Mikä mättää Danske Bankissa ? QR koodi

Anonyymi-ap

Olen kahtena päivänä yrittänyt Danske Bankin asiakaspalveluun mutta ei toivoakaan että pääsisin. Kirjautuminen (ID) muutettu qr koodiksi joka ei toimi mun puhelimessa. Ilmeisesti muilla samoja asioita ongelmina. Ihan ihmeellistä ettei voi maksaa laskuja jotka erääntyvät ja aivan pimennossa kaikesta.. kirjoittakaa mitkä teidän ongelmia ovat!

18

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä. Asiakaspalvelu vastaa että ruuhkaa ja yli puoli tuntia (kuinka paljon yli) menee ennenkuin vastaavat. Tulikohan nyt pankilla tehtyä etten sanoisi emämunaus kun tuosta vain pitäisi ruveta uutta kirjautumista tekemään. Tilaan sen tunnistusvekottimen sitten jos tässä kuussa pääsee sinne asiakaspalveluun. Jos vaatii erilaisen puhelimen (uudemman) niin se on sitten good bye and give my money!

• Anonyymi

Ei siinä oo älliä , ei pääse pankkiin eikä joka paikkakunnalla oo eikä ovet aukea meille, me hiekkaa kannamme sinne vaan . Ei ole infoa ollut minkälainen puhelin pittää olla että koodi toimii.. Yhtäkkiä vain lyyään luukut kii ja siinä sitte ihimettelet miten maksat laskut tai mitä tilillä on. Onni on kuitennii osanani nyt etteipä kohta tätä poikaa tämä pankki pompottele ennää linijoilla oottamaan josko vastaisivat tai mitä nyt muuttuu. Mulla muuttuupi pankki ja onnipa on siinä ettei sinne ookkaan lainaa vaan onpa tullu kerättyä ettenpä sanoisi enemmänkin kahisevvaa. Se on sitte niin että soromnoo vain tanskalainen tämä poika hakkee uuven rahalaitoksen, oonpa jo vähä korkojakin kyselly.

• Anonyymi

On tullut infoa jo useita kuukausia sitten.

• Anonyymi

Piti kokeilla, ihan hyvin toimii normaalilla Android-puhelimella. Hyvä parannus turvallisuuteen.

• Anonyymi

Puhelimen käyttöjärjestelmän pitää olla 8.0 Tai uudempi että toimii. Minulla ei toimi ja DB:N informointi asiasta olematonta ennen qr koodin laittoa. Olisi pitänyt mainita ettei toimi kaikilla älykännyköillä ja tarkistakaa. Olisi ehtinyt tilata sen tunnistuslaitteen tai VAIHTAA PANKKIA! Nyt ei pääse asiakaspalveluunkaan. Tämä muutos koskee vanhempia ihmisiä jotka eivät uusi kännykkäänsä jatkuvasti. Kyykytetään asiakkaita. Taidan ottaa yhteyttä Finanssivalvontaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimen käyttöjärjestelmän pitää olla 8.0 Tai uudempi että toimii. Minulla ei toimi ja DB:N informointi asiasta olematonta ennen qr koodin laittoa. Olisi pitänyt mainita ettei toimi kaikilla älykännyköillä ja tarkistakaa. Olisi ehtinyt tilata sen tunnistuslaitteen tai VAIHTAA PANKKIA! Nyt ei pääse asiakaspalveluunkaan. Tämä muutos koskee vanhempia ihmisiä jotka eivät uusi kännykkäänsä jatkuvasti. Kyykytetään asiakkaita. Taidan ottaa yhteyttä Finanssivalvontaan!

Miten niin informointi olematonta? Ainakin puoli vuotta asiasta on kerrottu joka kerta verkkopankkiin kirjautuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin informointi olematonta? Ainakin puoli vuotta asiasta on kerrottu joka kerta verkkopankkiin kirjautuessa.

Ei ole kerrottu että kaikilla puhelimilla ei onnistu.

• Anonyymi

Täh, ei vaikuta mitään, kun kirjautuu tunnusluku laitteella.
      Ihmettelen, kun ihmiset haluaa kirjautua verkkopankkiin älypuhelin sovelluksella.
      Onhan jo uutisoitu, että puelin on kaapatu pankin älypuhelin sovelluksella, vaikka sovellus on ladattu viralliselta sovellus kaupasta, nin siellä on verkkorikollisten ujuttamia sovelluksia.

• Anonyymi

Tänäänkin valitettiin ruuhkaa asiakaspalvelussa. Tunnuslukulaite tilattu, meneekö yli viikko vai miten. Ei ole mulla. Pankki tekee näitä uusia sovelluksia joista tulee asiakkaille sivalluksia. Sitä Danske ID:tä pankki suositteli aikoinaan. Nyt jäänyt ilmeisesti vanhemmilla puhelimilla testaus tekemättä kun ei toimi QR kaikilla.

• Anonyymi

Käytän ainoastaan yhtä laitetta enkä voi lukea qr-koodia sisäänkirkautuessa verkkopankkiini. Jos tähän ei tule muutosta, minulla vaihtuu pankki. En halua erillislä tunnuslukutaulukoita, kirjautuminen pitää onnistua ilman yllä mainittujakin.

• Anonyymi

Eikös vastaava systeemi ole tulossa kaikkiin pankkeihin? Itsellä ei ole tiliä kuin Danskessa ja S-Pankissa ja molemmissa QR-koodit käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös vastaava systeemi ole tulossa kaikkiin pankkeihin? Itsellä ei ole tiliä kuin Danskessa ja S-Pankissa ja molemmissa QR-koodit käytössä.

Nordeassa voi vielä kirjautua ID:llä vaikka siellä myös QR käytössä. Eikö S-pankissa ja Op:saa vielä myös listat josta otetaan numero kirjautuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nordeassa voi vielä kirjautua ID:llä vaikka siellä myös QR käytössä. Eikö S-pankissa ja Op:saa vielä myös listat josta otetaan numero kirjautuessa.

Minä kirjaudun pankkiin omalla lärvilläni , olen op asiakas .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjaudun pankkiin sormenjäljellä.

• Anonyymi

Minulla ei onnistunut kirjautuminen, kun yritin verkkopankkiin puhelimella. Turhaan kehotettiin poistamaan Danske ID ja lataamaan uudelleen. Sattumalta kokeilin verkkopankkia Edgen sijasta Chromella ja alkoi pelittää. Selaimen vaihtamista ei missään vaiheessa edes ehdotettu.

• Anonyymi

Minullakin QR koodi toimii, jos kirjaudun Chromella pankkiin. EDGE:llä ei toimi, mutta tätä vinkkiä en löytynyt kuin tästä keskustelusta

• Anonyymi

Ei oo tullut pätkääkään tietoa.yllätys eilen kun yritin päästä omaankantaan.

• Anonyymi

Moikka sitä samaa minäkin ihmmetelen ihan syvältä aikaisempi oli parempi tuo koodi juttu ei tuu kuullonka ei voi edes yhdellä puhelimella käyttää tai en minä ainakaan saa sitä toimimaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      225
      3839
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2123
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      212
      1763
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1578
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1476
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1324
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1261
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1238
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe