Ihastunut työkaverimies?

Anonyymi-ap

Fyysinen vetovoima. Henkinen yhteys. Kipinöinti. Siinäpä vasta pulma. Alotin jokunen tovi sitten uudessa työssä ja siellä reilu 10v vanhempi mies iski silmänsä muhun. Tai niin ainakin uskon.

Meille on muodostuneet sisäpiirivitsit joita kukaan muu ei ymmärrä, hellä kosketus silloin tällöin, pelkästä katseen kohtaamisesta nauraminen, tuijottelu, omaan kuplaan sulkeutuminen. Vitsailu, jatkuva flirttailu. Mutta tästä ei voi tulla mitään. Molemmat varattuja. Voikun voisin kertoa kuinka tunnen.

56

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kuin olisin kirjoittanut 🤣
      Mutta siellä ei ollut flirttailua tai koskettamista. Ja toivon, että pääsemme johonkin.

    • Anonyymi

      Voihan se noinkin olla K. Tai olla olematta.
      Tokihan olet vetävän näköinen pakkaus että en sinänsä ihmettele vaikka olisikin.

      • Anonyymi

        K kirjaimella alkavia naisia si taas tiedän moniakin joita olen tähän ikkää kahtel


    • Anonyymi

      Onko tämä R naiselta ?

      • Anonyymi

        R alkuisia naisia en ny näi äkkiseltää tiedä kun yhden jota olen kahtellu jo nuoresta se kun ei ole ollu kovinkaan vaikiaa kun on jonkin sortin julkkis jenkeissä


      • Anonyymi

        E naiselta


    • Anonyymi

      Anonyymi-ap jatkaa:

      J miehelle. Muistan kun katseemme kohtasi ensimmäistä kertaa. Muistan jo ensimmäisestä päivästä lähtien kipinöintiä välillämme. Tästä on jo yli vuosi. Ensin välimme oli hyvin kaverilliset, sitten mukaan tuli pientä flirttiä. Lähdin mukaan leikkiin, annoin pikkusormen ja se vei koko käden. Meillä on sisäpiirivitsejä niinkuin pariskunnilla konsanaan.

      Olet minua reilun 10v vanhempi, mutta kanssasi ollessa en huomaa ikäeroa. Tunnen kuinka magneetti vetää meitä puoleensa. Enkä voi olla ainut joka tämän tuntee. Tuntuu kuin olisin löytänyt sen toisen puolikkaan. Pientä sievää koskemista puoleltasi, yleensä selkään tai käsivarteen. Joka on enemmän kuin kaverillista. Hakeudut seuraani jatkuvasti. Voi kun tilanne ja paikka olisi toinen. Oikee ihminen väärään aikaan ja väärässä elämässä.

      -E

      • Anonyymi

        Miten paikka voi olla väärä jos kaksi ihmistä pitää toisistaan? Ei siinä kuule ole kellään mitään sanomista nykypäivänä jos työkaverit keskenään rakastuu, ei edes työnantajalla, kunhan työt työnä ja muu elämä muuna elämänä.
        Tietysti työpaikalla on vaikea lähestyä ja varmistua toisenkin tunteista ja aina on pelko että onkin väärässä tuntemuksineen. Sitten voisin ajatella että tulee nämä inhimilliset tekijät että on vaikeaa kohdata toista jos meneekin pieleen. Ei sitä halua tietenkään kukaan. Näin itse ajattelen ja yksipuolisen rakastuneena erääseen naiseen työpaikalla, jonka myös koen olevan se "toinen puolikas". /sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paikka voi olla väärä jos kaksi ihmistä pitää toisistaan? Ei siinä kuule ole kellään mitään sanomista nykypäivänä jos työkaverit keskenään rakastuu, ei edes työnantajalla, kunhan työt työnä ja muu elämä muuna elämänä.
        Tietysti työpaikalla on vaikea lähestyä ja varmistua toisenkin tunteista ja aina on pelko että onkin väärässä tuntemuksineen. Sitten voisin ajatella että tulee nämä inhimilliset tekijät että on vaikeaa kohdata toista jos meneekin pieleen. Ei sitä halua tietenkään kukaan. Näin itse ajattelen ja yksipuolisen rakastuneena erääseen naiseen työpaikalla, jonka myös koen olevan se "toinen puolikas". /sivusta vain

        Oletko sinä J-mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä J-mies?

        En ole J-mies. /sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paikka voi olla väärä jos kaksi ihmistä pitää toisistaan? Ei siinä kuule ole kellään mitään sanomista nykypäivänä jos työkaverit keskenään rakastuu, ei edes työnantajalla, kunhan työt työnä ja muu elämä muuna elämänä.
        Tietysti työpaikalla on vaikea lähestyä ja varmistua toisenkin tunteista ja aina on pelko että onkin väärässä tuntemuksineen. Sitten voisin ajatella että tulee nämä inhimilliset tekijät että on vaikeaa kohdata toista jos meneekin pieleen. Ei sitä halua tietenkään kukaan. Näin itse ajattelen ja yksipuolisen rakastuneena erääseen naiseen työpaikalla, jonka myös koen olevan se "toinen puolikas". /sivusta vain

        Kyselet "miten paikka voi olla väärä".
        Töissä ei ns syödä kuormasta. Lisäksi "molemmat on varattuja".
        Tiedätkö mitä? Olen nähnyt näitä paljon. Yksikään ei ole päättynyt hyvin. Tai no yksi, tosin toinen joutui lähtemään. Toinen lähti muutama vuosi myöhemmin.
        Yhtä näille oli se, että näissä oli mukana myös lapset. Ei ne nättejä juttuja ollut.
        Semmoista "nykypäivää" ei olekkaan, että varattujen työpaikkaromsnsseista ei kärsi kukaan. Vapaat on sitten eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselet "miten paikka voi olla väärä".
        Töissä ei ns syödä kuormasta. Lisäksi "molemmat on varattuja".
        Tiedätkö mitä? Olen nähnyt näitä paljon. Yksikään ei ole päättynyt hyvin. Tai no yksi, tosin toinen joutui lähtemään. Toinen lähti muutama vuosi myöhemmin.
        Yhtä näille oli se, että näissä oli mukana myös lapset. Ei ne nättejä juttuja ollut.
        Semmoista "nykypäivää" ei olekkaan, että varattujen työpaikkaromsnsseista ei kärsi kukaan. Vapaat on sitten eri asia.

        En tarkoita olla ylimielinen,mutta ei sinun kannata minulle pitää saarnojasi, en kuitenkaan ole mikään teini enää. Enkä myöskään ole itse puhunut mitään varatuista tai vapaista. Sen tiedän että normaalit järkevät ihmiset pystyvät tällaiset asiat handlaamaan. Joskus olisi kiva oikeasti tietää millaisia ovat muut työpaikat 2000-luvun Suomessa. Koska tätä palstaa jonkun aikaa seuranneena väkisin tulee mieleen että tänne kirjoittaa yli 50-70-vuotiaat ahdasmieliset, jotain huonoa elämässä kokeneet ja jossain erittäin epäsuvaitsevaisessa paikassa töitä tehneet. Lisäksi sitä huonoa omaa kokemusta yritetään lietsoa muihin.
        Olen sen verran elämää nähnyt ja erilaisia tunteita kokenut että kun puhun vetovoimasta ja yhteydestä, en tarkoita mitään pikaista romanssia.
        Itse uskon kuitenkin että vain rakkaus merkitsee ja se myös voittaa. /sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita olla ylimielinen,mutta ei sinun kannata minulle pitää saarnojasi, en kuitenkaan ole mikään teini enää. Enkä myöskään ole itse puhunut mitään varatuista tai vapaista. Sen tiedän että normaalit järkevät ihmiset pystyvät tällaiset asiat handlaamaan. Joskus olisi kiva oikeasti tietää millaisia ovat muut työpaikat 2000-luvun Suomessa. Koska tätä palstaa jonkun aikaa seuranneena väkisin tulee mieleen että tänne kirjoittaa yli 50-70-vuotiaat ahdasmieliset, jotain huonoa elämässä kokeneet ja jossain erittäin epäsuvaitsevaisessa paikassa töitä tehneet. Lisäksi sitä huonoa omaa kokemusta yritetään lietsoa muihin.
        Olen sen verran elämää nähnyt ja erilaisia tunteita kokenut että kun puhun vetovoimasta ja yhteydestä, en tarkoita mitään pikaista romanssia.
        Itse uskon kuitenkin että vain rakkaus merkitsee ja se myös voittaa. /sivusta vain

        Tämä oli hyvä kommentti ja olen aivan samaa mieltä, että täällä palstalla kyllä moralisointi ja vanhakantaisuudesta kukoistaa oikein kunnolla. Ehkä täällä enemmistö on niitä jäyhänielisiä ja mieleltään joustamattomia, joilla juuri osin tuosta syystä on oma suhde päättynyt. Itse muistan, kun tänne melko kauan sitten kirjoitin ja millaisen paskamyrskyn sain niskaani ja siis kirjoitin ihan fiksusti. Tämän pitäisi olla suhdepalsta ja jossa voisi jutella asioista, mutta ehei, en todellakaan neuvoisi ketään tänne eksymään, jos minkäänlaisia tunnetiloja on. Kyse on puhtaasti siitä miten asiat ilmaisee. Tuossa ylempänä asiat kyllä ilmaisiin ihan fiksusti ja niin miten monesti käy, mutta onhan niitä toisenlaisiakin tapauksia. Vaikka itekin oon sitä mieltä, että tuommoinen ei ole hyvä juttu työpaikalla, niin kyse on kuitenkin myös työpaikan ilmapiiri asiasta, jos mitään väärää ei tehdä.


    • Anonyymi

      Ajattele sitä kumppaniasi välillä. Herran jumala teitä parisuhteessa muiden kanssa flirttailevia 🤮🤮🤮

      • Anonyymi

        Lopeta moralisointi ja keskity omaan elämääsi! Sairasta puuttua toisten asioihin 🤮🤮🤮


      • Anonyymi

        Minä en oo meijän parisuhteessa ainut joka on flirttaillu muille, mun mies on myös ollut ihastunut omaan työkaveriin. Sille suuremmalle yhteydelle/vetovoimalle kun ei oikein mahda mitään. En minäkään suunnitellut tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en oo meijän parisuhteessa ainut joka on flirttaillu muille, mun mies on myös ollut ihastunut omaan työkaveriin. Sille suuremmalle yhteydelle/vetovoimalle kun ei oikein mahda mitään. En minäkään suunnitellut tätä.

        Nimenomaan. Tuolle vetovoimalle ja yhteydelle ei voi mitään. Ja se saattaa tulla vain kerran elämässä kohdalle, vaikka olisi ollut jo jonkun kanssa pitkän siivun elämästään. Mikään ei ole tuntunut samalta. /sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta moralisointi ja keskity omaan elämääsi! Sairasta puuttua toisten asioihin 🤮🤮🤮

        En ole se, jolle vastasit, mutta hieman moraalia ja ennenkaikkea itsekunnioitusta, toivon sinullekkin. No, ehkä tähän päivään kuuluu kohteliaisuutena/meriittinä olla helppo nakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole se, jolle vastasit, mutta hieman moraalia ja ennenkaikkea itsekunnioitusta, toivon sinullekkin. No, ehkä tähän päivään kuuluu kohteliaisuutena/meriittinä olla helppo nakki.

        Edelleenkään kenenkään asioiden moralisointi ei kuulu muille. Mutta ehkä tähän päivään se kuuluu kun sen voi tehdä niin helvetin helposti netissä anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Tuolle vetovoimalle ja yhteydelle ei voi mitään. Ja se saattaa tulla vain kerran elämässä kohdalle, vaikka olisi ollut jo jonkun kanssa pitkän siivun elämästään. Mikään ei ole tuntunut samalta. /sivusta vain

        Eri asia tekeekö asialle koskaan mitään tai tuoko asiaa julki toiselle osapuolelle. Se on ajan kysymys. Vaan nyt eletään tässä hetkessä ja haaveillaan toisistamme, toteutetaan tätä ”salaa” muilta.

        Henkilön käytös kuitenkin muuttuu jos muita työkavereita on lähistöllä, ettei jäädä ”kiinni”. Hänen lauseissa ja sanonnoissa toistuu usein nimeni sekä hän puhuu ”meistä”. Ei erottele meitä niinkun sinä ja minä, vaan me. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri asia tekeekö asialle koskaan mitään tai tuoko asiaa julki toiselle osapuolelle. Se on ajan kysymys. Vaan nyt eletään tässä hetkessä ja haaveillaan toisistamme, toteutetaan tätä ”salaa” muilta.

        Henkilön käytös kuitenkin muuttuu jos muita työkavereita on lähistöllä, ettei jäädä ”kiinni”. Hänen lauseissa ja sanonnoissa toistuu usein nimeni sekä hän puhuu ”meistä”. Ei erottele meitä niinkun sinä ja minä, vaan me. 🤭

        Haaveilua ja unelmointia joo, kun ei varma toisesta, sitä se on. /sivusta vaan


      • Anonyymi

        Huoraamistahan se on varattuna täällä jonkun horon kaa täällä kihnuttaa. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta moralisointi ja keskity omaan elämääsi! Sairasta puuttua toisten asioihin 🤮🤮🤮

        Kasvata selkäranka ja jätä nykyinen kumppanisi ennen kuin rupeat katselemaan ympärillesi. käytöksen perusteella kun et TODELLAKAAN rakasta häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvata selkäranka ja jätä nykyinen kumppanisi ennen kuin rupeat katselemaan ympärillesi. käytöksen perusteella kun et TODELLAKAAN rakasta häntä.

        Älä tukehdu anomuumi hyvä. Ei kuulu toisten asiat sulle pätkäkään!


    • Anonyymi

      Työkin sujuu kuin leikki, mutta valitettavasti nämä päättyy aina huonosti

      • Anonyymi

        Ai, miksi? Omassa työpaikassa on/oli 10-30 vuotta naimisissa olleita. Ihmeellistä teilaamista ilman mitään sen kummempaa pohjaa.


    • Anonyymi

      Elina?

      • Anonyymi

        Oikein. Jos osui yksi 5,6 miljoonasta, mitä teet tällä palstalla? Van joskuspa se tulisi joka tapauksessa ilmi. Tai sitten ei. Kielsin pitkään kaiken, ei tämä ole mitään. Kuitenkin tunteet otti vallan jossain vaiheessa. Yritän silti taistella niitä vastaan. En ole ollut koskaan se henkilö johon kukaan kiinnittää tai antaa mitään huomiota. Olen voinut tottakai tulkita väärin, sekään ei ole poikkeus. Anteeksi jos ahdistan sinua, ota tämä kuitenkin kohteliaisuutena.

        -E


    • Anonyymi

      Tuo on ihan kivaa aluksi. Mutta kun jatkuu pidempään, eikä loppua tai mitään muutosta näy, niin ainakin itsellä aiheuttanut myös vähemmän kivoja tuntemuksia. Toinen on siinä melkein kosketusetäisyydellä päivät pitkät. Ei auta välien viilennyskään kovin kauan ja töitäkin pitää kuitenkin tehdä.

      Kidutusta, josta ei pääse eroon kuin työpaikkaa vaihtamalla.

      • Anonyymi

        Niin, kai se vähän riippuu millaisessa elämäntilanteessa on. Tunteet voivat olla myös suuri voimavara. /sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kai se vähän riippuu millaisessa elämäntilanteessa on. Tunteet voivat olla myös suuri voimavara. /sivusta vain

        Niinhän se riippuu ja välillä nauttiikin tunteesta. Mutta jos tilanne junnaa vain paikallaan, niin jossain vaiheessa haluaa pois koko tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se riippuu ja välillä nauttiikin tunteesta. Mutta jos tilanne junnaa vain paikallaan, niin jossain vaiheessa haluaa pois koko tilanteesta.

        Voiko tuollainen riittää itselle syyksi siihen, että irtisanoutuu. Uusi työpaikka pitää olla tiedossa, ettei jää tyhjän päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se riippuu ja välillä nauttiikin tunteesta. Mutta jos tilanne junnaa vain paikallaan, niin jossain vaiheessa haluaa pois koko tilanteesta.

        Se on junnannut jo vuoden paikallaan. Pientä kivaa säpinää ja päivän piristettä kun oma 12 vuoden parisuhde on jo vähän elähtänyt. Pitkään (useamman kuukauden) pystyin pitämään jäät hatussa ja tunteet aisoissa, vaan sit tuli kesä ja kärpäset 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tuollainen riittää itselle syyksi siihen, että irtisanoutuu. Uusi työpaikka pitää olla tiedossa, ettei jää tyhjän päälle.

        Kyllä se riittäisi syyksi, varsinkin kun on ollut muita soppaa hämmentämässä. Mutta ei sitä tyhjän päälle halua jäädä, joten pitää vain hillitä omaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on junnannut jo vuoden paikallaan. Pientä kivaa säpinää ja päivän piristettä kun oma 12 vuoden parisuhde on jo vähän elähtänyt. Pitkään (useamman kuukauden) pystyin pitämään jäät hatussa ja tunteet aisoissa, vaan sit tuli kesä ja kärpäset 😌

        Kannattaa miettiä päivänsä piristämisellä kuitenkin sitä, että jos ajattelee vain leikkivänsä, voi se toinen osapuoli ottaa asian ihan eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa miettiä päivänsä piristämisellä kuitenkin sitä, että jos ajattelee vain leikkivänsä, voi se toinen osapuoli ottaa asian ihan eri tavalla.

        Tottakai. Vaan mistäpä tuota tietää onko toinen osapuoli vain leikkinyt. Kun tästä vaan ei voi tulla mitään enkä saisi edes tuntea näin.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Vaan mistäpä tuota tietää onko toinen osapuoli vain leikkinyt. Kun tästä vaan ei voi tulla mitään enkä saisi edes tuntea näin.

        -ap

        Vauvoja siitä tulee. Ihan normaalia maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Vaan mistäpä tuota tietää onko toinen osapuoli vain leikkinyt. Kun tästä vaan ei voi tulla mitään enkä saisi edes tuntea näin.

        -ap

        Kyllä miehen pitää naista sen verran kunnioittaa ja mielellään enemmänkin ja samalla itseään, että ei leiki kenenkään tunteilla! /sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvoja siitä tulee. Ihan normaalia maailmassa.

        Ei muutaku tositoimiin vaan rakastavaiset. .Vttujako täällä vatuloitte.. Kaikki vaan sileeks niin siinäpä se onni ja autuus alkaa teillekki..Palstarunkkaus on vaan niin noloo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Vaan mistäpä tuota tietää onko toinen osapuoli vain leikkinyt. Kun tästä vaan ei voi tulla mitään enkä saisi edes tuntea näin.

        -ap

        mikset vain kysy? jos tätä on jatkunut vuoden, en luule, että toinen osapuoli vain leikkii. / sivusta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikset vain kysy? jos tätä on jatkunut vuoden, en luule, että toinen osapuoli vain leikkii. / sivusta 🙂

        Niin, täytyy löytää sopiva hetki 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, täytyy löytää sopiva hetki 😉

        mitä ajattelet, huomasiko hän tunteesi? / sivusta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä ajattelet, huomasiko hän tunteesi? / sivusta 🙂

        Luultavasti. Minähän se en ole tässä ollut se jahtaava osapuoli, vaan se on tämä toinen. Olen monta kertaa toppuutellut ja sanonutkin että koitappa käyttäytyä. Viimeksi nähdessämme sanoi että tulee pitkä työvuoro; syystä että ei pystytä pitämään näppejämme erossa. Hakeutuu jatkuvasti seuraan ja hakee huomiota vaikka töissä on omat hommat. Sanoo nimeni usein eri asiayhteyksissä. Esim ”ai moi e…”suuren hymyn ja iloisuuden kera. Vaikka tunteita ei olekkaan tunnustettu, on ne varmasti molemmille varsin selviä.

        -ap/E


    • Anonyymi

      Sama juttu, erikoinen yhteys meillä ja ainakin itse aion nauttia täysin siemauksin.

      • Anonyymi

        Mikä naisen eka kirjain?


      • Anonyymi

        Se on uskomatonta miten joku ihminen kolahtaa kovemmin kuin koskaan ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uskomatonta miten joku ihminen kolahtaa kovemmin kuin koskaan ennen.

        Se on uskomatonta että toinen kolahtaa niin lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uskomatonta että toinen kolahtaa niin lujaa.

        Niin on. Täysin puskista. Enkä odottanut mitään tälläistä. Elämä ja tunteet osaa yllättää. En koskaan kuvitellut ihastuvani nelikymppiseen. Toki hänkin on varmaan imarreltu kolmekymppisen ihailusta 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Täysin puskista. Enkä odottanut mitään tälläistä. Elämä ja tunteet osaa yllättää. En koskaan kuvitellut ihastuvani nelikymppiseen. Toki hänkin on varmaan imarreltu kolmekymppisen ihailusta 😌

        Ditto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Täysin puskista. Enkä odottanut mitään tälläistä. Elämä ja tunteet osaa yllättää. En koskaan kuvitellut ihastuvani nelikymppiseen. Toki hänkin on varmaan imarreltu kolmekymppisen ihailusta 😌

        Kerroitko hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko hänelle?

        En, mutta anonyymi arvasi ja sanoi nimeni tuolla ylempänä. Jotenkin tuntuu hassulta et jos siellä on takana J, miten hän on tänne eksynyt.

        -Ap/E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta anonyymi arvasi ja sanoi nimeni tuolla ylempänä. Jotenkin tuntuu hassulta et jos siellä on takana J, miten hän on tänne eksynyt.

        -Ap/E

        Varmaan kaikilla paitsi kiusantekijöillä ja muilla trolleilla on vain yksi syy: Tunteet. Mutta itse ainakin suhtaudun 99,9 varauksella ennenkuin pöydässä on 100% osuva tunniste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kaikilla paitsi kiusantekijöillä ja muilla trolleilla on vain yksi syy: Tunteet. Mutta itse ainakin suhtaudun 99,9 varauksella ennenkuin pöydässä on 100% osuva tunniste.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uskomatonta että toinen kolahtaa niin lujaa.

        Koli koli..


    • Anonyymi

      Tää on joku Erika Wikman/Jussi69 -juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe