Onko täällä innokkaita ihmisiä kuulemaan, en että mikä mun aihe olisi tarkalleen ottaen?
Mikäli halukkaita on, avaan hieman, että minkä kokisin tärkeäksi aiheeksi erityisesti siellä. Vai arvaako joku?
Mä voisin tulla Haapajärvelle pitämään luentoa tärkeästä aiheesta
51
1555
Vastaukset
- Anonyymi
Huhuu? Onko täällä ketään. Aktivoitukaa kansalaiset!
- Anonyymi
Mä voisin pystyttää esiintymislavan sinne torille. Mä sanon tämän nyt ihan rehellisesti, että yleisöä tulisi riittämään. Tapahtuma olisi tarkoitettu vain miehille.
- Anonyymi
Ilmainen sisäänpääsy kaikille, jotka täällä uskaltavat suunsa avata.
- Anonyymi
Ei ketään? Oletteko vähän liian vakavia?
- Anonyymi
Huhuu. Tiedän kyllä, että luette näitä. Tunnen teidät henkilökohtaisesti. Nyt ideoita kehiin.
- Anonyymi
Aihe voisi olla : Miksi petturipurra petti suomen köyhät törkeästi. Valehteli heille ennen vaaleja : "köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se EI käy".. Näin sanoi ja sai valehtelunsa avulla hallituspaikan. Sitten hän heti välittömästi petti, ja alkoi leikata suomen köyhiltä! tästä voisit pitää 9 tunnin luennon !!!
- Anonyymi
Aion tulla ihan pian sinne torille aika vähissä vaatteissa paistattelemaan päivää. Vai olisiko teillä kenties parempia ehdotuksia paikalle? Ymmärrän sen hyvinkin, että paikalliset naisoletetut saattavat hyvinkin tulla peittämään paremman puoliskonsa silmät.
- Anonyymi
Tällä hyvät herrat ja (naiset - en niin naisista piittaa) saamme hieman vipinää Haapajärvellekin.
- Anonyymi
Olen monesti miettinyt asiaa, että Haapajärvelle pitäisi perustaa tällainen bikinikiikarointitapahtuma. Miltö kuulostaa?
- Anonyymi
BIKINIKIIKAROINTI -tapahtuman idea, hyvät herrat (ja naiset joista en niin piittaa) on se, että me kuumat kimulit kokoonnumme pikkupikkubikineissä vaikka juuri sinne torille. Te arvon herrasmiehet saatte sitten kiikaroida, kun meille tulee itse Tinze vetämään twerkkitunnin.
- Anonyymi
Mikä tässä sitten on jutun juju? Koittakaapa arvata arvon herrat ( ja naiset joiden mielipiteellä ei mulle niin väliä).
- Anonyymi
Minkäs sille voin, josbolen vähän miehiin menevä. 😘
- Anonyymi
Aivan ihanaa, että täällä on jo 57 toivottavasti miesoletettua lukijaa. Älkää miehet kertoko kotona. Voi nimittäin aiheuttaa levottomuutta kaksijalkaisissa.
- Anonyymi
Aaaaaaaaah jo 59 silmäparia
- Anonyymi
61 taidatte olla aika villejä
- Anonyymi
63 Lentosuukkoja sinne päin 😉
- Anonyymi
Täähän etenee 65. Kuinkakohan paljon itse tapahtumaan mahtaakaan osallistua.
Jos 500 lukijan raja ylittyy, niin soitan itse Tinzelle. Olen erittäin itsevarma, että tapahtuma tulee järjestymään.
Mikäli 500 ei ylity, niin minä henkilökohtaisesti twerkkiharrastajana aion vetää julmetun villin pepputanssitunnin. - Anonyymi
Nyt miehet niitä klikkauksia. Klikkauksen kannattaa.
- Anonyymi
Jo 70. Hyvä hyvä. Jatkakaa miehet samaan malliin. Pian uutisoidaan, että Haapajärvi on Suomen kuumin kunta!
- Anonyymi
76. Enää 424 Tinzeen. Muuten tyydytte kiikaroimaan mun pyllyäni, mikä on aika pyöreä. Oon treenannut.
- Anonyymi
Jäämme seuraamaan tilannetta ja tiedotamme järjestelyistä säännöllisesti. Välillä harjoittelen hieman koreografioita.
- Anonyymi
Uusi kymmenluku rikki. 81. Hyvä!
- Anonyymi
Kiikariostoksille mars! Vinkatkaa hyvät ostospaikka.
- Anonyymi
Kärkkäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkäinen?
Halpa-Hallis voi olla. Onkohan tapahtuma tarkoitus järjestää valoisaan aikaan. Tarvitseeko pimeänäkökiikarin?
- Anonyymi
Ihanaa. Tälle tapahtumalle on kovaakin kovempi kysyntä. Jo 151 toivottavasti miesoletettua silmäparia. Milloin aiotte jakaa tapahtuman Haapajärven puskaradio saa?
- Anonyymi
Jokin minulla nyt sanoo, että tämä tulee olemaan suurin juttu sitten Ståhlbergin.
- Anonyymi
Millaista oheisohjelmaa tulee tarjolle?
- Anonyymi
200 paukahtaa rikki kohta. Jännittävää;
- Anonyymi
Arvasin, että miehet katselevat näitä noin yhdeksään. Sitten on arvoisat miehet (ja naiset joista en ole kiinnostunut) nukkumaanmenoaika.
- Anonyymi
317. Tämä kertoo Haapajärven naisten pukeutumisesta sen, että bikinit eivät taida mennä siellä kaupaksi. Kysyntä kuumalle tapahtumalle on kovaakin kovempi.
- Anonyymi
Tinzeen ei oo enää pitkä matka. Tinzetarjoukseni arvoisat herrat päättyy huomenna klo 12. Siihen mennessä 500 lukijaa, niin kilautan pyllytanssin maailmanmestarille.
- Anonyymi
Kohta 400. Toivottavasti ehditte miehet lukea tätä, vaikka olettekin emäntänne valvovan silmän alla.
- Anonyymi
Katsotaan saadaanko spurtti aikaan.
Tarjous Tinzestä päättyy jo 00:00
Minulla itselläni on niin kova mielihalu vetää pyllytanssitunti ihan itse. En olisi ikinä uskonut teistä miehistä, että suosio on näin hurja. O - Anonyymi
Mun rahat ei siis menneet Tinzeen. Joudutte mun twerkkauksen uhreiksi.
- Anonyymi
Huomenta miehet. Twerkki alkakoon.
- Anonyymi
Mä lasken täällä tunteja, kauanko tämä ketju saa olla täällä. ;) t. Ap
- Anonyymi
Hmm. 500 menee muuten rikki tänään. Sanon tämän, vaikka todennäköisesti ketju meneekin poistoon. Arvoisat lukijani, hyvät herrat (ja naiset joista en piittaa), olette tuhmia.
- Anonyymi
Toivottavasti huomasitte, miten trendasimme toissa päivänä. Jotkut ovat vaan niin kateellisia varmaankin ylläpidossa, ettei trendaamisen kierteemme saa jatkua.
- Anonyymi
Ihanan yhteisöllistä täällä Haapajärvellä, kun tuette tätä minun Bikinikiikarointi-twerkkifestivaaliani näin ihanasti.
- Anonyymi
Ite en ehtiny ku olin paskalla.
- Anonyymi
Ny uppii ja pitäiskö mun tuoda sulle sakset?
- Anonyymi
Tinzeeeeeeeeee
- Anonyymi
Haapajärven suosituin aihe ❤️
- Anonyymi
Mä voisin tulla pitään puhetta,. että lopettakaa ikävät puheet ja keskittykää siihen, että pyllyn pyöritys näyttöä tarpeeksi hyvältä peilissä
- Anonyymi
We 🚲 Haapajärvi ❤️
- Anonyymi
Rumspringa Haapajärvi ❤️
- Anonyymi
Hi! I'm Hamish, the amish. I'm not allowed to use the computer. Can you translate everything in English plz.
- Anonyymi
Ihanaa, että olette sankoin joukoin ottaneet twerkin omaksenne. ❤️Haapajärvellähän ei ole kuin ehkä 6000 asukasta. Nyt jo noin 1500 silmäparia on lueskellut tätä kiinnostuneena. Se tarkoittaa, että joka neljäs haapajörvinen on twerkkiä vailla. Ihanaa. ❤️
Haapajärvelle syntyy paraikaa uusi sukupolvi pieniä twerkkitaiteilijoita. 🤩👯♀️ - Anonyymi
Tämä on Haapajärven tärkein keskustelu ❤️
- Anonyymi
Aplodes for Tinze 👏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346