Miksihän et halua

Anonyymi-ap

Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet...

56

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei haittaa laisinkaan vaikka tunnistaisit

      • Anonyymi

        Häntä haittaa. Et ole valitettavasti hän. Ap


    • Anonyymi

      Miten pitäisi tunnistautua🤔

      • Anonyymi

        Kertomalla vaikka joku juttu minkä vain minä ja hän tietäisimme. Ap


      • Anonyymi

        Verkkopankkitunnuksillakin voi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertomalla vaikka joku juttu minkä vain minä ja hän tietäisimme. Ap

        Itse kyllä ajattelen, etten haluaisi häpäistä meidän kahden välisiä asioita tällaisella palstalla. Tällä tavalla koitan kunnioittaa häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä ajattelen, etten haluaisi häpäistä meidän kahden välisiä asioita tällaisella palstalla. Tällä tavalla koitan kunnioittaa häntä.

        No höh, eihän se nyt ole häpäisyä jos kertoo vaikka ihan vain jonkin mieleenpainuneen sanan tai lauseen mistä ollut puhetta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, eihän se nyt ole häpäisyä jos kertoo vaikka ihan vain jonkin mieleenpainuneen sanan tai lauseen mistä ollut puhetta. Ap

        Kerro sä ensin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, eihän se nyt ole häpäisyä jos kertoo vaikka ihan vain jonkin mieleenpainuneen sanan tai lauseen mistä ollut puhetta. Ap

        Ehkä hän ei ole siitä niin varma olisiko se hyväksi. Miksi haluat hänet tunnistaa, onko se tärkeää.


    • Anonyymi

      Laitapa sä tunniste ja mitä tapahtui.

      • Anonyymi

        Meillä on erilainen murre, joten et ole hän. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on erilainen murre, joten et ole hän. Ap

        Sanotko sinä sää ja hän sanoo sä? Mut eipä to ikään viel pal kerro


    • Anonyymi

      No sitähän täällä yritetään juuri. Saada varmistusta..eiks ni?

    • Anonyymi

      Ei olla yli puoleen vuoteen nähty. Riittääkö tunnisteeksi, kultaseni?

      • Anonyymi

        Ohi. Ap


      • Anonyymi

        Juu..joskus syyskuussa .. ? Sit juteltu viimeks maaliskuussa


      • Anonyymi

        Nähtiinkö uuden vuoden aattona..?


    • Anonyymi

      Kyllä juuri näin

    • Anonyymi

      Hani ......

    • Anonyymi

      Mieheltä vai naiselta haluat tunnisteita?

    • Anonyymi

      Ketä sä haet? Meitsii ?

    • Anonyymi

      Miksihän haluat pelleillä ja tunnisteilla täällä palstalla sinä " aikuinen ihminen"?

      Hyvää yötä. Jeesus myötä.
      🙏🏻

      Kannattaa nukkua.

      • Anonyymi

        Oletko tosissasi


    • Anonyymi

      No arvaapa miksi. Ei hän taida täällä olla.

    • Anonyymi

      No okei. Oltiin samalla luokalla aikoinaan.

      • Anonyymi

        Millä luokka-asteella? Ihan kiinnostaa kun kerran olin rakastunut yhteen luokkakaveriin. sivusta


      • Anonyymi

        Vain aikoinaan?


    • Anonyymi

      En ole yhtään itseäni piilotellut häneltä, päinvastoin, ja nyt jo olettanut ettei hän käy enää ja käynyt itsekin harvemmin...

    • Anonyymi

      En tiedä kaivattusi ajatuksista, mutta itse kirjoitan vähemmän tunnisteita nykyään, koska en enää omi näitä palstatekstejä ja kuvittele, että juuri minua kaivataan.

      Silloin kun kuvittelin kauniiden kaipaustekstien osuvan kohdalle, oli myös enemmän tarvetta yrittää saada varmuutta siihen, että kyseessä varmasti oli se oma kaivattu ja pistää tunnisteita tänne tavoittaakseni hänet. Mutta en kuvittele enää pääseväni kontaktiin kaivattuni kanssa täällä, tunnisteilla tai ilman, joten puran vain tuntojani silloin tällöin kun en muutakaan voi.

    • Anonyymi

      sen takia että tietty narskuporukka haluaa syödä sitä kautta. yx suuri syy erooni, ja etten halunnut sinua. tutustuin erääseen ja katson mielelläni mitä tuo, olen reilu ja en jätä sinua varalle, vaan voit löytää elämääsi naisen ja Perustaa perheen, ja päästä täältä pois. minä en ikinä sinua hyväksikäyttänyt, etkä kyllä minua suojellut. jotain hyvää toisillemme annoimme ja koimme yhdessä hetkiä, jotka toivat joskus iloa ja toivoa. täällä on vaikea mitään luoda tai luottaa, niinpä nuo asiat tuli väliimme, ja kun elämme kovin erilaista elämää niin jos ei ole mistä pitää kiinni, tai ei löydy yhteistä säveltä niin on helppo rakastua toiseen. me emme ajattele samoin, etkä osannut tai tahtonut tutustua minuun, ja minä luulin että tunnet minut ja haluat samoja asioita. erehdyimme molemmat.

    • Anonyymi

      et ole mies paha, haluat tai joku esiintyi sinuna, haluaa minun ymmärtävän ihmisten vaikeuksia, vaikka huumeiden käyttäjien ja väkivaltaisten naisten ja epätoivoisten käytöstä. halusit että vähän auttaisin ja laajentaisin maailman kuvaa mutta minulla ei ole taitoja tai auktoriteettiä niihin näin. minä haluan pitää jääkaappia täynnä, suojata tietoja ja luoda harmoniaa elämääni. autan omalla tyylillä mitä nyt omalta elämältä pystyy. minullakin on töitä, perhettä ja asioita hoidettavana. minullakin on tunteet, eikä ole kiva kun varastetaan milloin mitäkin. toivon että jätät minut rauhaan, en halua noihin ryhmiin mukaan. ja tietyille sanoisin että jos oma elämä ei kanna niin että selviää on virhetikki hakea väkisin lisää voimaa siihen muualta ja kasvattaa elämää jos ei se kanna muutenkaan. joskus paikallaan jos löytää ihmisiä jotka haluaa olla siinä.

    • Anonyymi

      Eihän sinuakaan kukaan tunnista aloituksesta. 😂

      • Anonyymi

        Sitä tämä aloittajamies ei sinänsä edes näissä itselleenvastailuperformaatioissa edes hae


    • Anonyymi

      Se on Susanna Göteborgista joka yhdistää niihin tyyppeihin, ja manipuloineet tai tehneet yhteistyötä koko porukan kanssa. äitini takia joutunut hetkeksi noihin sekaantumaan kävi ilmi jo yritykseni ajoilta, minulla riittää omissa jutuissa, mutta kyllä nuo yhteydet ja sen porukan teot olisi saatava loppumaan.

    • Anonyymi

      Olenhan se minä täällä en kyllä ymmärrä sun aivoja miten ja mitä ajattelet

    • Anonyymi

      Koska en tiedä keneen suuntautuvan kaipauksen vuoksi sinä olet palstalla.

    • Anonyymi

      Tämä nyt lähinnä ajan vietettä itselleni. En halua että otat tätä liian vakavasti tai suutut yms. Jos nähdään oikeasti niin en halua että meidän välit olisi jotenkin kummalliset.

    • Anonyymi

      No en tänne laita todellakaan...en halua pilata kenenkään elämää tai edes omaani.

      • Anonyymi

        miten se pilaa jos 2 rakkautta tunnistais toisensa daaaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten se pilaa jos 2 rakkautta tunnistais toisensa daaaa??

        No varmasti just sun takia😀


    • Anonyymi

      Otahan snapis yhteyttä rohkeasti

      • Anonyymi

        Kuinka moni keski-ikäinen käyttää snappia (siis ilman, että on siellä pedarin ominaisuudessa)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni keski-ikäinen käyttää snappia (siis ilman, että on siellä pedarin ominaisuudessa)?

        🤔nii i, mitähän hän sanoisi jos laittais tyttäreni snapistä kuvan itsestäni ilman paitaa juomassa kahvia terassilla. Haukkuis varmaan ahdistelija pedariks


    • Anonyymi

      Amatööri palstailijana tekstit "kolahteli". Enää en lankea niihin. Tiedän, että ne eivät minulle ole.
      Kunhan hoidan ajatuksia purkamalla särkynyttä 💔

      • Anonyymi

        Miksi sun sydän on 💔?


      • Anonyymi

        Et voi tietää onko joku sullekki, jos sä oot täällä voi hänkin hyvin olla🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun sydän on 💔?

        Se kaipaa jotain saavuttamatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää onko joku sullekki, jos sä oot täällä voi hänkin hyvin olla🤷

        Tiedän, hän itse sanoi kun omin tekstejä, ettei anonyymina kirjoittele.


    • Anonyymi

      Haluan todella lukea, mitä kirjoitit siniseen vihkoon helmikuussa...

    • Anonyymi

      Välillä minusta tuntuu, että kaivattuni ei todellakaan kirjoittele tänne, mutta välillä tuntuu siltä, että jutut ovat tunnistettavia.

    • Anonyymi

      Liikaa ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ap, miksi èt ota suoraan yhteyttä kaipaamaasi henkilöön. Rakkaudessa rohkeus on usein olennaisen tärkeää. Toisaalta jos sitten toinen ei olekaan kiinnostunut, niin sitten täytyy olla myös voimaa päästää irti.

    • Anonyymi

      Ok saat anteeeksi ja viimeisen tilaisuuden käyttäytyä kunnolla kanssani eli ota yhtettä pallo on nyt sinulla

    • Moroo.

    • Anonyymi

      Pallo hallussa

    • Anonyymi

      Miksi sun pitäisi hänet täältä tunnistaa jos et kehtaa kuitenkaan kasvotusten lähestyä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe