Purran juna meni jo.
Kansalaisille riittää heidän toimeentulonsa repiminen, kuin myös kansan terveydentilan, koulutuksen, lasten elintilan hävittäminen, ruuan ja verojen nousu. Ylipäätään kaiken hyvinvointien alas-ajo.
Nyt istutaan ja kokoustellaan ja käytetään niitä veromarkkoja joista on suuri pula.
Kansanedustajat puoluejohto istuvat pitkiä iltoja mässäämässä kansan varoja.
Purran olisi syytä miettiä, miksi Lee Andersson sai tosi hyvän voiton.
Siksi, että hän on ollut aina oikeuden ja tasa-arvon puolella. Pitkään aikaan ainoa tosi järkevä, suorasanainen, olematta ilkeä. Purrasta on jäänyt inhottava kuva sakset käsissään leikkaamassa suomalaisten hyvinvointia.
Kokonaisuudessaan hän on hyvin ilkeämielinen henkilö.
Hän sanoo; ettei mikään muutu EU-vaalien jälkeen vaan ohjelma jatkuu.
Miksi sitten heti kokoustamaan kiireellä, no, ettei sappi nouse niin pian suuhun, ehtii nielemään välillä.
Orpo on osannut viestiä Purrasta huolimatta. Toivottavasti jaksaa pitää oman hallituksensa ja lopulta näyttää omat aikomuksensa.
Muistakaa, Suomi on vieläkin takapajula.
Jos kukaan ei huolehdi vähävaraisten asioista, joita on enemmistö, niin ei me koskaan tulla kuulumaankaan sivistysvaltioksi
Onhan meillä nyt uusi uudistus: viinaksia saa suurempaan nälkään ja tuskaan. Lapsia käy sääliksi.
Riikka Purra...
138
2740
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuslaita politiikkaa nyt harjoitetaan ja Perussuomalaiset ovat hyvässä opissa .Heidän kohdallaan kun on osoittautunut, että muuta aatetta kun ei ole mistä pidetään kiinni, kuin se että saa olla mukana oli se sitten mitä tahansa.
- Anonyymi
Sun hyvinvointi on valhetta ja perustuu siihen harhaan että joku maksaa.
Maksa itse ja lopeta ulina ja loisiminen.
Sivistys ei ole sitä, että joku "suuri enemmistö loisia" jarruttaa ja kuormittaa yhteiskunnan tuottavat jäsenet hengiltä. Sivistys on sitä, että tarjotaan mahdollisuus kaikille elättää itsensä.
Loiset, joita ei sivistys kiinnosta, voivat kömpiä takaisin sinne sillan alle ja lopettaa tekopyhien hyvinvointi ja sivistys huuhaansa huutamisen, jonka ainoa tarkoitus on hyötyä muista. - Anonyymi
Eikö pointti avautunut?
Unohditko ajatella vai eikö toveri vaan osannut?
Siksikö psykologinen torjunta ja "räkytys" kuvitelma? - Anonyymi
En kuules ole ulissut enkä itkenyt täällä enkä missään yhdestäkään leikkauksesta mitään.
Jos joku antaa jotain, sanon kiitos. Jos ei anna, niin eipä mulla ole siinä mitään valittamista eikä vaatimistakaan. Ei ne ole mun rahoja.
Ja jos tarvin jotain enemmän, niin se on mun homma se enempi hommata, eikä ulista jollekin "toverille" että löytyiskö joku rikkaampi jostain jolta otettais mulle enemmän kun en itse kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistys ei ole sitä, että joku "suuri enemmistö loisia" jarruttaa ja kuormittaa yhteiskunnan tuottavat jäsenet hengiltä. Sivistys on sitä, että tarjotaan mahdollisuus kaikille elättää itsensä.
Loiset, joita ei sivistys kiinnosta, voivat kömpiä takaisin sinne sillan alle ja lopettaa tekopyhien hyvinvointi ja sivistys huuhaansa huutamisen, jonka ainoa tarkoitus on hyötyä muista."Kaikista vähiten "maksajiin" kuuluu tämä väki mikä tuosta eniten mouhottaa ja nostaa itse itseään korokkeelle, eli juurikin muiden veri- ja selkänahkarahoilla rikastuvat ja "tulosta" tekevät. Nämä kun tulevat todella kalliiksi yhteiskunnalle, eli ns. nettomaksu kääntyy näillä jokaisella miinusmerkkiseksi, kun otetaan huomioon myös kustannukset, joita nämä suoraan ja välillisesti yhteiskunnalle aiheuttaa esim. orjuuttamansa ja halpuuttamansa työväen terveyttä heikentämällä ja monissa tapauksissa jopa terveyden tuhoamalla."
Terveiset sinne SY-riistäjäsiiven propaganda osastolle, hyvin teillä menee... eikäku :)))))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18508999/riikka-ei-muka-tajua-eika-suostu-tajuamaan-etta-mika-meni-vikaa--
"Rikkaat päättää itse hyväveliverkostojensa kanssa omista ja toistensa aivan kohtuuttoman ylisuurista palkoista ja palkkioistaan sekä myös yritystuista, jotka ovat siis itse asiasiassa ansiottomia yhteiskunnan lahjoittamia sosiaalitukia.
Nämä ansiottomat yritystuet, joita voittoa tuottavat ja ympäristölle usein vahinkoa aiheuttavat yritykset eivät edes tarvitsisi vääristävät myös kilpailua, mutta sehän ei näitä kapitalisteja lainkaan vaivaa. Mutta se, jos köyhä saa vain vähänkin ansiotonta tukea pysyäkseen edes hengissä, niin sehän on suuri rikos yhteiskuntaa kohtaan ja yhteiskunnan huijaamista.
Ilman työntekijöitä ei rikaskaan rikastuisi, mutta omasta mielestään kaikki on vain hänen omaa ansiotaan. Moni rikas on myös saanut omaisuutensa perimällä eli täysin ilman omia ansioitaan laittamatta tikkuakaan ristiin sen eteen. Siitä on sitten hyvä "ponnistaa" elämässä ylös päin ja kehua omaa menestymistään ja omia saavutuksiaan.
Trumppikin jossakin ihan tosissaan kehui, että hän sai vain vaivaisen miljoonan dollarin alkupääoman kotoaan, jonka avulla on sittemmin ponnistanut elämässään ja hankkinut rikkautensa. No tosin siinä on tullut konkurssejakin ja kuten nyt saamme lukea, niin kaikenlaista epärehellistä veronkiertoa, valehtelua ym rikollista huijaamista.
Mutta joo, rikas Ahneisto ei silti pidä Trumppia yhteiskunnan suurena loisena ja rikollisena, joka hän mielestäni oikeasti on kuten lukemattomat muutkin Ahneistoon kuuluvat rikkaat."
"Tuosta voit tarkastella mistä ne rahat tulevat. Lue huolella ennen kuin tikahdut omahyväisyyteesi. https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/suomen-verot-ja-menot/verotuotot/" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikista vähiten "maksajiin" kuuluu tämä väki mikä tuosta eniten mouhottaa ja nostaa itse itseään korokkeelle, eli juurikin muiden veri- ja selkänahkarahoilla rikastuvat ja "tulosta" tekevät. Nämä kun tulevat todella kalliiksi yhteiskunnalle, eli ns. nettomaksu kääntyy näillä jokaisella miinusmerkkiseksi, kun otetaan huomioon myös kustannukset, joita nämä suoraan ja välillisesti yhteiskunnalle aiheuttaa esim. orjuuttamansa ja halpuuttamansa työväen terveyttä heikentämällä ja monissa tapauksissa jopa terveyden tuhoamalla."
Terveiset sinne SY-riistäjäsiiven propaganda osastolle, hyvin teillä menee... eikäku :)))))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18508999/riikka-ei-muka-tajua-eika-suostu-tajuamaan-etta-mika-meni-vikaa--
"Rikkaat päättää itse hyväveliverkostojensa kanssa omista ja toistensa aivan kohtuuttoman ylisuurista palkoista ja palkkioistaan sekä myös yritystuista, jotka ovat siis itse asiasiassa ansiottomia yhteiskunnan lahjoittamia sosiaalitukia.
Nämä ansiottomat yritystuet, joita voittoa tuottavat ja ympäristölle usein vahinkoa aiheuttavat yritykset eivät edes tarvitsisi vääristävät myös kilpailua, mutta sehän ei näitä kapitalisteja lainkaan vaivaa. Mutta se, jos köyhä saa vain vähänkin ansiotonta tukea pysyäkseen edes hengissä, niin sehän on suuri rikos yhteiskuntaa kohtaan ja yhteiskunnan huijaamista.
Ilman työntekijöitä ei rikaskaan rikastuisi, mutta omasta mielestään kaikki on vain hänen omaa ansiotaan. Moni rikas on myös saanut omaisuutensa perimällä eli täysin ilman omia ansioitaan laittamatta tikkuakaan ristiin sen eteen. Siitä on sitten hyvä "ponnistaa" elämässä ylös päin ja kehua omaa menestymistään ja omia saavutuksiaan.
Trumppikin jossakin ihan tosissaan kehui, että hän sai vain vaivaisen miljoonan dollarin alkupääoman kotoaan, jonka avulla on sittemmin ponnistanut elämässään ja hankkinut rikkautensa. No tosin siinä on tullut konkurssejakin ja kuten nyt saamme lukea, niin kaikenlaista epärehellistä veronkiertoa, valehtelua ym rikollista huijaamista.
Mutta joo, rikas Ahneisto ei silti pidä Trumppia yhteiskunnan suurena loisena ja rikollisena, joka hän mielestäni oikeasti on kuten lukemattomat muutkin Ahneistoon kuuluvat rikkaat."
"Tuosta voit tarkastella mistä ne rahat tulevat. Lue huolella ennen kuin tikahdut omahyväisyyteesi. https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/suomen-verot-ja-menot/verotuotot/"Et selvästikkään ymmärrä pääomaa etkä sitä panosta, jonka yrittäjä tekee rikastuakseen.
Tämä on se juurisyy, minkä takia horiset työläisten selkänahoista ja muista kateus-pohjaisista peloistasi ja epäluuloistasi.
Mutta jos kerran joku on rikastunut vääryydellä ja tehnyt miljoonalla satamiljoonaa, niin miksi sinä et ole tehnyt kymppitonnilla miljoonaa?
Vai vaatisiko se sittenkin jotain mikä ei sinulta sujukkaan?
Olisiko tuollainen temppu kenties muutakin edellyttävää kuin kuvaamaasi pelkkää ansiotonta vääryyttä ja yhteiskunnan haittaamista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikkään ymmärrä pääomaa etkä sitä panosta, jonka yrittäjä tekee rikastuakseen.
Tämä on se juurisyy, minkä takia horiset työläisten selkänahoista ja muista kateus-pohjaisista peloistasi ja epäluuloistasi.
Mutta jos kerran joku on rikastunut vääryydellä ja tehnyt miljoonalla satamiljoonaa, niin miksi sinä et ole tehnyt kymppitonnilla miljoonaa?
Olisiko tuollainen temppu kenties muutakin edellyttävää kuin kuvaamaasi pelkkää ansiotonta vääryyttä ja yhteiskunnan haittaamista?1.
"Mutta jos kerran joku on rikastunut VÄÄRYYDELLÄ ja tehnyt miljoonalla satamiljoonaa, niin miksi sinä et ole tehnyt kymppitonnilla miljoonaa?"
2.
"Vai vaatisiko se sittenkin jotain mikä ei sinulta sujukkaan? "
3.
"Olisiko tuollainen temppu kenties muutakin edellyttävää kuin kuvaamaasi pelkkää ansiotonta vääryyttä ja yhteiskunnan haittaamista?"
Hyvin sä vedät.. Ei.. Kä.. Ku.. Etpä vetänytkään. Kyllä se ehkä siitä vielä joku päivä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loiset, joita ei sivistys kiinnosta, voivat kömpiä takaisin sinne sillan alle ja lopettaa tekopyhien hyvinvointi ja sivistys huuhaansa huutamisen, jonka ainoa tarkoitus on hyötyä muista.Pidätkö itseäsi übermenschinä kuten saksalaiset 1930-luvun fasistit? On rasistista luokitella ihmisiä parempaan ja huonompaan väkeen. Kerropas, mitä mahdollisuuksia istuva hallitus tarjoaa tuottaessaan lisää työttömiä samalla ajaen työttömysturvaa alas? Halpatyövoimaako hallitus pyrkii tuottamaan eli että ihmiset joutuisivat pakosta menemään alipalkattuihin töihin?
Persuissa on useita tunnettuja veronmaksunvälttelijöitä, mikä kertoo kaiken oleellisen heidän "isänmaallisuudestaan". Se loppuu tasan tarkkaan omaan lompakkoonsa. Sotien jälkeen tätä maata on rakennettu yhtä köyttä-ajattelulla ja sopien, mutta nyt näyttää hallituksessa istuvan lekapolitiikan edustajat, joiden mielestä käsky tulee ylhäältä ja kansa saa pitää turpansa kiinni, kun omaa hyvä veli-kerhoa hemmotellaan tarjoamalla heille mahdollisuus olla osallistumatta yhteiseen taloussavottaan. Oikeistopolitiikka sairastuttaa ihmismielen, kun hänestä tulee mammonaa palvova pöljäke. Minä ensin..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö itseäsi übermenschinä kuten saksalaiset 1930-luvun fasistit? On rasistista luokitella ihmisiä parempaan ja huonompaan väkeen. Kerropas, mitä mahdollisuuksia istuva hallitus tarjoaa tuottaessaan lisää työttömiä samalla ajaen työttömysturvaa alas? Halpatyövoimaako hallitus pyrkii tuottamaan eli että ihmiset joutuisivat pakosta menemään alipalkattuihin töihin?
Persuissa on useita tunnettuja veronmaksunvälttelijöitä, mikä kertoo kaiken oleellisen heidän "isänmaallisuudestaan". Se loppuu tasan tarkkaan omaan lompakkoonsa. Sotien jälkeen tätä maata on rakennettu yhtä köyttä-ajattelulla ja sopien, mutta nyt näyttää hallituksessa istuvan lekapolitiikan edustajat, joiden mielestä käsky tulee ylhäältä ja kansa saa pitää turpansa kiinni, kun omaa hyvä veli-kerhoa hemmotellaan tarjoamalla heille mahdollisuus olla osallistumatta yhteiseen taloussavottaan. Oikeistopolitiikka sairastuttaa ihmismielen, kun hänestä tulee mammonaa palvova pöljäke. Minä ensin.....Olet sinä sairas vanhus, todellakin sairas ja vellot 30-luvulla, natseissa ja saksalaisissa. Oletko ajatellut tuollaisten kärsimystesi kanssa omaehtoista eutanasiaa ? Sinun on kyllä pakko kärsiä aikalailla tuollaisista mielenhäiriöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pointti avautunut?
Unohditko ajatella vai eikö toveri vaan osannut?
Siksikö psykologinen torjunta ja "räkytys" kuvitelma?Tyhjänpyörittäjäpersu taas esittämässä viisaampaa kuin itse todellisuudessa onkaan. Kommenttisi ovat pelkkiä sisällöttömiä kysymyksiä ja muiden ajattelukykyä aliarvioivia tuhahduksia vaikkei omassa käkikellossasi ei puhalla kuin vieno keväinen ahava.
Sano nyt helvetti sentään kerrankin jo, missä persujen talousymmärrys piileksii, koska on täysin päivänselvää, ettei puolueesta näytä löytyvän kansantalouden periaatteiden päälle ymmärtäviä ihmisiä? Omat kommenttisi ovat sellaista jargonia, mikä paljastaa oman totaalisen tietämyksen puutteesi makrotaloudesta.
Fiskaalikonservatiiviksi itseään tituleeraava Purra on tasan tarkkaan niin paljon "talousosaaja", kuin mitä hänen ex ek:lainen alivaltiosihteerinsä hänelle käsikirjoittaa luettavakseen. Nimittäin näin tyhmää talouslinjaa kuin mitä hallitus vetää, ei takuullakaan yksikään yhteiskunnasta piittaava henkilö toteuttaisi. Purra vetää puhtaasti kokoomuslaista eriarvoistamisen linjaa, lukiessaan kokoomuslaiseen talousajatteluun nojaavaa käsikirjoitusta. Hänellä ei ole minkään sortin talouskolulutusta taustalla ja työelämäkokemus lähes nolla. Hänen todellinen substanssiosaamisensa lieneekin, kuinka Kelan toimeentulotukihakemus täytetään oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä sairas vanhus, todellakin sairas ja vellot 30-luvulla, natseissa ja saksalaisissa. Oletko ajatellut tuollaisten kärsimystesi kanssa omaehtoista eutanasiaa ? Sinun on kyllä pakko kärsiä aikalailla tuollaisista mielenhäiriöistä.
Minä en kuule ole mikään vanhus vaan keski-ikäinen ihminen, joka on lukenut mm. historiaa ja kirjoituksia makrotaloudesta. Itse et taida olla päässyt pahemmin aapista pidemmälle? Katsohan kuule itseäsi peilistä. Mitä sinä tuumaisit, jos olisit itse huono-osainen ja minä tulisin haukkumaan sinua loiseläjäksi? Olen keskituloisiin kuuluva palkansaaja, mutta mieleeni ei juolahtaisikaan kutsua huono-osaista loiseksi, jollaisena nimenomaan fasistit näkivät huono-osaiset ihmiset. Oli parempaa väkeä eli he itse ja sitten pohjasakkaa eli nämä joita sinä itse pidät siipeilijöinä.
Oletko koskaan miettinyt, että vaivaisikohan itseäsi pahemman laatuinen asennevamma? Nmittäin sen voin sanoa, että jos itse olisin kakarana alkanut pilkkaamaan ihmisiä ja nimittelemään heitä kuin mikäkin pikku-Hitler, niin koivuniemen herra olisi puhutellut sen jälkeen. Saitko itse aukoa päätäsi täysin pidäkkeettä? Oletko kenties syntynyt kultalusikka suussasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjänpyörittäjäpersu taas esittämässä viisaampaa kuin itse todellisuudessa onkaan. Kommenttisi ovat pelkkiä sisällöttömiä kysymyksiä ja muiden ajattelukykyä aliarvioivia tuhahduksia vaikkei omassa käkikellossasi ei puhalla kuin vieno keväinen ahava.
Sano nyt helvetti sentään kerrankin jo, missä persujen talousymmärrys piileksii, koska on täysin päivänselvää, ettei puolueesta näytä löytyvän kansantalouden periaatteiden päälle ymmärtäviä ihmisiä? Omat kommenttisi ovat sellaista jargonia, mikä paljastaa oman totaalisen tietämyksen puutteesi makrotaloudesta.
Fiskaalikonservatiiviksi itseään tituleeraava Purra on tasan tarkkaan niin paljon "talousosaaja", kuin mitä hänen ex ek:lainen alivaltiosihteerinsä hänelle käsikirjoittaa luettavakseen. Nimittäin näin tyhmää talouslinjaa kuin mitä hallitus vetää, ei takuullakaan yksikään yhteiskunnasta piittaava henkilö toteuttaisi. Purra vetää puhtaasti kokoomuslaista eriarvoistamisen linjaa, lukiessaan kokoomuslaiseen talousajatteluun nojaavaa käsikirjoitusta. Hänellä ei ole minkään sortin talouskolulutusta taustalla ja työelämäkokemus lähes nolla. Hänen todellinen substanssiosaamisensa lieneekin, kuinka Kelan toimeentulotukihakemus täytetään oikein.Jos katsoitte eilen A-tolkin, niin siellä sanoi joku taloustietävä, että nyt palataan sossun eduissa siihen vanhaan aikaan, mikä oli niiden tarkoitus alunperin.. eli - ei - ylläpitää jatkuvaa huoltoa kenelläkkään, vaan antaa tilapäistä apua... Muissa maissa esim. tänne tulijatkin joutuvat itse elättämään itsensä...meillä on päinvastoin, saavat kaiken mahdollisen, minkä hoksaavat pyytää...myös harkinnanvaraisen, joka ei ole mahdollista kantasuomalaisilla.... Ja toinen asia: tuo vasurien jatkuva kateus ja kitinä niitä rikkaita yrittäjiä kohtaan, on mahdollisuus selättää siten, että alat itse yrittäjäksi...kaikilla tässä vapaassa maassa on siihen mahdollisuus.... tosin sitten joutuu kyllä tekemään enemmän töitä kuin 4 päivässä viikossa 6:n tunnin päiviä... mutta jos jaksat vain sen, niin pidä leipäläpesi kiinni... Terveisin 20 vuotta menestyvänä yrittäjänä ollut, nyt jo eläkeläinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loiset, joita ei sivistys kiinnosta, voivat kömpiä takaisin sinne sillan alle ja lopettaa tekopyhien hyvinvointi ja sivistys huuhaansa huutamisen, jonka ainoa tarkoitus on hyötyä muista.Mikä sinä luulet olevinasi? Tyhmä persu . . . kirjouttelee omiaan. Purraako puolustelet, se on jo myöhäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loiset, joita ei sivistys kiinnosta, voivat kömpiä takaisin sinne sillan alle ja lopettaa tekopyhien hyvinvointi ja sivistys huuhaansa huutamisen, jonka ainoa tarkoitus on hyötyä muista.Kömmi nyt ensin itse!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikkään ymmärrä pääomaa etkä sitä panosta, jonka yrittäjä tekee rikastuakseen.
Olisiko tuollainen temppu kenties muutakin edellyttävää kuin kuvaamaasi pelkkää ansiotonta vääryyttä ja yhteiskunnan haittaamista?Puhut varmaan OSAKEYHTIÖISTÄ. Mietipä kuka/ketkä niissä tuloksen tekevät tai ovat tekemättä. Harvoin se sittenkään on YKSIN yhtiön hallitus tai osakkeenomistajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loiset, joita ei sivistys kiinnosta, voivat kömpiä takaisin sinne sillan alle ja lopettaa tekopyhien hyvinvointi ja sivistys huuhaansa huutamisen, jonka ainoa tarkoitus on hyötyä muista.Orpon kaudella on tullut luvalliseksi räksyttää tyyliin "loiset kuppaavat yhteiskunnan tuottavat jäsenet hengiltä".
Trumpmainen ilmaisu on rantautunut Suomeen onnistuneesti. On kokoomuslainen politiikka ja persulaiset käytöstavat. Monimutkaisiin, systeemistä johtuviin ongelmiin tarjotaan ratkaisuksi iskulauseita.
Valtaa käyttävät eivät muka ymmärrä, että vaikka kaikki köyhät, työttömät, jne. taiottaisiin nyt lopulllisesti pois, muutaman vuoden päästä järjestelmä olisi tuottanut taas uusia köyhiä ja työttömiä, eläkeläisiä, jne.
Todellisuudessa orpot ja purrat tietävät varsin hyvin, ettei yhteiskuntamme ilman ilman "loisia" ja "rottia". Sivistysporvarit tiesivät myös, etteivät ihmiset olleet omasta halustaan köyhiä. Nykyiset laitaoikeistolaiset sanovat köyhyyden olevan valinta, mikä toki sekin on viestintätoimistolta kalliisti ostettu heitto. - Anonyymi
Vihervasemmisto ei ole hyvä vaihtoehto. Vihervasemmisto on ollut monissa hallituksissa ja aina on leikattu mm lapsilta ja vanhuksilta. Vihervasemmisto eli vasemmistoliitto vihreät ja sosiaalidemokraatit menivät vastoin vaalilupauksia, köyhätkin äänestäjät pettäen hallitukseen 2011 jossa leikattiin Suomen lapsilta ja vanhuksilta ja samalla jaettiin miljardien eurojen tukipaketteja muihin eu maihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tuollainen temppu kenties muutakin edellyttävää kuin kuvaamaasi pelkkää ansiotonta vääryyttä ja yhteiskunnan haittaamista?Sitä on luettu kasakan käsikirjaa..risto murron kansioo.
Nähää santikses.. ku seisot kuopan reunalla maanpetoksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.
"Mutta jos kerran joku on rikastunut VÄÄRYYDELLÄ ja tehnyt miljoonalla satamiljoonaa, niin miksi sinä et ole tehnyt kymppitonnilla miljoonaa?"
2.
"Vai vaatisiko se sittenkin jotain mikä ei sinulta sujukkaan? "
3.
"Olisiko tuollainen temppu kenties muutakin edellyttävää kuin kuvaamaasi pelkkää ansiotonta vääryyttä ja yhteiskunnan haittaamista?"
Hyvin sä vedät.. Ei.. Kä.. Ku.. Etpä vetänytkään. Kyllä se ehkä siitä vielä joku päivä .ettekö tajuu et kaikki menee korruptoituneelle ukainalle jotta heidän maastaan saataisi zelenskyn ihannemaa upporikas ja loistelias hän haluaa uuden kukoistavan israelin eurooppaan. Se on hänen päämääränsä. Sitä on äärizionismi ota selvää. Ukraina ajoi sen sotaan Venäjää vastaan ukrainalaisen victoria nylandin suunnittelulla. (hullu seki)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä sairas vanhus, todellakin sairas ja vellot 30-luvulla, natseissa ja saksalaisissa. Oletko ajatellut tuollaisten kärsimystesi kanssa omaehtoista eutanasiaa ? Sinun on kyllä pakko kärsiä aikalailla tuollaisista mielenhäiriöistä.
täyttä ymmärrystä vaille! näitä ihmisiä on nyt paljo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä luulet olevinasi? Tyhmä persu . . . kirjouttelee omiaan. Purraako puolustelet, se on jo myöhäistä.
Purra-Putini kiristelee vain hampaitaan ja seuraa mistä leikkaisi, että pääsisi pätemään.
Tunteeton ja röyhkeä täti.
- Anonyymi
Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äälioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi
Tapatyötön palstavasun Kelarahat peruttava LOPULLISESTI.
- Anonyymi
Vaatiiko fattapersu rahojen siirtämistä itselleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatiiko fattapersu rahojen siirtämistä itselleen?
Ei ku darra fatima
- Anonyymi
Valtion verokirstu on tyhjä ja tyhjästä on paha nyhjäistä.
- Anonyymi
Oon miettinyt tuota "tyhjästä on paha nyhjästä".
Ehkei se olekaan totta, nimittäin miten näitä vassareiden propaganda-hokemia sitten oikein sikiää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei se olekaan totta, nimittäin miten näitä vassareiden propaganda-hokemia sitten oikein sikiää?Jospa ottaisit ensin pääsi pois omasta perseestäsi, niin saattaisi helpottaa tuo vassari-dilemmasi.
- Anonyymi
Alennetaan tuloverotusta, sillä "vähemmästä saa enemmän" sanoo orpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei se olekaan totta, nimittäin miten näitä vassareiden propaganda-hokemia sitten oikein sikiää?putte pe taala
- Anonyymi
Ja minkähän takia se on "tyhjä"??
- Anonyymi
Vahvemmat litkut maitokauppaan on persujen saavutus, jota kannattajat arvostavat.
- Anonyymi
Itsekin ostelet kuule ihan tyytyväisenä.
- Anonyymi
Kaljan ja bensan hinnan alennus oli oikeasti niitä tekoja joita suomalainen arvostaa, tämä 8% maitokauppoihin oli kirsikka kakun päälle
- Anonyymi
Purralaisuus perustuu kokoomuksen nuolemiseen ja pienituloisten ja heikompiosaisten kansalaistemme kaltoinkohtevan kokkari-ideologian hyväksymistä.
EI ENÄÄ MINUN PERUSSUOMALAISUUTTANI.
Parhaiden toimeentulevien etujen ajaminen ja raivopäinen puolustuskyvyttömiltä leikkaaminen on Purran valttikortti orpolaisten ylimielisessä köörissä.- Anonyymi
Voi harmi.
Sisäinen vassarius sinussa johtaa harhaisiin ja tunnepitoisiin ylitulkintoihin ja jouduit pettymään. Eikun siis persut petti tietenkin sinut. Ja niinpä nyt sinun perussuomalaisuus, joka on uudelleen brändättyä piilokommunismia, ei olekaan yhteensopivaa oikean perussuomalaisuuden kanssa.
No voi nyyh.
Määritelkää perussuomalaisuus uudestaan.
Karen täällä ei ole tajunnut sitä ja nyt harmittaa kun se ei olekaan niin vasemmalla kuin hänen kuvitelmissaan. - Anonyymi
Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äälioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus..
- Anonyymi
Persukannattajat on tyhmempiä kuin Halla persut kuvitteli niiden olevan? Niiden kertoessa vaalien alla ettei tee Soineja lähtien hallitukseen salkkujen takia puoluepampuille vaan menee oppositioon jos ei saa hallitusohjelmaan haluamaansa. Siinä missä Soinille riitti salkku ei edes huvikuunariveroaan saanut läpi antaen periksi salkkua vastaan kaikessa jopa hallintarekisterilaissa. Purran kertoessa vaalien alla kuinka tuleva hallitus on pakotettu leikkauksiin määrissä että tulee Sipilän aikoja ikävä. Joka vain ja ainoastaan leikkasi ja pelasi yrityspomojen pussiin joita itsekkin edusti ja edustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persukannattajat on tyhmempiä kuin Halla persut kuvitteli niiden olevan? Niiden kertoessa vaalien alla ettei tee Soineja lähtien hallitukseen salkkujen takia puoluepampuille vaan menee oppositioon jos ei saa hallitusohjelmaan haluamaansa. Siinä missä Soinille riitti salkku ei edes huvikuunariveroaan saanut läpi antaen periksi salkkua vastaan kaikessa jopa hallintarekisterilaissa. Purran kertoessa vaalien alla kuinka tuleva hallitus on pakotettu leikkauksiin määrissä että tulee Sipilän aikoja ikävä. Joka vain ja ainoastaan leikkasi ja pelasi yrityspomojen pussiin joita itsekkin edusti ja edustaa.
siksi se kepukaan ei lähtenyt hallitukseen vaikka orpon hallitusohjelma on yks yhteen kepujen kanssa.Kannatus pohjamudissa jo valmiiksi ei ollut vara lähteä. Keskaria hallitusneuvotteluissa näytteli tehden naurettavimmillaan välikysymyksiä asioista joita itse teki edellisessä hallituksessa ;))
- Anonyymi
Niin, se on kyllä huomattu ap kuinka sinä julistat vassaripropagangaa päivittäin suoli24 palstoilla vaatien oikeistohallitusta nurin mamupolitiikan kiristyksineen. Vaikka olet persuista pihalle potkittu sinimustien fanittaja rotuopin julistaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi.
Sisäinen vassarius sinussa johtaa harhaisiin ja tunnepitoisiin ylitulkintoihin ja jouduit pettymään. Eikun siis persut petti tietenkin sinut. Ja niinpä nyt sinun perussuomalaisuus, joka on uudelleen brändättyä piilokommunismia, ei olekaan yhteensopivaa oikean perussuomalaisuuden kanssa.
No voi nyyh.
Määritelkää perussuomalaisuus uudestaan.
Karen täällä ei ole tajunnut sitä ja nyt harmittaa kun se ei olekaan niin vasemmalla kuin hänen kuvitelmissaan.Ei perussuomalaisuutta tarvitase mitenkään määritellä uudestaan. Samanlaista valehtelemista ja huijaamista se on, sama millaisessa paketissa se tarjottaisiin.
- Anonyymi
Purran ja orpon seuraavaan viikonloppu amphetamiini/peukku tilaukseen
vois lorauttaa lsd:eetä joukkoon..vai oisko lorahanu jo..senverran sekavat näytöt ollu nappipäillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äälioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus..
Moi Matias!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Matias!
Kuka Matias?
- Anonyymi
Riikka Purra, kansa haluaa, että eroat, mitä nopeammin sen parempi. Olet loukannut pienituloisia äänestäjiäsi. Ne äänestivät kokoomusta jotka halusivat hyvätuloisten hallitusta.
- Anonyymi
Ei kansa ole kertonut halustaan Purran eroon. Ja vaikka olisikin, sillä ei ole merkitystä. Seuraavat eduskuntavaalit ovat vuosien päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kansa ole kertonut halustaan Purran eroon. Ja vaikka olisikin, sillä ei ole merkitystä. Seuraavat eduskuntavaalit ovat vuosien päästä.
Ja kummasti vaan Purralta katoaa kannatus taustalta. Missäköhän vika piilee hmmm....
Pitäkää vaan tuo hälläväliä asenne yllä. Takuuvarma suoritus viedä persupuolue sinne Harkimon Liike Nyt:in seuraan kannatuksen suhteen. Jopa uoleen entisellä puoluesihteerillä näkyy olevan jo paska lurahtamassa housuihinsa..
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/artoluukkanen/psn-meriselitys/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kummasti vaan Purralta katoaa kannatus taustalta. Missäköhän vika piilee hmmm....
Pitäkää vaan tuo hälläväliä asenne yllä. Takuuvarma suoritus viedä persupuolue sinne Harkimon Liike Nyt:in seuraan kannatuksen suhteen. Jopa uoleen entisellä puoluesihteerillä näkyy olevan jo paska lurahtamassa housuihinsa..
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/artoluukkanen/psn-meriselitys/Siis puolueen entisellä puoluesihteerillä......
- Anonyymi
Tasa-arvo on Suomessa hukassa , ja Örpö ja Pörrä vaan lisää sitä nostaa vaan palkka ihmisille kuka ei tee mitään , saman aikaan oikeita töitä tekevät ihmiset saa niin vähän palkka ,että ei pärjää. Nyt pitäisi oikeasti saa hallituksen ihmiset kuka aja köyhien ja pien tuloisten etua. Jätti Palkka pitäisi saa palkkakatto ja eläkkeisin sun muihin. Rikkaat myös saastuttaa todella paljon. Mihin tarvii ihminen 10 000 - 160 000 euro kk palkka plus sen lisäksi vielä kaiken maailman etun rahat, eikö te oikeasti osa elää sillä omalla isolla jättipalkalla. Otetaan vaan köyhiltä leipäkin lautaselta , on kyllä ahneitä ihmisiä tässä maassa ja sitten vielä jotkut nautti siitä kun köyhät on kyykyssä.
- Anonyymi
Ihmiset voivat hakeutua paremmin palkattuihin töihin, tai vähentää menojaan. Minun tehtäväni ei ole terveuden työikäisten toimeentuloa ja elintasoa ylläpitää työlläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset voivat hakeutua paremmin palkattuihin töihin, tai vähentää menojaan. Minun tehtäväni ei ole terveuden työikäisten toimeentuloa ja elintasoa ylläpitää työlläni.
Muista tuo erityisesti sitten, jos sairastut itse oikein vakavasti. Kenenkään ei tule ylläpitää sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,mennään kaikki töihin ja ruvetaan rikkaiksi,
kun niittä hyväpalkkaisia töitä on täällä ihan
tyrkylle saakka ja jokaiselle työttömälle.
Mehän elämme maailman suurenmoisimmssa
"HYVINVOINTI VALTIOSSA"(missä propaganda on
opittu ent.Neuvostoliitosta ja PohjoisKoreasta)
Elämme SUURENMOISESSA ONNELASSA,voi
tätä onnea ja auvoa,ihmettelen,että joku valittaa.
Menkää nyt kaikki työttömät ilmoittautumaan
työpaikalle,että me tultiin nyt TÖIHIN. eikö?
- Anonyymi
Voisko kansanedustajat itse testa miten pärjää laskujen jälkeen 100 - 150 eur kk , kumpi tekee enemmän töitä että pärjää työtön vai kansanedustajat.
- Anonyymi
Ei heidän tarvitse, siis miksi testaisivat.
- Anonyymi
Muuta tuohon hölynpölyyn, mutta maan kansalaisten "toimeentulo" ei voi perustua jatkuviin velkarahasta maksettaviin tukiin.
- Anonyymi
Työttömyys on kun töitä, kun aina saa leipoa ja tehdä ruoka jne vertaile hintoja lidlissä ja S-marketissa. Työttömänä aika menee niin nopeasti , että mihinkään ei ole aikaa , aina on kiire ja tekemistä riittää.
- Anonyymi
Olen eläkeläinen ja saan valtion tukia, nuoruudessa sain lapsistani lapsilisää, pitkän sairauslomallani sain Kela päivärahaa ja nyt eläkettä eli tukia olen saanut ja saan edelleen. Kun katson kirjoittajien tekstien kellonaikaa niin ihmettelen miksi eivät ole töissä vaan loisivat kotona keskellä päivää, menkää töihin niin minäkin tein.
- Anonyymi
Sinäkö palkat sairaita ja vammaisia töihin, kuka on saanut long covidin vakavasti 2020 jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö palkat sairaita ja vammaisia töihin, kuka on saanut long covidin vakavasti 2020 jne.
Palkkaatko sinä ? Niin, kuka on saanut long covidin jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaatko sinä ? Niin, kuka on saanut long covidin jne.
Sinä ,et taidakaan tiedä miten tällä on useat nuoret kärsinyt ja kunnolla long covidissä. Sinä et taida tiedä, mikä trauma siitä jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ,et taidakaan tiedä miten tällä on useat nuoret kärsinyt ja kunnolla long covidissä. Sinä et taida tiedä, mikä trauma siitä jää.
Se ei tarkoita siltikään sitä, että muiden on maksettava heidän toimeentulonsa tai "covideja", nöösit hommiin. Mikäs covid se sinulla sitten on, kun on hiukan outoa tuo kommentointi. Tosiasiassa nuoret kärsivät vakavasta lorvikatarista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tarkoita siltikään sitä, että muiden on maksettava heidän toimeentulonsa tai "covideja", nöösit hommiin. Mikäs covid se sinulla sitten on, kun on hiukan outoa tuo kommentointi. Tosiasiassa nuoret kärsivät vakavasta lorvikatarista.
Voi vittu että sinä olet ihan kujalla tästä maailmasta! Kuljetko pankkiholvi mukanasi?
- Anonyymi
Siinäpä se selvisi kotona loisivat haukkuvat muita kotona olevia ja äänestävät persuja eli juuri niitä jotka vastustavat tukien maksamista vaikka itse työikäisenä saavat tukia eli menkää töihin kuten Purra käskee tai lopettakaa toisten mollaaminen jokaisella on omat syynsä olla työttömänä ja suurin syy on ettei ole työpaikkoja.
- Anonyymi
Eläkeläiset pelossa!!! varma annoite viellä äänen persuille ja kokomukselle :D Örpö ja Pörrä = Suomen tuho.
- Anonyymi
Koskaan pienituloisia ei ole höynäytetty niin hyvin kuin Purra teki, kehtasi vielä saksiensa kanssa rehennellä, eikö niiden 20 000 uuden lapsiköyhän tilanne huoleta? 14 000€/kk:ssa ansaitseva sai 2000€/kk verohelpotusta pienituloisilta leikatuista tuista, oikeinko?
- Anonyymi
Ei vasemmiston EU- äänestyksessä saama äänimäärä ole mikään valtava.
Alle 300000 ihmistä ja siinä sossujen ääniä mukana.
Persut sai viime eduskunta vaalien tuloksissa yli kaksi kertaa enemmän.
Jos muut ei äänestä niin näyttää vassarien äänimäärä suurelta.- Anonyymi
Persut on paska puolue ja paskalle rakennettu. Tynkkynen keräsi suosionsa vaippoihin paskomalla ja Purra paskaa puhumalla. Koko PS Homma haisee.
- Anonyymi
Mutta ei saanut nyt, eikä tulevaisuudessakaan. Ei ihmisiä voi pettää kun kerran.
- Anonyymi
Riikkan on syytä paljastaa mitä sopimuksia on SY:n ja EK:n kanssa tehnyt kansan selän takana
- Anonyymi
Nämä vassarien pettämispuheet älyllisesti lapsen aivoisia.
Vaaleissa luvataan aina tavoitteita mutta hallituksessa neuvottelu 4 puolueen kesken.
Tyhmäkin ymmärtää ettei kaikkia itselle tärkeitä asioita voi saada hallitukseen.mutta ei vassari.- Anonyymi
Voisi mennä läpi muuten nuo valheelliset selittelyt, mutta kun katsoo nyt yleisesti vaikka nykyjohdon, sisäpiirin, puolueaktiivien jne. puheita, käytöstä, tekoja ja toimia, niin totuus on ilmeisen ilmiselvästi se, että SY:n Pentikkäläloisilta tulee ohjeet ja marssikäskyt. Monien puheissa kaikuu myös "Vihtori paitalaisten" ääntä ja äänensävyä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi mennä läpi muuten nuo valheelliset selittelyt, mutta kun katsoo nyt yleisesti vaikka nykyjohdon, sisäpiirin, puolueaktiivien jne. puheita, käytöstä, tekoja ja toimia, niin totuus on ilmeisen ilmiselvästi se, että SY:n Pentikkäläloisilta tulee ohjeet ja marssikäskyt. Monien puheissa kaikuu myös "Vihtori paitalaisten" ääntä ja äänensävyä....
uusi pakkomielle ? SY SY SY SY SY SY
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uusi pakkomielle ? SY SY SY SY SY SY
"Totuus on se joka narsistia/narsisteja eniten "satuttaa" ja saa heidät narsistisuudesta kumpuavan raivon valtaan. Kaikki narsistit taitavat luulla olevansa todella älykkäitä ja viisaita, vaikka harva heistä oikeasti on, mutta se mikä heitä yhdistää on se, että jos ja kun uhri/uhrit heidät ja heidän toimensa tunnistaa, niin tuo narsistisuudesta kumpuava viha saa heissä vallan, joka sitten aiheuttaa kaikenlaista "kivaa"."
Yksi näyte "kivasta", ihan odotettavaa.
- Anonyymi
Hyvä Riikka Purra, olen päälle viisikymppinen mies, minulla on vaimo kotirouvana ja neljä lasta, joista kolme on vielä alaikäistä. Jäin reilu vuosi sitten työttömäksi ja nyt sairastuin pysyvästi. Teidän intohimoinen saksien käyttö alkaa puremaan, melko korkealta voi pudota lähes olemattomien turvaverkkojen läpi. Junaa vasten en kuitenkaan kävele, vaan jos lähden niin teen sen aiheuttamatta muille harmia. Toivon perheelleni parasta, koska minusta ei ole enää huolehtimaan heistä.
Näin perussuomalaiset harvenevat ja lähtevät miehekkäästi, kuluttamatta hyvinvointialueiden niukkuutta.
Hyvää jatkoa sinulle Riikka, tiedän että jatkat valitsemallasi tiellä.- Anonyymi
Olisit "hyvätuloisena" vakuuttanut itsesi. Yhteiskunnan tehtävä ei ole ylläpitää kenenkään elintasoa, vain välttämätön hengenpitimiksi ja väliaikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit "hyvätuloisena" vakuuttanut itsesi. Yhteiskunnan tehtävä ei ole ylläpitää kenenkään elintasoa, vain välttämätön hengenpitimiksi ja väliaikaisesti.
Jokainen on vakuutettu. Jokainen työtätekevä maksaa veroissaan sairaus- ja työttömyysvakuutusmaksua.
Turhaan maksoimme, Purra siirtää sen rahan rikkaille.
- Anonyymi
Uskomattoman typerä poliitikko. Sai johdettavakseen ison puolueen ja ryssi kaiken. Ei ihme, että hänestä tehtiin maanpetturi-biisi.
- Anonyymi
Miten ne sanat menee? Paskalii, jussi ja sanna persettä jako, silloin Suomen kansa kako ja lusmut loikki paratiisiin jee…?
- Anonyymi
Maanpetturi
- Anonyymi
Orpon ja Purran tavaramerkki on ylimielisyys.
Ehkä heillä on ylimielisyysharha ?
Ylimielisyysharha tarkoittaa katteetonta uskoa omiin kykyihin, liiallista optimismia ja uskoa omaan erehtymättömyyteen.
Se on erityisen vaarallinen siksi, että ihminen ei yleensä koskaan itse näe sitä itsessään. Ylimielisyysharhan vallassa sivuuttaa faktat, ei kuuntele muita tai ota vastaan uutta tietoa.- Anonyymi
Ylimielisyys kertoo ihmisestä kaiken ja kostautuu aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielisyys kertoo ihmisestä kaiken ja kostautuu aina.
Kyllä sinun tavaramerkkisi on tuo tyhmyys ja sen aiheuttama valheellinen ylimielisyys.
- Anonyymi
Ministeri potee selkeästi ylimielisyyttä ja outoa kostonhimoa. Niillä eväillä ei johdeta demokraattista yhteiskuntaa. Pitäisi pysyä totuudessa, käyttää järkeä ja viisautta sekä vielä noudattaa oikeutta ja kohtuutta.
Mitä tekee persujohtaja? Peilaa kaikkea itsensä ja puolueensa kautta. Ilmeisesti hän ei pysty unohtamaan itseään missään tilanteessa.
Oppositiojohtajana hän piti ihan hyviä puheita.
- Anonyymi
Miten sille kansalaisaloitteelle kävi keräshän se paljon nimiä joka riitti sen ärripurran erottamiseen.
- Anonyymi
Saan vatsan väänteitä ja voin muutenkin pahoin kun näen tämän saksi purran ilkeävääntöisen pärstän ja vihantäyteiset silmät.
- Anonyymi
Purra haluaa leikata seuraavaksi Suomalaisten heikompiosaisten päät.
- Anonyymi
Purra Ja Orpo yhteiskunnan loisia veronmaksajien rahoilla tuhoaa koko Suomen
- Anonyymi
Riikka riikka tehdään SUOMI SUUREKSI. OTETAAN NIIN PALJON VELKAA, KUIN SAADAAN. EMME EDES YRITÄ MAKSAA TAKAISIN. NO EU JÄSENVALTIOT MAKSAA. SUOMI MAINE MENI NIINKUIN KREIKALTAKIN. PS KUMMASSA NYT HALUASIT ELÄÄ?
- Anonyymi
Jokainen työntekijä on vakuutettu. Jokainen työtätekevä maksaa veroissaan
sairaus- ja työttömyysvakuutusmaksua.
Turhaan maksoimme, emme mitään saa, Purra siirtää ne rahat rikkaille. - Anonyymi
Maanpetturi
- Anonyymi
Persuhallituksen silmänkääntötemppu on vertaansa vailla. Orpo ennen vaaleja lupasi, että Suomen velkaantuminen loppuu. Purra vetelee velkaa vuodessa sen, mihin Marinin kriisihallituksella meni kolme vuotta. Niinpä velkaantumisen loppumiselle on asetettu aikatauluksi vuosi 2027. Tarkkaavainen äänestäjä huomaa, että silloin vaihtuu hallitus. Purra voi sitten oppositiosta haukkua uutta hallitusta velanotosta. Jos nyt edes eduskuntaan pääsee.
- Anonyymi
Lulu Ranne valehteli taloudellisten etujen saamiseksi
https://www.hameenlinnankaupunkiuutiset.fi/paikalliset/4849556 Kuka edes äänesti häntä.Luuserit painaa päänsä nyt pensaaseen.
- Anonyymi
Venäjämielisiä persuja inhotaan kertoo gallup 2019 ja inho jatkuu.
Persut on Suomen inhotuin puolue, kertoo Ilta-Sanomien teettämä gallup.
Persut itse ilmeisesti ovat ainoita, jotka eivät tajua mistä moinen tilanne johtuu?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006140704.html - Anonyymi
Vastenmielinen henkilö.
- Anonyymi
Inhokkipoliitikon prototyyppi.
- Anonyymi
Purra on niin tympeä eukko , puhuu koko ajan toisten päälle.
Oisko hampaistolle tehtävissä jotain? - Anonyymi
Purra sopisi hyvin Pohjois-Korean diktaattoriksi, hän pystyisi tunteettomasti alistamaan kansan ja saisi siitä itselleen suurta nautintoa.
- Anonyymi
Purra maanpetturi muuta saa kuin tuhoa aikaiseksi ei ikipäivänä enään ääntä perussuomalaisille valheilla valtaan
- Anonyymi
Kokoomus heittää nöyrän piikalikkansa Purran takiaisin politiikan tunkiolle, kun tämä on ensin tehnyt vailla empatiaa hallituksen likaiset työt?
- Anonyymi
orpo on täys mulkku!! venäjän soluttautuja
orpon ja purran molempien päämäärä on suomalaisen yhteiskunnan, maanpuolustajin heikentäminen ja totaali sössiminen ennen venäjän hyäkkäystä suomeen.
Se missä ryssä eppäonnstu ukrainassa, et ajetaa vaa vieraan maan pääkaunkiin ja vallotetaan se.. se onnistuu suomessa, purran ja orpon myyräntyön.
Suomella ei ole enää tyäökykyisiä maanppuolustajia, sankarit on ajettu kodeistaan ja tapetaan kylmään ja nälkään eivätkä saa hoitoa tarvittaessa.
Peli on menetetty jo jossei kansa nouse vastarintaan.
Miettikää ite..Paljon orpolle/purralle pputen arvis maksaa et myis maansa?
purraha myi arvonsa jo vaalineuvotteluissa..lastenhipplaajat stumppi ja orpo menetti järkensä jo opiskeluvuosina..ninä 10 vuotena..orpoha ei ikinä saanu edes yläastetta suoritettua..liekkö osaa edes lukea.
Orpo on raiskaaja kasakan äpärä joka ois kuulunu heittää kaivoon. - Anonyymi
räytäkää purran ja orpon suku haudat jouluaattona
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki perussuomalaiset viisastuvat eivätkä enään äänestä purraa missään vaaleissa. Petturi mikä petturi samaten eduskunnassaistuvat kansanedustajat ovat pettäneet äänestäjänsä.
viimeinen niitti on kun kannativat sairaaloiden yö päivistyksien lakkauttamista . Sairaat ihmiset joutuu matkaamaan pahimassa tapauksessa toista sataa kilometriä saadakseen hoitoo . kun aikaisemmin oli apu saatavissa kohtuullisen matkan päässä.
Hävetkää persut hallituksessa olette käyttäneet väärin kansalata saamianne mandaatteja. - Anonyymi
Purra ja orpopoika voi kuinka ihku pari.
- Anonyymi
Hyvä Riikka kuinka pääsisin statuksella Suomen pakolainen.Nyt menee huonosti
Kk tulot 1000e jolla pitää maksaa asunto ja velat,selviäisin hyvin jos saisin saman,kuin ns kiintiöpakolaiset.Makavat meille 50e päivä ja jos lapsia joka lapsesta 150e päivä.Ai niin unohdin asunto taksimatkat ruokakaupaan.Mahavatko pärjätä .Suomen valtion tuki 3 h perheelle
80tonnia vuodessa.ps Rikas mies mä oisin- Anonyymi
ETTÄ MITÄ? TOMMOSEN YHDEN PAKOLAISPERHEEN RUOKKIMINEN AS KUSTANNUKSET YM YM YM MAKSAA
SUOMEN VALTIOLLE.ELI MEILLE 160000e
Vuosi
- Anonyymi
Aloitaja kirjoittaa äärivihervasudemukommareiden SUSI-SOTESTA, aivan kuin sillä olisi YHTÄÄN MITÄÄN TEKEMISTÄ Purran kanssa. Ja tuo aloittajan mainitsema JUNA on varmaankin Marinin hallituksen 2020 tilaama Tunnin Juna Turkuun!?
- Anonyymi
Minäkin haluan pakolaiseksi Siomeem. Kuinka päästä?
- Anonyymi
Saa nähdä, kiittävätkö äänestäjät Purraa vaalipetoksista seuraavissa kunta- ja aluevaaleissa?
- Anonyymi
Purran kannatus on kokoomuksessa paljon suurempaa kuin omassa puolueessaan. Jos kokoomus kiittää, tuskin omat äänestäjät vaaleissa.
- Anonyymi
Burra-Butini on hurja täti.
Burra-Butini joutaisi itään, eikä "sitä"kukaan kaipaisi
Harmaa hohdetta lisää naamaan ja näyttää vielä viime hetkellä, minkä tuhon teki.Adjöööööö - Anonyymi
Taas lisää leikataan vanhusten hoidosta. Minun äidillä alchaimeri, todettu jo riskialttiix että saattaa lähtee kotoonsa ulos pakkaseen yövaatteissa. Viis kertaa pv käy kotihoito. Leikkailee saksilla telkkarinpiuhat, töpseli seinässä. Onnex olikin joku toinen piuha. Alsthaimeri on jo 4/5 . Sisko tekee minkä ehtii, paljon. Minä en pysty auttamaan ollenkaan. Nyt on jo vaarax muillekkin. Purra voi hoitaa. Tai urpo. No, edelleenkin karma toimii tommosille purraurpoille. Niin ylimielisiä niitten naamatkin. Että ällöttää. Äitini on ikänsä tehny töitä ja maksanu veroja. Tässä on tulos. Urpoilla on huono karma. Minä olen nähnyt monta tapausta, karmanlaki toimii. Olis kiva olla paikalla sillon kun näillä urpoilla hymy hyytyy.
- Anonyymi
Hymy hyytyy sunnuntaina 18.04.2027
- Anonyymi
Menkää töihin pikkuriikka sanoi juuri tv:ssä ettei ideologinen pakkosyöttö kuulu kouluihin. Tarkoittiko persujen kylvämää äärioikeisto paskaa.
- Anonyymi
ÄLYKÄS, ASIALLINEN, OSAAVA, SIVISTYNYT, MENESTYNYT, UPEA, IHANA, ROHKEA, PARAS, TÄHTIMINISTERI RIIKKA PURRA.
Olemme niiiin ylpeitä hänestä. Meitä on paljon. ihanaa vaalit ovat lähellä ja pääsemme äänestämään nimenomaan häntä. Hän on korvaamaton.
Jesss, hienoa Riikka.- Anonyymi
Vain persut ovat tyytyväisiä kuolemanenkeli Riikan tuhotyöhön. Ja tietysti kokoomus teeskentelee tyytyväistä vielä vähän aikaa, enne kuin antaa kalossin kuvan pöhöttyneelle Riikalle.
- Anonyymi
Millainen työura Purralla on?
Onko kokemustata talouspolitiikasta?
Millä perusteilla hän aikoo sivuuttaa arviointineuvoston suositukset?- Anonyymi
Riikan CV on hienoa luettavaa. Muutama vuosi nakkikioskissa.
Se antaa valmiudet ihan mihin tahansa:))
- Anonyymi
Talousoppinsa hän on ottanut Nicolae Ceaușesculta.
- Anonyymi
Pariskunta Ceaușescu palkittiin Lapuan pastilleilla.
- Anonyymi
Jos kukaan ei ala huolehtia vähävaraisten asioista, joita on enemmistö, niin ei me koskaan tulla pääsemäänkään takaisin sivistysvaltioksi.
- Anonyymi
Kyllä perussuomalaiset huolehtii vähävaraisten varoista, sinulla ei ole mitään hätää siis.
- Anonyymi
Sano kuka mitä tahansa niin MOLEMMILLA ORPOPIRULLA JA SAKSIPURRALLA ON NOUSSUT VAHVA KUSI PÄÄHÄN MOLEMMAT JOUTAIS LUKKOJEN TAAKSE🤬
- Anonyymi
Purraan sopii vanha kansanviisaus kun paska saa hiivaa se rupeaa käymään.!
- Anonyymi
Jos kasvattaa ruusuja, täytyy lapioida paskaa:))
- Anonyymi
Täytyy järjestää kansalaiskeräys purralle että pääsee hoitoon kun sillä köyhällä ei ole varaa niin voidaanhan kerätä koko arkaadian mäelle että pärjäävät🤣
- Anonyymi
Orpo ja purra on yhdessä saksineet tämän maan siihen tilaan ellei yritys mene konkurssiin niin sitten sen tuotanto siirretään muihin maihin .
Samassa työttömyys kasvaa , ja verotuulot näin pienenee.
lapsi perheitä joutuu lähtemään kodeistaan ja lapset menettää tutun koulun tai hoitopaikan ja sitten ihmetellään kun nuorilla menee huonosti.
Ihmiset ajetaan sellaiseen ahdinkoon että ruokajonot kasvaa kun rahat ei riitä .
Vanhukset ja vammaiset ovat pulassa palvelut on heikentynyt silmissä.
Ei uskoisi että ollaan suomessa päämies mainostaa kuinka tehdään yhdessä ja ketään ei jätetä,
Ennemminkin oikein olisi että heikommat jätetään ja yhdessä ei tehdä mitään.
Niin että sellainen somi tänä päivänä - Anonyymi
Juna män justiinsa. Pääsikö edes ampumaan?
- Anonyymi
Miten orpo ja purra kehtaa kyykyttää köyhiä mitään tunteita niiden päässä EI OLE😡joo äänestäminenkin on täysin turhaa kun tollaisia aivottomia on arkaadian mäki pullollaan keneenkään ei enään ole luottamista paljon luvataan mutta mitään ei saada aikaan äänestämällä asiat ei SUOMESSA PARANE SE ON NÄHTY🤬🤬🤬
- Anonyymi
SUOMEN KANSAA KUSETETAAN OIKEIN URAKALLA!!!
- Anonyymi
Purralla kastui LAKANA😂
- Anonyymi
Kusetus jatkuu.
- Anonyymi
Purrasta tulisi hyvä Variksenpelätin pellolle.Katoaisivat kaikki tuholaiset,jyrsiöistä siivekkäisiin.
- Anonyymi
Mikähän petolinnunperse se sieltä huutelee
- Anonyymi
Riita Pukari on tämän nimensä veroinen. Missä Riikka siellä räkyttävä riitely. Pikku-Riikka ei ole muuttunut mitenkään hommafoorumin äärioikeisto statuksestaan.
- Anonyymi
yrittäjät on maan syöpä oikeita veron kiertäjiä
- Anonyymi
Niinpä, arvaan että sinua harmittaa, kun et saa riittävästi tukieuroja.
- Anonyymi
Eilen illalla se väänsi (raivosta) itkua.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791927
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591676Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1311165Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501052Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15859
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856- 69852