Voitko jutella minun kanssa? đ„ș
Mies, minua ahdistaa
41
606
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllÀ menossa nukkumaan. MikÀ sinua ahdistaa?
- Anonyymi
Terveyshuolet ja se, ettÀ erÀs henkilö ns. kiusaa minua. Ei liity palstaan se kiusaaminen. Tuntuu, ettÀ kytÀtÀÀn kaikkea tekemistÀ. Ap
- Anonyymi
Niin ja hyvÀÀ yötÀ ja kauniita unia sitten kun menet nukkumaan. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyshuolet ja se, ettÀ erÀs henkilö ns. kiusaa minua. Ei liity palstaan se kiusaaminen. Tuntuu, ettÀ kytÀtÀÀn kaikkea tekemistÀ. Ap
Surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista
Miksi holhoat tÀtÀ naisena esiintyvÀÀ trollimiestÀ- haluatko pÀÀstÀ mielikuvituksessasi jonkun ylÀpuolelle? NÀkyy
- Anonyymi
Voin jutella
- Anonyymi
Sulla on naisena esiintyvÀ mies taas tÀmÀ touhukas massapostausvaihe
- Anonyymi
On kyllÀkin eka postaus tÀnÀÀn. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllÀkin eka postaus tÀnÀÀn. Ap
Ja sudet sanoo muu
- Anonyymi
No mikĂ€ sinua ahdistaa â€ïž
- Anonyymi
KyllÀ ja heti miten kun viestiÀ laitat.
- Anonyymi
Kerro se minulle suoraan ja rehellisesti valitsemallasi tavalla.
- Anonyymi
Kysyt sinÀ suoraan.
- Anonyymi
Eikö tÀmÀ trollaava ole mielestÀsi tarpeeksi henkilökohtaisesti puhutteleva vai?
- Anonyymi
Ookko nÀÀ Oulusta?
- Anonyymi
MikÀ ahdistaa, ja mikÀ terveydessÀsi huolettaa? Jos jotenkin voin olla avuksi.
MikÀ sua ahdistaa?
- Anonyymi
PelkÀÀkö poliisia?
- Anonyymi
MinĂ€ en pelkÀÀ polliisiađ ootsie oolusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MinĂ€ en pelkÀÀ polliisiađ ootsie oolusta?
Oon kyllÀ tuntena joskus sieltÀ sellassee
- Anonyymi
Miksi niitÀ pitÀisi pelÀtÀ onko niillÀ pÀÀvikaa ym? Sivusta tÀmÀ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niitÀ pitÀisi pelÀtÀ onko niillÀ pÀÀvikaa ym? Sivusta tÀmÀ
KyllÀ kunnon kansalainen nimittÀin pÀÀstÀÀ ihan koska tahansa tyhjÀn ulisijan sisÀÀn, ettÀ halusit vissiin katsella jotain tai marssii kamarille selvittÀmÀÀn asioita jos kerran oikein virallinen kutsu kÀy ym vastaavan teeman mukaista
- Anonyymi
Voinntietysti otahan sitten yhteyttÀ jos et pysty niin onhan niitÀ keinoja
- Anonyymi
Laita viestiÀ minulle sitten
- Anonyymi
En tiedĂ€, mitĂ€ âŠen voi just kirjoittaa "puhutaanpa meistĂ€"âŠ
- Anonyymi
En voi jos sinulla on meneillÀÀn mitÀÀn miessuhteita.
- Anonyymi
Tunnetilatkin tuntuu vaihtelevan vartin tiheydellÀ uhriutumisesta manipulointiin
- Anonyymi
Tuttu juttu
Mullakii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu juttu
MullakiiVarmaan joku tunnevamma
- Anonyymi
Voisitko nukkua öisin? đ€
- Anonyymi
En voisin, jos sun kanssa đ
- Anonyymi
Oh sweet mama lord bring me that mama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh sweet mama lord bring me that mama
Well not spesifily for you
- Anonyymi
Puhuminen voi lievittÀÀ tuntemusta osin.
- Anonyymi
Oulussakin kirjoilla tosin.
- Anonyymi
Hani
- Anonyymi
Good night
- Anonyymi
Laita viestiÀ minulle saat tilaisuuden kÀyttÀytyÀ kunnolla mut jos et osaa niin se on sitten morjes eli kaikki on nyt sinusta nainen kiinni laita viestiÀ rohkeasti kun arka olet
- Anonyymi
TÀÀllÀ oon onko kaikki hyvin?
- Anonyymi
Ălytön kysymys
No ei oo
- Anonyymi
Voimia. PÀrjÀÀt kyllÀ. Jos kaipaat jotakuta, voit hÀneltÀ suoraan pyytÀÀ apua tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 5 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisÀvero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1577543HiihtÀjÀ Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettÀ vedettiin nenÀÀn. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun hÀneltÀ kysyttiin, ettÀ tykkÀÀkö hÀn hiihtÀ1305189Huuto yltyy persujen piirissÀ Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitÀ Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y432680- 2632293
Nyt ottaa persua pattiin: sÀhköauto joulukuun myydyin
đ€Ł prööt prööt pakoputkellaan pörisevÀÀ persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sĂ€hköauto on noussu812218Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat ettÀ ovat, toiset sanovat ettÀ eivÀt. Ainakin heillÀ on paljon sen aatteen piirteitÀ, koska haluavat kont672078Yhdysvaltain hyökkÀys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkÀyssota
Oman sÀvynsÀ tÀhÀn tuo vielÀ se, ettÀ hyökkÀys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5662057Ei tule uni
Kuten epÀilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllÀ, ettei tÀstÀ mitÀÀn tÀnÀÀn tule.571116Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmÀtikukseen Venezuelan. Mutta minkÀ ihmeen takia? KyseessÀ on kuitenkin vÀhÀp2911077Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin tÀysin varma ettÀ se on toivottua vielÀ kun aikaa on mennyt ja ettÀ toivot sitÀ edelleen.661065