Mitä ihmettä, NASA väittääkuuta kiinteäksi kohteeksi taivaalla jossa ovat vierailleet. Nasa kuitenkin tutkii taivaan ilmiöitä kaasupalloilla jotka roikkuvat taivaalla litteänmaailmamme yläpuolella. Katso ja hämmästy miten sinua on kusetettu pallomaa väitteellä!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3906&v=uqVMuiacxns&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.avaruus.fi%2F&feature=emb_logo
NASAn kuva-aineisto: Maa on litteä!
18
435
Vastaukset
ajatelkaa nyt pallopäät tällaiset nolot vuodot NASAlta joka on suurimpia pallomaateorian kannattajia on aika noloa kaikille maapallopää uskovaisuuden kannattajille
- Anonyymi
Kuu on selvästi kiinteä. Olen havainnut sen omin silmin.
NASA ai ole ainoa joka on käynyt kuussa.
Toki palloilla tutkitaan mm. säätä jopa täällä Suomessa.
Tuollaisen pallon kameroineen voi muuten itse tehdä, ja käydä kuvaamassa maan kaarevuutta.
Mr Sensible teki hienon dokumentin omasta projektistaan, joka todisti maapallon kaarevuuden.- Anonyymi
Maan ”kaarevuus” niissä videoissa on kalansilmäobjektiivin aiheuttama optinen harha.
Muistatko Red Bull hypyn? Siinä näytettiin kalansilmäkuvaa, mutta sitten hetkeksi vaihdettiin kameraan Felixin moduulin sisällä ja siinä horisontti näytti viivasuoralta… mitä se aina onkin, kun ei kuvata kalansilmällä.
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maan ”kaarevuus” niissä videoissa on kalansilmäobjektiivin aiheuttama optinen harha.
Muistatko Red Bull hypyn? Siinä näytettiin kalansilmäkuvaa, mutta sitten hetkeksi vaihdettiin kameraan Felixin moduulin sisällä ja siinä horisontti näytti viivasuoralta… mitä se aina onkin, kun ei kuvata kalansilmällä.
:DTuo Red Bull hyppy suoritettiin niin matalalta, ettei siinä mitään kaartumista vielä havaita, kuten ei normaaleissa lentokorkeuksissakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Red Bull hyppy suoritettiin niin matalalta, ettei siinä mitään kaartumista vielä havaita, kuten ei normaaleissa lentokorkeuksissakaan.
Heh, pallopäät vaan on käyttäneet sitä todisteena kaarevuudesta.
Ne pallojen kuvat on myös kalansilmällä, sama juttu, kaarevuus on optinen harha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maan ”kaarevuus” niissä videoissa on kalansilmäobjektiivin aiheuttama optinen harha.
Muistatko Red Bull hypyn? Siinä näytettiin kalansilmäkuvaa, mutta sitten hetkeksi vaihdettiin kameraan Felixin moduulin sisällä ja siinä horisontti näytti viivasuoralta… mitä se aina onkin, kun ei kuvata kalansilmällä.
:DTuossa Mr Sensiblen videossa ei ole kalansilmäobjektia maisemakamerassa, jossa kaarevuus näkyy. Todisteena on narut linssin edessä. Hän teki hyvin tarkan kuvauksen välineistään.
- Anonyymi
Oletko huomannut, että esivanhempamme ovatkin ahvenia, rupikonnat ex naisiamme ja vedet ovat "kangistuksia"
- Anonyymi
Eihän tuo ollut NASAn video, vaan jonkin UAH Space Hardware Club'in.
Ja tuossa reilun tunnin jälkeen näkee kyllä,miten maapallo kaartuu.
Kyllä joillakuilla täytyy olla luja usko littumaahan.
Tähän kun lisätään tyhmyys, oppimattomuus ja herkkäuskoisuus niin en kyllä yhtään ihmettele.
Ovat varmaan myös Trumpin kannattajia ??? - Anonyymi
Tosiaan jos kuussa olisi käyty niin eiköhän siellä olisi myös tutkimus laitteita ettei tartte maalitteää tutkia ilmakehän palloista käsin.
- Anonyymi
Häh?? Kirjoita ensi kerralla selvin päin, niin ehkä ymmärrämme mitä tarkoitat.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mitä kuu on jos ei ole kiinteä? Miten päättelet asian?
- Anonyymi
Lättäpäät uskovat, että kuu on juustokiekko. Noh, onhan juustokin kyllä kiinteää. Ehkä sulatejuustokiekko ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lättäpäät uskovat, että kuu on juustokiekko. Noh, onhan juustokin kyllä kiinteää. Ehkä sulatejuustokiekko ???
Olipas lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi.
Antaa tyhmien lättäreiden pysyä uskossaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa tyhmien lättäreiden pysyä uskossaan :)
Tyhmän pallopään lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi, pallopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmän pallopään lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi, pallopää.
Mitäs jos herjaamisen sijasta kertioisit TODISTEITA siitä teidän rakkaasta litteästä maastanne? Kauanko vielä pitää odottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos herjaamisen sijasta kertioisit TODISTEITA siitä teidän rakkaasta litteästä maastanne? Kauanko vielä pitää odottaa?
Todennäköisesti ikuisesti.
- Anonyymi
Delfine,
Muistuttaisin tässä kohtaa vaikkapa siitä että palstalla kirjoittava Viki väittää pyramideja myös kiinteäksi kohteeksi jolla hän on käynyt muistaakseni jopa kahdesti.
Sinä et usko että niitä pyramideja on olemassa ollenkaan; jotenka ei hän sellaisella ole voinut käydä kertaakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
