NASAn kuva-aineisto: Maa on litteä!

18

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatelkaa nyt pallopäät tällaiset nolot vuodot NASAlta joka on suurimpia pallomaateorian kannattajia on aika noloa kaikille maapallopää uskovaisuuden kannattajille

    • Anonyymi

      Kuu on selvästi kiinteä. Olen havainnut sen omin silmin.

      NASA ai ole ainoa joka on käynyt kuussa.

      Toki palloilla tutkitaan mm. säätä jopa täällä Suomessa.
      Tuollaisen pallon kameroineen voi muuten itse tehdä, ja käydä kuvaamassa maan kaarevuutta.
      Mr Sensible teki hienon dokumentin omasta projektistaan, joka todisti maapallon kaarevuuden.

      • Anonyymi

        Maan ”kaarevuus” niissä videoissa on kalansilmäobjektiivin aiheuttama optinen harha.

        Muistatko Red Bull hypyn? Siinä näytettiin kalansilmäkuvaa, mutta sitten hetkeksi vaihdettiin kameraan Felixin moduulin sisällä ja siinä horisontti näytti viivasuoralta… mitä se aina onkin, kun ei kuvata kalansilmällä.

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan ”kaarevuus” niissä videoissa on kalansilmäobjektiivin aiheuttama optinen harha.

        Muistatko Red Bull hypyn? Siinä näytettiin kalansilmäkuvaa, mutta sitten hetkeksi vaihdettiin kameraan Felixin moduulin sisällä ja siinä horisontti näytti viivasuoralta… mitä se aina onkin, kun ei kuvata kalansilmällä.

        :D

        Tuo Red Bull hyppy suoritettiin niin matalalta, ettei siinä mitään kaartumista vielä havaita, kuten ei normaaleissa lentokorkeuksissakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Red Bull hyppy suoritettiin niin matalalta, ettei siinä mitään kaartumista vielä havaita, kuten ei normaaleissa lentokorkeuksissakaan.

        Heh, pallopäät vaan on käyttäneet sitä todisteena kaarevuudesta.

        Ne pallojen kuvat on myös kalansilmällä, sama juttu, kaarevuus on optinen harha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan ”kaarevuus” niissä videoissa on kalansilmäobjektiivin aiheuttama optinen harha.

        Muistatko Red Bull hypyn? Siinä näytettiin kalansilmäkuvaa, mutta sitten hetkeksi vaihdettiin kameraan Felixin moduulin sisällä ja siinä horisontti näytti viivasuoralta… mitä se aina onkin, kun ei kuvata kalansilmällä.

        :D

        Tuossa Mr Sensiblen videossa ei ole kalansilmäobjektia maisemakamerassa, jossa kaarevuus näkyy. Todisteena on narut linssin edessä. Hän teki hyvin tarkan kuvauksen välineistään.


    • Anonyymi

      Oletko huomannut, että esivanhempamme ovatkin ahvenia, rupikonnat ex naisiamme ja vedet ovat "kangistuksia"

    • Anonyymi

      Eihän tuo ollut NASAn video, vaan jonkin UAH Space Hardware Club'in.
      Ja tuossa reilun tunnin jälkeen näkee kyllä,miten maapallo kaartuu.

      Kyllä joillakuilla täytyy olla luja usko littumaahan.
      Tähän kun lisätään tyhmyys, oppimattomuus ja herkkäuskoisuus niin en kyllä yhtään ihmettele.
      Ovat varmaan myös Trumpin kannattajia ???

    • Anonyymi

      Tosiaan jos kuussa olisi käyty niin eiköhän siellä olisi myös tutkimus laitteita ettei tartte maalitteää tutkia ilmakehän palloista käsin.

      • Anonyymi

        Häh?? Kirjoita ensi kerralla selvin päin, niin ehkä ymmärrämme mitä tarkoitat.


    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta kysyisin, mitä kuu on jos ei ole kiinteä? Miten päättelet asian?

      • Anonyymi

        Lättäpäät uskovat, että kuu on juustokiekko. Noh, onhan juustokin kyllä kiinteää. Ehkä sulatejuustokiekko ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lättäpäät uskovat, että kuu on juustokiekko. Noh, onhan juustokin kyllä kiinteää. Ehkä sulatejuustokiekko ???

        Olipas lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi.

        Antaa tyhmien lättäreiden pysyä uskossaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa tyhmien lättäreiden pysyä uskossaan :)

        Tyhmän pallopään lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi, pallopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmän pallopään lapsellinen olkiukko. Kasva aikuiseksi, pallopää.

        Mitäs jos herjaamisen sijasta kertioisit TODISTEITA siitä teidän rakkaasta litteästä maastanne? Kauanko vielä pitää odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos herjaamisen sijasta kertioisit TODISTEITA siitä teidän rakkaasta litteästä maastanne? Kauanko vielä pitää odottaa?

        Todennäköisesti ikuisesti.


    • Anonyymi

      Delfine,

      Muistuttaisin tässä kohtaa vaikkapa siitä että palstalla kirjoittava Viki väittää pyramideja myös kiinteäksi kohteeksi jolla hän on käynyt muistaakseni jopa kahdesti.

      Sinä et usko että niitä pyramideja on olemassa ollenkaan; jotenka ei hän sellaisella ole voinut käydä kertaakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe