...ensimmäisen kerran 62 vuoteen.
Nyt vasemmistoliitto on punavihreän vihervasemmiston johtava puolue.
Laitavasemmiston kannatus ohitti Sdp:n...
14
139
Vastaukset
- Anonyymi
Juu u, ja SDP on vaihtamassa AnttiKantti Karvajalan -
- - - - - - - "" LauluLintu "Livertäjä" Kiuruun ""- Anonyymi
Kaikki ei muista, että nämä oli EU-vaalit, kunta- ja eduskuntavaalit on eri asia kokonaan.
- Anonyymi
SDP:n kannatuksen menetys ei ole ihme. Se saattaa olla pitkäaikainen tila. Sitä vastoin vasemmistoliitto ei noussut, kuten EU vaalit osoittaa. Nousu kohdistui Li Anderssoniin ja jos hän ei ole seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdokkaana, puolueen kannatus palaa lähes entiselle tasolle. Myös perussuomalaisten kannatus palaa EU vaalia edeltäneen tason paikkeille, kunhan seuraavat vaalit lähestyvät. Persut jättivät äänestämättä, koska puolue on EU kriittinen.
- Anonyymi
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa - Suomen Kansaa ! - - - - Ei EU:ta !
- Anonyymi
"Sortamassa eläkeläisiä. Vain näköjään homot äänestää?"
Tuo kaikki lukee Vihreiden vaaliohjelmassa, jota noudattivat 2019-2023 hyvinkin kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Ei enää auttanut Sannan keikistely!
- Anonyymi
Pääasia, että laitaoikeiston vastapainoksi on tavallista kansaa puolustavia voimia. Vasemmistoliiton ja SDP:n tavoitteet ovat kuitenkin aika samansuuntaisia.
- Anonyymi
Joku sentään kirjoittaa asiaa:
"Vasemmistoliiton ja SDP:n tavoitteet ovat kuitenkin AIVAN samanlaiset."
Suomi olisi tarvinnut, äärivasemmiston vastapainoksi tavallista kansaa puolustavia voimia eli Perussuomalaisia. Valitettavasti äärivasureiden trollitoimisto yhdessä vaalikikkailun kanssa voittivat TAAS, kolmannen kerran sitten 2023. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sentään kirjoittaa asiaa:
"Vasemmistoliiton ja SDP:n tavoitteet ovat kuitenkin AIVAN samanlaiset."
Suomi olisi tarvinnut, äärivasemmiston vastapainoksi tavallista kansaa puolustavia voimia eli Perussuomalaisia. Valitettavasti äärivasureiden trollitoimisto yhdessä vaalikikkailun kanssa voittivat TAAS, kolmannen kerran sitten 2023.Oli niin hyvin kikkailtu, että moni porvarikin äänesti kommunisti Anderssonia.
- Anonyymi
Ei kannata huolestua, kyseessä oli vain nämä TAKTIIKKAVAALIT osa III... todellinen kannatus on edelleen 5-7%
- Anonyymi
Siis Vasemmistoliiton todellinen kannatus eduskuntavaaleissa 2027 on 5-7% Demareiden 13-15%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Vasemmistoliiton todellinen kannatus eduskuntavaaleissa 2027 on 5-7% Demareiden 13-15%
Juuri niin. EU vaalit ei kerro puolueiden kannatusta. Jotain vaikutteita ne voi antaa mutta ennen seuraavia vaaleja, kannatuslukemat ovat saman suuntaiset kuin on ollut viime aikoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. EU vaalit ei kerro puolueiden kannatusta. Jotain vaikutteita ne voi antaa mutta ennen seuraavia vaaleja, kannatuslukemat ovat saman suuntaiset kuin on ollut viime aikoina.
"EU vaalit ei kerro puolueiden kannatusta"
Ei tietenkään kerro. Persuthan jäi kuudenneksi.
- Anonyymi
Paskanen vana vaan jäi taivaalle kun löysä alahuuli ohitti Lindtmanin.
Mutta eihän Lindtman mitään huomaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213