Pitääkö aina olla iso ?

Anonyymi-ap

Itte tykkään ainakin enemmän saada pientä munaa perseeseeni, paremmin pystyy nauttimaan

22

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miltä tuntuisi tällainen 14 cm,ohut,terska vartta paksumpi,ei tuppimallia,tykkäisitkö

      • Anonyymi

        juuri sopiva saisi nauttia


      • Anonyymi

        tuon ottaisin suuhuni juurta myöten mielelläni ja orkkuun asti pitäisin


      • Anonyymi

        Missäs tuosta sais nauttia ?


    • Anonyymi

      pienellä olen saanut parhaimman panon

      • Anonyymi

        suurella saa sen kivun jälkeisen nautinnon heti ja pano vaan jatkuu peppu tykkää kun on paljon puristeltavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suurella saa sen kivun jälkeisen nautinnon heti ja pano vaan jatkuu peppu tykkää kun on paljon puristeltavaa

        ja kun näkee naaman eessä suuren mitä nuolee ajattelee tuo ei mahdu mutta meni sittenkin me ollaan sankareita kaikki


    • Anonyymi

      Mutta iso on komea!

      • Anonyymi

        eka panon jälkeen on upeeta imeskellä ja näkee kuinka suurenee ja kovenee satulaan äkkiä


    • Anonyymi

      ei tarvi mutta tosi ison saaminen pohjaan asti on myös henkinen saavutus sitte vaan hitaasti ratsastelemaan kyllä pienempikin hyvää tekee jos osaava käyttäjä

    • Anonyymi

      Olen saanut isoa 23cm ja pienin 14cm loppujen lopuksi kun kiihotuneessa tilassa ja suoli auki kunnolla, molemmat tuntuu hyvältä. M 58v

      • Anonyymi

        Iso ja pieni ei tarkoita pituutta vaan paksuutta.

        Minulla ei ole kuin 14 senttinen nysä, mutta paksuudessa olen voittanut kaikki. Onko se hyvä? Ei ole koska sillä ei kaikki asennot onnistu ja jotkut valittaa sen paksuudesta jopa niin että osa ei ole pystynyt yhdyntään tai suuseksiin.


      • Anonyymi

        26cm suurin tuli takaa tuntu ettei lopu ollenkaan oli pakko mitata mutta 15cm tekee myös hyvää jos taitava käyttäjä


    • Anonyymi

      Unelmoin siitä että itseäni panisi reilusti lihava mies pyllyyn lähärissä. Samaan aikaan nuori urho syväkurkuttaisi ja nussisi minua suuhun.

      • Anonyymi

        Parasta ikinä! Ole saanut kahta olin seljälläni toisen hartioilla jalkani kun pani, toinen samoin päin nussi suutani. Parasta molemmat purkautuivat yhtä aikaa myös itse säin suoli orgasmin. Ajantaju katosi sillä hetkellä tunsin vaan kuin lentäisin, vaikka molemmat panivat täysillä ennen laukeemista. M 58v


    • Anonyymi

      Olen saanut ulkomailla todella isoa ja paras mitä ikinä ollut. Oli musta ja kyltymätön

      • Anonyymi

        ne uskomattomia nussijoita nuo ulkomaan mustat miehet taju lähti itteltä ennen kuin mies laukesi


    • Anonyymi

      Ei se pituus välttämättä van se paksuus. Nuorempana annoin vain sellaisille joilla oli ympärysmitta max. 4cm. Nyt alkaa vasta sellaiset 5 - 6cm tuntua jossain.

    • Anonyymi

      on se niin että kun isoa saa kerran pienempiä pitääolla ainakin 3jonossa että tuntuu tuon ison jälkeen muutama päivä kihelmöintiä mutta kun loppuu soitan kaverille taas

    • Anonyymi

      ainakin niin iso että tuntuu kunnolla että nyt sua nussitaan ja vielä seuraavanakin päivä kihelmöi se on jälki lämpöö

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe