista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet n. 50 vuotta ajastasi jäljessä. Nyt pitäisi miettiä miten päästään eroon joka paikkaan ängetystä pakkoenglannista.
Pakkoenglannin vaatiminen on hyvin outo ilmiö (vain tällä palstalla), koska kaikki Suomessa lukevat englantia. Iso osa pakolla.
- Anonyymi
Ikävä asenne Liillä ja Anna-Majalla
- Anonyymi
Ikävä asenne sinulla, pakkoenglannittajapersu.
- Anonyymi
Kohta ne alkaa puhua ruotsii euroopassa ja joka puolella suomen ympärillä.. Pakko englannittajan naapurit puhuu kohta ruotsia. Ja kohta sen vaimoki sanoo inte tillåtet idag.
- Anonyymi
Sinne vaan
- Anonyymi
Pois täältä pakkoruotsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961