Muista ne mersut ja lasten lelut ilmestyy

Anonyymi-ap

Maatalojen pijoille
Kaikenmaailman mönkijää kuka ne kaikki maksaa tukikusille edelle rn

Asiantuntijan

30

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhan se maan viljeliä ole ihan ite tienannut ne pelit ja vehkeet niin ja emäntä navetta töilä ettäsille joten pijähhan pienempää ääntä aläkä nolaa ittees ja mene tienaaaman itselleskin tommoset härvelit.

      • Anonyymi

        Ettehän te sitten tukiaisia tarvitse kun kerran itse varaa törsätä turhuuksiin, puuta myyntiin vaan leluihin, maatalous pyörii omillaan muissakin maissa tai korkeintaan eu-tuilla.


    • Anonyymi

      Mistähän niitä tosiaan 'ilmestyisi'? Meille ei ainakaan ole ilmestynyt, eikä monelle muullekaan. Eikä ole rahallakaan ostettu mitään ylimääräistä maatalouskampetta tai 'lasten lelua'. Mopo ostettiin kohta 20v sitten, sillä kyllä traktorikuskit välillä myös vaihtavat vuoroja, että sen verran käytetään maataloudessa, kesäisin. Ja viisi lasta on ajanut sillä harrasteajonsa ja osan koulumatkoistaan, että aika hyvin on hintansa hankkinut. Välillä on menty traktorillakin kouluun, mutta silloin siinä on päässyt pikkusisaruskin kyydissä. Matka sen verran lyhyt, että ei ole ilmaista linja-autokyytiä tarjolla.

      • Anonyymi

        Tuohan ei pidä paikaansa, käöytännössä joka tilan pihat täynnä muita leluja ja monta isoa traktoriakin lasten hupiajeluihin. Oikeasti muutaman hehtaarin tilalla ei ole tarvetta puolustella isoja tiloja ja niiden törsäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan ei pidä paikaansa, käöytännössä joka tilan pihat täynnä muita leluja ja monta isoa traktoriakin lasten hupiajeluihin. Oikeasti muutaman hehtaarin tilalla ei ole tarvetta puolustella isoja tiloja ja niiden törsäämistä.

        Ollaan kyllä keskikokoa isompi tila, että puhun kokemuksesta, enkä puolustele ketään. Mikä tarve Sinulla on esittää täysin perusteettomia syytöksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kyllä keskikokoa isompi tila, että puhun kokemuksesta, enkä puolustele ketään. Mikä tarve Sinulla on esittää täysin perusteettomia syytöksiä?

        Mihin te lestat sitten ne rahat törsäätte, muut tukijullit tuhlaa kalliisiin leluihin ja muihin turhuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin te lestat sitten ne rahat törsäätte, muut tukijullit tuhlaa kalliisiin leluihin ja muihin turhuksiin.

        En ole kyllä lestakaan, ja yhtään turhuuksiin tuhlannutta maanviljelijää en tunne. Ja pidän omaa arviotani huomattavasti pätevämpänä kuin kaltaistasi nettitrollia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä lestakaan, ja yhtään turhuuksiin tuhlannutta maanviljelijää en tunne. Ja pidän omaa arviotani huomattavasti pätevämpänä kuin kaltaistasi nettitrollia.

        No eihän ne törsäykset tietenkään turhaa ole kun muut maksaa, ostaisinhan minäkin vaikka mitä välttämätöntä kun ilmaiseksi saisi. Siellä maalla vaan on pienillä ja keskikokoisillakin tiloilla varaa ostella melkein mitä tahansa, tiedän hyvin kun olen maalla asunut ja tuttuja edelleen.

        Näkeehän sen TV-ohjelmistakin, parhailla jo omat lentokoneetkin kaikkien muiden lelujen lisäksi. Jotkut sitten ei tuhlaa ja tilillä kuollessa miljoonia, lapset tuhlaa tai valtio vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ne törsäykset tietenkään turhaa ole kun muut maksaa, ostaisinhan minäkin vaikka mitä välttämätöntä kun ilmaiseksi saisi. Siellä maalla vaan on pienillä ja keskikokoisillakin tiloilla varaa ostella melkein mitä tahansa, tiedän hyvin kun olen maalla asunut ja tuttuja edelleen.

        Näkeehän sen TV-ohjelmistakin, parhailla jo omat lentokoneetkin kaikkien muiden lelujen lisäksi. Jotkut sitten ei tuhlaa ja tilillä kuollessa miljoonia, lapset tuhlaa tai valtio vie.

        Lienetkö sokea vai onko 3D elokuvalasit päässä, kun noin pahoja harhoja näät. Enkä usko Sinun sen kummemmin maalla asuneen kuin siellä tuttujakaan olevan. Ainakaan he eivät tunne Sinua, noista jutuistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienetkö sokea vai onko 3D elokuvalasit päässä, kun noin pahoja harhoja näät. Enkä usko Sinun sen kummemmin maalla asuneen kuin siellä tuttujakaan olevan. Ainakaan he eivät tunne Sinua, noista jutuistasi.

        Etkö katso edes tukijullile morsian ohjelmaa, youtubesta löytyy paljon lisää tukijullien tölrsäämistä. En minäkään tukijullina myöntäisi mitään, mutta en sentään ilkeäisi valehdella ja kinuta koko ajan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö katso edes tukijullile morsian ohjelmaa, youtubesta löytyy paljon lisää tukijullien tölrsäämistä. En minäkään tukijullina myöntäisi mitään, mutta en sentään ilkeäisi valehdella ja kinuta koko ajan lisää.

        Että yhden telkkariohjelmanperusteella luotu mielikuva maatalousyrittäjistä, anna mun kaikki kestää...ja ei, en katso Maajussille morsian -ohjelmaa, koska yleensä olen siihen aikaan illasta vielä navetassa. Ja uusinnat aiempaan kellonaikaan vielä epätodennäköisempiä tulla katsotuksi. Jos on joku osallistuja on henkilökohtaisesti tuttu voin jotenkin netistä seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että yhden telkkariohjelmanperusteella luotu mielikuva maatalousyrittäjistä, anna mun kaikki kestää...ja ei, en katso Maajussille morsian -ohjelmaa, koska yleensä olen siihen aikaan illasta vielä navetassa. Ja uusinnat aiempaan kellonaikaan vielä epätodennäköisempiä tulla katsotuksi. Jos on joku osallistuja on henkilökohtaisesti tuttu voin jotenkin netistä seurata.

        Jotkut osaa tallentaakin ja youtubea voi katsoa milloin tahansa.


    • Anonyymi

      Joo voit sinnä mennä sinne maataloutta yrittämään. Siinä ei ole työaikoja eikä tunteja lasketa. Miksi olet kateellinen?

      • Anonyymi

        Maksakaa te tukijullit työläisille miljardien tukiaiset niin meidänkään ei tarvitse laskea enää työtunteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksakaa te tukijullit työläisille miljardien tukiaiset niin meidänkään ei tarvitse laskea enää työtunteja.

        Suomen työöläiset, raskaan ja keskiraskaan raatajat, tehän ootte ne tuet syöny ja juonu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen työöläiset, raskaan ja keskiraskaan raatajat, tehän ootte ne tuet syöny ja juonu

        Siinähän se vika onkin, maailman suurimmat maataloustuet ja maailman kallein ruoka, tukiaiset pois ja alv alas, oma asianne kasvatatteko ruokaa kuten naapurimaissa vai lopetatteko.


    • Anonyymi

      Tukijulli on loisii
      Senhän tietää hevonen ja sikakin

      Ei pärjätään mutta pihat täys mersuja ja kallista mönkijää joilla laoesi terrorisoi kaupunkia ja naapureita öisin

      • Anonyymi

        Citytörsät törsii ja syö tukiruokaa ja törsii taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citytörsät törsii ja syö tukiruokaa ja törsii taas.

        cititörskä juo tukijuomaa ja törsii taas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        cititörskä juo tukijuomaa ja törsii taas....

        Hilluu kännissä ja kuseksii kaduille. On kyllä hieno festari. Järjestäjänä moninkertainen konkurssikonkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        cititörskä juo tukijuomaa ja törsii taas....

        Pysyistte tukijullit edes maalla juopottelemassa ja kuseksimassa ja syökää niitä nauriitanne, tukiaisilla ostelette kalleimpia ulkomaisia herkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyistte tukijullit edes maalla juopottelemassa ja kuseksimassa ja syökää niitä nauriitanne, tukiaisilla ostelette kalleimpia ulkomaisia herkkuja.

        Kalleimpia herkkuja voi ostaa jos on rahaa. Minulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalleimpia herkkuja voi ostaa jos on rahaa. Minulla on.

        Niinkuin aloittaja otsikoi.... Muistan mersut.... Myös vaimolle ja muille perheenjäsenille...


      • Anonyymi

        Ne ostaa mersui joilla on rahaa. Mulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ostaa mersui joilla on rahaa. Mulla on.

        Jäi kirjoittamatta että ei yleensäkään ole mitään mitä en voisi ostaa. Tukirahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ostaa mersui joilla on rahaa. Mulla on.

        Tukiaiset loppuu aikanaan, EU-tukiaisetkin ainakin Suomesta kun Ukraina, Moldova jne liittyy EU:hun. Ruuantuotanto siirtyy tehtaisiin niin saa ajaa koko tukiastalouden alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiaiset loppuu aikanaan, EU-tukiaisetkin ainakin Suomesta kun Ukraina, Moldova jne liittyy EU:hun. Ruuantuotanto siirtyy tehtaisiin niin saa ajaa koko tukiastalouden alas.

        Se ei haittaa minua koska rahaa on. Niinkuin demujen fläppitaulussa luki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei haittaa minua koska rahaa on. Niinkuin demujen fläppitaulussa luki!

        Pahus kun ne demut suojelee metsätkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahus kun ne demut suojelee metsätkin :)

        Ei se enää haittaa. Metsät on jo lihoina.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enää haittaa. Metsät on jo lihoina.....

        No ei sitä sitten paljon ollutkaan :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe