Me tavattiin

Anonyymi-ap

Toisissamme jotain samaa huomattiin..
Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin..
Normaalia yritettiin esittää, tunteemme peittää..
Vetovoimaa vastaan taistelimme, vaikka läheisyyttä halusimme...
Silmistä ja katseesta vastauksia saimme,,
Jännite kasvoi ja lopulta jäätyneen konfliktin loi...
Silti ajatuksiini jäit..

91

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep

      • Anonyymi

        Jep.


    • Anonyymi

      Osuipas täysin, samalla tavalla kävi meille..😞

    • Anonyymi

      Halusin läheisyyttä tosi paljon, niin paljon, etten pystynyt enää suhtautumaan mitenkään normaalisti. Olisin vain halunnut puhua kaikesta .
      Yhden tilanteen muistan, kun katsoimme yhdessä jotain juttua . En tajunnut siitä yhtään mitään. En ymmärtänyt, mitä puhuttiin, en käsittänyt mistään mitään. En tajunnut muuta kuin sen mielettömän kaipauksen ja halun jotenkin pitää huolta ja rakastaa.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️

        Rakas!


      • Anonyymi

        puhutteko eri kieliä?


      • Anonyymi

        Kenelle? Tiedän tuon tunteen...


      • Anonyymi

        Ehkä sun kuuluis pitää hänestä huolta ja rakastaa. Sydäntään kannattaa kuunnella, ei muita, eikä aina liikaa pyöritellä asioita päässään järjelläkään. Aito rakkaus on erittäin harvinaista, siihen kannattaa tarttua. <3


      • Anonyymi

        Koin niin monta kertaa samaa! En edes tiennyt että joku voi saada aikaan niin voimakasta kaipuuta ja vieläkin joskus itken silkasta ikävästä. Lohduttaa sentään että olet olemassa sellaisena kuin olet; herkkänä, vähän kömpelönä ja podet samaa eksistentiaalista tuskaa kuin minäkin...Ehkä olet aliarvioinut minut niin kuin monet muutkin, mutta osoitit kuitenkin myös sellaista myötätuntoa joka kosketti syvälle sydämeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun kuuluis pitää hänestä huolta ja rakastaa. Sydäntään kannattaa kuunnella, ei muita, eikä aina liikaa pyöritellä asioita päässään järjelläkään. Aito rakkaus on erittäin harvinaista, siihen kannattaa tarttua. <3

        Ja mulla ja hänellä myös paljon esteitä, mut ei mitään laissa kiellettyä, niin en ymmärrä miksi tuhlata elämä johonkin muuhun. No aion koittaa itsekin tehdä niin tästä eteen päin. Kauan susta haaveilin ja kaipaamaan tuun suu aina. Oot mun ainoo rakkaus ja en vois rakastaa siinä mielessä ketää muuta kuin sua. <3
        T: edellisen kirjoittaja sivusta ja kirjoittaa kuin kaipauksensa kohteelle


      • Anonyymi

        Tuollaista usein rakastuminen alussa on. Vakiintuu kyllä ajan kanssa. Jos ei etene, aiheuttaa surua. Jos saa uuden mahdollisuuden, valtavaa riemua vastaavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin niin monta kertaa samaa! En edes tiennyt että joku voi saada aikaan niin voimakasta kaipuuta ja vieläkin joskus itken silkasta ikävästä. Lohduttaa sentään että olet olemassa sellaisena kuin olet; herkkänä, vähän kömpelönä ja podet samaa eksistentiaalista tuskaa kuin minäkin...Ehkä olet aliarvioinut minut niin kuin monet muutkin, mutta osoitit kuitenkin myös sellaista myötätuntoa joka kosketti syvälle sydämeen.

        Kirjoituksesi osuu kyllä, jaamme samoja tunteita ja samankaltaisia kokemuksia…nyt täytyy kyllä sanoa, että tajusin kyllä älykkyytesi ja herkän ihanan ihmisen sisälläsi, mutta kyllä yritin ajatella sinut tietynlaisena…, jotta oma tilanteeni olisi ollut helpompi kestää.
        Odotin aina sitä, että kuulen tutun äänesi. Odotin sinua. Olen melko paljon erilainen kuin siellä ollessa, niiden ihmisten keskellä. Se oli sellainen kuori tai rooli vain. Ehkä täällä olet huomannut minusta muita puolia. Toivottavasti. Olin täysin sun lumoissa, ja taisit tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun kuuluis pitää hänestä huolta ja rakastaa. Sydäntään kannattaa kuunnella, ei muita, eikä aina liikaa pyöritellä asioita päässään järjelläkään. Aito rakkaus on erittäin harvinaista, siihen kannattaa tarttua. <3

        Kiitos siitä lämmöstä, joka viestistäsi tulee <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista usein rakastuminen alussa on. Vakiintuu kyllä ajan kanssa. Jos ei etene, aiheuttaa surua. Jos saa uuden mahdollisuuden, valtavaa riemua vastaavasti.

        On kestänyt vuosia muuttumattomana ja en ole pystynyt tälle asialle mitään… en ole nähnyt häntä, silti kannan sydämessä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi osuu kyllä, jaamme samoja tunteita ja samankaltaisia kokemuksia…nyt täytyy kyllä sanoa, että tajusin kyllä älykkyytesi ja herkän ihanan ihmisen sisälläsi, mutta kyllä yritin ajatella sinut tietynlaisena…, jotta oma tilanteeni olisi ollut helpompi kestää.
        Odotin aina sitä, että kuulen tutun äänesi. Odotin sinua. Olen melko paljon erilainen kuin siellä ollessa, niiden ihmisten keskellä. Se oli sellainen kuori tai rooli vain. Ehkä täällä olet huomannut minusta muita puolia. Toivottavasti. Olin täysin sun lumoissa, ja taisit tietää sen.

        Muistan, kun odotin aina näkeväni sinut, ja sitten kun olit paikalla, jollakin käsittämättömällä tavalla aistin aina läsnäolosi. Ne hetket olivat päivieni kohokohtia. Nyt edelleen kun satunnaisesti näen sinut joskus etäältä, tunnen jonkin kuminauhan tavoin vetävän minua sinua kohti.

        Mietin kuorta, rooliasi ihmisten keskellä. Voi kun pääsisin näkemään sinut ilman maskia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos siitä lämmöstä, joka viestistäsi tulee <3

        Ole hyvä. <3 Rakastakaa toisianne, ei vain niitä läheisimpiä. Maailma on täynnä vihaa ja rakkautta tarvitaan.


    • Anonyymi

      Aina ei vaan lähde

      • Anonyymi

        Mutta tunnistit kuitenkin itsesi tai jonku muun tästä miehen koskettavasta vuodatuksesta?


    • Anonyymi

      Jos vain haluaisit kaikkea voisi olla ❤️❤️❤️🥹

      • Anonyymi

        Voi rakas murunen


    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies? Onko teistä jompi kumpi silloin tai myöhemmin myös tunnustanut tunteensa?

      • Anonyymi

        Mies. Ei.


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️ 😍 ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Niin voisi ,kaikki ei ole vaan minun haluista kiinni.

      • Anonyymi

        Jos olet Ap… niin kyllä on. Juuri niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet Ap… niin kyllä on. Juuri niistä.

        Ei vaan hän vastasi ap:lle. Etkö ymmärrä miten tämä toimii?


    • Anonyymi

      Tapahtuiko mitään katseiden lisäksi
      Jotain että olisit joutunut isäksi

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=jr3Yhu1hy3E

      Still here I wake and I think of you
      I see you far away
      Answer my call
      Can you hear my voice
      I hear you

      For we are gone and forever lost
      Broken here I lie
      Beneath the shadow sink
      Where daylight dies
      I wake for you

      But still I stand and think of
      Days when grass was green
      And my heart was so young
      They've never been past
      Forever lost

      In better lands the sun may shine
      And green leaves on trees spring
      Their opening and blossoming
      But here the raven sing

      • Anonyymi

        Suoraan coreen, jälleen kerran


    • Anonyymi

      Oletko unohtanut että meissä on kaksi osapuolta? os sinulle on jäänyt jäätynyt konflikti sieluusi, minulle ei ole. Jäät lähti jo aikaisin keväällä kun tajusin rakastuneeni sinuun. Nyt tunne on muuttunut kohisevasta koskesta lämpimäksi ja raikkaaksi virraksi ;)

      Annan sinulle anteeksi kypsymisesi, se vain lisää kunnioitustani sinua kohtaan. Et vaan voi vielä ymmärtää että vaikka valitsisit jonkun toisen, niin rakastaisin sinua silti. Se ei ole naivia tai epärealistista vaan universaalia lähimmäisenrakkautta ilman omistushalua.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Täydellisyyttä hipova vastaus,


      • Anonyymi

        saa minua rakastaa jos jaksat ja haluat numeroni saat kun minulla on uusi puhelin juha miksi et tee jutan kanssa lisaa vauvoja


    • Anonyymi

      Tulisit mies viereeni jo! ❤️🥹

      • Anonyymi

        Pus puss.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pus puss.

        Laitathan minulle viestiä nyt? ☺️


    • Anonyymi

      Täydellinen luonnehdinta tuo kyllä

    • Anonyymi

      Sen katseen paulissa olen edelleen, ja se hymy.

      • Anonyymi

        Eksyin taas viiltävään ikävään. Ei ole ollut päivääkään, etten olisi häntä miettinyt, mutta välillä ikävä on ollut tasaisempaa, painunut muun arjen alle. Välillä taas repivää, niin kuin nyt, kun en saa edes unta. Aamulla sentään ei tarvitse mennä mihinkään, joten annan tunteiden repiä.

        Se katse, se jaettu hymy, jonka intuitiivisesti tiedän aidoksi.

        Naiselta sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyin taas viiltävään ikävään. Ei ole ollut päivääkään, etten olisi häntä miettinyt, mutta välillä ikävä on ollut tasaisempaa, painunut muun arjen alle. Välillä taas repivää, niin kuin nyt, kun en saa edes unta. Aamulla sentään ei tarvitse mennä mihinkään, joten annan tunteiden repiä.

        Se katse, se jaettu hymy, jonka intuitiivisesti tiedän aidoksi.

        Naiselta sivusta

        Mutta meidän välillä oli jokin käsittämätön näkymätön seinä, vai oliko meidän ajoitus vain aina väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta meidän välillä oli jokin käsittämätön näkymätön seinä, vai oliko meidän ajoitus vain aina väärässä.

        Ehkä aika on ollut tähän asti väärä. Omalta osaltani olen käynyt kasvuprosessiani eteenpäin, valmistautunut siihen, että kohtaan hänet taas. En tiedä, mitä hän käy läpi, mutta luulen, että vastaavia ajatuskuvioita, koska eihän mikään meissä ole yksinkertaista tai ongelmatonta. Minusta tuntuisi, että olisimme valmiit pian kohtaamaan.

        Joka tapauksessa tiedän jo, ettei tämä ikävä katoa, kun on kerran nähnyt toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aika on ollut tähän asti väärä. Omalta osaltani olen käynyt kasvuprosessiani eteenpäin, valmistautunut siihen, että kohtaan hänet taas. En tiedä, mitä hän käy läpi, mutta luulen, että vastaavia ajatuskuvioita, koska eihän mikään meissä ole yksinkertaista tai ongelmatonta. Minusta tuntuisi, että olisimme valmiit pian kohtaamaan.

        Joka tapauksessa tiedän jo, ettei tämä ikävä katoa, kun on kerran nähnyt toisen.

        Viimeiset kahdeksan vuotta ovat olleet vaikeimpia minun tielläni, sen ajan olen käynyt yksin mieleni polkuja ja ajatuksia ja tänä päivänä olen ehkä vahvempi kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeiset kahdeksan vuotta ovat olleet vaikeimpia minun tielläni, sen ajan olen käynyt yksin mieleni polkuja ja ajatuksia ja tänä päivänä olen ehkä vahvempi kuin koskaan.

        vahvempi kuinkoskaan?
        Mut joudut silti tääl kiupilemaan?


    • Anonyymi

      Mä en tiedä oliko se noin. Vaikea arvioida, miltä ne tilanteet ehkä toisesta näytti, kun omat aivot lakkasivat vähän väliä toimimasta ja unohduin tuijottelemaan. Ehkä vaikutin oudolta tai tylyltä, ristiriitaiselta ainakin.

      Yritin vältellä häntä, ettei tulisi lisää mitään kiusallisia tilanteita. Puhumisen välttely olikin helppoa, pää ei suostunut muodostamaan sanoja eikä suu sanomaan niitä, piti keskittyä ihan vain hengittelemiseen, ettei joutuisi ihan paniikkiin. Aika epämukavaa.

      • Anonyymi

        Panikoikaamme yhdessä. Senhän me osaamme ;) Tervetuloa kommunikoimaan omituisesti, kompuroimaan ja aiheuttamaan kauheita skandaaleja. Jos et pysty muodostamaan sanoja, niin ota kiinni ja sulje syliisi. Ota riski, hyppää henkinen benjihyppy, munaa itsesi! Elämä on sen arvoista <3

        https://www.youtube.com/watch?v=vsypFJ5mNw0


      • Anonyymi

        Olihan se epämukavaa. Koska otetaan uusiksi taas? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se epämukavaa. Koska otetaan uusiksi taas? sivusta

        Uusiksi? Ei kai, en ole vielä toipunut edellisestäkään kerrasta..


    • Anonyymi

      Osuu kaikkiin. Onneksi täällä ei enää montaa käy.

      • Anonyymi

        Mutta se oikea käy, minun onnekseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se oikea käy, minun onnekseni.

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Oletko varma että toinen tunsi tuon kaiken eikä ollut toiveajattelua sinulta?
      Et ole koska kirjoitat tänne sukupuolettamana anonyymina.

    • Anonyymi

      Olipa kauniisti kirjoitettu. Jäätyneet konfliktit on rauhaa vaalien mahdollista sopia. Jos oikein tarkasti ajattelee, pelko esti toimimasta. Sitten alkoi kipuilu, sillä omista haavoista käsin kykenemme etenemään. Tunne on vain tunne ja jos ei ole puheyhteyttä ei ole mitään.

      • Anonyymi

        Jokaiselle on joku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaiselle on joku

        Miksi käyt holhoamassa ja ikäänkuin manipuloimassa tätä puutaheinää kirjoittelevaa miestä, onko sul kaikki ookoo?


    • Anonyymi

      Jäätynyt konflikti lie tarkoittaa ruunaperi sitä, että kaupan kassaneiti kyllästyi moljotukseesi

      • Anonyymi

        Juuri sitä. Itseasiassa se oli jäätelökioskin myyjä 😥


      • Anonyymi

        Lihatiskin lempi. 😘


      • Anonyymi

        Montako palloa laitetaan? Suklaapallot tarjouksessa kera strösselin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihatiskin lempi. 😘

        Yhtä kuin porttari markettiin, eli älä sinä naisia salamilla osoittaman


    • Anonyymi

      Virran laineiden annan mua kuljettaa
      Takana on kuohuva koski
      Talven jäiseltä kylmyydeltä nuo kosken kuohut suojasivat
      Eivät antaneet lastun lainehilla upota
      Pitivät pinnalla, vaikuttivat voimallaan
      Muuttolinnut muassaan toivat rauhan
      Niin ne aina tulevat ja menevät
      Toiset unohtavat ja unohtuvat
      Jään on mahdollista sulaa
      Valo ja lämpö.

    • Anonyymi

      minulla on toinen ihmetyksen aihe sinulle miksi kirjoitat kaiken aina puhtaaksi

    • Anonyymi

      Mähän esitän joka kerta normaalia, kun näen hänet. Helvetin raskasta. /sivusta vaan mies

      • Anonyymi

        Myös minä esitän coolia miehelle, sillä paikka missä kohtaamme ei ole sopiva mihinkään hempeilyyn, vaikka tekisi mieli halata miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä esitän coolia miehelle, sillä paikka missä kohtaamme ei ole sopiva mihinkään hempeilyyn, vaikka tekisi mieli halata miestä.

        No ihan sama mulla, syliin tekis mieli kaapata joka kerta. /sivusta v m


    • Anonyymi

      Voiko puhua jääkausista, vuosista? Eikö kevät ole sulattanut jäätä?

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus!! Tämä on yleisin virhe jonka ihmiset saavat aikaiseksi ihastuessaan. Ujous ja seurustelun vähäisyys tuo tunteisiin aivan liian vaikeat odotukset ja rohkeuden puutteen. Jos pitää jostain ihmisestä, mikä on inhottavinta mitä hänelle voi sanoa tai tehdä? Se ei ole hymy ja iloinen tervehdys, osoittaminen pitämisestä ja ehkä isommistakin tunteista. Jos aikuisten aidosti tykkää ja kunnioittaa ihastuksen kohdettaan, on hyvin vaikea toisen läsnäollessa olla välinpitämätön, kun tekee mieli kuitenkin halata tai ainakin koskettaa toista. Se ei ole helppoa, se vaatii luottamuksen ja arvostuksen, jonkinlaisen uskalluksen olla oma itsensä ja ihminen tunteidensa kanssa. Jos ihastuu nämä arvot jakavaan ihmiseen, uskaltautuu osoittamaan välittämisen, vaikka se ei johtaisikaan kauniiseen rakkaustarinaan. Se johtaa kuitenkin johonkin, siitä jää pois pettymyksen tunne ja itsensä syyttely, rohkeus rakastua ja rakastaa on hyvin inhimillistä ja luonnollista. On hienoa kun tälläiset tunteet heräävät jotain ihmistä kohtaan, ne lämmittävät ja saavat elämään aivan erinlaisia vivahteita kuin perusarjessa koetaan. Rakkaudessa upeinta on kun kumpikin uskaltaa otta sen askeleen, halata niin että paidat tippuu päältä ja rinnassa roihuaa väkevä intohimo.
      https://youtu.be/Qs-n-rtd-PI

      • Anonyymi

        Totta puhukaa rohkeasti) kesti tai ei, sitten tietää paremmin. Ihmisiä vaan ollaan kaikki. Voi muuten mennä ohi hyvä suhde tai ystävyys.


    • Anonyymi

      miks me tavattiin?
      Eikö viel osattu lukea

      • Anonyymi

        🙂🙂🙂🙂🙂


      • Anonyymi

        Sattumaltako noin vaa tapasitte?


    • Anonyymi

      Ihana kohtaaminen täytyy saada takas!

    • Anonyymi

      Naiselle tämä: Siitä on nyt hieman yli vuosi kun kohdattiin ja yhä olet ainoa nainen mun mielessäni. En tiedä nähdäänkö koskaan enää, mutta mun sydämessäni oot aina! ❤️

      • Anonyymi

        Kuka oot? Varmaan väärä, mutta ...


      • Anonyymi

        Kerro tuosta kohtaamisesta.


    • Anonyymi

      Näettekö useinkin?

      • Anonyymi

        Ei olla pitkiin aikoihin nähty. Sydämeni pohjasta ottaa kun hänet näen, varmasti.
        Tämä oli tuolta edelliseltä.


    • Anonyymi

      Keneltä mieheltä ,kenelle naiselle?

    • Anonyymi

      ????

    • Anonyymi

      Huono

    • Anonyymi

      Aistit heräsi ja varovasti rintojasi tunnustelin, sinä stondistani hyväilit.
      👀🤣😂

      • Anonyymi

        Hupss 😀 vinkki 5 se hiton numero


      • Anonyymi

        Ai että tuntui hyvältä


    • Anonyymi

      Niin. Kyllä edelleen haluan.

    • Anonyymi

      Ai mää vai? -Maago-

    • Anonyymi

      Jäätynyt konflikti sulaa kommunikoimalla.

    • Anonyymi

      En jaksa enää elää sellaiselle mikä ei toteudu.

      • Anonyymi

        Älä sitten jaksa.


    • Anonyymi

      En haluaisi myöntää, mutta olet mun haaveissani

    • Anonyymi

      Jännä, vaikutti niin, todellakin, ja metsään meni 😄

      • Anonyymi

        Ei olla lähelläkään metsää vielä. Ollaan lentokentällä vasta 🙂


    • Anonyymi

      Me tavatiin, oli pimeää
      me erottiin, oli pimeämpää
      Mitäs siitä pääteltiin
      ei oltu tiivisti
      kun yö mahtui väliin

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe