Tehdään nyt vielä ikävään aloitus

Huomenta sateiseen päivää. Kylläpä se nukutti... 🙂☕☂️🐺

57

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta 👩☕️🌼

      • Anonyymi

        ❤️😊👩☕️🌼


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❤️😊👩☕️🌼

        Tänään on taas töitä koko ilta... ☕️🤗❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tänään on taas töitä koko ilta... ☕️🤗❤️

        Ok pidätkö työstäsi👩☕️🌼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok pidätkö työstäsi👩☕️🌼

        Hyvä kysymys... Pidän ja en pidä. En koe olevani siinä tarpeeksi hyvä ja usein mietin että olenko ollenkaan oikeassa paikassa edes. Palkka tosi pieni. Ala on aliarvostettu. Sitten se on todella yksinäistä, kun toimin ihan erillään muista vaikkakin ihmisten joukossa, mutta ei se kovin sosiaalista hommaa ole. Tauotkin joutuu pitämään yksin omassa kopissaan, kun muu henkilökunta saa sosialisoida keskenään taukohuoneissa.
        Tämmösiä ajatuksia tuo työ on herättänyt. Ei se ihan unelma-ammatti minulle ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä kysymys... Pidän ja en pidä. En koe olevani siinä tarpeeksi hyvä ja usein mietin että olenko ollenkaan oikeassa paikassa edes. Palkka tosi pieni. Ala on aliarvostettu. Sitten se on todella yksinäistä, kun toimin ihan erillään muista vaikkakin ihmisten joukossa, mutta ei se kovin sosiaalista hommaa ole. Tauotkin joutuu pitämään yksin omassa kopissaan, kun muu henkilökunta saa sosialisoida keskenään taukohuoneissa.
        Tämmösiä ajatuksia tuo työ on herättänyt. Ei se ihan unelma-ammatti minulle ole.

        Aivan eläydyit mies ilmeisesti olevasi aito avarnilainen. Kuumottava ajatus sekin


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvä kysymys... Pidän ja en pidä. En koe olevani siinä tarpeeksi hyvä ja usein mietin että olenko ollenkaan oikeassa paikassa edes. Palkka tosi pieni. Ala on aliarvostettu. Sitten se on todella yksinäistä, kun toimin ihan erillään muista vaikkakin ihmisten joukossa, mutta ei se kovin sosiaalista hommaa ole. Tauotkin joutuu pitämään yksin omassa kopissaan, kun muu henkilökunta saa sosialisoida keskenään taukohuoneissa.
        Tämmösiä ajatuksia tuo työ on herättänyt. Ei se ihan unelma-ammatti minulle ole.

        Ja lisäksi, yleensä tapahtuu todella vähän, minkä vuoksi aika ei meinaa kulua. Mutta sitten jos tapahtuukin jotain, niin se ei välttämättä ole mitään mukavaa sekään, kun joutuu narkkien ja muiden laitapuolenkulkijoiden kanssa tekemisiin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja lisäksi, yleensä tapahtuu todella vähän, minkä vuoksi aika ei meinaa kulua. Mutta sitten jos tapahtuukin jotain, niin se ei välttämättä ole mitään mukavaa sekään, kun joutuu narkkien ja muiden laitapuolenkulkijoiden kanssa tekemisiin...

        Niinpä kaikessa on hyvät ja huonot puolet👩☕️🌼😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä kaikessa on hyvät ja huonot puolet👩☕️🌼😊

        Niinhän se on. Homma on kuitenkin kohtalaisen vaihtelevaa ja sitä saa tehdä itsenäisesti. Vaikka kaverista olis paljon apua aina tietyissä tilanteissa. On se paljon persoonasta kiinni, miten siinä viihtyy. 😊☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä kysymys... Pidän ja en pidä. En koe olevani siinä tarpeeksi hyvä ja usein mietin että olenko ollenkaan oikeassa paikassa edes. Palkka tosi pieni. Ala on aliarvostettu. Sitten se on todella yksinäistä, kun toimin ihan erillään muista vaikkakin ihmisten joukossa, mutta ei se kovin sosiaalista hommaa ole. Tauotkin joutuu pitämään yksin omassa kopissaan, kun muu henkilökunta saa sosialisoida keskenään taukohuoneissa.
        Tämmösiä ajatuksia tuo työ on herättänyt. Ei se ihan unelma-ammatti minulle ole.

        30 000 e vuodessa osa-aikatyössä on kylläkin aika hyvä palkka . Varsinkin kun työaikana saa roikkua netissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        30 000 e vuodessa osa-aikatyössä on kylläkin aika hyvä palkka . Varsinkin kun työaikana saa roikkua netissä

        En mä varsinaisesti roiku netissä työajalla. Jos olen tänne sillon tällön vilkaissut, ja kommentin heittänyt, niin se on ollu siinä. Ei montaa minuuttia ole vienyt ja saa kai työssään taukoa pitää? Vai pitääkö olla nenä liimattuna näyttöön kiinni, ettei vaan voro vilahda ohi?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä varsinaisesti roiku netissä työajalla. Jos olen tänne sillon tällön vilkaissut, ja kommentin heittänyt, niin se on ollu siinä. Ei montaa minuuttia ole vienyt ja saa kai työssään taukoa pitää? Vai pitääkö olla nenä liimattuna näyttöön kiinni, ettei vaan voro vilahda ohi?!

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä varsinaisesti roiku netissä työajalla. Jos olen tänne sillon tällön vilkaissut, ja kommentin heittänyt, niin se on ollu siinä. Ei montaa minuuttia ole vienyt ja saa kai työssään taukoa pitää? Vai pitääkö olla nenä liimattuna näyttöön kiinni, ettei vaan voro vilahda ohi?!

        No on varmaan paljon ammatteja joissa keskitytään työntekoon ja jossa ei istuta yksin kopissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on varmaan paljon ammatteja joissa keskitytään työntekoon ja jossa ei istuta yksin kopissa.

        Niin on kyllä, paljon niin sanottuja oikeita töitä olemassa. Minä vaan oon liian vammanen menemään niihin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä varsinaisesti roiku netissä työajalla. Jos olen tänne sillon tällön vilkaissut, ja kommentin heittänyt, niin se on ollu siinä. Ei montaa minuuttia ole vienyt ja saa kai työssään taukoa pitää? Vai pitääkö olla nenä liimattuna näyttöön kiinni, ettei vaan voro vilahda ohi?!

        Älä valehtele 🪓🪓🪓🪓💣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on kyllä, paljon niin sanottuja oikeita töitä olemassa. Minä vaan oon liian vammanen menemään niihin.

        No sun vamma on riittänyt vartijan kopissa istumiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sun vamma on riittänyt vartijan kopissa istumiseen

        Näin on...


      • Anonyymi

        Eihän vajaavaltainen tyhjännaureskelija mitään ymmärrä, eli ohi ed kommentti


      • Kuvitteletko että sellaiseen ammattiin hakeutuvat ovat jotain erityslahjakkuuksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä kaikessa on hyvät ja huonot puolet👩☕️🌼😊

        Sori ku oon tänään vähän tavallista masentuneempi... En tainnut nukkua kovin hyvin.
        Toivottavasti sulla on kiva lomapäivä tänäänkin. 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuvitteletko että sellaiseen ammattiin hakeutuvat ovat jotain erityslahjakkuuksia?

        En kuvittele, mutta ihan vastaavasti kuin esim epeleiden kohdalla huojentaisi, että on edes kohtuullinen ote todellisuuteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kuvittele, mutta ihan vastaavasti kuin esim epeleiden kohdalla huojentaisi, että on edes kohtuullinen ote todellisuuteen

        Mä olen kyllä ihan kiinni todellisuudessa ja kosmoksen olevaisuudesta. Vähän liiankin hyvin nauttiakseni tästä arkielämästä ihan täysillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kuvittele, mutta ihan vastaavasti kuin esim epeleiden kohdalla huojentaisi, että on edes kohtuullinen ote todellisuuteen

        Tai korjaan, kyllä on osaltaan todella lahjakkaitakin tyyppejä jotka on kuin luotuja siihen hommaan. Kaikissa ammattikunnissa on varmasti niitäkin, joilta hommat käy mallikkaasti, kuin luonnostaan, ilman suurempia ponnisteluja.


      • Anonyymi

        Aren't you a doll


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aren't you a doll

        I am truly a sweetheart


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tai korjaan, kyllä on osaltaan todella lahjakkaitakin tyyppejä jotka on kuin luotuja siihen hommaan. Kaikissa ammattikunnissa on varmasti niitäkin, joilta hommat käy mallikkaasti, kuin luonnostaan, ilman suurempia ponnisteluja.

        Joo no edellinen oli minun, ei sinun kommentti, et taida mies olla kärryillä edes monologeistasi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sori ku oon tänään vähän tavallista masentuneempi... En tainnut nukkua kovin hyvin.
        Toivottavasti sulla on kiva lomapäivä tänäänkin. 🤗

        ei se n ukkuminen tuo nettaa sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei se n ukkuminen tuo nettaa sulle

        No mikä sitten tuo? Ei varmasti mikään..
        En mä halua toisen nuoruutta pilata... Hän saa elää elämäänsä ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mikä sitten tuo? Ei varmasti mikään..
        En mä halua toisen nuoruutta pilata... Hän saa elää elämäänsä ihan rauhassa.

        ei mikään. mutta nettahan sua masentaa.


    • Jotkut syntyy tähän maailmaan ihan turhaan, ihmettelemään vaan omaa tarkoitustaan.

      • Anonyymi

        Aina on joku tarkoitus elämällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina on joku tarkoitus elämällä.

        Ei ole minulle valjennut vieläkään. Kunhan vaan olen ja elän ja koitan selviyä päivästä toiseen ja masennun.


      • Mä en ymmärrä, miksi teet tätä? Mihin tällä pyrit? Muuhun kuin saamaan mut entistäki masentuneeks...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole minulle valjennut vieläkään. Kunhan vaan olen ja elän ja koitan selviyä päivästä toiseen ja masennun.

        missä ne sun ystävät nyt on. eilen oli vielä yks ja nyt sekin on pois


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä, miksi teet tätä? Mihin tällä pyrit? Muuhun kuin saamaan mut entistäki masentuneeks...

        mitä jos menisit juttelee sen netan kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä jos menisit juttelee sen netan kaa

        En uskalla. Eikä hän halua mun kanssa jutella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En uskalla. Eikä hän halua mun kanssa jutella.

        mitä tapahtuu jos unohdat netan. Suuttuuko netta sulle jos sä menet eteenpäin elämässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä tapahtuu jos unohdat netan. Suuttuuko netta sulle jos sä menet eteenpäin elämässä

        Ei mun elämässä tule tapahtumaan enää mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mun elämässä tule tapahtumaan enää mitään.

        no turhaan tapaat kirsin jos se on noin kamalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä ne sun ystävät nyt on. eilen oli vielä yks ja nyt sekin on pois

        Sillä oli eilen kavereita ja ystäviä yllin kyllin 🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Meinaatko lässyttää täällä taas koko päivän?

      • Anonyymi

        Se on nääs viimeinen mumina mikä nollaa laskurin itsestään kun liikoja kuvittelee


      • En tänään ehdi olla täällä enää pitkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tänään ehdi olla täällä enää pitkään.

        Töihin jo menossa👩☕️🌼😊😂❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töihin jo menossa👩☕️🌼😊😂❤️

        Joo, kohta pitää vetää housut jalkaan. 😊❤️


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, kohta pitää vetää housut jalkaan. 😊❤️

        Ja pyyhkiä kyyneleet ja näyttää reippaalta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja pyyhkiä kyyneleet ja näyttää reippaalta.

        🤗❤️👩☕️🌼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗❤️👩☕️🌼

        Näinkö sut tännää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö sut tännää

        No just... Kukas sinä sitte olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤗❤️👩☕️🌼

        🤗❤️ vietä kiva päivä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, kohta pitää vetää housut jalkaan. 😊❤️

        munasillako oot ollut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        🤗❤️ vietä kiva päivä. 😊

        Kiitos samoin ❤️🤗👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin ❤️🤗👩

        Kiitos. 🤗😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. 🤗😊❤️

        kirsi yrittää piristää mutta ajattelet vaan nettaa entistä enemmän


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. 🤗😊❤️

        ❤️🤗👩😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❤️🤗👩😘

        ☺️❤️🤗❤️


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe