eu vaali tulos kertoo,et punalippujen kultamaa koskelaiset
kommunisteja koski täynnä
5
462
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin. Tehdaspaikkakunta. Mutta korjataan nyt sen verran, että kommunisteja ei varmaan ole kahta ihmistä enempää.
- Anonyymi
Valkeakoski ja KOSKILAISET. On se toisille vaikeeta
- Anonyymi
sdp haluu kumota rajalain
- Anonyymi
Homot kartalla
- Anonyymi
Nämäkö Putlerin etäpäätteet ovat nyt heränneet toimintaan Valkeakoskella: https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010595269.html
Kummasti sitä on valtakunnassa alkanut tapahtyua kaikenlaista, mistä Putleri kertoi. Ei puutu aatteen miehiä Suomaasta ja lisää nukkuvia soluja on valtakuntaan päästetty vuosia. Nyt sitten on käynyt käsky alkaa aktivoitua!
Tsuhna Virkamies vain ei mitään osaa mihinkään yhdistää eikä usko vaikka sille sanoo ja vaikka omin silmin näkee. Palkkansa ja palkkionsa kuitenkin muistaa nostaa viimeistä centtiä myöten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882