Persereikäorgasmi?

Anonyymi-ap

Oletteko kokaan saaneet orgasmia siitä kun teitä pannaan perseeseen suurella kyrvällä. Naiset tai miehet?

11

898

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran sain kun vaimo työnsi sormen perseeseen. Siitä on jo aikaa. Nyt on vaan "Kyllikki"

      • Anonyymi

        Hyi saatana porsas


    • Anonyymi

      Olisi kiva tehdä tieteellistä tutkimusta asiasta kunhan sen sopivan topin löytäisin...

    • Anonyymi

      Kyllä saanut olen montakin . Yleisin asento on, kun istun naapurin Reiskan mulkun päälle ja mieheni työntyy takaa anukseeni . tuntuu joskus että taju menee ja huutoa tulee. Aivan mahtavia orkkuja. SUOSITTELEN!

      • Anonyymi

        Ahaa. Siis naapurin Reiska hommissa mukana.

        Tämä muistuttaa Hesarin artikkelista, jonka mukaan ennen sotia miehille ei ollut no big deal harrastaa keskenään perämeininkiä. Sodat ja yltiöisänmaallisuus painoivat homoilun marginaaliin... Kun Reiskan kanssa yhdessä touhutaan, katoavat estot. Tuloksena hillitön huutopano.

        Tästä homot aina puhuvat, että pitää olla rehellinen itselleen.


    • Anonyymi

      kyllä 2 isokyrpästä nussi mun peppua ei tarvinut omaan koskee kun roiskein toisen vielä imeskelin uudestaan pani ja taas laukesin

    • Anonyymi

      osaava top jolla iso saa miehen kuin miehen laukeemaan oon löytänyt muutaman

    • Anonyymi

      Itse naisena saan parhaimmat orgasmit ja helpoimmat anaaliseksissä. Ihan normi kokoinen muna riittää, tai sormin pyllyn runkkaus, että tulen roiskuen. Tuntuu aivan helvetin hyvälle. Anaaliseksi onkin oma lemppari

      • Anonyymi

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

        No niinhän te teette kun noin sen itse sanot.


    • Anonyymi

      Olen 62.v bium olen saanut peppu orgasmeja miestenkanssa muutamia kertoja vaikka ei olla kaluun koskettu ja on voimakas

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe