Onko Jorma saanut kriisiapua vaalien tuloksen johdosta?
Tulos oli niin karmea ettei siitä pääse yli vaikka katselisi Purran kuvaa monta tuntia putkeen. Jormaa on kuulemma järkyttänyt mm. se, ettei edes persut äänestäneet persuja. Voimia Jormalle!
Kuinka Jorma voi?
34
1671
Vastaukset
- Anonyymi
Persunpesän ajatushautomossa oli suositeltu lääkkeeksi uuden mepin ja hänen puolisonsa yhteiskuvan katselua.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen on tämä meppikin. Tuomio uskonrauhan rikkomisesta, kolme tuomiota kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Vastustaa maahanmuuttoa, itsellä puolisona maahanmuuttaja.
- Anonyymi
Alan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen on tämä meppikin. Tuomio uskonrauhan rikkomisesta, kolme tuomiota kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Vastustaa maahanmuuttoa, itsellä puolisona maahanmuuttaja.
Se on gay man
- Anonyymi
Katso aamulla posliiniastiassa tuotokset ennen kun heität paperit päälle. Se virkistää, siinä näkyy ja tuoksuu persausten tuotokset.
- Anonyymi
Vetääkö Jorma omaa linjaansa eikä kunnioita Purran ja muiden suurten persujohtajien ajatuksia? Purra painotti ennen vaaleja niiden tärkeyttä, Jorma taas kertoo ettei vaaleilla ollut mitään merkitystä. Onko Jorma jopa Purraakin viisaampi?
- Anonyymi
Jorma ei ole vielä(kään) ymmärtänyt vaalien tulosta.
- Anonyymi
Kyllä saamme Jorman viisauksista nauttia taas, ei syytä huoleen!
- Anonyymi
Jaa mistä?
- Anonyymi
Hämmästyttävää kuinka virkavallan edustaja voi olla avoimesti rasisti. Ei voi olla vaikuttamatta käyttäytymiseen työtehtävissä.
- Anonyymi
Suomessa poliisi voi tehdä mitä vaan, etenkin jos on persu.
- Anonyymi
Jorma oli ostanut 7 kpl punaista MAGA-lippistä, yhden jokaiselle viikonpäivälle.
- Anonyymi
Onko myös sideharson pala korvaan laitettuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko myös sideharson pala korvaan laitettuna?
Juu, oli sillä mustanmaijan ensiapupakkauksesta otettu sideharson pala toisen korvan päällä. Otti sen sitten pois kun Amerikan öyhöpersukin otti.
- Anonyymi
Petosjytky. ( toivottavasti petturipersut romahtavat aivan täysin )
- Anonyymi
Purra ennen vaaleja : "Köyhiltä EI leikata".. Purra vaalien jälkeen : "Köyhiltä leikataan ja saksitaan kaikki " !!
- Anonyymi
Tyypillistä persuilua.
Käsittämätöntä että jotkut noita on äänestäneet. Eivät pysty kuin luettelemaan ongelmia ja sitten kun on valtaa niin leikataan, leikataan ja leikataan, etenkin niiltä typeryksiltä jotka persuja äänestivät.
- Anonyymi
Hän se kokeilee rajoja surutta. Saa nähdä onko virkamiehillä itänaapurin agendan levittämisessä mitään rajoitusta.
- Anonyymi
Kankaanpäästä lähtöisin oleva Pauli Aalto-Setälä kirjoittaa:
"Suurin turvallisuusriskimme lähivuosina on meitä jakava dis- ja misinformaatio.
Tahallisesti tai ajattelematta levitetty väärä, vastakkainasettelua kiihdyttävä tarina.
Joka uutisesta ja huhusta ei pidä provosoitua, vaikka kysyntää olisi.
Älä pelaa Putinin pussiin."
Voi kun kaikki jormatkin tämän vähitellen ymmärtäisivät.
- Anonyymi
Keljuttaako teitä näin kovasti, jos Suomen poliisissa on yksi omilla ajatuksillaan oleva ja Mediapoolin valhevyörytystä inhoava?
- Anonyymi
Ai saakeli, nyt on tosi rajua huumoria! Jorma hapatuksista ei puutu enää kuin poliisin toiminnan kyseenalaistaminen. Muutoin menee Putinin pelikirjan mukaan täydellisesti. Sitä en tiedä että ymmärtääkö hän ja kaltaisensa kenen pussiin pelaavat.
- Anonyymi
Voisi olla yhteiskunnan kannalta parempi ettei poliisissa olisi äärioikeistopopulisteja, edes yhtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla yhteiskunnan kannalta parempi ettei poliisissa olisi äärioikeistopopulisteja, edes yhtä.
Eipä taida olla kovin toimivaa valvontaa viranomaisten toimintaa kohtaan.
- Anonyymi
Mediapoolin kuhertavat hyyhkyt täällä pusertaa yhtä "oikeaa tietoa ja totuutta". Sitä YLE, HS ja Alma sontaa, jota 8 vuotta on jo tullut yötä päivää.
- Anonyymi
Nyt on Jormalla taas ongelma. Ei pysty ostamaan mitään ansaitsemillaan ruplilla.
- Anonyymi
Onko tämä Putin kanssasi samassa huoneessa?
- Anonyymi
Pentti meni piiloon.
- Anonyymi
Minun Jorma voi oikein hyvin, kuinkas teidän muiden Jormat?
- Anonyymi
Hallitus laskee mm. poliisien palkkoja. Kiitos PS!
Missä viipyy Jorman postaus tästä aiheesta?- Anonyymi
Jorma on kuallu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jorma on kuallu
Elää ja voi vallan mainiosti! PS tuleva PM-puolue!!
- Anonyymi
Ravintoloita ja muita yrityksiä menee konkurssiin ennätystahtiin. Syynä asiakkaiden laskeva ostovoima. Kiitos PS!
- Anonyymi
Ei päässeet ulkomaalaiset marjanpoimijat Suomeen. Ensi talvena ei ole marjoja joita voisi ostaa edes kalliilla hinnalla. Kiitos PS!
- Anonyymi
Erittäin mielenkiintoista toimintaa Suomessa. Kovasti tehdään töitä sen eteen ettei Venäjän trollaus pääsisi vaikuttamaan maassamme, mutta samaan aikaan valtio pitää palkkalistoillaan trolleja jotka toimivat somessa täysin Venäjän pelikirjan mukaisesti. Ei ole siis poliisilla minkäänlaista sisäistä valvontaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513