.. heidän harjoittaman RautaSaapasta kurkkuun poltitiikan johdosta, joka kohdistuu erityisesti ja erityisen kovaa tavis kantasuomalaisia duunareita ja heikompiosaisia kohtaan!
Kansalaisyhteistyönä toteutettava "palkitseminen" vaatii ensin sen, että meidän täytyy ensin löytää ja tunnistaa heidät, kun "vaatimattomuuttaan" suurin osa heistä yrittää pysyä varjoissa piilossa, "kuiskien" esim. anonyyminä netissä, kansalaisilta piilossa Persujohdon korviin jne.
"Palkitsemis" ideoitakin pyydetään esitettäväksi, ei ole kylläkään pakko, vaan jokainen voi "palkita" näitä haluamallaan tavalla.
Itsellä tulee ensimmäisenä mieleen "palkinnoista" esim kokonaisvaltainen boikotointi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18508999/riikka-ei-muka-tajua-eika-suostu-tajuamaan-etta-mika-meni-vikaa--
Aloite; Pyydän kaikkia osallistumaan Persujen SY-Riistosiiven "palkitsemiseen"..
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa aloittaa palkitseminen sellaisten perssuomaisten kansanedustajien, sekä puolueaktiivien firmoista, jotka pitävät tätä valittua talouspolitiikkaa hyvänä. Varoiksi voi laajentaa palkitsemisen myös näiden lähipiirin yrittäjiin ja yrityksiin. Tuskin tulee palittuaa tällä metodilla pahasti väärin.
- Anonyymi
Firmat joissa on työpaikkoja auki, eikä niihin ole oikein hakijoita, kun palkkaus kehno, työolosuhteet huonot, työnantajan ylimielisyys ja sokerina pohjalla= epämiellittymätön ilmapiiri. Nämäkin ovat oivia persujen sy-siiven yrittäjien tuntomerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056